Op deze locatie zit nu 'Big Snack Huissen'

1204284330 71
1292011539 81
1367206291 77
1461199730 77

1. Héérlijk gegeten bij Lekkernij, de weegschaal zal het morgen bewijzen. :( Helaas de laatste keer want de eigenaresse heeft de zaak verkocht.

Wel gaat ze door met catering dus wie weet.

In ieder geval bedankt voor een hele gezellige en lekkere avond.

2. Gisteravond hier gegeten op basis van eerdere recensies. De bediening was een ramp, zowel in taalgebruik als in service. Het is eten is prima, ook muziekkeuze(André Hazes) ligt niet in de stijl van een tapas restaurant.

3. Ik kan niet anders zeggen dan top!

We hadden wat te vieren (7pers.). Op aanraden van een kennis gereserveerd. Wij hebben ons aangenaam laten verrassen. Het eten was heerlijk en divers (wel veel ;-), bediening uiterst vriendelijk. We hebben meteen voor vrienden van ons een kadobon meegenomen.

En wij komen ook zeker terug!

4. L

5. L 12 punten

Super! Heel leuke bediening, en vooral heerlijk eten!

We waren vrij laat, en na het eten de laatste die bleven zitten. Nog even gezellig met de eigenaresse + daar ook werkende zoon gepraat, heel gastvrij en huiselijk, maar toch een restaurant gevoel door het super lekkere eten!

Het huisgemaakte (aardbeien) ijs was ook heerlijk.

Kortom een lekkere avond en, ook al had ik geen last van betalingen aangezien mijn ouders betaalden, volgens mij een mooie prijs/kwaliteitsverhouding!

6. Maurice

In het voorjaar op aanraden van een familielid gaan eten in Huissen. We waren met zn 2.

De bediening is geweldig! Tevens is het eten ook verrassend. Als je eens iets anders wilt is het echt een aanrader!

Als aanvulling daarop: We kozen voor het verrassingsmenu en we besloten de pittige kipkluifjes niet te nemen, omdat mij het wel lekker leek maar de ander niet. Echter kreeg ik, omdat ik ze wel degelijk moest proeven, twee kipkluifjes van het huis.

Super!

7. Afgelopen koninginnedag zijn wij bij lekkernij wezen eten. Kwamen toevallig hier terecht, maar was echt heel leuk. Heerlijk eten, geweldige bediening en een heel erg leuke entourage. Wij komen zeker een keer terug want wij willen nog graag een keer verrast worden.

Rutger.

8. Hartemink

Gisteren 21 mei weer heerlijk gegeten. Super gastvrouw en gastheer! Lekkere gerechten en wijn! Tot snel weer!

9. R 17 punten

Nou ja..niet echt onder de indruk.

We waren met een groep, waarvan velen de tapas namen, en enkelen, waaronder ikzelf, een gerecht konden kiezen uit drie ofzo.

Maar we moesten heel lang toekijken hoe de anderen al aten. En toen we na bijna twee uur wachten eindelijk ons gerecht ook kregen, was het echt vreselijk. Erg rood nog!

Was me niet gevraagd hoe ik het wilde..En de mevr van de bediening zei; '' de meeste willen het zo''

Nouja, ik ben nu eenmaal niet ''de meeste''! Ze wilde het wel nog even terug doen in de pan.

De gebakken friet/aardappels waren hard en vreselijk vet.

Smaakloos.

We zaten vlak voor de uitgang, dus ook nog de hele avond in de kou gezeten.

Tot ziens? Weet zeker van niet!

10. delete 324 punten

Goed verzorgd! Leuke smaakvolle variaties. Prima huiswijn.

Aanrader, ook om de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

11. Paul en Elly Beekman

Van een collega (vriendin van Wieneke) kreeg ik een tip om in Lekkernij te gaan eten en dan vooral te gaan voor het gerecht de Proeverij.

Het werd voor ons een geheel Zuid-Europese en Zuid-Amerikaanse avond, want na het eten bij de Lekkernij hadden wij in de Kooperen Kees een geweldig concert van Bandera Latina.

Lekkernij was voor ons een erg goede keus. Een klein restaurant met een gastvrije eigenaresse en personeel, met een gezellige sfeer en heerlijk eten. Kortom wat wil je nog meer.

Een avond met een Latijnse sfeer in een winters Huissen; het was een heerlijke avond. We komen zeker terug.

12. Lieke & Daan

Wij zijn onlangs getrouwd en hebben een supergezellig diner gehad bij Lekkernij. Ons gezelschap bestond uit een kleine 30 man en dus was het knusse Lekkernij de perfecte locatie.

Alles was goed verzorgd en het eten was uit de kunst.

Bedankt voor een topavond op een topdag!

13. Wij zijn gisteravond naar de Lekkernij geweest. Voor mij niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste!
    Mijn ouders waren ook mee, zij wonen in Spanje en zijn dus bekend met Tapas. Zij waren erg onder de indruk van wat hier in dit kleine gezellige restaurantje op tafel werd getoverd.
    Daar kunnen sommige restaurants in Spanje nog wat van leren!
    Heel veel verschillende smaken, super klaargemaakt. Laat je verrassen en neem de proeverij.
    Lekkernij is echt een aanrader!

14. Baukelien en vriendinnen

Super, echt tot twee keer toe heel goed gegeten.
    Bediening goed, alleen bij de drukte te weinig mensen.
    Maar alle gerechten heerlijk en voor ieder wat wils.
    Komen zeker terug.

15. Hubbers

1 punt
  16. We waren er al een tijdje niet meer geweest en verheugde ons op de tapas. Het was smaakvol, maar niet bijzonder. Elke middelmatige keukenprinses kan dergelijke gerechten serveren.

We waren onaangenaam verrast. Geen verrassingen in samenstelling en alle daagse combinaties. Kipkluifjes te doorbakken en de aardappelen te lang in de frituur.

Het was rommelig en het restaurant was verre van schoon. De bediening kon niet volgen en achter de bar was het een komen en gaan van mensen die schijnbaar een of andere relatie hadden tot de eigenaresse. Later vernamen wij dat de drijvende kracht achter het culinaire deel er niet meer werkt.

Jammer want dit nodigt niet meer uit om te gaan. De prijs kwaliteit verhouding is er niet meer. Dit is misschien een moment opname maar toch, je kon zien dat het gemis aan netheid niet van een dag was.

17. Jansen

Lekker eten en een prima aankleding! De laatste keer dat we er waren was de bediening een beetje 'vreemd'. Een vrouw die slecht Nederlands sprak en nogal wat steekjes liet vallen! Verder een toptent!

18. Heerlijk gegeten, leuke ongedwongen service en zeer gezellige aankleding (helemaal mijn smaak)!

19. Jan en Marloes

De tent in Huisen!

Wat een lekkere Tapas. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Hiervoor hoef je niet naar Nijmegen of Arnhem!

20. Oostenrijk

Komen vaak hier genieten van de entourage en de lekkere gerechten! Als wij bezoek krijgen hoeven we ook niet na te denken waar we met ze gaan eten. Heerlijke wijnen en een bediening waar je het idee hebt dat oprechte gastvrijheid nog bestaat! Een absolute aanrader voor een gezellige en relaxte avond!

21. Onverwacht een avondje wezen eten. Niet heel goedkoop, wel erg goed en sfeervol!

22. Vorige week heb ik bij Lekkernij gegeten. Was dus erg goed. De kip en spareribs zijn echt voortreffelijk. Heb heerlijk zitten kluiven. Het restaurant is misschien klein maar heeft wel heel erg veel sfeer. Bediening is top. Ik ga er zeker vaker naar toe.

23. Net een personeelsfeest georganiseerd in Lekkernij. Het was geweldig. Iedereen was enthousiast. Het eten was heerlijk en de bediening super aardig. Leuke sfeervolle locatie met veel kaarsjes. Salsa workshop gehad!! Echt heerlijk gedanst. Een aanrader. Een pluim voor de eigenaresse!! gezellige meid!! Ga zo door!!!

24. Wij zijn met een bedrijfsuitje op een woensdag bij de lekkernij wezen eten. Blij verrast waren wij dat het zelfs op een doordeweekse dag gezellig druk was! Het was speciaal en lekker, weer is wat anders. Alles was goede kwaliteit en de bediening was ook helemaal goed! Vrolijke dames, behulpzaam en gezellig! wij komen hier zeker nog terug.

25. Bas en Marion

Ik vond het tegenvallen. We waren er op een doordeweekse avond, weinig mensen en het eten stond in een verhouding met de prijs! Helaas viel ons erg tegen.

26. Fam. Dijkstra

Wij hebben met de hele fam(22 pers) genoten van de overheerlijke catering. Smaakvolle tapas, gevarieerd, mooie aankleding
    Voor herhaling vatbaar.

27. Fam. Haenel

te weinig eten voor veel geld, geen vriendelijke en ook trage bediening, te kleine ruimte, meer hokkerig, wij gaan hier niet meer terug

28. fam Hubbers

wij kwamen via via hier terecht het was een fantastische ervaring de ambiance is sfeervol de gastvrouw geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Lekker eten, betrokken bediening! Mooie zaak, sfeervol!!!

30. Laura, Fenna en Marriet

Hier eet je geen standaard tapas! Echt lekker gegeten! De ober was zo aardig! We gaan zeker nog eens terug!!!

31. Heerlijk gegeten, heel gevarieerd!De zaak was sfeervol! Vriendelijke bediening...