Op dit adres zit nu: Alexandros

1523319600 49
1534220482 49
1675931945 49

1. Zeer zeer slecht!!
    Twee bonnen via social deal. Geen rode wijn, geen witte wijn. Wat konden wij kiezen uit de kaart was niet duidelijk na paar keer vragen werd ons een briefje gegeven met enkele nummers waaruit wij konden kiezen. Als vooraf gehaktballetjes. Helaas waren deze rauw en toen hebben we het hierbij maar gelaten en de bonnen daar gelaten en elders gaan eten. Nooit meer!!

2. Altijd goed gegeten, maar afgelopen donderdag was het gewoon slecht. Gyros was altijd heerlijk, maar nu net zachte kip. Verschillende bestellingen door elkaar gehaald. Jammer, ze waren op de goede weg maar gaan nu niet meer terug.

3. Sanne Wilmsen

Gister hier gegeten, de bediening was top. We werden goed ontvangen en alles kwam netjes op tijd. Qua prijs/kwaliteit spant dit de kroon, de prijs is zeer laag voor de kwaliteit en de hoeveelheid die je hier ontvangt. We hebben hier super goed gegeten, misschien was dit wel het beste restaurant waar we geweest zijn dit jaar, als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug! Het is echt de moeite waard om hier te gaan eten. Aanrader zijn de gehaktballetjes in pikante saus als voorgerecht, ze zijn zo mals dat ze smelten op je tong.

4. Er mogen qua bediening zeker nog wel dingen verbeterd worden, maar behandel mensen netjes en dan krijg je dat ook terug. Jongen was nieuw en moest nog veel leren. Eten was prima op tijd, presentatie netjes en het was erg lekker allemaal. We hebben hier gegeten met de bon van social deal.

5. Onlangs gegeten en echt ontzettend slecht. Om 18.00 gereserveerd. Bij binnenkomst werden we al niet eens ontvangen. ''Ach, misschien hebben ze het even druk'' denk je dan bij jezelf. Toen we eindelijk naar een tafeltje werden gestuurd duurde het vervolgens 25 minuten tot er eindelijk iemand kwam om drankjes op te nemen en de kaart te brengen. Ook dit was slecht geregeld.

Mijn partner en ik kwamen via Social Deal. De gastvrouw wees lukraak 20 verschillende gerechten aan in de kaart... ontzettend onoverzichtelijk. Een van de andere bediendes vertelde ons juist weer dat we alles konden kiezen.. waar is de overeenstemming tussen het personeel?

Behalve de gastvrouw waren de andere twee bedienden die aanwezig waren amper op de hoogte van wat er eigenlijk op de kaart stond en wat voor drankjes er in huis waren. Zelfs bij een simpele vraag als ''kan ik een citroentje in mijn drinken krijgen?'' moesten ze eventjes gaan kijken.

Afijn, na inmiddels dik een uur op het voorgerecht gewacht te hebben kwam deze eindelijk. Erg kleine porties, maar goed het smaakte op zich oké. Vervolgens kwam de bediening tig keren langs, maar liet onze lege borden gewoon staan. Uiteindelijk meerdere malen gevraagd wanneer het hoofdgerecht kwam, aangezien we inmiddels al 2 uur zaten en pas 1 drankje en voorgerecht hadden gekregen. Deze vraag werd steeds beantwoord met slechte beloftes die niet werden nagekomen "over 10 minuten", "het ligt nu op de grill" etc. Andere tafels om ons heen werden het wachten en de slechte bediening ook meer dan spuugzat en inmiddels waren er al 2 tafels opgestaan en weggelopen.

Normaal ben ik geen ongeduldig persoon, dus we bleven nog steeds netjes zitten. Na 2 uur en 10 minuten kwam eindelijk het hoofdgerecht. En het is ongelofelijk, maar het was ook nog eens het verkeerde eten. Mijn partner kreeg wel het goede eten, maar niet de beloofde friet en garnituur die erbij zouden zitten. Mijn goede eten was 22 minuten later nog steeds niet gebracht. Dat was voor ons de druppel en zijn ook wij opgestapt (inmiddels al de 5e tafel die vertrok). De bediening is in het begin vriendelijk, maar wanneer je aangeeft dat het lang duurt o.i.d. staan ze je niet meer netjes te woord. Het eten is van matige kwaliteit en het wachten is ongelofelijk lang.

Eens en nooit meer!

1,6
  6. Eerlijk gezegd was ik ook teleurgesteld bij mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Aan de carpaccio op Griekse wijze was niets Grieks, behalve dat de portie erg klein was en zeer simpel opgemaakt. Bij het hoofdgerecht kregen we niet de beloofde frites. Verder zat er op de koolsalade gewone Hollandse slasaus. Er lag een eetlepel zaziki op het bord en toen we aangaven graag wat meer te willen, kregen we een schoteltje met nogmaals zo'n kleine portie die we extra moesten betalen. Portie was klein, dus maar een toetje besteld om de maag te vullen, maar toen we naar lang wachten het nagerecht nog niet hadden zijn we maar gegaan. Gastvrouw keurde ons geen blik meer waardig bij vertrek.

2,9
  7. Omdat 2015 ons veel wereld ellende heeft gegeven, besloot ik mijn verjaardag eens volop te vieren met positiviteit en een onbeperkt Grieks eetaanbod aan mijn familie. Ik reserveerde voor ons allen een plaats bij Santorini voor het raam, zodat ook mijn 1 ½ jaar jonge kleindochter zich kon vermaken met het langskomend “Huissens kaarslicht”.

Mevrouw Santorini had ons bij telefonisch gegarandeerd dat de problemen in de keuken verholpen waren, de kok had een retourtje Griekenland gekregen. Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel al vergeven, het sorry van mevrouw Santorini klonk niet echt gemeend en een troost stokbroodje was er dan ook niet bij. Wij besloten positief te blijven, wat er ook gebeuren zou en dat bleek zwaar.
    Dalaris zong ons melancholisch toe door de luidsprekers van Santorini, hij kon er niets aan doen dat ik terug moest denken aan mijn ontmoeting met hem in Athene. De burgermeester van Athene sprak ons aangeslagen toe, het was 9-11 het openluchtconcert van Dalaris ging door maar alle muzikanten en ook Dalaris waren erg van slag. Na het concert troosten we elkaar, het was schokkend maar tegelijk heel ontroerend. De wereld ellende overrompelde niet alleen ons daar bij Dalaris en dat is sindsdien niet echt minder geworden.

Maar nu even niet in Santorini besloten wij dapper, mooie plannen voor een nieuwjaar, dat wel. Het proosten op mijn verjaardag was wat behelpen omdat na 15 minuten wachten nog steeds niet iedereen van drank was voorzien. Het was duidelijk dat het bedienend personeel slechts voorzien was van goede bedoelingen ook al werden die zelfs niet gewaardeerd door “mevrouw Santorini”. De “nieuwe“ kok kreeg er hoorbaar in het Engels van langs, voor ons genoeg informatie om het verlangde voorgerecht maar weg te laten.

Wanneer de rib eye werkelijk ooit, zoals beloofd, zeer mals was geweest, begrijpen wij de onvrede van “mevrouw Santorine”, want zelfs met ingeroepen hulp was het vlees niet te snijden. De rest van onze hoofdgerechten werden met grote tussen pozen aangeboden waarvan de helft weer terug moest omdat het niet onze bestelling was. Geen enkel garnituur kregen wij te zien, evenmin een salade of de beloofde patat. Mijn kleindocher van 1 ½ liet haar teleurstelling al wat meer horen wat van mij wel mag na 2 uur wachten. Nadat iedereen aan tafel het eten allang had gestaakt had ik het mijne nog niet ontvangen. Kleftiko, volgens de kaart een gerecht van het eiland Knossos en dat had voor mij een waarschuwing moeten zijn want er is geen eiland Knossos maar een plaats op Kreta en dat behoort een Griek toch wel te weten. Het was een soepkom met een drijvend stukvlees en daar begin je weinig mee met vork en mes.

U begrijpt het, wij zijn vertrokken in de overtuiging dat er met dit restaurant iets goed mis is. Niet alleen ontbrak het beloofde uitzicht en de kruiden in de kruidenboter, ook kreeg niet iedereen zijn bestelde drankje, ontbrak alle garnituur, de beloofde salade, patates en de groente in mijn stoofpotje. Het vlees was van de aller slechtste kwaliteit, geen enkel menu uitgezonderd. In de menu kaart staan zoveel onjuistheden dat ik niet geloof dat er nog iets Grieks aan dit restaurant is, behalve dan die muziek van Dalaris. Volgens mij is Santorini nog steeds voormalig Athene, de oude recensies zijn in ieder geval nog steeds hier op zijn plaats. Onze stemming kregen ze er niet onder, mijn kleindochter heeft haar patat gekregen en wij smulden met haar mee, alleen niet bij Santorini.

1,2
  8. Vanavond het toch maar gewaagd om daar te gaan eten met vrienden, na de toch wel slechte beoordelingen van veel mensen. Ik vraag me af waarom er zulke dingen worden geschreven, de zaak zat vol, de sfeer was erg gemoedelijk en het eten was toppie. De gastvrouw en gastheer waren vriendelijk en de jongeman achter de bar deed ook zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken. Wij zaten aan een tafel kort bij de keuken en hebben alleen maar lege borden naar de keuken zien gaan, volgens mij is er dan niks te klagen. Echt een aanrader, we hebben ook meteen gereserveerd voor 2e kerstdag, want dan hebben ze een leuk menuutje (zoals ons is verteld door de gastvrouw). Een echt Grieks 4 of 5 gangen menu. Ik zou dus willen zeggen ga er echt naar toe, super.

9. Met een gezelschap van 6 een poging gewaagd om hier te eten. Opname drankjes verliep al stroef, tot 2x toe een foute bestelling gekregen. Een (griekse?) huiswijn die door moest gaan voor een rose leek meer op een sherry. Een fout maken kan, echter, er werd door de gastheer en gastvrouw geen enkele moeite gedaan om deze te herstellen. Na 2 uur volgde in etappes het hoofdgerecht. Gastvrouw smeet letterlijk de borden op de tafel en reageerde ook niet erg prettig toen wij aangaven dat het eten niet conform onze bestelling was. 3 van de gerechten stonden dus op tafel terwijl de rest van het gezelschap nog moest wachten. Wederom getracht een gesprek aan te gaan met de gastvrouw die vervolgens de keuken in vluchtte zonder ons behoorlijk te woord te staan. We zijn uiteindelijk opgestapt. Het eten was van treurige kwaliteit, de frikandel die ik daarna van de plaatstelijk snackbar had was meer aan te bevelen!

1,1
  10. Zeer slechte bediening. Echt alles ging fout van het drinken tot zeer slecht eten. Het vlees zat vol zenen en was echt niet te eten. We waren met z'n zessen en na 2uur op ons hoofdgerecht gewacht te hebben, kregen we een voor een ons eten, niet tegelijk en zonder de frietjes. Was echt een reden voor ons om op te stappen!! Dit nog nooit mee gemaakt!! Mensen niet naartoe gaan!!

1,5
  11. Alles was slecht. Verkeerd drinken, verkeerd eten en niet te eten. Ook waren ze de patatjes en de salade vergeten. Ik heb nog nooit zo'n slecht restaurant mee gemaakt.

12. Gisteravond voor het eerst weggelopen uit dit restaurant. 18:15 uur aanwezig en om 21:30 uur nog geen hoofdgerecht. Onbekwaam personeel, koks verdwenen uit de keuken. Voorgerecht prima, hoofdgerecht na de lange wachttijd niet eens gaar. Met ons nog eens 4 tafels +/- 17 personen weggelopen.
    Wat kan een restaurant in één jaar tijd veranderen, heel jammer. Nooit meer of er moet heel veel veranderen.

2,4
  13. A. Biezeman

Heb hier gegeten de eerste week van november. Ik was er al heel lang niet meer geweest, omdat de vorige Griekse uitbater wel wat steken liet vallen. Inmiddels is er een nieuw restaurant gevestigd en ik heb enórm gesmuld van het zalige eten!! Ook de bediening en service is heel prettig. Ik kan iedereen aanraden om hier een avondje ongedwongen te genieten van de Griekse keuken!

14. Het vlees was lekker mals, heerlijke frieten en een zelf gemaakt tiramisu toetje, super lekker! De gastvrouw doet er alles aan om het je naar de zin te maken. We hebben echt heerlijk gegeten. Dit wordt onze vaste stek!

15. Op 6/11/'15 heerlijk gegeten👍. Porties royaal en goed van smaak. Naam van het restaurant is nu Santorini. De gastvrouw was erg goed bezig. Als het voor mij persoonlijk niet zo ver weg was, ging ik veel vaker!