Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Ferry Stomps

De bediening is daar altijd erg goed. Ze sloven zich uit om je een fijne avond te bezorgen.
    Het eten was ook nu weer fantastisch. Mooi opgemaakte borden en culinair op hoog niveau.
    Kortom we hebben ons weer prima vermaakt.
    Bedankt.

2. Goed gegeten in heel gezellige omgeving. Dit ook nog eens voor prima prijs.

3. Luc Janssen

Smakelijke mooi opgemaakte gerechten, vriendelijke bediening, kortom heerlijk gegeten en fijn ontspannen

4. We hebben vaker hier gegeten, maar wij vinden dat de kwaliteit in zijn algemeenheid achteruit is gegaan.

5. trees

6. Ronny Neilen-Bruijnen

Ik heb gisteren een heel gezellige en lekkere lunch genoten op het terras.
    Heerlijke sandwiches, goede koffie, water van het huis en een cheesecake… mmmmmmm!
    Aanrader dus :-)

7. Michel Tillie

Ik kwam bij het Eetatelier aan zonder grote honger. Het is een onpretentieuze plek met vriendelijk, goedlachs personeel.Ze hadden er een een nieuwe menukaart.
    Ik koos een voorgerecht en een hoofdgerecht. Als voorgerecht nam de ik varkenswang, dat klinkt al interessant en authentiek. En als het arme dier al dood moet, is het een goede zaak dat alles ervan wordt gebruikt. En wat meer is, het smaakte erg goed. Heerlijk mals gesudderd tot draadjesvlees, terughoudend gekruid, vol van smaak met een mooie ingedikte saus. Gegarneerd met een eetlepel ratatouille, zeer klein gesneden - mooie aanvulling op de zachte smaak van de varkenswang.
    Als hoofdgerecht koos ik het vegetarisch gerecht, één portie vlees is toch wel genoeg, in deze tijd. Loempiaatjes met een vulling van oesterzwammen en ricotta. Zeer mooi opgemaakt, met beetgare snijbonen en wat selderijstengels. Over het geheel gedrapeerd lag een poffersliert van bloemkool en vadouvan voor een rijke en toch subtiele touch. Het licht zuurzoet sausje van wortel en sinaasappel gaf nog een frisse noot aan het geheel en maakte tegelijk het kleurenpalet rond. Paste mooi na het voorgerecht, ook dit smaakte goed op een terughoudende manier. Wat mij betreft zeer geslaagd en ook passend bij het warme weer.

8. Vanavond voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten.
    Mijn man had spareribs die hij heerlijk vond dus dat was helemaal oké
    Zelf had ik een caesar salade genomen ben nl. geen grote eter
    Ceasar salade eet ik vaker maar deze was echt niet goed.
    Heel veel hangt af van de dressing die je zeker als je een restaurant hebt zelf
    moet maken, maar deze salade heeft naar mijn idee wat dressing uit een flesje gehad.
    Er was geen parmezaanse kaas te vinden, knoflook ook niets van gemerkt, ansjovis al helemaal niet. De hele dressing was niet goed.
    Ik heb aangegeven dat ik deze niet lekker vond, de ober (of eigenaar) vond het jammer maar kon er niets aandoen, dit was het nu eenmaal.
    Ik zal hier in ieder geval niet snel meer komen.

2,8
  9. Lekker eten, gezellige bediening en goede prijs/kwaliteit. Een aanrader.

10. Erica Coppens

Heerlijk eten en super bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Anneke

Wij hebben heerlijk gegeten én het heel gezellig gehad met het personeel!! We komen zeker nog eens terug!!!

12. Chris

13. Herman Steenman namens TReL monumentenwerkgroep Houten

Wij zijn verrast, de sfeer van de medewerkers is top, en de organisatie goed. Het diner was zeer goed en de totale afrekenprijs zeer vriendelijk. Reden om terug te komen!

Namens de monumenten werkgroep Houten (TReL).
    Herman

14. Joke Clemens

Weer heerlijk gegeten!
    Super driegangen menu voor een zeer schappelijke prijs.
    Sfeer is altijd gezellig en ongedwongen door het bedienend personeel.

15. Heerlijk gegeten, sfeervol restaurantje en de bediening is heel attent en vriendelijk. Aanrader!

16. Chinees-Indisch Houten

Ik bestel vandaag een bami rames. De bezorger brengt de bestelling en als ik het uitpak blijkt het iets anders te zijn. Ik bel op en na veel mitsen en maren zegt het meisje aan de telefoon dat ze het opnieuw bezorgen. Haar eerste vraag was, u heeft er toch niet van gegeten, mijn antwoord was nee. Als u de bami nou even opwarmt brengen wij de rest. Mijn antwoord was dat ik de bami niet op ga warmen en het geheel mee teruggeef, dat was oke. Het goeie gerecht brengt de bezorger, tot mijn verbazing zonder bami. Ik heb jullie gebeld en gezegd dat hij even terug moet komen met de bami. Inmiddels had ik zo’n honger dat ik het lauwe eten heb opgegeten.

17. Gina raselli

Heerlijke ontspannen sfeer, altijd lieve bediening en lekker gegeten voor theaterbezoek Aan de Slinger

18. Magdalena

Zeer slechte ervaring; we hadden voor 4 personen de luxe, duurdere variant gekozen. Dan kan je bv ook sashimi kiezen. In de eerste bestel ronde hadden 2 personen van ons gezelschap sashimi gekozen, in de tweede ronde bestelde de andere twee ook sashimi, maar die werd niet gebracht. Bij navraag bleek de zalm voor sashimi op, zo vertelde de serveerster. We vonden dat heel jammer, maar helaas niets aan te doen. Wie schets mijn verbazing: we moesten wel 4 x het luxe menu betalen, terwijl we daar zo goed als niets van gehad hebben! Uiteraard hebben we geprotesteerd maar dat hielp niets, wat een slechte zaak!! Wij gaan hier nooit meer naar toe!!

2,2
  19. Sylvia Fortuin

Super lekkere high tea en mega vriendelijk personeel echt een aanrader.

20. Zeer slecht levert koud eten als je dan belt geen leiding gevende aanwezig kan je lekker koud eten op eten 3 graden.

21. R. Van derLinde

Babi ketjab plus groenten taai. Zelfs een blaar in mijn mond. Nieuw portie… toch ook weer aan de taaie kant.
    Mijn hele eetlust verpest. Absoluut mijn laatste bestelling. Advies…
    Let op kwaliteit.

22. Helaas was het voorgerecht niet erg warm.
    Een tip verwarm de borden voor.

23. van Lenning

Gastvrij ontvangen.
    Top bediening en heerlijk gegeten.
    We komen zeker weer terug.

24. Anouk Henderik

Wat kan je hier toch heerlijk eten in een gezellige sfeer met een leuk vrolijk team in de bediening. Culinair genieten voor een leuke prijs! En de huiselijke sfeer, de gezellige ambience maakt de avond compleet.

25. Prima eten voor een redelijk prijs. Bediening was ongedwongen en er was een leuk contact met het personeel. Voor herhaling vatbaar.

26. Hilly Verweij

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel die ons perfect geholpen hebben.

27. Heerlijk geluncht, rustige sfeer en vriendelijke bediening.

28. Afgelopen zondag hebben wij onze verjaardagen gevierd met een besloten borrel en hapje voor familie en vrienden. Super georganiseerd. Bediening, drankjes, hapjes, locatie en ruimte waren top! Echte aanrader!

29. Brigitte van Barneveld

Het eten was goed en lekker en zag er mooi uit op het bord.
    We zaten met drie aan een tafeltje voor twee. Dat was net niet comfortabel, wat te krap.
    Het eten werd door drie verschillende mensen geserveerd. Dat kwam wat rommelig over, maar het werd wel met zorg gedaan.

30. Valerie Slagboom

Top service en ontzettend lekkere pizza’s!