Kwalitaria Oude Dorp in Houten

• Bezorgen

ma Gesloten
di 12:00 - 21:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Bezorgservice is verschrikkelijk. Ik heb twee keer bij deze zaak besteld. De eerste keer heb ik na een uur wachten gebeld en was er iets mis gegaan met het doorzetten van de order. De tweede keer heb ik na 1,5 uur gebeld maar waren ze onbereikbaar omdat de hoorn ernaast gelegd was.

4,7
  2. Wij zijn ( mijn vrouw en ik ) zaterdag 23-02-2013 wezen eten bij Kwalitaria oude dorp.
    Wij kwamen hier bij toeval langs na een familie bezoek in Houten.

Ons eerste idee was even snel een frietje eten en weer verder te rijden aangezien onze lange reistijd.
    Eenmaal binnen gekomen zagen we een mooie/nette winkel. Het mooie donkere interieur en de prachtige tekening op de muur maakten er echt een gezellige winkel van.

Het was best wel druk in de winkel maar de klanten werden snel geholpen. Tijdens het wachten werden we vriendelijk gedag gezegd door wat even later de bedrijfsleider bleek te zijn. Bij het vragen na een menukaart werd deze ons vriendelijk aangereikt. We waren verrast door het gevarieerde aanbod en besloten als snel om wat uitgebreider te gaan eten dan we vooraf van plan waren.

Bij de kassa werden we vriendelijk geholpen en besloten daar voor een kipsate menu en een kwalitariaburger menu te gaan en allebei een Milkshake.

Na een plekje in de winkel te hebben uitgezocht kwamen al snel onze milkshakes en de salade die bij het menu hoorde. De milkshakes waren lekker romig en de salades smaakte prima.

Niet veel later kwam ons eten en dat was een aardig bordje vol. Het eten smaakte echt heel goed en we waren beide verrast door de kwaliteit van het eten. De kipsate was lekker mals, de burger was nog een beetje roze van binnen maar dit kwam de smaak van het vlees ten goede.

Tijdens het eten werd ons gevraagd of alles naar wens was en we beaamde dat zeer.

Na ons buikje vol gegeten te hebben werden onze borden netjes weg gehaald en hebben we nog even met de bedrijfsleider gesproken. We vertelde hem dat we erg verrast waren door het eten en de sfeer die er hing in de winkel en dat we dit niet verwacht hadden van een snackbar.
    Hij gaf aan dit erg te waarderen en dat hij ( en zijn personeel ) er ook naar streven om de mensen meer te bieden dan alleen een simpel patatje en dat is zeker gelukt. Het woord cafetaria vond hij ook beter passen bij de winkel en daar waren wij het ook wel mee eens.
    Dit is geen simpele snackbar maar een nette cafetaria waar je lekker kunt eten.

Na dit gezellige gesprekje besloten we te vertrekken aangezien de lange reis die nog voor ons lag.

Het eten en de bedrijfsleider een enthousiaste en sociale jongeman zorgen ervoor dat wij bij een volgend familiebezoek in houten zeker deze weer afsluiten in de kwalitaria.