De Verborgen Parel in Huizen

Italiaanse & mediterrane specialiteiten.

De Verborgen Parel laten bezorgen?

Kom en ontdek deze verborgen schat! Het menu is Italiaans en mediteraan geörienteerd. Hier eet je de lekkerste gerechten van de Middellandse zee. Verse vis, ziltige zeevruchten of een goed stuk vlees? De Verborgen Parel heeft het allemaal! De bediening weet ook heel goed de mediterane gezelligheid en gastvrijheid over te brengen. Alle ingrediënten voor een mediteraan festijn zijn hier aanwezig!

4. Betalen Visa Master Card pin

1384919548 87
1391944146 85
1420042537 80
1462190123 75

1. Lekker eten, een vriendelijke en vlotte bediening.

2. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Verborgen Parel. Ook de bediening en de chef waren geweldig. Er werd geen enkel verschil gemaakt vanwege de AH actie. Wij gaan zeker nog eens terug!!!

3. Het eten is hier prima. Erg lekker, maar de bediening niet vlot, eten op tafel zonder het bestek. Drankjes die in etappes binnen komen. Eigenaar niet al te vriendelijk als je je klanten lastig noemt en dat meerdere keren.
    Jammer dat het zo moet, maakt het niet aantrekkelijk.

4. Lekker in het zonnetje een tafeltje aan de balustrade weten te scoren. Bediening is vlot en vriendelijk. De prosecco van mijn vrouw smaakte niet en werd zonder problemen teruggenomen. De twee overheerlijke pizaatjes vielen gelukkig wel prima in de smaak. Niet uitzonderlijk, maar gewoon 'lekker'...
    Parkeren in de buurt is gratis en ruim voorzien.

5. Eten is echt wel goed, maar ook zeer goed betaald tot echt wel te duur. Sfeer is redelijk maar niet echt bijzonder. Verder ok maar vanwege de extreme prijzen eenmalig.

7. Groenestein

Lekker eten en een vriendelijke bediening, betaalbare prijzen en de moeite waard om nog een keer terug te keren.

8. Heerlijk eten, prima wijn, vriendelijke en attente bediening, een fijn terras.

9. Frits 1220 punten

21/3 Met een groep vrienden , gaan we een keer per jaar op stap . In de avond gaan we dan dineren en dit keer was er een tafel besteld bij Restaurant De Verborgen Parel . In het te bestellen menu was voldoende keuze , maar daar zit wel een wacht tijd aan vast . Maar met de vriendengroep hadden wij genoeg stof om over te praten . De uiensoep en de garnalensalade werden als eerste op tafel gezet . Daarna volgde het hoofdmenu , een ieder kreeg het zijne . Tot slot het toetje . We waren na de maaltijd allemaal tevreden en voldaan . Het Restaurant , de Ambiance ziet er netjes uit . Bij het raam kijk je uit over het water . Het Restaurant ligt vlak bij het winkelcentrum en een grote parkeerplaats .

10. We hebben er prima gegeten: pizza en een toetje. En op verzoek werd de, naar ons idee, iets te harde muziek gelijk met een grote glimlach zachter gezet. Ook onze persoonlijke wensen op de pizza werden met grote toewijding opgevolgd.

11. Lekker eten. Spare-ribs en pizza's. Bediening super goed. Mooi restaurant. Een aanrader.

12. Claudia van Wegen

13. Lekker gegeten, lekkere sparibs. Mooi nieuwe terras, anders dan in 2011, andere gordijnnen, aardige eigenaar, mooi uitzicht. Het is super je moet er naartoe, echt super restaurant.

14. Heerlijk gegeten, het vlees was perfect pizza's heerlijk en heel lief en goed bedienend personeel. Aanrader!

15. Wil bakker

Geweldig gegeten met heerlijke kruiden, bediening leuk en vrolijk gezellige uitstraling, prima wijn! Wat kan ik nog meer zeggen?
    Het was super , en komen zeker terug !

16. De kapsalon is bar slecht, aangebrand en erg weinig .

17. Uitstekende bediening door 2 vlotte meiden die vol vrolijkheid en klantvriendelijkheid waren. Dus al direct een goede binnenkomst.
    Het eten wederom Spareribs waren nu zeer goed, lekker van smaak en lekker warm. Dus mijn eerdere (negatieve) recensie over deze eetgelegenheid is vandaag helemaal goed gemaakt met deze goede service en het lekkere eten.
    Tot de volgende keer.

18. Dit was de 2 de keer dat wij er waren met 4 personen.
    De eerste keer was alles top waardoor wij nogmaals terug kwamen.
    Bij binnenkomst werd ons geen tafeltje gewezen en gingen dus zelf maar ergens zitten.Wij waren de enige klanten op dat moment.
    Eerst werden de tafels verder voorzien van glazen waarna na 10 minuten eindelijk iemand kwam met de menukaart en wat wij wilde drinken.Ons voorgerecht een eenvoudige salade werd pas na een halfuur gebracht.Ongeveer 3/4 uur later wenkte ik naar de gastvrouw welke gewoon achter de bar bleef staan en vroeg ik maar waar ons hoofdgerecht bleef deze zou er aan komen en na 10 minuten was dat inderdaad het geval, ondertussen rammelend van de honger.
    Van 1 gerecht waren de spareribs nog van koud, 1 persoon wilde geen sla daarbij hebben wat er toch op het bord bij lag, 1 persoon had varkens sate welke nog rood was van binnen tevens waren de eerste keer 3 stukken spareribs p.p. en nu maar 2 kleine stukken p.p. De 2 dames waren niet erg vriendelijk en hadden met zijn drieën meer schik achter de bar met elkaar dan dat deze oog hadden voor de klant.Ook aan andere gasten werd niet veel aandacht aan besteed ondanks dat er maar 3 tafels bezet waren ook deze moesten naar de gastvrouwen lopen om iets te kunnen vragen.
    Op een gegeven moment wilde wij afrekenen en deed mijn hand omhoog. 1 gastvrouw zag dit en zei ik kom eraan waarna ze gewoon verder ging met het lachen achter de bar met haar 2 collega,s. Eindelijk kwam er dan iemand met een kistje en ik deed het bedrag daarin en men liep met het kistje weer weg voor het wisselgeld erin te doen.Bij het weggaan werd er niet eens meegelopen of gedag gezegd ondanks dat men niets aan het doen was en nog steeds achter de bar aan het geinen waren met elkaar.
    Deze ervaring was dus niet zo prettig en denk dat dit mede kwam omdat de baas achter in de keuken bezig was en nu niet in de zaak was om hier oog op te houden of de klanten goed en prettig bediend werden, de sfeer word mede bepaald als deze man zelf aanwezig is en zich als een echte gastheer zich opstelt.Jammer zo,n ervaring en zullen er niet zo snel meer naar toe gaan.

19. Hoewel leuk boven het water gesitueerd, biedt het zicht naar buiten toch een wat grauwe aanblik op de armoedige sociale woningbouw en het winkelcentrum dat er 's avonds maar wat verlaten bij ligt. Je moet het treffen met de stand van de zon of je nog lekker op het terras kunt eten.
    Binnen is het keurig ingericht, maar de verzorging zet niet door tot op de tafels: waxinelichtjes die niet aangestoken zijn en gelakte en daardoor wat plakkerig aandoende tafels zonder enige verdere aankleding.
    De bediening is vriendelijk en op Koninginnedag nemen we plaats op het terras om nog even te genieten van het late zonnetje.
    De kaart vermeldt nieuwe pizza's en ik besluit er een te nemen met onder meer gorgonzola en salami. Mijn vrouw gaat voor de pizza met zalm.
    Als wijn kiezen we een halfje wit en een halfje rood. Dan blijkt dat er geen halve literkarafjes meer over zijn en dat de wijn dus in een half gevulde literkaraf wordt geserveerd. Dat was ons vorige keer ook al overkomen. Vreemd: dat soort dingen heb je als restaurateur toch wel op voorraad - zeker als je op dat moment zo ongeveer de enige bezoeker bent...
    Ook de glazen zijn die horeca-glaasjes. De mooie glazen worden bewaard voor de wijnen op fles blijkbaar.
    De pizza's zijn ruim bemeten en goed gevuld. Niets mis mee, behalve dan dat de pizza's door de serveerster abusievelijk verwisseld werden - nieuwigheid, maar gelukkig bemerkten we zelf de vergissing.
    Pizza's niks mis mee en als de nabestelling van een extra glas rode wijn (ik drink wat sneller dan mijn vrouw) wat lang op zich laat wachten wordt spontaan aangeboden ook het glas van mijn vrouw even bij te vullen op kosten van de zaak. Heel attent.
    Geen hoogstaande keuken en de aankleding zou beter kunnen, maar verder niks mis met die Verborgen parel!

20. Leuk aan het water zitten. Bediening is soms wat afwezig, maar wel vriendelijk. Verder prima eten, geen hoogstandjes qua smaaksensatie.

21. Lekker eten, snelle service (maar niet als je langer wil doen tussen de gangen, dat is ook geen probleem)

Zeker een aanrader!

22. frank visch

Bijzonder prettige ervaring. Eten goede porties en bereid zoals het hoort. Prima bediening en heerlijk ontspannen, gastvrij. Zeer zeker een aanrader en wij komen dan ook graag terug. Wacht met spanning af op een email betreffende de Syrische dag.

23. Prima gegeten met z'n tweeen.

Spare-ribs waren heerlijk en pizza was ook zeer goed en niet te machtig.

Ze waren alleen citroen doekjes vergeten bij de spare-rips.

24. Jennifer

Wij zijn laatst met een groep van 6 personen wezen eten en het eten was heerlijk. Dit is echt een aanrader! In tegenstelling tot al die andere berichten hebben wij de service als zeer prettig ervaren. Klantvriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is prima!

25. We hebben vorige week bij de Parel gegeten. Het was erg lekker en de kwaliteit was zeer goed. Ga zo door jongen.

26. Lekker eten, aardig personeel!

27. Zeer lang moeten wachten op onze bestelling, bedienend personeel werkt laks en ongeinteresseerd en wij hebben dat ook als zeer onprettig ervaren.

Kwaliteit van het eten zeer matig, slechte smaak, slecht bereid, diepvriesspullen opgewarmd etc.

Zeer zeker geen aanrader!

Oh ja, locatie is best aardig...

28. Het eten was goed maar de bediening was waardeloos. Hebben drie kwartier op ons voorgerecht moeten wachten en daarna hebben we 1 1/2 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht.

Wij hadden een klein kind bij ons, die zich gelukkig nog gedroeg, anders waren we zeker opgestapt.

Hebben dus ook geen dessert genomen, terwijl we wel een 3-gangenmenu hadden.

Wij kregen het idee dat alle bestellingen voor thuis voorgingen op het restaurant.

Meerdere mensen waren aan het klagen over het lange wachten.

Wij gaan hier nooit meer eten en ook geen bestellingen doen.

29. Op 11 december met z'n 4-tjes gebruik gemaakt van het 3-gangen aanbiedingsmenu. De keus was voldoende (zonder bijbetaling!). En de geserveerde hoeveelheid was ook genoeg. Kortom de verhouding prijs/ kwaliteit / hoeveelheid zijn goed. Met dit soort akties zullen ze ons vaker zien.

30. Let op!

Kijk eerst op de site, de prijzen zijn behoorlijk omhoog gegaan.

4 euro extra voor een pizza.

Deze snapt het helemaal niet.

31. Moet vaak lang wachten in het restaurant. Gaat altijd wel wat mis met de bediening. 3-gangen menu gaat helemaal nergens over. Je kan maar 1 variatie voor de aangeboden prijs kiezen voor de rest zijn alle keuzes met bijbetaling. Niet echt goed over nagedacht.
    De kaart verandert maar heel erg weinig. Zeker als je er vaak hebt gegeten.

32. Supergezellige restaurant!goede bediening.lekker eten en sfeer is uitstekend.zeker de moeite waard!

33. Bezorgen doen ze wel snel maar het eten is niet te eten.
    Ik vind het te droog en niet lekker smaken

34. herman wevers

een erg gezellig familie restaurant,prijs kaliteit verhouding perfect

35. heel goed adresje voor pizzatje of pasta salades ook fris en smaakvol
    altijd warm en snel bezorgd!!
    voorgerechtjes vaak beetke karig wel smaakvol !!
    kortom goed restaurant voor ff wat snel wat te happen of te laten bezorgen
    alijd wat je verwacht !