Op dit adres zit nu: De Snackbarbaar

• Bezorgen

1. Vandaag voor de 5e keer eten besteld en laten bezorgen door Friet & Zo.
    Het was al 3x misgegaan, bestelling klopte niet, verkeerde friet, pulled pork bevatte stukken vet vlees en ze waren ons zelfs een keer vergeten! Werd wel netjes hersteld..
    Nu bij telefonisch bestellen 10 minuten in de wacht gezet, er werden in de tussentijd zelfs een drietal bestellingen in de zaak opgenomen. Opgehangen en teruggebeld.....
    De bestelling van vandaag klopte weer niet, 2x Angus beef hamburger met eigengemaakte friet en er werd wederom gewone friet bij gedaan. Hamburgers leken uit de frituur te komen, ook het spiegelei zat er niet bij.
    We zijn er nu wel klaar mee en zoeken een andere lokale snackbar die het beter doet.

2. Ik ben gisteravond wezen eten bij friet en zo in huissen en het was echt niet te eten de friet verbrand en het personeel is zeer lui daar de frietzaak is te vies om aan te pakken we hadden eigen gemaakte friet zo zwart als roet en me vriendin had een kaassole en ik een frikandel speciaal en die kaassole was heel hard gebakken niet te vreten die zooi daar