Op dit adres zit nu: Alexandros

Vrij parkeren.

Bezorgrestaurants in de buurt van Roma

1182084546 41
1292045074 77
1319535206 79
1402005602 69
1511966131 69

1. Ben ook niet enthousiast, vorige week met groupon hier wezen eten, bediening keurig maar pizza echt niet zo lekker hoor. Droog en te harde randen, zit geen smaak aan en vult nauwelijks. Ook aardig aan de prijs in vergelijking met de kwaliteit en hoeveelheid. Wel goed ijs. Ik kom niet meer terug helaas.

2. Vanavond gegeten met een bon van groupon.
    Helaas vonden wij het niet bijzonder! Pizza's hard, moeilijk te snijden en het vult weinig tot niet. Pizza weinig gevuld met de dingen die je erop kunt bestellen. Denken dat er verschil wordt gemaakt met grouponbon en zonder bon.
    Daarnaast duurde het erg lang voordat je het hoofdgerecht kreeg, bijna een 1 uur.
    Geen aanrader!!

3. Wij hebben hier gegeten met een groupon. Voorgerecht: bruchetta, een pizza of pasta en een nagerecht: dame blanche, stragiatella ijs of tiramisu. Het eten was prima. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met een groupon. Bediening was oke. Het enige puntje was dat er wat meer vulling op de randen van de pizza had gemogen (pizza ruccola: goede smaakcombinatie! lekker!

4. Anja Coenraads.
    We hebben hier met de 1e kerstdag met 9 personen gegeten. Het was er sowieso al ongezellig, weinig mensen en een wel heel simpel geheel.
    We kregen voordat we zaten al de menukaart onder onze neus gedrukt. Nou, hartelijk welkom.
    De cassis was al op en dat al op de 1e kerstdag.
    De pizza's waren voorzien van een harde bodem waar we
    met het mes niet doorheen konden komen. Je kon ze alleen breken. Verder zal er weinig smaak aan. Van verse ingredienten hebben ze al helemaal niet gehoord.
    Ook de spaghetti was niets; heel waterig met een sausje van niets. We hebben al heel vaak een pizza ergens gegeten maar dit was echt niets. Je kan er beter een kopen bij de kruidenier.
    Toen we de bediening dit meedeelden nadat zij ons had gevraagd of het gesmaakt had zei ze dat ze het door zou geven aan de baas.
    Nou, wij hebben en geen baas en kok meer gezien en ons werd ook niet meer gevraagd of we nog iets na wilden.
    Wat een behandeling.
    Wij hebben ons eten en drinken betaald en zijn gegaan.
    Nooit zullen wij hier nog terugkomen.
    Mensen, ga als je lekker uit eten wil zeker niet hier heen en ze zijn niet eens goedkoop ook.

5. V.R. Musumeci

6. l. dekkers

Gegeten bij Roma in een koude ruimte. Verwarming kapot, kan gebeuren. Zeg dat en doe niet alsof dat normaal is in deze tijd van het jaar, met jas aan gegeten. Zelfs met een grouponbon prijs/kwaliteit niet in verhouding. Jammer.
    Keuze uit pizza of een (klein) pasta(voorgerecht). Wel lekker. Bediening vooral met zichzelf bezig, niet attent/alert. Je zou denken dat je reclame wil maken via groupon zodat gasten terugkomen maar helaas voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar. Ik zal hem ook niet aanbevelen.

7. Ik ben hier gisteravond met mijn gezin wezen eten. Mijn vrouw had champignons als voorgerecht, en ze was er erg over te spreken. Mijn kids hadden een pizza en die waren ook prima. Ik had een tournedos in pepersaus,

Helaas was de Entrecôte zo goed als helemaal doorbakken, dus eigenlijk gewoon niet lekker. Ik had ook eigenlijk een tournedos moeten nemen bedenk ik me achteraf, want die vetrand daar was ik al helemaal niet blij mee. Maargoed.

Ik heb hier wel vaker gegeten en eigenlijk is het gewoon prima, alleen dit keer was ik er niet blij mee. De bediening is prima en vriendelijk.

8. Het was heel lekker.

He tbeste restaurant die ik ken.

Groetjes giuliano.

9. Annette, Jesse en Dorus

We zitten nu aan de koffie en ijs, hmmm. Ook de pizza was heerlijk, lekker muziekje, veel te zien en hele fijne bediening!

10. Wij hebben hier vanavond gegeten met onze kinderen van 1 en 3. Dit is ons prima bevallen. Relaxte sfeer en lekkere pizza's. Vooral op donderdag is het ook nog eens een leuk tarief! Alle pizza's en pasta's voor 7 euro!

In het weekend schijnt er ook oppas te zijn voor het speelparadijs boven. Nou, wat mij betreft helemaal ideaal!

11. Echt een onwijs goed restaurant! Mijn vriendin en ik zijn helemaal gek op de Italiaanse keuken en wij weten maar al te goed hoe deze moet smaken. Bij Roma hebben ze het in ieder geval bij het juiste eind! Verse producten en na verschillende keren hier gegeten te hebben, is het nog nooit tegen gevallen. Service is nog altijd bovengemiddeld geweest en wie ooit wel eens in Italië heeft getafeld voelt zich meteen thuis in deze ambiance. Echt een aanrader!

12. Super leuk, gezellig restaurant. Nu helemaal opgeknapt en prima eten. Laatst had de eigenaar voor Noëlle (4jr) een pizza gemaakt in hartvorm, erg leuk. We komen er al heel lang en vaak en het eten is altijd goed geweest, met mooie verse producten.

Kortom erg goed. Een aanrader en voor de kids is er zelfs een speelparadijs boven, met in het weekend een oppas.

De nieuwe inrichting is mooi geworden!

13. Wij zijn hier verschillende keren wezen eten.

De service is perfect! Het eten is altijd goed! En de sfeer is gezellig.

14. Hans en Anita

We komen er al jaren en vonden het altijd al perfect, laatst mijn neef uit Italië meegenomen en hij had zelfs in Italië nog nooit zo`n lekkere pizza gegeten.

De sfeer is gezellig, het personeel is erg vriendelijk en het eten goed. De eigenaar maakt ook altijd met iedereen een praatje. Echt een aanrader.

15. Gisteren geweest om gezellig en lekker te eten. Wat viel dat tegen. Bij binnenkomst werd ons nog net gevraagd of we iets wilden drinken, was ook gelijk de laatste keer. Na 0.45 u wachten vroegen we of ze ons vergeten waren en ja hoor, dat was zo. Zonder excuses werd 5 minuten later het eten op tafel gezet. Toen wij er wat van zeiden zei de serveerster, oh ik weet niet hoe dat hier gaat. We waren lucht voor het personeel. Ons nagerecht hebben we elders gebruikt. Nooit meer.

16. Ik vind het maar een goedkoop zooitje.
    De pizza's zijn slap en het vet druipt er van af. De groenten die we kregen bij het eten waren een kwartiertje te lang gekookt. Ze deden er maar een beetje raar over toen ze er mee geconfronteerd werden. Erg jammer.
    Ook renden kleine kinderen elke keer schreeuwend langs de tafels, dit was ook niet echt perfect. Ik kom hier nooit meer.

17. Gezellig restaurant, prettige sfeer, voldoende keuze maar het belangrijkste.....het eten is er overheerlijk (een goede prijs kwaliteit verhouding).

Dit is een uitermate geschikt adres voor gezinnen met jonge kinderen.

Er is een "oppas" aanwezig die de kinderen bezig houdt.

Dus als je als ouders ook een keer rustig wil nakletsen kan dat juist hier.

Kortom een aanrader.

18. Jansen

Zonder kinderen moet je er niet komen. Het is dan heel irritant dat er steeds spelende (vaak luidruchtige) kinderen langs je tafeltje komen. Kwaliteit van het eten en de aankleding is matig. Als je iets verder doorloopt, kom je een ander Italiaans restaurant tegen die qua inrichting en qua eten stukken beter is!

19. op dinsdag zijn pizza's maar 6 euro. jammer dat de kwaliteit van de pizza dan ook erg laag is, natte bodem. maar wel een gezellig restaurantje

20. in één woord fantastisch, ik ben al jaren een vaste (meestal)afhaalklant en kan over dit restaurant met (keurige) vriendelijke open keuken maar één ding zeggen ga zo door, jammer dat te weinig mensen begrijpen wat echte kwaliteit is ga vooral zo door

21. in een woord fantastisch

22. E. Posthuma

ossobucco , hoort naarons idee làng gegaard te worden. Ik ken het niet anders dan met tomatensaus. Gevraagd is het er? antwoord Ja.
    Na ca. 20 min. arriveert er een net gaar ,maar niet zachte, kalfsschenkel. met een redelijk smakelijke wortel uien en kruiden prut erop. Daarover heen enkele lapjes KOUDE gegrilde groenten. Met pap gare broccoli en bloemlook erbij. De eigenaar getracht te vertellen wat ik van het geheel vond. Slechte reactie. Geen begrip. Dit dus noooooooit meer.
    Een SOF avond.

1,7
  23. Lekker gegeten,
    leuk dat erboven voor de kleine kinderen een speelplaats is!!
    Super!

24. redelijk

25. super lekker we gaan er heel vaak heen! herlijk gewoon! :)

26. Heerlijk gegeten!

27. duur,
    vlees was aan de zwarte kant
    nee hier komen we niet meer

28. Wij gaan er regelmatig eten en het is gewoon erg lekker!!! Meer heb ik niet nodig!

29. Heerlijk! De pizza Pollo is een aanrader! Hij smaakt helemaal goed! Niet te dikke bodem, dus geweldig!

30. c scholten

1 x daar wzen eten en slecht bevallen.
    de pizza was aan de ene kant slecht gebakken en aan de andere helft erg zwart.het vet droop eraf van de salami.na geklaagd de hebben kregen we een andere pizza maar ook had die eigenlijk niet wat een echte goede pizza hoort te hebben.
    We hadden liever gezien dat we het geld terug kregen.
    Wij zullen er niet meer zo snel gaan eten
    Bediening is vriendelijk.