Nieuwste foto's in Huizen

Laatste updates in Huizen

1. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor De Verborgen Parel

De bestelling was bijna verkeerd opgenomen. Ipv de Pollo verborgen Parel wilde het meisje Pizza Pollo doorgeven. Partner had Mixed Grill( kipfilet , spareribs en stukjes varkenshaas).
    Eten werd gebracht en de mixed grill had 3 soorten vlees. Varkenshaas was een hamlapje. Volgens de chef gewoon varkenshaas maar de smaak was echt hamlap. De Kipfilet van het andere menu dreef letterlijk in een vreemd sausje ( geheim van de chef) de kipfilet lag bovenop elkaar waardoor de bovenste te eten was maar de onderste onder de saus zat. Het was echt overdreven veel! Sausjes bij de Mixed Grill waren we niet en het schaaltje mayo was voor 1 persoon. Patat hetzelfde was een eenpersoons portie. In plaats van een Palm bier werd er een Duvel gebracht. Het vervelende was ook dat ze steeds kwamen vragen of we drinken wilden. Glas was nog niet leeg!
    Personeel staat aan de zijkant te observeren, zo voelt het. Weinig sfeer en bij 2 andere tafels was ook al de bestelling fout gegaan.
    Voor ons was het de eerste keer om te proberen , maar dit restaurant gaan wij voortaan voorbij. En voor de prijs hoef je het ook niet te doen. Er zijn andere restaurants in de buurt die goedkoper of ongeveer dezelfde prijs hanteren maar stukken beter zijn.
    Afhalen kan daar wel, op de één of andere manier kunnen ze dat wel.

2. Shameli van Amstel's profielfoto
    Shameli van Amstel heeft een recensie geschreven voor Dickens
    Pannenkoekenhuis Huizen

Shameli van Amstel

Slechte bediening, eeuwen moeten wachten op iemand en dan niet krijgen waar je on vraagt. Veels te duur voor wat je krijgt. 3 gangen menu voor 25 euro maar bij hoofdgerecht zit geen friet of aardappel. Daar moet je dan 2,75 extra voor betalen. De friet die je krijgt is vervolgens mega vet..
    Al met al super slechte ervaring. 110 euro kwijt voor twee volwassenen en twee kids voor bagger eten en service.

3. Rino Spijkhoven's profielfoto
    Rino Spijkhoven heeft een recensie geschreven voor Goya
    Wok Huizen

Vanavond gegeten bij de wok in huizen.
    Kwaliteit van het eten was goed, natuurlijk erg druk op deze zondagavond, dus totaal geen goede service qua bediening.
    We waren met 5 personen, iemand van de bediening liet een schaaltje vlees vallen dus alle saus over 2 personen heen.
    Jammer nadat we het lieten zien werd ons een drankje aangeboden!
    Daar zaten we echter niet op te wachten.
    Met moeite werd er op ons aandringen gezegt dat de kleding dan naar de stomerij kon, daarna bellen en dan werd het vergoed!
    Ze hadden dit direct moeten mededelen, jammer!
    Dan de ingang naar deze wok, de trap en en portiek vreselijk smerig met lege blikjes en lege zakken chips.
    Mijn advies : start bij de ingang en zorg dat het schoon is.

4. Tilly's profielfoto
    Tilly heeft een recensie geschreven voor Laguna
    Italiaans Huizen

Hebben lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk, maar de gerechten mogen iets sneller geserveerd worden.

5. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Buren

Er is duidelijk een nieuwe eigenaar, vandaag zag ik dat ie weer open was en dacht weet je wat ik heb er zin in.
    Eerste indruk was al niet best, vitrine leeg wat vuiligheid hier en daar, met bestellen had ie al iets niet, maar goed dat is hoog uit lastig, bestelling gedaan, werd bij 1 onderdeel nog gevraagd 1 of 2, antwoord was 1.
    Onder het wachten rond kijken, en zie je dat het open is gegaan zonder iets te doen, niks was klaar, vitrine leeg, je kon goed zien ja het is 6 maanden dicht geweest en zo open gegaan, zonder eerst effe te poetsen en zorgen alles op orde is.
    Toen de bestelling klaar was kon er afgerekend worden, en merkte ik op er 1 frikandel speciaal 2 waren geworden, goed ik lust wel wat, dus zei er niks van, wel vond ik de prijs wat aan de hoge kant maar goed zolang het eten maar goed is.
    Thuis gekomen zie ik dat er ook een patat spec extra bij zit, dan word het al wat veel bij een vrij simpele bestelling een frikandel spec en een patat spec.
    Overal conclusie van het eten zelf, kansloos, patat is vers, maar daar houd het mee op het is niet 2 keer gebakken, maar 1 keer op iets te lage temperatuur, conclusie volgezogen met vet, en ze hadden knapperige geweest als ze gekookt hadden geweest, de bakjes zijn van die patat bakjes met een aparte vakje voor saus, de saus zat aan de andere kant (dat zegt mij deze meneer weet totaal niet wat ie aan het doen is).
    De hamburger soppig broodje, klein hamburgertje en uitgedroogd, verre van goed in ieder geval.
    Kroketje, niks mis mee.
    Frikandel speciaal, die hebben zeker 6 maanden, onafgedekt in de vriezer gelegen, dan te lang bakken, mayo en curry er over al vraag ik me echt af of die ook zo oud zijn de sausen, en zonder uit ook niet op de patat spec, ui regelen is ook zo moeilijk.

Voor mij is dit de laatste keer geweest bij deze snackbar, gezien ik zeker weet de eigenaar niet weet wat ie doet, en verbetering daarmee niet te verwachten valt, en het is jammer de vorige eigenaar had het zeer goed op orde.
    Nu voel ik me afgezet gezien de extra producten, en ik heb rotzooi gekregen, wat ook slecht klaar gemaakt was, maar goed de prullenbak had ook honger, en deze eigenaar ziet me nooit meer.

6. Hossam's profielfoto
    Hossam heeft een recensie geschreven voor Sabbia D'Oro
    Italiaans Huizen

Heel erg slechte restaurant, te lang wachten en daar was bijna niemand! iedere keer dat wij iets vragen moeten wij meer dan één uur aan het wachten, niet vriendelijk personeel, doen niet wat wij vragen, borden vies en kapot en niet vervangt, ook na vragen!
    Verder hebben wij gevraagd de hele spareribs, ze brengen alleen helfte, en als je vraagt nog een keer moet je uurtje wachten om nog helfte te krijgen? Ze zijn gefraudeerd, wij waren drie, hebben patat gevraagd, hebben wij alleen drie en toen hebben de derde gevraagd, hebben ze van ons 2,5 euro gestolen, drankjes erg te duur. Wij zullen zeker nooit naar deze restaurant gaan en wij gaan klacht bij Groupon indienen!

7. Adrianus's profielfoto
    Adrianus heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Chicara

Adrianus

Perfect! Prima adres voor een prima prijs een heerlijke lunch en een snelle vriendelijke bediening!!

8. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Jeffrey

Na een lange tijd kwam het eten op tafel. Ik had de havenburger. Toen ik keek waar de saus was tilde ik het broodje op en zag een half gebakken snotei liggen de onderkant van het dekseltje zat onder rauw ei. Ik meld Het de bediening en ik krijg hem even later terug met het rauwe eiwit half van het broodje geschraapt Het ei wat eerst met de dooier omhoog lag was nu omgedraaid. En het vocht door het lange wachte lekte eruit. Ik ben het zat laat het eten staan reken af andwoord sorry geen personeel. Haalt de hamburger er af en laat me toch nog €47 betalen voor een halfe tafel onaangeraakt eten. Mijn ouders hadden een aantal weken hiervoor hetzelfde gehad dus even niet meer naar de haven van huizen.

9. Cirsium's profielfoto
    Cirsium heeft een recensie geschreven voor Golden City

Gisteren bami goreng en tjap tjoi afgehaald. Beide gerechten, die maar nauwelijks van elkaar te onderscheiden waren, smaakten naar niks. Nooit eerder heb ik bij een Chinees dergelijk flauw, volstrekt smakeloos en ongekruid eten gehaald. Ook bevatten de gerechten opmerkelijk weinig vlees. Hiertegenover stond een relatief hoge prijs.
    Vroeger was het eten hier uitstekend, zowel bij afhalen al. in het restaurant. Maar dat lijkt voorbij.

10. Ramona's profielfoto
    Ramona heeft een recensie geschreven voor De Verborgen Parel

Zeer slechte service door ongeïnteresseerd personeel. Eten was matig tot slecht. "De pizza is een beetje doorbakken (lees; zwart), excuses daarvoor. " Uuh, oke? Aangezien we al erg lang aan het wachten waren hebben we het maar geaccepteerd en alle zwarte randen moeten wegsnijden. "Heeft het allemaal gesmaakt?"
    "Het ging.. Alleen die pizza niet echt zoals je ziet."
    "Oh"

Jammer dat je iets gereserveerd krijgt wat duidelijk onder de maat is. Nog vervelender dat dit vervolgens niet opgelost wordt. Erg zonde want de locatie en de zaak zelf zijn best gezellig.

11. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Express

Enorm lekkere shisha's en vaak goede service.

Ook erg gezellig binnen met allemaal dames en heren.

Zeker de moeite waard om langs te gaan bij Express!

12. Geurdie van den brink's profielfoto
    Geurdie van den brink heeft een recensie geschreven voor Golden City

Geurdie van den brink

10 Dagen geleden eten besteld voor afhalen ik had ook 2 kip loempia besteld, jammer genoeg zat er ham in wat wij niet eten.
    Ik heb gelijk gebeld en werd keurig te woord gestaan door vriendelijke man, zijn oprechte excuus was goed en bood gelijk aan om nieuwe te komen halen. Dat hebben we niet gedaan maar we hielden de loempia tegoed.
    Vandaag 2 loempia opgehaald en zeer goede kwaliteit zonder ham.
    Goede top service!

13. J.F.Bakker's profielfoto
    J.F.Bakker heeft een recensie geschreven voor Goya
    Wok Huizen

J.F.Bakker

Jammer dat de kok eigenaar van de gooise wok is overleden. Dat het nu Goya heet ok maar sushi is niet mijn ding hier kunnen de nieuwe eigenaren niets aan doen hun concept is sushi. Voorheen kwamen wij hier graag nu niet meer jammer op zoek naar een ander restaurant.

14. Colette Schapendonk's profielfoto
    Colette Schapendonk heeft een recensie geschreven voor Marino Pizzeria

Altijd prima en zeer vriendelijk.
    Heerlijk pizza dubbel champignons extra artisjok en knoflookolie.

Gr. Raat Blaricum

15. R.Honing's profielfoto
    R.Honing heeft een recensie geschreven voor Restaurant Beau Geste

Zo als altijd, goed eten tegen een billijke prijs en altijd sfeer in de zaak.

16. Jaap Vos's profielfoto
    Jaap Vos heeft een recensie geschreven voor O Donder
    Internationaal Huizen

Zeer lekker gegeten in gezellig restaurant. Prima eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en fijne atmosfeer.

17. MG's profielfoto
    MG heeft een recensie geschreven voor Snackland
    Snackbar Huizen

Onmogelijk om een halve portie spareribs te krijgen, allerlei smoezen waarom dat niet kan, maar...1,5 portie kan wel! Superslechte service. Met niks naar huis gegaan dan maar. Voortaan ergens anders heen.

18. Jaap Bosmam's profielfoto
    Jaap Bosmam heeft een recensie geschreven voor Sabbia D'Oro

Jaap Bosmam

De afgelopen maanden 2 x uit eten geweest bij Sabbia D' Oro. Spareribs (zoet) en 2 Verschillende pizza's. Super. De zoete spareribs mals en niet vet. Grote porties. De pizza's waren fantastisch. Echt goed en lekker eten voor een uitstekende prijs. Het mooiste is dat we recent 3 keer afgehaald hebben en dat de kwaliteit hetzelfde is als niet-afhalen. Zelfs op de afhaal kortingsdagen Dinsdag en Donderdag, is de kwaliteit echt goed en de porties spareribs net zo groot als op niet-kortingsdagen. Dat schept vertrouwen. Bij dit restaurant komen we graag.

19. bosch's profielfoto
    bosch heeft een recensie geschreven voor De Haven van Huizen

Vroeger goed maar werd minder en minder. Ca. Een jaar geleden heel slechts gegeten en bediend. Taai vlees etc.
    Klein biefstukje, toen we vroegen of we het verkeerde formaat hadden gekregen stond 3 minuten later iemand van de bediening met een rauwe biefstuk op weegschaal voor onze neus. Of we maar van het gewicht van die biefstuk kennis wilden nemen!
    Om voor onze kinderen, die ons uitgenodigd hadden, de sfeer niet te verpesten heb ik pas de volgende dag gebeld en aangegeven dat ik de bediening onprofessioneel en onbeleefd vond. Ze vonden dat raar want overtuigden klanten vaak d.m.v. weegschaal Erg jammer, we wonen in de buurt, kwamen er vroeger vaak maar slaan het nu over. Las de recensies en hoop dat de eigenaar zich het e.e.a. aantrekt. De locatie is nl. Leuk en het eten vroeger ok.

20. Anemos heeft een nieuwe foto
    Grieks Huizen
  21. Anemos heeft een nieuwe foto
    Grieks Huizen
  22. Bakker's profielfoto
    Bakker heeft een recensie geschreven voor CornelisZ
    Internationaal Huizen

Vandaag met een grote groep geluncht ivm verjaardag. Wat een afgang. Op de site zeggen alles vers, daar denk ik toch anders over. Ik begon met een koffie en cheesecake koffie lekker de cheesecake kwam duidelijk uit de vriezer. Daarna kwamen de etagere's met en niet lachen hoor mini afbakbroodjes die volgens mij bij de supermarkt vandaan kwamen. Erg hard en zeer slecht belegd. Op de vraag of we ook ander belegde broodjes konden krijgen omdat deze te hard waren, was het antwoord ja hoor geen probleem en daar kwamen de broodjes en wederom niet lachen hoor, het was een bord met droog casinobrood. Echt een zielige vertoning. Dun de conclusie nooit maar dan ook nooit meer zullen we hier ooit nog terug komen. Eigenaar moet zich schamen om zo iets te serveren.

23. Lex Abels's profielfoto
    Lex Abels heeft een recensie geschreven voor CornelisZ
    Internationaal Huizen

Was uit op een warme lunch met gasten op zaterdag. Keuze aan gerechten was wel erg beperkt, kennelijk alleen ingesteld op warm eten ‘s avonds. Maar wat er geserveerd werd was matig tot slecht. De preisoep was aardig. Het mosselpannetje (het enige warme gerecht, dat bovendien speciaal werd aanbevolen) was ronduit slecht: kleine onooglijke mosselen, maar vooral zonder kraak of smaak, met bijgeleverde sausjes uit een flesje. De Vlaamse frieten waren goed. Maar het gebak als nagerecht was weer slecht: de brownie had een harde rand aan de kant waar hij kennelijk lang geleden was aangesneden, de cheesecake had weinig “huisgemaakte” trekken, hoewel dat wel werd aangeprezen. Om kort te gaan: geen aanrader!

24. Eggenkamp's profielfoto
    Eggenkamp heeft een recensie geschreven voor Sabbia D'Oro
    Italiaans Huizen

Wat een uiterst teleurstellend etentje. Groupon voor 6 personen onbeperkt spareribs eten. De 7e zou dan een kindermenu zijn.
    We komen met 4 volw, 3 meisjes tussen 9-12jr.

De eerste 2 biertjes troebel, was niet goed, nieuwe gekregen.
    Tomatensoep leek wel een uitschieter met de peper en zo dik als tomatensaus.
    De eerste spareribs zoet waren pittig.

3 keer wordt er gevraagd of we nog willen bestellen, was allang gebeurd maar duurde lang.
    Vervolgens nog frietjes besteld maar niet gekregen maar wel op de bon.
    Bij het krijgen van de rekening staat het kindermenu ook nog eens berekend als volledig onbeperkt spareribs, friet stond erop. Het enige wat verrekend werd was de tomatensoep.
    Echt nooit meer, jammer hoor.

25. toon's profielfoto
    toon heeft een recensie geschreven voor Restaurant Beau Geste

Ongedwongen sfeer, prima gegeten voor redelijke prijzen.

26. Bak's profielfoto
    Bak heeft een recensie geschreven voor Snackland
    Snackbar Huizen

Eten is wel goed, ondanks dat het vaak fout gaat, alleen de ballen gehakt zijn altijd wat te rauw
    Sfeer en personeel is erg slecht

27. Voncken's profielfoto
    Voncken heeft een recensie geschreven voor Dickens
    Pannenkoekenhuis Huizen

Recent hebben zij (blijkbaar) hun kaart gewijzigd. Hartstikke lekker gegeten vanavond! Snelle, vriendelijke bediening, ruime keuze en een ontzettend leuke ambiance in het restaurant. Oudere recensies zijn (in mijn ogen) niets meer van waar. De pannenkoek was alles behalve taai, knapperig en je proefde dat hij vers gebakken was.
    100% Aan te raden. Voor ieder ook wat wils. Wil je geen pannenkoek dan is er nog ruime keuze aan andere gerechten.

28. Frank & Corrie's profielfoto
    Frank & Corrie heeft een recensie geschreven voor Cè 2
    Kleine eetwaren Huizen

We hebben 1 x Caesarsalade en 1 x Sushi Bowl besteld. De salade's werden keurig op tijd bezorgd. Ze zagen er prachtig uit en smaakte voortreffelijk. Alles was lekker vers. Het brood was nog warm en de aioli maakte het helemaal af. Heel fijn dat er nu ook gezonde maaltijden bezorgd kunnen worden.