Eetgelegenheid gesloten

1220024128 74
1318191925 69
1361822057 51
1503619986 62

1. Sinds aantal maanden hebben ze andere friet bij Snackpoint Zilverkamp. Zo jammer. Vorige friet was zoveel lekkerder. Deze friet echt niet te eten. Dik, lijkt niet gaar, bleek van kleur, niet knapperig. Nu voor 3e keer nog een keer geprobeerd. Alles weggegooid. Helaas, was laatste keer.

2. Wat een slechte zaak is dit. Slappe friet, niet krokante kroketten en onverstaanbaar personeel. Dit was een goede snackbar maar nu zo slecht.

3. Hans Slim

Ik heb besteld via telefoon, ik kon de mensen niet verstaan ze praten niet duidelijk . En wanneer de bestelling kwam was alles gewoon koud!!

Gewoon niet normaal meer deze toko!

4. Wij hebben hier besteld via thuisbezorgd.nl.
    Volgens hun moet zo'n bestelling dan binnen 60 minuten ter plaatse zijn helaas na een uur te hebben gebeld blijkt dat ze net pas met onze bestelling bezig waren. Dus na 1 uur en 3 kwartier eindelijk eten. Wel heb ik deze klacht bij de bezorger neergelegd en die kwam met het excuses dat het druk was op de zaak. Daar heb ik dus geen moer mee te maken.
    Al met al slechte service en veel te laat bezorgen. ook was de kwaliteit van het eten veel minder dan wanneer het rustig is en dat vind ik schandalig, want de drukte in een zaak mag nooit afdoen aan de kwaliteit.

5. Super lekkere frietjes!! Ik kom altijd voor de lekkere friet en shoarma! Uitgebreide assortiment veel keuze tussen de menus!
    Vriendelijk personeel. Af en toe even wachten op de bestelling maar dat mag ook wel tijdens etenstijd. Kom regelmatig daar langs.

6. De beste patatzaak van Huissenl.

7. Perfecte cafetaria, altijd druk maar toch redelijk snel je eten! Top jongens, ga zo door.

8. Na een redelijke ervaring weer een slechte.

Slappe friet, redelijke shoarma....broodjes die niet opengesneden zijn, vergeteN salade....echt ik heb het gehad met deze toko.

En als je iets zegt over fouten etc staan ze je stom aan te kijken en bieden je ook echt geen goedmakertje aan (kost geld)

Zelfs sorry zeggen is er niet bij!

Het personeel is niet gemotiveerd om er ook maar iets van te maken.

Verder zijn de ijsjes nu belachelijk klein en vreselijk duur doos alle poespas er omheen.

Eén vorige recensie
  9. Ik kom er al een lange tijd en ik ben altijd zeer tevreden, er was bij mijn bestelling ook een keer een foutje gemaakt maar de kinderen kregen als goedmakertje ijsjes van de bedrijfsleider, aardig toch?

Wij komen er altijd voor de broodjes doner, heeeerlijk!

10. Super cafetaria.

Vriendelijk personeel, altijd in voor een geintje.

Pizza's zijn daarentegen slechter geworden.

Maar al het andere is super.

11. Heb hier laatst gebeld voor een bestelling. Het zou met een half uur worden geleverd, echter 50 minuten later nog geen koerier gezien, daarom wederom in de telefoon geklommen. Kreeg te horen dat ze nog met de bestelling bezig waren, helemaal geen excuses voor het niet nakomen van eerder gemaakte afspraak. Doordat ik al bijna een uur aan het wachten was, daarom nog wel gevraagd hoe laat ik de bestelling alsnog kon verwachten, dit zou met een half uur geleverd worden. 3 kwartier later weer gebeld en werd me op onbeschofde wijze duidelijk gemaakt dat bestelling onderweg was; er werd geen rekening mee gehouden dat ik inmiddels al dik anderhalf uur aan het wachten was op bestelling. Mijn partner wilde naar andere cafetaria om daar eten te gaan halen. Tijdens vertrek kwam de koerier aan met onze bestelling. Het eten was op zich niet verkeerd (ook niet super), maar onze trek was totaal verdwenen. Tot onze grote verbazing berekende de cafetaria nog wel even de 'bezorgkosten' van 1,50 euro. Dit was onze laatste bestelling bij een waardeloze cafetaria en hopen snel op een concurrent.

12. De bolle buikjes

De pizza's van de oude pizzabakker waren de lekkerste pizza's! Nu zijn de pizza's idd wat minder maar nog lekker, je moet ook kijken naar de kwaliteit prijs verhouding!
    Friet is ook lekker en de pasta gaan we zo uitproberen;).
    De medewerkers zijn altijd vriendelijk en met die drukte kan je ook haast niet meer dan gedag en de prijs zeggen, want mensen willen ook snel hun eten, nietwaar? Af en toe een foutje door de drukte komt voor ja, maar vertel er dan ook bij hoe netjes ze het oplossen! Vergissen is menselijk he.

Goed, wij zijn in ieder geval zeer tevreden.

13. Zeer slechte kwaliteit. De pizza's zijn niet te eten, dit waren ze eerder wel toen de pizzabakker er nog was, helaas is deze vertrokken.

De friet is onsmakelijk en te vet.

Het shoarma- en donervlees is aangebakken, het lijkt alsof het een aantal dagen oud is.

Ook wordt hier niet altijd even hygienisch gewerkt, wanneer je zit te wachten kun je het personeel namelijk aan het werk zien.
    en de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken.

14. Ik vind het een hele goede cafetaria en daarom kom ik er ook regelmatig. De bedienig is heel goed, al de mensen die er werken zijn ontzettend aardig en het eten is er heel lekker.

Er hangt er ook een leuke sfeer en de prijzen zijn best goedkoop.

15. Ik kom nu al ruim 2 jaar bij cafetaria de Zilverkamp en kan niets anders zeggen dan: Geweldig!

Kwaliteit is uitstekend evenals de service.

16. Helaas maar waar, ik kwam thuis en jawel :

Mijn bestelling klopt niet!

Na een telefoontje werd er binnen 10 minuten aan huis toch het juiste bezorgd.

17. Ik kom er regelmatig, dus dat zegt al genoeg!
    Krijg vaak wat te drinken als ik op m'n eten moet wachten. De familieschotel is er het lekkerste!

18. De klantvriendelijkheid van deze tent is erg slecht.
    Fouten met de afhaal is ook iets wat te verwachten is.
    De friet is goed te eten, en de meeste snacks ook.
    Maar de omgang met klanten verpest het wel.

19. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het eten van de Zilverkamp.

Het personeel is altijd vriendelijk en probeert je zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Ze hebben ook hele goede pizza's tegenwoordig. Dit komt door de Italiaanse kok die ze in dienst hebben. Ook de pastas zijn zeer goed. Zeker het proberen waard.

Eet smakelijk alvast.

20. Ik woonde in Huissen, ben verhuisd.

Maar als ik friet wil eten ga ik toch vaak met een paar vrienden daarheen, zegt al genoeg, toch.

21. Slecht slecht en nog eens slecht, half gebakken friet, klantvriendelijkheid is er niet, kortom NOOIT meer naar toe gaan.

22. BAH en nog eens BAH !!! De pizza"s zijn sinds vorige week veranderd, ze hebben n.l. een veel te zachte bodem gekregen. Nee, ze zijn er niet op vooruit gegaan. Dus Cafetaria de Zilverkamp kom op maak weer de oude bodems!!!!!!En de klanten komen weer terug.

23. Ik ben er laatst geweest en het is er echt goed. Ze gebruiken goede sauzen en ze hebben er goede pizza's. Niet heel raar als er een echt italiaan de pizza's bakt.

ciao ciao

24. iedereen die ik spreek over de cafetaria de zilverkamp,hebben nog steeds over de vorige eigenaar ,die heel sociaal en vriendelijker overkwam richting zijn klanten. het is jammer dat hij perse moest vertrekken ???????

25. Super cafetaria je kan er voor alles met kwaliteit terecht...

26. 6 euro voor de lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten!
    Wat heeft een afgezakte broek nou met het kwaliteit van het eten te maken?! Het personeel is harstikke sociaal en het eten is er goed, dus dreshuissen stel je niet aan! Het is de mode van tegenwoordig, en aan je commentaar te zien ben je waarschijnlijk een ouder iemand? Denk aan jouw jongere jaren, wat had jij toen wel niet aan? En trouwens, heb je ooit een cafetaria gezien met zo'n mooie inrichting??

27. drehuissen

Zeer slechte gastheer, personeel met afgezakte spijkerbroeken, en zeker geen sociaal wijkgebeuren meer.Jammer dat de vorige pachters zo zijn uitgebuit, die hadden ook voor sociale contacten.

28. Zeer leuke caffetaria

29. Service is zeer belabbert dit omdat er niet veel meer uit de mond van een aanal medewerkers komt dan de prijs van het geen dat is besteld.Geen goededag al kijken ze je aan lopen ze langs zonder te laten merken. Het lijkt alsof Cafetaria De Zilverkamp kan blijven doorgaan op deze wijze, daar je bijna zou denken dat er gewoon via de gemeente bedongen is dat er geen concurerent bedrijf binnen een bepaalde straal gevestigd mag worden.

30. Als je met 4 a 6 personen iets lekkers wilt eten voor minder dan 30, euro moet je een keer de FAMILIESCHOTEL proberen MMMMMM