Nieuwste foto's in Huissen

Laatste updates in Huissen

1. Maartje's profielfoto
    Maartje heeft een recensie geschreven voor Met Stokkies

Vandaag week ik af van mijn favoriet: de goedgevulde, goed op smaak gebrachte pokébowl zalm.
    Wij bestelden een kreeftensoep met gamba's, een dumpling shii-take bouillon en 2 gua bao pulled chicken. De beide soepen waren erg zout en de hoeveelheid kip op beide broodje was echt te weinig in verhouding tot de prijs die er voor wordt betaald. Vanavond was geen succes, jammer.

2. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

We wilden heel graag de plaatselijke horeca ondersteunen na deze zoveelste lockdown. Deze eetgelegenheid kenden wij nog niet, maar de aankleding van dit etablissement en de ontvangst door het bedienend personeel deden ons besluiten om hier te gaan lunchen. De mooie opmaak van de borden, de lekkere drankjes en het vriendelijke personeel stemden ons nog vrolijker.
    Achteraf waren we toch ontevreden over de kwaliteit van het eten, ook rook de angus beef niet lekker.

3. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Heerlijk om weer bij Bar Lekker te tafelen. Verrukkelijke gerechten, die er weer prachtig uit zagen. Wat fijn dat wij zo’n toprestaurant in Huissen hebben. Bedankt voor deze mooie gezellige avond!!

4. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Bella Napoli

Pizza besteld, werd na 1,5 uur bezorgd, koud en een handvol kappertjes en paprika er opgekwakt. Leek in de verste verte niet op wat het had moeten zijn.

4,9
  5. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Bella Napoli

Na 75min gebeld waar de pizza’s blijven. We gaan er mee beginnen meneer. We zijn er binnen een kwartier blijkbaar kunnen ze binnen 2 min 5 pizza maken. Het is 13 min rijden… dus dat wordt nog 30min wachten. Spijt dat ik vooruit heb betaald. Wat een waardeloze tent. Pizza zijn hopelijk wel warm straks.

6. dolo's profielfoto
    dolo heeft gereageerd op een recensie van Great Wall

zelfde ervaring, mihoen papperig en vlees van zeer slechte kwaliteit

7. dolo's profielfoto
    dolo heeft gereageerd op een recensie van Great Wall

helemaal mee eens, in het verleden lekker eten, maar nu hopeloos

8. Agnes Van Eenennaam's profielfoto
    Agnes Van Eenennaam heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Agnes Van Eenennaam

Wij hebben gisteren super gegeten. Het verrassingsmenu overtrof alle verwachtingen. Fijne bediening mooi geserveerde borden en een heerlijk wijntje 🍷 kortom zeker voor herhaling vatbaar 🤓

9. Lian's profielfoto
    Lian heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Heerlijk gegeten. Super ambiance en perfecte service!

10. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Heerlijk gegeten, goede service en vlotte bediening. Lunch was goed, 4 gangen mooi geportretteerd.

11. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Leuk verrassingsmenu van seizoensgerechten, echt iets speciaals, ze onderscheiden zichzelf daarmee van andere restaurants. Vriendelijke bediening, ruim voldoende personeel. We zijn al van plan om bij de nieuwe kaart weer terug te komen om ons weer te laten verrassen.

12. Mechie's profielfoto
    Mechie heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Mijn man en ik hebben echt genoten van de lunch bij BARlekker in Huissen, heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie ambiance! Een gelegenheid om vaker naar toe te gaan!

13. Jack en Yvonne's profielfoto
    Jack en Yvonne heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Jack en Yvonne

Top eten, ambiance etc. Tot snel!

14. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Wederom een culinaire topavond gehad bij Bar Lekker! Overheerlijk eten, zeer fijne ambiance, attente bediening. Het plaatje klopt helemaal en qua prijs/kwaliteitverhouding is het ook uitstekend. Echte aanrader dus!

15. Peggy's profielfoto
    Peggy heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

We hebben ons laten verrassen door 3 gangen verrassingsmenu. De gerechten die wij hebben gekregen, hadden we zelf nooit gekozen, maar… het was heerlijk. Mooi opgemaakte borden. Zeker nog een keer terugkomen.

16. Meta Melsen's profielfoto
    Meta Melsen heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Meta Melsen

Na een heerlijk diner zoal altijd, kreeg ik een dessert. De serveerster had gehoord bij ons tafel dat ik jarig was. Het dessert was een bord met verschillende soorten ijs met in chocoladesaus geschreven: Gefeliciteerd! Heel erg attent en bovendien lekker.
    Prima service en sfeer. Bovendien ook prettig dat de menukaart vaak verandert zodat het altijd weer een verrassing is.

17. Marjo's profielfoto
    Marjo heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Heerlijk gegeten. De bediening zou nog wel veel meer kunnen verdienen wanneer ze sneller aan tafel zouden komen, daar valt nog wel wat winst te behalen. Na ruim 30 minuten zelf maar naar de menukaart gevraagd. Het broodje vooraf werd vergeten maar kwam pas bij het voorgerecht toen we al bijna een uur aan tafel zaten. Wel heel netjes dat ze dit uiteindelijk niet op de rekening hebben gezet.
    Dit alles doet natuurlijk helemaal niks af aan de prima kwaliteit van het eten. Heerlijke combinatie van heerlijke smaken. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

18. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Heerlijk gegeten en prima concept om (ook) met kleinere gerechten te werken. Lekker rood wijntje erbij, hoppa! Gezellige avond gehad :)

19. Miranda van Voorst's profielfoto
    Miranda van Voorst heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

Miranda van Voorst

Het is altijd op en top genieten bij bar lekker.

20. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

In één woord, SUPER. Echter, er zaten vreselijk irritante mensen achter ons die het hoogste woord voerden met 65 dcb. Het personeel had hier iets van kunnen zeggen want iedereen stoorde zich hieraan.