Nieuwste foto's in Houten

Laatste updates in Houten

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Yakimono heeft na alle jaren dat we hier komen nog steeds niet ingeboet op kwaliteit noch op kwantiteit. Het assortiment is ruim en het eten is heerlijk. De service is adequaat en vriendelijk en de prijs kwaliteit is prima. Topzaak!

2. Beate's profielfoto
    Beate heeft een recensie geschreven voor Heren van Houten

Heerlijk op het terras gegeten voor de film. Lekkere wijn ook!

3. Van vliet's profielfoto
    Van vliet heeft een recensie geschreven voor Boca
    Internationaal Houten

Wij komen hier regelmatig voor diner of lunch. Alles op de kaart is heerlijk. Er is in Houten gewoon geen beter restaurant voor een lekkere mediterraans getinte hap. Ook super gezellig om lekker te borrelen of wat te drinken. Zeker ook het share dining concept proberen.

4. Marjan van Lunteren's profielfoto
    Marjan van Lunteren heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Met 8 personen lekker gegeten. De airco was wel een beetje koud. Vroegen of hij uit kon, dat gebeurde. Daarna werd het snel behoorlijk warm!!! Alles of niets dus.
    Aanbod van de sashimi was wat beperkt. Verder alles naar zin! (Wij hadden all in eten, excl. drinken besteld.)

5. Mr X's profielfoto
    Mr X heeft een recensie geschreven voor Heren van Houten

Prima ervaring. Grote plus voor de bediening: toen de ijsblokjes voor de wijnfles gesmolten waren werd dat opgemerkt en ververst! Nog nooit meegemaakt :-)

6. Johan Vandekerckhove's profielfoto
    Johan Vandekerckhove heeft een recensie geschreven voor Tapperij de Zwijger

Johan Vandekerckhove

Leuk en gezellig… lekker eten aan een eerlijke prijs.

7. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Eten is van slechte kwaliteit. Wij waren met een grote groep en niemand vond het vlees van de grill lekker, allemaal erg droog. Ook het warm buffet werd niet gewaardeerd (zelfs friet was niet lekker). Wok was wel prima. Tip om exclusief drinken te gaan. Wij hadden inclusief en heb de hele avond maar twee cola gedronken. Ik werd steeds vergeten... Slechte service. Geen aanrader.

1,1
  8. Scherrenberg's profielfoto
    Scherrenberg heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Houten

Scherrenberg

Lekker eten maar het duurde allemaal véél te lang. Half 6 binnen, 9 uur pas klaar… Verschillende keren moeten vragen waar het eten bleef… bij dessert een kapot koffie apparaat… heb korting op de bon gevraagd en gekregen…

9. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Pizzeria La Rond

Erg slechte service, gevraagd om een kapsalon zonder kaas. Vervolgens kreeg ik er een met, netjes gebeld en vervolgens was dat mijn probleem en gingen zij daar niets aan doen.

10. ge's profielfoto
    ge heeft een recensie geschreven voor Tante Truus Pannenkoeken

Gezellige mensen en lekkere pannenkoeken.

11. l.vande.graaf@live.nl's profielfoto
    l.vande.graaf@live.nl heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Engel

l.vande.graaf@live.nl

Zondagmiddag waren we met Hap en Trap beland op het terras voor ons dessert.
    De jongedame die ons die dag bediende die verdiend een pluim. Zo zijn er maar weinig die zo met hun werk omgaan.
    Wees zuinig op zulk personeel zo zijn er maar weinig van.

12. J.H.'s profielfoto
    J.H. heeft een recensie geschreven voor Bistro Opoe Spronk

Bediening was prettig, snel en accuraat.

13. Truus De bruijn 's profielfoto
    Truus De bruijn heeft gereageerd op een recensie van Heren van Houten

Hoi Eric,
    Ik vind het fijn om te lezen dat je er van heb geleerd. Maar een excuus heb je ons niet gegeven toen. Je was heel gehaast en gestresst en niet zo heel klantvriendelijk.

14. Eric Fernhout's profielfoto
    Eric Fernhout heeft gereageerd op een recensie van Heren van Houten
    Eric Fernhout
    Van restaurant

Die “ontzettend, onaardige en irritante en bijdehante kerel”, zoals jij me omschrijft, was ik, Eric Fernhout de eigenaar. Je moet me dus niet kwalijk nemen dat ik daar een beetje om moet lachen, maar dan ben ik waarschijnlijk ook nog eens arrogant, om nog maar een superlatief te gebruiken.
    Inderdaad, ik heb een nog niet helemaal leeg flesje Chaudfontaine Rood van je tafel genomen en dat zomaar teruggezet met mijn excuus; ik had inderdaad even handiger moeten zijn en gewoon een nieuw flesje moeten geven, maar ik heb daar gewoon niet aan gedacht en de verontwaardiging onderschat. Ik heb daar wel weer van geleerd en zal met dit soort situaties beter om moeten gaan en niet met een geintje en een lach verwachten dat e.e.a. is opgelost en daarmee de kous af. Een beetje dom was ik dus wel, sorry.

15. Eric Fernhout's profielfoto
    Eric Fernhout heeft gereageerd op een recensie van Heren van Houten
    Eric Fernhout
    Van restaurant

Beste Marlous,
    Jammer dat je zo denkt te moeten recenseren na een gezellig avondje uit; ik heb veel gedaan om de avond smakelijk en gezellig te laten verlopen, maar soms is dat blijkbaar niet genoeg.
    Ik was degene die jullie bediende en hoewel ik het niet eens was met jullie commentaar op de hamburgers (Keurslager’s black angus van rund hoeft niet doorbakken te zijn en broodjes komen dagelijks van warme bakker op Het Rond), wilde ik niet te moeilijk doen en ter compensatie inderdaad de nacho’s van de rekening gehaald. Ik had verwacht dat ik jullie daarmee voldoende tegemoet was gekomen. Daarnaast natuurlijk ook ter geruststelling ander soort brood bij de burgers gegeven, maar OK. We krijgen deze week een nieuwe bonbonskaart en daarom lopen de oude bonbons uit, dus één van de zes was inderdaad niet meer op voorraad; gewoon jammer dat daardoor de hele ervaring zo slecht is geweest, maar dat zal ik moeten accepteren. Van de week hebben we weer alle bonbons plus zelfs twee soorten extra. Bij ons heb je de mogelijkheid om zelf je bonbons te kiezen bij the koffie/thee compleet en daar zijn de meeste gasten door verrast en heel blij mee.

16. Ik.wekking's profielfoto
    Ik.wekking heeft een recensie geschreven voor Dinner at Six
    West-Europees Houten

Ik.wekking

Top eten, goed service, gewoon uitstekend.

17. Marlous's profielfoto
    Marlous heeft een recensie geschreven voor Heren van Houten

Marlous

De wijn is heerlijk. Leuke mini proeverij. Nacho’s ook prima. Locatie is centraal en er is veel te zien.
    Qua eten nooit meer. De carpaccio is prima, erg lekker. De burger was een ramp. Brood was bij ons alledrie beschimmeld en de burger was veel te rauw. Een beetje mag. Dit was te veel. Overigens een geste van de leiding door de nacho’s niet in rekening te brengen.
    Daarna koffie met bonbon. Daar was de lekkerste niet op voorraad. Dat kan altijd gebeuren maar meldt dat dan even als je de menukaart met bonbons neerlegt. Heet water wordt gebracht, kan je zelf weer de theedoos gaan halen.
    Per saldo niet tevreden. Om te borrelen prima maar daar zou ik het bij laten. Het is allemaal net niet op orde.

18. Soumia Aroug's profielfoto
    Soumia Aroug heeft een recensie geschreven voor Bij Teus
    Internationaal Houten

Allerslechtste restaurant aller tijden.
    Personeel chagrijnig. Eten super zout.

Een ontevreden klant!