Bar Lekker in Huissen

Groot aanbod aan gratis parkeergelegenheid direct voor het restaurant

1422010749 80
1439620650 80

1. Afgelopen vrijdagavond een heerlijk diner gehad samen met mijn man.

Als voorgerecht had ik de carpaccio en mijn man de rolletjes met gamba's, het smaakte heerlijk! Met name de gamba's waren zeer lekker.

Als hoofdgerecht hadden wij de lets meat plank, met daarop de steak bavette & de ribs. Dit was veruit het lekkerste vlees wat wij sinds tijden op hebben, zo mals en puur van smaak.

Als nagerecht het chocoladetaartje en het vanille ijs, ook dit was weer volop genieten van pure (zelfgemaakte!) gerechten. Een avond met opvallend lekker eten & een groot compliment aan de dames & gastheer voor de uitstekende bediening.

2. Heerlijk gegeten: super steak, mals en heel goed bereid evenals de zeebaars. Op de huid gebakken, heel krokant. Misschien is het een idee om een mooie frisse salade bij de gerechten te serveren? Wij missen de groenten. De frites zijn denk ik zelf gemaakt en lekker, nu de mayonaise nog... De bediening is vlot en vriendelijk. Prettige ongedwongen sfeer.

3. Lieda evers

Het was weer een super avond. Eten heerlijk, personeel heel vriendelijk een top avond zeker voor herhaling vatbaar, ik kan niet wachten tot de volgende keer. 5e keer maar zeker niet de laatste. Dank aan de koks en bediening. Om een puntje aan te zuigen. Lieda Evers.

4. Het was heel gezellig en Bar Lekker. Het weer werkte ook mooi mee, dus lekker buiten kunnen eten. Het was voor herhaling zeker vatbaar. De wijn was ook erg lekker. Jammer dat ze het brood waren vergeten, maar dat kan gebeuren, het werd ineens erg druk. We komen zeker nog eens terug.

5. J.A. Wiggelman

Geweest met gezin en de meningen waren hetzelfde, komen zeker weer terug.

6. 2 weken geleden heel gezellig hier gegeten. Het eten was subliem en het toetje van 3 soorten peer was werkelijk echt heel lekker. Het is een aanrader om hier te eten, complimenten voor de kok. We komen gauw weer terug.

7. Fam.Klaassen

Kerstavond met de familie een 6 gangenmenu gegeten, het was vanaf de amuse t/m de koffie met bar lekkernijen geweldig. Ook de bediening is vriendelijk, de meiden zagen er op z'n Kerstbest uit.

We hebben genoten!

8. Heerlijk gegeten bij Bar Lekker. De gerechten worden mooi opgediend en het smaakt verrukkelijk. Ook de bediening is heel prettig. Tot slot heeft Bar Lekker een warm en stijlvol interieur. Ik ben blij met zo'n toprestaurant in Huissen!

9. Na lange tijd opnieuw een poging maar het blijft matig. Door de inrichting blijft het erg luidruchtig waardoor je zelf ook steeds harder moet praten. Wachttijd erg lang en dan verwacht je niet te hoeven betalen voor een beetje brood. Het te veel aan bedienend personeel kunnen ze beter in de keuken gebruiken.

10. Heerlijk gegeten maar persoonlijk vond ik het weinig. Zo'n klein roodbaarsfileetje nog nooit gezien

11. Lunchen op maandag. Verrassingslunch (4G) . Heerlijk, veel variatie en genieten. Graag terug.Joop

12. Remco

13. Ans van Gelder.

Afgelopen maandag voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Bar Lekker!!

Alles klopt het eten is iedere keer weer super lekker de bediening heel lief.

Wij voelen ons er heel erg thuis het is iedere keer weer en feestje!

We gaan er snel weer eeen keer heen. Groetjes van Ans.

14. Het was onze 1e kennismaking met Bar Lekker in Huissen. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.

15. Over het algemeen lekker eten! Echter, wanneer iets niet bevalt/niet lekker is en terug naar de keuken gaat, gaat het personeel de discussie aan dat zij het geproefd hebben en de mening over het eten niet met de klant delen... Onacceptabel!! Heel vervelend als iemand iets niet lekker vind, zet je er over heen! Bied je excuses aan en een kopje koffie, maar neem niet het eten mee zonder daar iets tegen over te zetten terwijl gewoon de volle mep in rekening gebracht wordt!

16. We hadden al veel goede verhalen gehoord over Bar Lekker en waren aangenaam verrast. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar! Bediening was erg vriendelijk.

17. Jack en Dory

Zaterdag na langere tijd weer bij Bar Lekker gegeten, de ontvangst was zoals altijd heel plezierig!
    De bediening ondanks de volle zaak (wel wat luidruchtig) uitstekend, en het eten:
    Echt Voortreffelijk!!!

18. Marc van Maanen

We hebben heerlijk gegeten in restaurant Barlekker. Wel was onze mening dat de entourage te wensen over liet. Met name de dame die onze tafel bediende vonden wij geen horeca type. Zij zit niet op haar plek. Ook was het jammer dat wij om 0930 de enige gasten in het restaurant waren. Dit is waarschijnlijk het geval van de 'markt' (lees crisis).

19. We hebben heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Bediening was ontzettend vriendelijk, maar niet overdreven. Voor herhaling vatbaar!

20. Maria Buurman

Het is al een poosje geleden , maar wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig knus restaurant

21. Riet Vermeulen

Gisteren erg lekker gegeten bij Bar Lekker, goede naam voor dit restaurant !!
    Voorgerecht (wij hadden alle drie gekozen voor de carpacio) was bijzonder, heerlijk malse rosbief, was om te zuigen. Ook hoofdgerecht (2 x eendenborstfilet, 1x gegrilde steak) smaakte voortreffelijk, ook opmaak zag er mooi uit. Goede bediening, lekker roseetje en als afsluiting een heerlijke cappucino.
    Pluspunt was : een mevrouw in ons gezelschap draagt gehoorapparaat, er hing een geluidsbox net in ons hoekje, na even vragen of de radio ook zachter kon, werd daar meteen positief op gereageerd.
    Kortom, medewerkers van Bar Lekker, jullie zien ons zeker terug. Riet

22. Erg lekker geluncht,
    je proefde dat alles vers is.
    Ze zijn er erg vriendelijk. Het is er schoon en gezellig;
    zeer zeker voor herhaling waard.
    Prijs/kwaliteitsverhouding is erg goed.
    Annelies

23. Super lekker gegeten, goede bediening Aangename verrassing.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Prima restaurant met deskundige (wijn) en vriendelijke medewerkers. we hebben met 4 personen heerlijk gegeten, met verschillende voor en hoofdgerechten. Gezellig ingericht, mooi servies, glazen en dito wijn. Frisse salade, pittige frites, maar iets te zure mayonaise. De nagerechten... voor mijn tafelgenoten goed maar die van mij was super.....-wordt niet vaak gekozen volgens de medewerker- maar ik heb het over de croque van kletzenbrood, blauwaderkaas en tomatenjam. Mijn echtgenoot was zeer tevreden over zijn nagerecht, de espresso met ijs, slagroom en saus. Kortom, reken er maar op dat we gauw terugkomen bij Bar lekker in Huissen

25. Wat een top restaurant!! Vriendelijke bediening, gezellig sfeertje en heerlijk eten!! Wij komen zeker weer terug!! Een aanrader!!

26. Willy Vink (cafetaria 't bikkeltje)

we hebben hier vandaag voor de 2de keer geluncht.
    we zijn in heel veel restaurants geweest en bestellen altijd carpaccio.
    hier is de carpaccio echt een nummer 1.
    we gaan zeker snel terug om hier ook te dineren.

groetjes Willy,Diana en Tonny. (cafetaria 't bikkeltje Berghem)

27. Gisteravond met een paar vriendinnen bij Barlekker gegeten. Supervriendelijke bediening. Gerechten smakelijk en mooi opgediend. Kaart zou iets uitgebreider mogen. Restaurant modern maar sfeervol ingericht. Jammer dat er even later een luidrichtige groep mensen kwam eten waardoor wij elkaar bijna niet meer konden verstaan. Kom hier zeker nog een keer terug

28. Vanmiddag met 6 vriendinnen bij deze geweldige zaak gegeten.
    Wat wordt je hier verwend door de vriendelijke bediening en het heerlijke eten.
    Vooral de carpaccio is zeker een aanrader.
    Ik kom hier zeker nog eens terug.

29. Ik ging lunchen met een vriendin en we bestelden ons lievelings gerecht namelijk carpaccio. We kregen een enorm bord vol met carpaccio met 3 blaadjes sla er boven op. Naast de sla was de carpaccio doordrenkt in dressing. Ik heb nog nooit zo'n slechte carpaccio gegeten en heb dus zeker de helft laten staan! Toen de bediening onze borden kwam ophalen ging ze ervan uit dat ik het niet op had gekregen... ze vroeg heeft alles gesmaakt? Ik gaf aan dat ik het niet lekker bond en daarom had laten liggen. Totaal verbaasd vraagt ze me wat ik niet lekker vond, ik gaf aan dat het echt veel te veel dressing was gebruikt. De mevrouw kijkt me schokkend aan en zegt: nou dat heb ik nog nooit gehoord, iedereen vind het altijd heerlijk.

Naast dat het eten slecht was ging dezelfde mevrouw van de bediening tijdens onze lunch (buiten) het terras staan schrobben! Nou dat is dus echt belachelijk! Doe dat maar als je geen klanten hebt of voor openingstijd! Slechte ervaring en ik zal er niet meer komen!

30. Een verrassend restaurant. Altijd goed en prettige bediening. Een aanwinst voor Huissen. En leuk zo'n naam: bar lekker, het was ook erg lekker.

31. Prima ambiance, alleen wat rumoerig als er veel gasten aanwezig zijn. De bediening is uiterst vriendelijk, attent en op een prettige manier aanwezig. Opvallend zijn de heerlijke wijnen die per glas worden geschonken! De gerechten zijn zeer smaakvol en de porties zijn rijkelijk. Een leuke lokatie, zonder tegenvallers, om lekker een hapje te eten.

32. Irene D.

In de keuken van Bar Lekker staat een kok die het heeft begrepen: je hebt geen toeters en bellen nodig om een fantastisch gerecht te serveren. Met een zorgvuldige combinatie van bijvoorbeeld vijg, brood en kaas maak je, stijlvol opgediend, een werkelijk geweldig nagerecht. Maak dat compleet met een vriendelijke bediening, een uiterst sfeervol terras én een prima prijs-kwaliteit en je verdient een dikke 10!

33. G. Drost

De naam Bar zette ons eerst op het verkeerde been en dat was zonde. Want dit restaurant met z'n eigen-wijze inrichting heeft alles mee: bediening met hart voor de gasten, een tuin met veel zitjes en, de doorslaggevende factor voor absoluut een tweede, derde etc bezoek: een kok met visie, die weet dat als je pure ingrediënten goed combineert, dat er dan hemelse gerechten ontstaan. Dit alles voor een zeer schappelijke prijs onder de rook van het klooster van Huissen.