Golden City in Huizen

1356420253 87
1415019676 87
1473619099 80
1481990446 80

1. Diverse keren Gado Gado gehaald en het is niet te eten. De groentes zijn veel te nat en alleen taugé. De kroepoek doen ze er doorheen en wordt helemaal slap, niet te eten. De rijsttafel die je er haalt is ook niet zoals een rijsttafel hoort te zijn. Je mist verschillende gerechten. De satesaus moet je apart laten inpakken anders is de saus door de groente helemaal net water.

2. Gisteren bami goreng en tjap tjoi afgehaald. Beide gerechten, die maar nauwelijks van elkaar te onderscheiden waren, smaakten naar niks. Nooit eerder heb ik bij een Chinees dergelijk flauw, volstrekt smakeloos en ongekruid eten gehaald. Ook bevatten de gerechten opmerkelijk weinig vlees. Hiertegenover stond een relatief hoge prijs.
    Vroeger was het eten hier uitstekend, zowel bij afhalen al. in het restaurant. Maar dat lijkt voorbij.

3. Geurdie van den brink

10 Dagen geleden eten besteld voor afhalen ik had ook 2 kip loempia besteld, jammer genoeg zat er ham in wat wij niet eten.
    Ik heb gelijk gebeld en werd keurig te woord gestaan door vriendelijke man, zijn oprechte excuus was goed en bood gelijk aan om nieuwe te komen halen. Dat hebben we niet gedaan maar we hielden de loempia tegoed.
    Vandaag 2 loempia opgehaald en zeer goede kwaliteit zonder ham.
    Goede top service!

4. We hadden alle 3 een andere gerecht en hebben heerlijk gegeten.
    Gaan zeker nog eens.

5. Marcel Van de Kamp

6. henk janssen

De ambiance was uitstekend, gastheer zeer attent en zo ook het overige personeel. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu en alles was zeer smaakvol en van een goede kwaliteit. Kortom een restaaurant om te onthouden en zeker terug te gaan. Een aanrader voor iedereen.

7. Ruim vijftien jaar klant geweest, gisteravond nog even snel voor sluitingstijd een Foe Yong Hai gehaald maar thuis gekomen bleek er helaas veel te veel zout in te zitten. In het kleine beetje dat ik ervan gegeten heb zat ook nog eens behoorlijk wat eierschaal. Het was helaas te laat om nog te bellen dus vandaag maar even gebeld en na heel veel sorry zeggen (gratis) bleek een beetje service te veel gevraagd... volgens de baas zat er te veel tijd tussen en kon (wilde) hij niet meer een nieuwe maaltijd voor mij klaar maken. Toen ik duidelijk maakte dat ik dit nogal onredelijk vond gezien de afhaaltijd (22:30) en hun openingstijd (16:00) kreeg ik te horen; mag niet van de baas. De baas zelf kreeg ik niet te spreken want die stond in de keuken... kennelijk is de nieuwe baas ook meteen de kok? Erg teleurstellend allemaal en bijzonder klantonvriendelijk.. mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant!

8. Fam. Honing

Onze verwachting was gemeten naar ervaringen in het verleden nogal hoog, maar dat viel nu tegen.

We werden geplaagd door veel fruitvliegjes, de rijst in ons menu was niet wat we besteld hadden, kerrie in lotusblad i.p.v. nasi in lotusblad, slagroom uit een spuitbus, geen warm doekje voor de handen en geen uitgeleide bij het weggaan.

9. van Bleijswijk

Zondag 7 juni om 13.00 uur heerlijk gegeten bij Golden City. Leuke ambiance, modern en toch heel gezellig Chinees restaurant. Goede bediening en alles kon. Aanrader.

10. Sinds mevr. Lam deze zaak verkocht heeft op 1 mei 2015 is de kwaliteit van de bediening in het restaurant zeer slecht. Het blijkt dat deze nieuwe eigenaar zich drukker maakt om de afhaal klanten dan over de restaurant klanten. Mijn ervaring afgelopen 25 mei 2015; na twee uur nog geen menu a la 50,00 p.p op tafel.

11. Geachte lezer,
    Wij (al jaren woonachtig in huizen) kwamen zo gemiddeld 1 keer per maand bij "Golden City" (doorgaans afhalen) en wij hebben dat altijd met veel plezier gedaan! Ondanks de ietwat pittige prijsstelling was en is de kwaliteit en de smaak echt zeer goed. Echter helaas gaat daar nu een einde aan komen! De laatste 5 keer hebben wij bij afhaal maaltijden niet één keer gekregen wat we besteld hadden! En dan kun je weer terug, terwijl een gedeelte van de familie en/of gasten al zitten te eten kan de rest dat dan doen als je na correctie, inclusief wachttijd, weer terug bent! Ik weet maar al te goed dat waar gewerkt wordt ook wel eens een fout kan worden gemaakt, dat is ook de reden dat ik na één of twee vergissingen/fouten niet direct in de pen klim,... maar vijf keer op rij wordt me toch iets te gortig. Na informatie bij mijn buren, die bij hen ook vrij regelmatig afhalen exact dezelfde ervaring!
    Conclusie → op zoek naar een andere Chinees! Helaas!

13. Fam.Mulder

Fantastisch eten, geweldige, gastvrije ontvangst. De moeite meer dan waard.

14. Wij wonen al jaren in Huizen en waren na een bezoekje aan een vriendin op zoek naar een restaurant in Huizen waar we een hapje konden eten. De vrienden die bij ons waren gaven aan dat zij goede ervaringen hadden met Golden City.
    Wij waren vroeg in de avond in het mooie restaurant en er was gelukkig nog een tafeltje voor 4 personen. Vooraf een lekker huiswijntje, wit en droog. Wij gingen niet voor een voorgerecht maar meteen voor een hoofdgerecht. Toch bracht de eigenaresse ons een heerlijk klein voorgerechtje.
    Onze hoofdgerechten bestonden uit: Pekingeend, Gamba's, een gerecht met kip, ossenhaas en garnalen en een gerecht met alleen ossenhaas. We hebben gesmuld! Wat heerlijk deze gerechten en we hebben ook nog van elkaar geproefd. Ondanks dat ons nog koffie werd aangeboden zijn we toch maar naar huis gegaan; zeer tevreden over het eten!

15. Mirjam

16. Bob Munniksma

We aten op 31 december 2014 in Golden City in Huizen. Er werd een oudejaarsbuffet geserveerd. Het begon met drie voortreffelijke voorgerechten, waarbij alle gerechten stonden voor gebruiken en wensen uit de Chinese cultuur: Voorspoed, gezondheid en welvaart en meer. Speenvarken, gefrituurde oesters en lotuswortelsoep. Heel speciaal gekruid.
    Daarna begon het buffet met zeer bijzondere en smaakvolle Chinese specialiteiten, die niet op de standaard menukaart van Golden City staan. De eigenaresse, mevrouw Lam, was zelfs nog thuis bezig geweest om het feestelijke maal voor te bereiden voor haar gasten. Smakelijke bieflapjes, lotuswortel, gamba’s, pasteitjes en bami, waarbij de lengte van de bami sliert stond voor de lengte van je leven. En nog meer Chinese specialiteiten en vooral veel symboliek in het eten.
    Als extra verrassing was er voor de gasten vuurwerk en een loterij, waarbij de winnaars mooie prijzen mee naar huis namen. Bij het afscheid van dit zeer gastvrije Chinese Specialiteitenrestaurant kregen alle gasten nog een flesje en een envelopje met goede wensen mee naar huis om daar nog wat na te kunnen genieten van dit zeer geslaagde buffet. Volgend jaar weer?

17. Met in totaal vijf personen hebben wij gegeten in dit restaurant. Wij hebben de ober verzocht om ons, zonder kaart, kleine hapjes te serveren, waaronder op ons verzoek ook Peking eend. Het was allemaal heerlijk wat voor ons bereid was. Zelfs mijn dochter heeft alles gegeten, zij is geen fan van chinees eten. De bediening was vriendelijk en service gericht! Onze standaard ligt behoorlijk hoog dus dit was ruim de moeite waard!

18. Het verrassingsmenu is een echte aanrader! Altijd verse en bij elkaar passende gerechtjes, die heerlijk smaken!

19. W.Kramer

Heerlijke gerechten, smaakvol opgediend door gastvrij personeel. Een aanbeveling waard.

20. Afgelopen zaterdag met onze Indische vrienden gedineerd bij Golden City. Het was niet voor de eerste keer. Wij doen het als een soort traditie met deze vrienden om onze jarenlange vriendschap te vieren. En Golden City past daar goed bij. Je kunt het elke keer weer een culinaire ervaring noemen. Wij en onze vrienden zijn dan ook zeer tevreden over Golden City.

21. Een absolute topper!

Wij zijn met 5 personen wezen eten in restaurant Golden City in Huizen en dat bleek een prima keuze te zijn. Zeer gevarieerd en mooi uitziende gerechten met een werkelijk fantastische smaak! Prima bediening en service met gemeende persoonlijke aandacht.

Wij gaan hier zeker vaker naar toe, ook al is het zo'n 75 km. van onze woonplaats Lemmer. Mevrouw Lam en Medewerkers, nogmaals hartelijk dank voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.

Jan Overbeek

22. Ruime gratis parkeergelegenheid. Lieve en aardige bediening en zalig eten. We komen hier graag en het is ons nog nooit tegen gevallen. Prijs en kwaliteitsverhouding is goed. Top service! Ga zo door!

Fam. D. Kikkert

23. Vanaf binnenkomst een feestelijke avond. Uitstekende bediening en heerlijk eten. En natuurlijk mevrouw Lam al jaren het gezicht van Golden City die er voor zorg draagt dat je gast bent!

24. A.de jong

Naast een geweldig gezellige sfeer en de ruime opzet, was het eten en de bediening erg goed.
    Ik kom graag terug.

25. fam de Groot

Wij zijn al een aantal keer geweest en het is steeds heerlijk. Gisteren het aprilmenu gegeten, heerlijk!
    Keurige bediening.

26. b.huisman

27. Wim en Ria Dashorst

Gisteren weer een heerlijke Kantonese maaltijd gegeten. Van amuse tot dessert was het geweldig!

28. Leo en Nia Kaizer

Gisterenavond verrast tijdens het eten van een Kantonese rijsttafel. De diverse gerechten waren keer op keer een smaakverrassing. Het eten is heerlijk en de service optimaal.

29. Ons heerlijk laten verwennen door te kiezen - menu van de chefkok. Het overtrof onze verwachtingen en we hebben heerlijke voorgerechtjes gehad, super hoofdmenu en een verrassend toetje.

Dit alles met goede uitleg. Topavond!

30. jolanda van der Pal

Gisteren voor het eerst bij Golden City gegeten. Wat een sfeervol en gezellig restaurant. De bediening is erg vriendelijk. Het eten was fantastisch.
    Als je Chinees wilt eten, is dit echt een aanrader. Wij komen zeker terug. Dank voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.

31. Heerlijk genoten van de verrassende rijsttafel Beijing! Zeker een aanrader.

32. Met 11 personen heerlijk gegeten en een grote verrassing !

33. Teun Schenk

Vanavond heerlijk gegeten bij Golden City in Huizen. Smaakvol, vriendelijke en zeer gastvrije bediening. Kortom: een zeer geslaagde avond.

34. Jackie Beltman

Gisteravond 16 januari hebben wij met een grote groep in het restaurant gegeten. Alles was prima, de service vriendelijk, de bediening heel hartelijk, het eten heel lekker (een beetje veel). Wij hadden het restaurant voor de groep en het eten was voor iedereen toch goed van temperatuur. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en komen vast nog terug!!

35. Prima Chinees restaurant, heel gastvrij personeel, heerlijk eten. Echt een aanrader!

36. Annie Caboor

Na op de eerste dag van onze kerstvakantie heel lekker gegeten te hebben bij Golden City, hebben we meteen voor het buffet op oudejaarsavond geboekt. We kwamen niks tekort en kregen hele speciale hapjes voorgeschoteld met uitleg van de dochter des huizes over de tradities. Er werd voor een avondvullend programma gezorgd met vuurwerk en kadootjes. Zeker een adres om te onthouden.

37. Eerste Kerstdag na het "bruisende aperitief" met z'n tweeen genoten van het culinaire 8-gangen kerstdiner: een frisse garnalencocktail met zoete galiameloen en appel, geurige gamba's met Xiangcui pepertjes en geroosterde amandelen, gebraden lamsrack met in Cabernet Sauvignon gepocheerde Conference peren, Heerlijk in boter gebraden Noorse zalm met knapperige groene asperges, geflambeerde ossehaas met lichtzoete honing en zwarte pepersaus, malse kalkoenfilet met licht zoetzure citrussaus en heerlijke vijgen, gebakken parfumrijst met geroosterde spek en lente-uitjes en tot slot een feestelijk kerstdessert .
    Alles van zeer goede kwaliteit en mooi gepresenteerd. Verrassende, goed gekozen combinaties per "gang" en het totale menu in perfecte balans. De lamsrack, gestoofde peren en parfumrijst nooit eerder zo lekker geproefd.
    De inrichting is warm, sfeervol en netjes verzorgd. De toiletten keurig en schoon. Medewerkers vriendelijk en attent. Kortom: een restaurant dat ik een ieder kan aanbevelen. Een Orientaals Kantonees restaurant van dit kaliber ben ik in Nederland nog niet eerder tegengekomen. Golden City, onder bezielende leiding van mevrouw Lam, is het restaurant waar ook degene die niet houdt van "de Chinees" heerlijk zal eten en herhaaldelijk zal bezoeken!

38. Samen met mijn vrouw heb ik deze tweede Kerstdag ’s avonds enorm genoten van de gastvrijheid en een goede en zeer royale maaltijd bij Oriëntaals Kantonees Restaurant “Golden City” van eigenaresse mevrouw Lam, bij het winkelcentrum Oostermeent te Huizen.
    Naast het bij welkomst aangeboden bruisend aperitief bestond het door ons gekozen culinaire Kerstdiner, inclusief een royale amuse, uit in totaal acht overheerlijke gerechten waar veel aandacht aan was besteed. Zowel het vriendelijke personeel, de altijd weer goede kwaliteit van het eten en het grote aantal mooie prijzen dat onder de gasten werd verloot, hebben het voor ons tot een onvergetelijke avond gemaakt. Het was voor ons de eerste keer dat wij ook een keer met de Kerst in dit restaurant gedineerd hebben en dat zal zeker ook niet de laatste keer zijn. Dit restaurant staat garant voor verse producten van zeer goede kwaliteit. Wij kennen dit restaurant al heel lang en hebben nooit aanmerkingen gehad. Dit restaurant is een echte aanrader voor een ieder die van goede kwaliteit eten houdt in een sfeervol interieur.

Ton van Hummel

39. Willem bos

Heb zelf 5 jaar boven het bedrijf gewoond en was vaste klant. Nu ga ik met de familie op speciale gelegenheden daar lekker en ongedwongen dineren met de kerst is het altijd speciaal De kwaliteit komt niet overeen met de prijs. Zo veel en zo lekker voor zo een lage prijs is speciaal

Eén vorige recensie
  40. Chinees met goede keuken, vaak iets gehaald, soms hier gegeten. Kwaliteit is altijd goed. Prijs is net iets hoger dan gemiddeld. Gezellig restaurant. Parkeren kan op loopafstand.

41. Alexis Soerka

42. Het eten is wel goed, maar wat ik wel jammer vind is dat het exact hetzelfde eten is als je kunt afhalen bij een afhaalrestaurant... Zeg maar geen speciaal gevoel komt er bij mij meer op... Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven; de gerechten zijn gewoon niet origineel. En het is ook niet eens goedkoop. Als ik in een wokrestaurant ga eten, krijg ik veel meer en is het ook nog luxer tegen een lagere prijs.

Kort samengevat: wel lekker eten maar totaal niet origineel (hetzelfde als een afhaalmaaltijd maar dan in een restaurant) en prijs is wat aan de hoge kant!

43. Olan Bottenheft

44. Gezellige, gastvrije mensen.

Lekker eten.

Schone zaak.

Aanrader.

45. In het verleden altijd erg tevreden geweest. Helaas is de kwaliteit nu ver te zoeken!

46. T. Walraven

Prima eten, gezellige ambiance, geweldige service.

47. het is in een woord TOP

48. eddy list

het was zeer smaakvol.goede bediening.kort gezegd voortreffelijk een aanrader!!!!!

49. huisman

mooie kaart