Nieuwste foto's in Huizen

Laatste updates in Huizen

1. Boudewijn's profielfoto
    Boudewijn heeft een recensie geschreven voor China Dragon

Boudewijn

Eten laten bezorgen. Een feestelijk maal op tafel. Heel veel eten uiteraard en ook verdomd lekker! Gratis loempia’s erbij, sausjes, garnituur, sambal. Heel goed. Moet je ook eens proberen. Wel contant afrekenen.

2. Cees Klein's profielfoto
    Cees Klein heeft een recensie geschreven voor Food Place

Cees Klein

Eten er vaak vrijdag met ons team. Wat n enorme hoeveelheid, en ook van zeer goede kwaliteit. Ook de vriendelijkheid van de eigenaresse, zorgt dat we altijd weer blij haar winkel verlaten. Hartelijke groet, Cees Klein en Zn hoveniers

3. Ellen Stolwijk's profielfoto
    Ellen Stolwijk heeft een recensie geschreven voor China Dragon

Ellen Stolwijk

Over de prijs en kwaliteit hoef je het hier niet te hebben. Veel waar voor je geld. Betrouwbare bezorging. Juist de loempia's zijn behoorlijk gevuld en de kipsaté is veel voor weinig. De Szechuaanse ossenhaas is bijv bijzonder smaakvol. Moet eerlijk zeggen dat niet alles geweldig is maar veel wel. Babi Pangang toppertje. De Indische schotels zijn al helemaal ok qua prijs en kwaliteit. De roti is ook niet verkeerd. Kortom een veelzijdig afhaalcentrum. Mevrouw kan heel vriendelijk zijn maar ook snel aangebrand. Chinese trots zeg maar.

4. Huizer's profielfoto
    Huizer heeft een recensie geschreven voor Snackland

Ballentent! Sta om 11:30 voor de deur, wordt mij onvriendelijk medegedeeld dat "ze" niet open waren! Terwijl ik toch echt vanaf 08.30 open lees... ook op maandag! Gelijk de laatste keer geweest

5. Boot heeft een nieuwe foto
  14. Boot heeft een nieuwe foto
  15. Boot heeft een nieuwe foto
  16. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Afgelopen week gegeten met collega's. Was een doordeweekse dag maar restaurant zat goed vol.

Speciaal groepsmenu met voldoende keus. Lekker gegeten en mooie opmaak. Bediening vlot en vriendelijk.

Interieur in stijl van de oude Haven... (huiskamer) schoon en verzorgd. Gratis parkeren achter het restaurant.

17. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Irish Pub Holy Moly

Vandaag gegeten in Holy Moly, dat kan blijkbaar weer.
    Beef and Guinness Pie was top, en de brownies met ijs als dessert was echt bizar lekker!
    Ik hoorde dat de chef uit Ierland komt, echt een aanrader!

18. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Bambi Snack

De beste snackbar!

De kwaliteit is er goed, het eten is er heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De kipsaté is verrukkelijk en de patat stoofvlees… bij de gedachte loopt het water me in de mond. En dan de rundvlees met noedels in oestersaus. Een aanrader!

19. Roy West's profielfoto
    Roy West heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Met mijn vriendin mogen genieten van de uitmuntende kalfsribeye! Er is een fijne sfeer en we zijn goed voorgelicht over de kaart door de uiterst vriendelijke bediening. Een échte aanrader!

20. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Man man man wat slecht, 1 uur moeten wachten op het eten. Uiteindelijk maar de rekening gevraagd en weg gegaan. Helaas zonder eten. Daarna komt de manager en durft ze de jongen van de bediening nog de schuld te geven hiervoor ook! Niks veranderd en jammer voor Huizen.

21. TJ's profielfoto
    TJ heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Voor de tweede keer was de soep koud.
    Bijgerecht ontbrak.
    Personeel onkundig (vakantiehulpen?)

22. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Wat is er toch met dit restaurant aan de hand?
    De kwaliteit van de gerechten benedenmaats, personeel onvakkundig, verzorging en afhandeling van de gerechten slecht, prijs veel te hoog.
    Dit is niet de eerste keer dat we deze slechte ervaring hebben bij de Haven van Huizen, maar nu definitief wel de laatste keer.

Eén vorige recensie
  23. Vos's profielfoto
    Vos heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Super slecht eten niet lekker, vlees smaakte echt nergens naar irish coffee met zure melk en het personeel verschrikkelijk veel te overdreven nog niet eens klaar met eten en dan al vragen of ze de borden mee mag nemen echt schandalig nooit meer oude haven voor ons!

24. Mv.G.Witte's profielfoto
    Mv.G.Witte heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Heerlijk met 6 personen gegeten. Eten was weer perfect alhoewel 1 persoon de procureur had en die was erg klein van formaat. Ook karig met groente. Voor de rest was alles perfect. Vriendelijke bediening en leuke verrassing vanwege mijn verjaardag. Echt een aanrader!

25. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor Kapadokya

Adana kebabschotel besteld voor 9,50, zoals je bij een schotel verwacht zat er helaas geen salade bij. Kebab was echt niet te eten, smakeloos en koud afgeleverd, 3 hele kleine stukjes kreeg ik... ook krijg je redbull uit polen, dit word ook nergens vermeld. Zware tegenvaller

26. f. mOLENAAR's profielfoto
    f. mOLENAAR heeft een recensie geschreven voor Anemos

f. mOLENAAR

Lange wachttijd serveerster niet aardig en onbeschoft geen sausjes wel ketchup of mayo maar zit niet bij een snackbar... geen likeurtjes v bij de koffie laatste keer dus v ons

27. EJ Snelders's profielfoto
    EJ Snelders heeft een recensie geschreven voor Mama Mia

EJ Snelders

Wat is er gebeurd met Mamma Mia van de Oostermeent: bezorging duurt minstens een uur, ze staan op het verkeerde adres en bezorgen koud eten, vervolgens blijkt dat ze de 'gewone' broodjes shoarma niet meer bezorgen, alleen maar de 'grote' duurdere versie. Dit is bij het plaatsen van de bestelling niet tegen ons gezegd. De bezorger ging hierover stampij maken aan de deur en wat ons betreft was dit de laatste keer. Jammer.

28. Tiny's profielfoto
    Tiny heeft een recensie geschreven voor Aan de Kade
    Pannenkoekenhuis Huizen

Heerlijk gegeten, ontzettende aardige bediening. Mooi plekje op het terras in het zonnetje en uitzicht op het gooimeer.

Er was 1 minpuntje de toiletten waren niet schoon.

29. Anneke Horst's profielfoto
    Anneke Horst heeft een recensie geschreven voor Aan de Kade
    Pannenkoekenhuis Huizen

Anneke Horst

Prima eten en heel gezellig, en jammer dat er sommige gerechten niet beschikbaar waren.

30. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Snackland

Hamburger was niet te nassen, vet, soppig en na 1 hap viel de hamburger en het broodje uit elkaar. Belachelijk duur, de friet is ook niet bijzonder. Personeel is trouwens erg onvriendelijk.