Nieuwste foto's in Huizen

Laatste updates in Huizen

1. Ramon's profielfoto
    Ramon heeft een recensie geschreven voor Mazzel
    Nederlands Huizen

Wat vroeger een top restaurant was is niks meer van overgebleven. Meerdere malen de poging gegeven laatste maanden maar helaas. Keer op keer zwart geblakerde spareribs. Droog doorgebakken shoarma… het lijkt haast wel of er een nieuwe eigenaar is gekomen die totaal zijn zaken niet op orde heeft. Helaas zien ze mij nooit meer terug.

2. Ramblas heeft een nieuwe foto
  7. Ramblas heeft een nieuwe foto
  8. Susan de graaf's profielfoto
    Susan de graaf heeft een recensie geschreven voor Sabbia D'Oro

Susan de graaf

Met delivery-services, zelfde topkwaliteit en vlotte bezorging!

9. Pieter van den akker's profielfoto
    Pieter van den akker heeft een recensie geschreven voor Sabbia D'Oro

Pieter van den akker

Overduidelijk de beste spareribs van de regio!

10. Ramblas heeft een nieuwe foto
  11. Ramblas heeft een nieuwe foto
  12. Ramblas heeft een nieuwe foto
  13. Ramblas heeft een nieuwe foto
  14. Ramblas heeft een nieuwe foto
  15. Ramblas heeft een nieuwe foto
  16. Ramblas heeft een nieuwe foto
  17. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Dickens
    Pannenkoekenhuis Huizen

Met de kleinkinderen een pannenkoek gegeten bij Dickens.
    Een Nutella pannenkoek en een naturel. Bij de Nutella pannenkoek krijg je twee kleine kuipjes chocoladepasta.
    De pannenkoeken zijn flinterdun zodat ik er twee voor ieder moest kopen, ze hadden nog trek.
    Zelf had ik kale spareribs waar de friet nog apart bijbetaald moest worden!
    Glaasje rosé op 5 cent na 4 euro!
    Geen goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Dickens, dit moet beter!

18. Fecken's profielfoto
    Fecken heeft een recensie geschreven voor Restaurant Beau Geste

Kwaliteit van het eten is echt heerlijk en het ziet er prachtig uit.

19. Nuria's profielfoto
    Nuria heeft een recensie geschreven voor Laguna
    Italiaans Huizen

Beste spaghetti alle vongolle buiten Italië. Een 10.

20. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Klaas

Zaterdag 30 juni 2018 geluncht. Bedroevend. Dames die wij aan tafel kregen vriendelijk, de jongeman veel te popie. Vroeg aan mijn moeder van 87 of alles ok was. Mijn moeder begreep niet wat hij bedoelde. Ik zei: hij wil weten of je nog iets wil drinken mam? Dit herhaalde zich nog een keer of 3, om gek van te worden. Dan het eten. Teleurstellend en de garnering was al een paar dagen tevoren in open schalen klaargezet. Uitgedroogde plakjes komkommer en tomaat. Oude slablaadjes. Gatverdamme. Ik vind het niet erg om te betalen, maar lunchen voor zoveel geld en dan zo slecht en matige bediening. Ik ben er klaar mee. Het is een prachtige locatie en een sfeervolle inrichting. Maar ik kom hier nooit meer. Er zijn tenten waar ze wel service geven en ook nog eens meer acceptabele prijzen hanteren. Iets verder doorrijden.

21. Thom de Koning's profielfoto
    Thom de Koning heeft een recensie geschreven voor Laguna

Thom de Koning

Super leuk restaurant midden in het haventje van Huizen.

Erg leuk restaurant met goede verse pasta's voor onwijs leuke prijzen.

Wil je lekkere pasta's eten ga dan hierheen!

22. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor De Verborgen Parel

De bestelling was bijna verkeerd opgenomen. Ipv de Pollo verborgen Parel wilde het meisje Pizza Pollo doorgeven. Partner had Mixed Grill(kipfilet, spareribs en stukjes varkenshaas).
    Eten werd gebracht en de mixed grill had 3 soorten vlees. Varkenshaas was een hamlapje. Volgens de chef gewoon varkenshaas maar de smaak was echt hamlap. De Kipfilet van het andere menu dreef letterlijk in een vreemd sausje (geheim van de chef) de kipfilet lag bovenop elkaar waardoor de bovenste te eten was maar de onderste onder de saus zat. Het was echt overdreven veel! Sausjes bij de Mixed Grill waren we niet en het schaaltje mayo was voor 1 persoon. Patat hetzelfde was een eenpersoons portie. In plaats van een Palm bier werd er een Duvel gebracht. Het vervelende was ook dat ze steeds kwamen vragen of we drinken wilden. Glas was nog niet leeg!
    Personeel staat aan de zijkant te observeren, zo voelt het. Weinig sfeer en bij 2 andere tafels was ook al de bestelling fout gegaan.
    Voor ons was het de eerste keer om te proberen, maar dit restaurant gaan wij voortaan voorbij. En voor de prijs hoef je het ook niet te doen. Er zijn andere restaurants in de buurt die goedkoper of ongeveer dezelfde prijs hanteren maar stukken beter zijn.
    Afhalen kan daar wel, op de één of andere manier kunnen ze dat wel.

23. Shameli van Amstel's profielfoto
    Shameli van Amstel heeft een recensie geschreven voor Dickens
    Pannenkoekenhuis Huizen

Shameli van Amstel

Slechte bediening, eeuwen moeten wachten op iemand en dan niet krijgen waar je on vraagt. Veels te duur voor wat je krijgt. 3 Gangen menu voor 25 euro maar bij hoofdgerecht zit geen friet of aardappel. Daar moet je dan 2,75 extra voor betalen. De friet die je krijgt is vervolgens mega vet.
    Al met al super slechte ervaring. 110 Euro kwijt voor twee volwassenen en twee kids voor bagger eten en service.

24. Rino Spijkhoven's profielfoto
    Rino Spijkhoven heeft een recensie geschreven voor Goya
    Wok Huizen

Vanavond gegeten bij de wok in huizen.
    Kwaliteit van het eten was goed, natuurlijk erg druk op deze zondagavond, dus totaal geen goede service qua bediening.
    We waren met 5 personen, iemand van de bediening liet een schaaltje vlees vallen dus alle saus over 2 personen heen.
    Jammer nadat we het lieten zien werd ons een drankje aangeboden!
    Daar zaten we echter niet op te wachten.
    Met moeite werd er op ons aandringen gezegt dat de kleding dan naar de stomerij kon, daarna bellen en dan werd het vergoed!
    Ze hadden dit direct moeten mededelen, jammer!
    Dan de ingang naar deze wok, de trap en en portiek vreselijk smerig met lege blikjes en lege zakken chips.
    Mijn advies : start bij de ingang en zorg dat het schoon is.

25. Tilly's profielfoto
    Tilly heeft een recensie geschreven voor Laguna
    Italiaans Huizen

Hebben lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk, maar de gerechten mogen iets sneller geserveerd worden.

26. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Buren

Er is duidelijk een nieuwe eigenaar, vandaag zag ik dat ie weer open was en dacht weet je wat ik heb er zin in.
    Eerste indruk was al niet best, vitrine leeg wat vuiligheid hier en daar, met bestellen had ie al iets niet, maar goed dat is hoog uit lastig, bestelling gedaan, werd bij 1 onderdeel nog gevraagd 1 of 2, antwoord was 1.
    Onder het wachten rond kijken, en zie je dat het open is gegaan zonder iets te doen, niks was klaar, vitrine leeg, je kon goed zien ja het is 6 maanden dicht geweest en zo open gegaan, zonder eerst effe te poetsen en zorgen alles op orde is.
    Toen de bestelling klaar was kon er afgerekend worden, en merkte ik op er 1 frikandel speciaal 2 waren geworden, goed ik lust wel wat, dus zei er niks van, wel vond ik de prijs wat aan de hoge kant maar goed zolang het eten maar goed is.
    Thuis gekomen zie ik dat er ook een patat spec extra bij zit, dan word het al wat veel bij een vrij simpele bestelling een frikandel spec en een patat spec.
    Overal conclusie van het eten zelf, kansloos, patat is vers, maar daar houd het mee op het is niet 2 keer gebakken, maar 1 keer op iets te lage temperatuur, conclusie volgezogen met vet, en ze hadden knapperige geweest als ze gekookt hadden geweest, de bakjes zijn van die patat bakjes met een aparte vakje voor saus, de saus zat aan de andere kant (dat zegt mij deze meneer weet totaal niet wat ie aan het doen is).
    De hamburger soppig broodje, klein hamburgertje en uitgedroogd, verre van goed in ieder geval.
    Kroketje, niks mis mee.
    Frikandel speciaal, die hebben zeker 6 maanden, onafgedekt in de vriezer gelegen, dan te lang bakken, mayo en curry er over al vraag ik me echt af of die ook zo oud zijn de sausen, en zonder uit ook niet op de patat spec, ui regelen is ook zo moeilijk.

Voor mij is dit de laatste keer geweest bij deze snackbar, gezien ik zeker weet de eigenaar niet weet wat ie doet, en verbetering daarmee niet te verwachten valt, en het is jammer de vorige eigenaar had het zeer goed op orde.
    Nu voel ik me afgezet gezien de extra producten, en ik heb rotzooi gekregen, wat ook slecht klaar gemaakt was, maar goed de prullenbak had ook honger, en deze eigenaar ziet me nooit meer.

27. Hossam's profielfoto
    Hossam heeft een recensie geschreven voor Sabbia D'Oro
    Italiaans Huizen

Heel erg slechte restaurant, te lang wachten en daar was bijna niemand! iedere keer dat wij iets vragen moeten wij meer dan één uur aan het wachten, niet vriendelijk personeel, doen niet wat wij vragen, borden vies en kapot en niet vervangt, ook na vragen!
    Verder hebben wij gevraagd de hele spareribs, ze brengen alleen helfte, en als je vraagt nog een keer moet je uurtje wachten om nog helfte te krijgen? Ze zijn gefraudeerd, wij waren drie, hebben patat gevraagd, hebben wij alleen drie en toen hebben de derde gevraagd, hebben ze van ons 2,5 euro gestolen, drankjes erg te duur. Wij zullen zeker nooit naar deze restaurant gaan en wij gaan klacht bij Groupon indienen!

28. Adrianus's profielfoto
    Adrianus heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Chicara

Adrianus

Perfect! Prima adres voor een prima prijs een heerlijke lunch en een snelle vriendelijke bediening!!

29. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Jeffrey

Na een lange tijd kwam het eten op tafel. Ik had de havenburger. Toen ik keek waar de saus was tilde ik het broodje op en zag een half gebakken snotei liggen de onderkant van het dekseltje zat onder rauw ei. Ik meld Het de bediening en ik krijg hem even later terug met het rauwe eiwit half van het broodje geschraapt Het ei wat eerst met de dooier omhoog lag was nu omgedraaid. En het vocht door het lange wachte lekte eruit. Ik ben het zat laat het eten staan reken af andwoord sorry geen personeel. Haalt de hamburger er af en laat me toch nog €47 betalen voor een halfe tafel onaangeraakt eten. Mijn ouders hadden een aantal weken hiervoor hetzelfde gehad dus even niet meer naar de haven van huizen.