Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Houten

Bestel al 30 jaar bij ho dun soms elke week tot gisteren had trap tjoi met colowjuk en dat was vet gefrituurd niet te eten.
    Alles zo weggegooid niet dezelfde kok als anders bestaat niet.
    Bestel meestal met de kerstdagen een rijsttafel maar dit jaar niet.
    Had dit nooit verwacht van ho dun eten was voorheen altijd perfect.
    Nu was het vet en smaakte naar frituur vet echt vreselijk.
    Was de laatste keer voor mij vind wel weer wat anders

2. Leuke bediening mooie kaart.

3. Ollie Schuiling

4. Gewoon lekker eten in een ongedwongen sfeer. Het was heel rustig op deze regenachtige avond daardoor wel heerlijk rustig kunnen praten en ondertussen genieten van lekker eten.
    De service was prima en je ziet met hoeveel plezier er gewerkt wordt door iedereen.

5. Zoals altijd weer gegeten en de sfeer is gezellig

6. Liesbeth Nuse

Net online besteld. Al vele malen hier besteld, was altijd wel goed. Nu krijg ik m’n bestelling binnen en alles is koud en veel te laat. Na telefonisch contact mag ik wel een nieuwe bestelling ontvangen maar moet ik t koude eten bewaren en terugsturen. Maar wordt er bij gezegd t is druk en naar weer, dus t kan wel even duren. Ook is de gyrosschotel ineens zonder rijst en koolsalade, terwijl de prijs hetzelfde is als voorheen. Goede oplichting! Alles naar koud in de prullenbak gegooid en ga nooit meer bestellen.

1,1
  7. Bezorging wederom te laat. En dat voor een dinsdagavond. Eten was koud. Keek er met mijn dochters naar uit. Een ware smakeloze teleurstelling.

8. Een tijdje hier niet meer geweest dus we dachten kom, we gaan weer eens lekker Grieks eten in ons eigen dorp. Nou, dat viel tegen. Kille sfeer, Griekse muziek van Youtube incl de reclames erbij. Porties waren erg klein en dat allemaal voor een prijs die 35% hoger is dan dat de menukaart op hun website laat zien. En dan bedoel ik niet de bezorg prijzen. 3 lamskoteletten en een beetje Gyros met half bolletje rijst voor € 29,50. De kwaliteit van het eten was wel goed.

9. Ik was met mijn moeder op pad en samen hebben we heerlijk gegeten bij het Eetatelier in Houten. Bij binnenkomst werden we allervriendelijkst ontvangen en konden we gaan zitten. De niet alledaagse kaart vertoonde veel lekkers! De bisque/tomatensoep vooraf was erg lekker, net als de saté van varkenshaas/doradefilet met frietjes en wat salade. Na een kopje thee/cappuccino en het betalen van de rekening, hebben we het restaurant tevreden verlaten.
    Echt een aanrader voor wie van lekker (biologisch) eten, een gezellige bediening en een goed betaalbare prijs houdt!

10. M Hoogendoorn

Ik had een sate en kreeg 3 stokjes met een klein beetje satesaus. Je kon kiezen tussen patat en zoete aardappel patat. Je kreeg er een heeeel klein beetje komkommer bij en dat was het. Green groente niets.

2,2
  11. Het is altijd heerlijk en vooral gezellig bij het Eetatelier. Zoveel lekkere dingen dat je bijna niet kunt kiezen. En de bediening is altijd vrolijk en met aandacht

12. Lekker gegeten met bijzondere ingrediënten, in een heel relaxte sfeer!

13. Peter van Goor

Het Eet Atelier is niet een doorsnee restaurant. Een vergelijking met die categorie vind ik dan ook niet eerlijk en niet aan de orde.
    Werken met 'mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt' is een verhaal apart en verdient het ook om vanuit dat perspectief bejegend te worden.
    Wij vonden het geweldig en hartverwarmend om weer te merken hoe goed de sfeer is bij het Eet atelier in Houten. Daarbij hebben we echt lekker gegeten en de prijs is heel netjes. Een leuke avond, met dank aan de lieve, aardige mensen die daar werken!

14. Heerlijk gegeten volgende keer komen we weer eten.

15. Gezellig gegeten bij het atelier. Vriendelijk personeel dat erg zijn best deed en attent was. Eten was prima maar niet heel speciaal. Maar de prijs is dan ook prima. Iets meer groente of salade op het bord of apart in een bakje zou lekker geweest zijn. De appeltaart was heerlijk! Al met gezellig voor een vrijdag avond uit!

16. Ruim 2,5 uur op onze bestelling moeten wachten. 2x gebeld waar de bestelling bleef, geen enkel excuus en niet klantvriendelijk te woord gestaan. Daarnaast was het eten lauw/koud, de kroket in elkaar gedrukt en kregen we een halve frikandel. Ik zou je geld hier niet uitgeven.

17. Maria de Kruiff

Rustige, gezellige sfeer, goede inzet van vriendelijk personeel.

18. Alles klopt bij het Eetatelier. De ontvangst, de vriendelijkheid van het personeel en het eten is heerlijk! De sfeer is gemoedelijk en gezellig, we hebben een heerlijke avond gehad!

19. We hebben heerlijk gegeten. Alles zag er mooi uit. Modern eten. En de bediening is altijd erg gezellig. We hebben genoten.

20. Eetcafé Houten

Vrijdag bij loetje geweest.
    Heel gezellig goede bediening en goed eten.

21. De dame van de toko liet ons nog bestellen net iets voor tijd, alsnog heeft het heerlijk gesmaakt.
    Aanrader late night snack of als je zin hebt in wat lekkers.

22. Ontspannen sfeer, bediening zet zich goed in.

23. Waardeloos als je online wilt bestellen, de bezorging is altijd te laat!Je moet met gemak een half uur tot een uur wachten op je bestelling en komt incompleet aan! Als je belt duurt het lang voordat ze opnemen en krijgt altijd hetzelfde excuus.

24. Heerlijk en gezellig geluncht op het terras. Fijne bediening.

25. Een voortreffelijke High Tea voor herhaling vatbaar een zeer vriendelijke en nette bediening.

26. Een vriendelijke ontvangst en een team die er alles aan doet om het naar de zin te maken. En dat is voor 100% gelukt dus we komen zeker terug.
    We hebben heerlijk gegeten!

27. Eetatelier

28. We hadden de high tea XL genomen. En die was echt heerlijk! Echt een aanrader! Bediening was top! Ze krijgen van ons een dikke 10

29. Lia beij

Zalm in de pasta was weinig en droog, groente veel te gaar!
    Prijs kwaliteit slecht

30. Heerlijk gegeten bij het Eetatelier! De gerechten zijn van goede kwaliteit met verrassende smaakcombinaties. De bediening en service was geweldig! Al met al een geslaagde avond, wij komen zeker nog eens langs.