Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huissen verdeeld zijn.

1. Behalve dat het eten mooi werd opgediend ook heerlijk!

2. Henry van ingen

Eten altijd goed. Vooral de dunne frietjes.

3. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.

4. Aloys Scheers

We komen vaker bij Bar Lekker. Het is altijd even goed. Gastvrij, prettige bediening die zich goed kan inleven in wensen van de gasten. We werden prettig verrast met een extraatje bij het dessert. Wij gaan er veel vaker terug komen.

5. Michel van Doorn

Zoals altijd word je hier vriendelijk ontvangen, is de sfeer gemoedelijk en het eten heerlijk!

6. Else de Jong

Wat Hennen we heerlijk hier gegeten het was verrukkelijk. De lekkerste carpaccio ooit. Heerlijke wijn en je krijgt gewoon een lekker karafje water zonder meteen een dure fles water te hoeven bestellen. Hierin onderscheiden ze zich.
    Ongetwijfeld een van de beste restaurants van de Betuwe.

7. Annemieke Diepeveen

Zoals altijd heel smaakvol en lekker!

8. Van Gaalen

Opnieuw heerlijk gegeten, goed op smaak, leuke bereidingstechnieken. Goede sfeer en vlotte, losse bediening.

9. Riet Jaspers

Een fijne plek om te gaan eten en heel erg lekker gegeten. Met een heerlijk wijntje erbij.

10. Een vrij beperkte kaart, maar voor zo ver gegeten, verrast door de presentatie en de uitstekende smaak.

11. We zaten heerlijk op het besloten terras, totdat twee mensen aan het tafeltje achter ons een sigaret op staken. Wij hadden daar last van, evenals de gasten naast ons. De uitbater zal er goed aan doen de rokers aan de straatkant een plekje te geven, ver weg van het terras, waar overigens een heerlijke maaltijd op tafel kwam. Het was bar lekker.

12. Bij Bar Lekker kun je genieten van heerlijke gerechten, prima bediening en bij mooi weer kun je heerlijk buiten eten in de binnentuin. En dat alles bij een goede prijs/kwaliteit verhouding.

13. Pascalle

Heerlijk eten, zeer vriendelijke mensen en de sfeer is heel ontspannen. De presentatie van het eten is prachtig en de smaken zijn heerlijk! Echt een genot en een traktatie een aanrader!

14. Ons plan was om gisterenmiddag 17.00 Uur even lekker iets te gaan drinken en een pannenkoek te gaan eten.
    Nu zat ik hier al bijna 15 minuten op het terras (LET OP: 38 graden onder de bomen) en werd door niemand aangesproken, van lust u misschien/toevallig iets te drinken en of te eten!
    Wel een erg jong meisje hielp een tafel verder waar oma, moeder en twee kinderen zaten, deze werden voorzien van de kaart, wat te drinken en later nog een karafje met water, helaas werd ik geheel genegeerd.
    Je begrijpt dat ik me op een gegeven moment erg opgelaten voelde en voelde me totaal hier niet welkom, ondanks dat er een ander meisje met een slang wat water aan het sproeien was op het terrein gebeurde er niets richting mij.
    Inmiddels kwam mijn partner eraan gereden op de fiets en wou richting het terras lopen, waarop ik zei, laat maar we zijn hier niet welkom en gaan wel ergens anders ons geld uitgeven waar we wel welkom worden geheten.
    Toen ik van het terras afliep en op mijn fiets stapte kwam dat jonge meisje ineens wel richt mijn en vroeg of we iets wilden bestellen, waarop ik er aangeslagen op haar reageerde, van helaas net wou je me niet zien en of helpen dus fijne dag hier.
    Hierop schrok ze kennelijk wel en bood haar excuses aan, ja mosterd na de maaltijd.
    Jammer dat de eigenaren en of leidinggevende hier niets mee doen.
    Afijn we hebben het elders toch nog erg naar onze zin gehad, gemiste kans!

15. Heerlijk gegeten, een prettige en ongedwongen sfeer,
    En het personeel zeer oplettend en attent.

Zeker weten een aanrader👍👍

16. Heinrich Foeks

Krijg je familie op bezoek. Lekker Thais eten halen. Op de site staat dat ze geopend zijn op 13 juli 2019. Kom je voor een gesloten deur. Vakantie tot eind augustus of zo. Zorg dan dat de site de juiste info weergeeft. Dit was een teleurstelling, hoe lekker het eten daar ook is…

17. Uitstekend geluncht. De gerechten zijn smaakvol, bediening vriendelijk.

18. Vriendelijke bediening… lekkere amuse, verrassende smaken.
    Bar lekker!

19. Michiel Koot

Prima locatie. Heerlijk gegeten met een goede wijnkeuze.
    Compliment voor de kok.

20. Fijne zaak, gemoedelijk, sfeervol en verrassend goed eten.

21. G Schuil

Vertaal van English naar Nederlands

Just moved to Huissen. Decided to make a reservation here after reading reviews on Trip Advisor. 3 of us totally enjoyed the experience. Bar Lekker's outdoor dining on a cool Summer evening was lovely. Great decor inside and out, and good music was at a nice sound level for talking. We all ordered the Carpaccio as an appetizer and it was exceptional. I could have eaten this as my meal and will on another visit. Entrees (steak) were high quality and cooked just right. Service was a little slow at the end when we wanted to pay and head home. However, overall it was a high quality experience and we'll eat there again. We're happy to have Bar Lekker in our village.

22. Martijn

Het was wederom geweldig. Dit keer in de tuin geborreld en gegeten. De sfeer is ongedwongen en het eten uitmuntend 👌🏻 Je ziet dat er aandacht wordt besteed aan de samenstelling van de kaart, het presenteren van de gerechten en de smaak (o.a door amuse voorafgaande en tussen de gerechten). Graag tot een volgende keer.

23. Heerlijk buiten gezeten. Eten was erg lekker en de bediening vriendelijk.

24. Lisanne

Heerlijk gegeten in de gezellige tuin. We hadden helemaal het vakantie gevoel, top!

25. Leuke, meedenkende bediening. Erg lekker gegeten van apart opgediend eten. Een hamburger onder een stolp. Echt een beleving.

26. Janssen

Een tafel gereserveerd met social deal. Gelijk goed geholpen al snel werd de bestelling opgenomen. Hebben niet lang hoeven wachten. Souflakie was super zelf gezien dat het bereid werd want je kon in de keuken kijken als je naar het toilet ging. Het was supergezellig met de muziek, leuk met zijn allen meegezongen. Het was een zeer geslaagde avond.

27. Via Social Deal vanavond naar dit restaurant geweest.
    We kregen een tafeltje bij binnenkomst meteen om de hoek en prompt werden we "vergeten".
    Het duurde ongeveer 20 minuten voordat er iemand kwam vragen of we wat wilden drinken. Gelijktijdig met het brengen van het drankje werd de bestelling opgenomen.
    Als voorgerecht voor twee personen allebei de garnalen in knoflook en olijfolie. Per bord drie garnalen met wat garnering en knoflookmayonaise in een kommetje(weg olijfolie, weg knoflook). En daar moesten we per bord nog 3 euro extra voor betalen hetgeen neer komt op 1 euro per garnaal ????) De garnalen moesten nog gepeld worden en waren erg droog. Hierna gezegd dat we even naar buiten gingen(roken). Daarna zeker drie kwartier gewacht op hoofdgerecht. !x souflakie en 1x gyros speciaal. Beide gerechten waren redelijk van smaak (wij kregen hierbij het idee dat het uit de magnetron kwam). Snel de Dame Blanche opeten en weg, want een gesprek aan tafel was niet mogelijk omdat het geluid van de "zanger" steeds harder werd gezet. In de muziekwereld is dat ter compensatie van de kwaliteit!!! Een normaal gesprek aan tafel was niet mogelijk, zelfs met schreeuwen kon je elkaar niet verstaan. Al met al zeker geen aanrader!!

2,8
  28. Goed en lekker, goede sfeer en personeel.

29. Lynn

Wij zijn hier bij toeval een keer binnengelopen, en komen vaak terug.
    Het eten is geweldig lekker en het restaurant knus en laagdrempelig.
    Oh en die desserts😍😍
    Wij komen hier erg graag.

30. Marijke van Aalten

Vriendelijke bediening. We waren met z.n vieren. Mijn schoonzus en ik namen een vegetarisch gerecht. Was heerlijk. Mijn broers namen vis en lam. Ook zij vonden het gerecht BAR LEKKER.
    Zeker een aanrader.