Anemos in Huizen

De Griekse parel van het Gooimeer.

Anemos laten bezorgen?

Sinds januari 2016 is de familie Limperis de trotse nieuwe
eigenaar van Anemos het restaurant met een sfeervolle en warme ambiance.
Kom ook ervaren wat ruim 25 jaar culinaire ervaring voor uw
smaakpapillen betekent, wij ontvangen u met groot genoegen en maken
u graag deelgenoot van een bijzondere selectie heerlijke Griekse gerechten.
Bij ons staat het genieten voorop.
Het ideale restaurant voor een romantisch diner voor twee, maar ook
voor een groepsdiner kunt u uitstekend bij ons terecht.
De perfecte locatie.
Aan het strand met uitzicht over het prachtige Gooimeer.
Tijdens de warmere maanden van het jaar kunnen onze gasten dan
ook heerlijk buiten lunchen of dineren met uitzicht op de voorbijgaande boten.
En in de koudere maanden waant u zich binnen snel in Griekse sferen.

1320304450 86
1510851912 87
1532023853 86
1553195793 85

1. f. mOLENAAR

Lange wachttijd serveerster niet aardig en onbeschoft geen sausjes wel ketchup of mayo maar zit niet bij een snackbar... geen likeurtjes v bij de koffie laatste keer dus v ons

2. Heerlijk gegeten nergens iets op aan te merken. We werden snel en netjes bediend. Zeker een aanrader aangezien je woensdag en donderdag 3 gangen kunt eten voor maar 26,50. Zeker eens gaan proberen !👍

3. H. Flohr

Goede ervaring. Bediening vlot en klantgericht / klantvriendelijk. Relaxed en binnen en buiten gegeten. Kom er regelmatig. Prijs / kwaliteit = 100% okay.

4. Bediening deed zijn best maar was absoluut niet berekend op het aantal gasten. Gastvrouw (denken wij) leek dronken en was irritant aanwezig. Vergat bij ons 2 keer bestelling door te geven. Liep constant naar verkeerde tafels met bestellingen. Veel te lang wachten op eten en schoonmaken van tafels. Overal stonden vieze borden e.d. Terras ziet er niet uit. Eten gewoon niets bijzonders.
    De 2 dames in de bediening hebben denk ik wel 100 keer sorry gezegd doch dat wordt op den duur ongeloofwaardig. Rekening klopte niet en wij waren echt niet de enigen.
    Voor ons nooit meer.

5. Met acht personen gegeten op een woensdagavond. Iedereen had iets anders en het was allemaal lekker. Vriendelijke en vlotte bediening. Mocht ik daar in de buurt nog een keer willen eten dan wordt het weer Anemos.

6. Het was weer helemaal top! Heerlijke tapas en een meesterlijke wijn. Vriendelijke bediening en ruime (gratis) parkeergelegenheid voor de deur.
    Gelukkig lijkt de loop er nu goed in te zitten en het was dan ook gezellig druk op deze vrijdagavond. Toch vlotte en vriendelijke bediening en geen moment geeft men je het idee dat je nu wel aan je maximale aantal porties zit. Helemaal klasse!

7. Heerlijk gegeten met vier personen, ieder een ander gerecht. Goede kwaliteit zowel het vlees als de vis, en heel mals. Mooie locatie, en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

8. Ik heb samen met m'n vriendin heerlijk gegeten. Een aanrader.

9. We hebben vanavond heerlijk gegeten, keuze uit verschillende tapas! Heel goed verzorgd en heerlijk van smaak. Een goede sfeer en een vriendelijke bediening!
    We komen beslist weer terug !

10. Gisteravond weer heerlijk gegeten. Echt Griekse keuken, vriendelijke mensen en natuurlijk een toplocatie met uitzicht op strand en Gooimeer. We gaan snel weer terug!

11. Met 9 personen heerlijk gegeten, ontzettend vriendelijk personeel, alles wordt vers en op moment gemaakt, zoveel keuzes, gezellig ingericht. Wij zullen er vaker heen gaan.

Succes.

12. Vanavond onbeperkt tapas gegeten met groupon bon.
    Heerlijke gerechtjes in goede porties.
    Alles smaakte prima en bediening was vriendelijk en attent.
    Komen hier zeker vaker terug.

13. Kwaliteit van onze ossenhaas en lamsrack was nagenoeg perfect. Ook de inktvisringen waren goed van smaak. De bediening was vriendelijk.

We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Het terras was qua uitstraling niet in verhouding tot de kwaliteit en de inrichting binnen. Het dessert en de koffie kwamen niet tegelijk. Maar het was verder zo goed dat dit op muggenziften lijkt.

14. Aart 29 punten

Nadat de vorige eigenaars er niet veel van terecht hebben gebracht is dit restaurant uitstekend. Kwaliteit van het eten, bediening, accommodatie alles met elkaar een enorme verbetering. We hebben er inmiddels verschillende keren gegeten en kunnen het iedereen aanraden.

15. karin van rijn

Heerlijk op het terras gegeten. Bediening vriendelijk en goed. Heerlijk vegetarisch gegeten. Met zicht op het water een echte aanrader.

16. Hans 25 punten

Onbekend in huizen en via deze site een goed restaurant gezocht. Anemos kwam naar voren met goede recensies. We zijn er gaan eten en ik moet zeggen. Chapeau. Prima restaurant. Heerlijk gegeten en een vlotte vriendelijke bediening. Niet twijfelen als je goed en lekker wilt eten. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Top!!

17. Wij hebben zondag 10 juni met zijn vieren bij Anemos gegeten. Het was heerlijk, na afloop zijn we naar buiten gerold! Lekker eten, royale porties en zeer vriendelijk personeel. Wij gaan vaker!

18. Leo en Alina

Onze 40 jarige trouwdag hier gevierd met kinderen en kleinkinderen. Heerlijk eten, super lieve mensen en hele leuke Griekse livemuziek !! En wij kunnen het weten want wij gaan al 18 jaar naar Griekenland !

19. Fam. Verver

Prima restaurant. Prettige service. Moderne uitstraling (dus niet zo sfeervol Grieks als bij de meeste restaurants het geval is). Aardige mensen.

20. Ton 5 punten

Wij hebben 30 april en 1 mei heerlijk gegeten alles was heel goed als we weer in huizen zijn gaan wij zeker er weer eten .Echt goed.

21. Op koninginnedag zijn we hier naar binnen gegaan. Goede vriendelijke ontvangst. Vervolgens allebei moussaka besteld. Goede keus zei de serveerster nog. Een moussaka was nog redelijk qua structuur, alhoewel erg flauw, maar de ander was een hele dikke laag bechamel saus met een zeer dun laagje gehakt, aubergine en aardappel daaronder. Die van mij teruggestuurd en daarna weer precies zo'n zelfde stukje gekregen. Vervolgens weer teruggestuurd. De ober bood toen aan maar wat Gyros te nemen. Vervolgens werd het erg druk, daar hadden ze denk ik niet echt op gerekend en kwam er ook niemand meer langs om dessert op te nemen. Jammer maar helaas.Ze hebben 1 moussaka van de rekening gehaald dus dat is op zich wel ok, maar ik had liever iets goeds te eten gehad. Eten was slecht, bediening in het begin goed, samen een matig.

22. Angelique

Heerlijk gegeten hier. Vriendelijk personeel.
    Zou het zeker aanraden!

23. We waren met een groep mensen bestaande uit 13 gehandicapten en 5 begeleiders op woensdagavond om een gezellige avond te hebben en lekker te eten voor kerst. Doordat we iets anders geplant hadden, wat helaas niet door kon gaan moesten we iets anders verzinnen? Ik was zelf al twee x in het restaurant geweest met vriendinnen en met mijn gezin. Laten we het proberen dacht ik! Ben eerder even geweest om te vertellen dat we met een groep gehandicapten zouden komen eten... Het ontvangst was al zeer vriendelijk en ze stonden overal voor open! Ook op de avond zijn we zeer prettig ontvangen. Het eten was heerlijk en alles was ook op! we hebben een ontzettende gezellige avond gehad en er viel niets op aan te merken, alleen dat we zeer genoten hebben van de gastvrijheid en het eten! Ik dank Anemos hier hartelijk voor! Ilse

24. Prima Grieks restaurant zeer schoon in alle opzichten.
    Prijs prestatie prima.

Er worden met name verse produkten gebruikt, veel produkten worden gebakken of geserveerd in prachtige Griekse olijfolie.

Ook hebben zij de prijs gewonnen van het RTL programma Apotheek en gezondheid, over gezond eten.
    Dus al met al een bijzonder mooie start.

25. Gisteren hier gegeten. Ik moet zeggen prima eten, aardige bediening. Het liep goed vol en ze bleven even vriendelijk en oplettend. Zeker voor herhaling vatbaar en aanbeveling waard.

26. Wij hebben nu al twee keer hier gegeten. De eerste keer eind juli samen met een vriendin op het terras, de tweede keer met mijn kinderen en ouders. Je proeft de liefde in het eten wat met een glimlach geserveerd wordt! Bij Anemos klopt het totaalplaatje; een mooi restaurant, goede sfeer, zeer gastvriendelijke bediening en meer dan heerlijk eten, onder andere de zalm met fetamousse. Ik kan het aan iedereen aanbevelen. Wat ik overigens bijzonder leuk vond is dat men mij nog herkende en zelfs wist wat ik zo lekker vond de vorige keer! Mensen van Anemos, blijf alsjeblieft zo lang mogelijk op deze manier met je gasten omgaan en dit eten serveren, gaat helemaal goed komen!

27. Ingeborg Vos

Vanavond heerlijk gegeten bij Anemos. Vriendelijke bediening, goede sfeer (mooie inrichting) en heerlijk eten. Smaakvol en echt Grieks!
    We komen zeker een keer terug.

28. Ik ben hier samen met mijn man en een goede vriend naar toe gegaan afgelopen zaterdag. Het eten was heerlijk en precies goed gebakken en gekruid. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

29. Heerlijk gegeten vanavond bij Anemos. Goede service, mooi restaurant. Een aanrader deze griek!

30. g.j.den hartog

Wat een geweldige keuken!. Wat heb ben we genoten. (Stifado) en Lam uit de oven.

Komen erg veel in Griekenland, maar deze keuken overtreft menige goeie kok in Griekenland.

Een aanbeveling!

Fred en Trudie.

31. Afgelopen woensdag hebben wij hier gegeten. Op aanraden van vrienden die zeiden dat er een nieuwe Griek in Huizen was. Wat hebben wij heerlijk gegeten, een leuk extraatje was de saladebar. De bediening was ook erg vriendelijk. Wederom voor herhaling vatbaar.

32. mik 9 punten

In de krant zagen wij een artikel over Anemos in Huizen.

We zijn afgelopen zondag geweest en ondanks dat het erg druk was hebben we echt genoten. We hadden de mezedes voor 2 personen en het was echt heelijk. Ook de nagerechten waren goddelijk. Wij gaan hier heel snel weer eten en onze complimenten voor deze mooie zaak en vriendelijk personeel.

33. Wij hebben weer wederom lekker gegeten!

34. Vorige week met z'n drieëen gegeten. Een mezedesschotel voor 2 en een combischotel. Vlees was erg lekker, de visgerechten bij de mezedes waren flauw en weinig smaakvol. Porties waren wat aan de krappe kant. Mensen zijn erg vriendelijk maar kunnen nog niet goed met opbouwende kritiek (de vis) omgaan.

Wel een mooi restaurant en gaan het zeker nog een keer proberen.

35. Kwamen hier " bij toeval " langs.

Prachtig restaurant, heerlijk eten.

Komen snel terug!