Nieuwste foto's in Houten

Laatste updates in Houten

1. Oscar's profielfoto
    Oscar heeft een recensie geschreven voor Lalarookh
    Surinaams Houten

Ik haal al meer dan 30 jaar in Utrecht roti en de dame van lalarookh vertelde mij dat haar roti net zo lekker is als die in Utrecht… nou ze had gelijk… het was heerlijk en ik ben erg kieskeurig dus mijn complimenten lalarookh 👍👌 mijn zoon vond het ook heel lekker (hij zei wel… papa jij maakt het zelf ook heel lekker)… wat mij betreft… tot de volgende keer… namaste 🙏

2. Richard 's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor KEES
    Nederlands Houten

Op zich lekker gegeten, maar te kleine porties.
    De bediening was snel en vriendelijk.

3. Joop Gerards's profielfoto
    Joop Gerards heeft een recensie geschreven voor Brasserie &zo

Joop Gerards

Gezellige locatie, enthousiast team aan medewerkers, lekker eten, doorlooptijden echt veel te lang!

4. Wouter Marchal's profielfoto
    Wouter Marchal heeft een recensie geschreven voor Brasserie &zo

Wouter Marchal

We gingen na de film lekker uit eten hier. Het eerste wat ons opviel was de smaakvolle inrichting. Nu heeft niet iedereen dezelfde smaak, je kunt echter zien dat hier goed over is nagedacht. Een puntje van aandacht is misschien het sfeervolle laagje stof op sommige plekken. De mensen van de bediening en de kok zelf zijn enorm aardig, enthousiast over het eten en de wijn (!) en erg behulpzaam. Ze lopen echt het vuur uit hun sloffen en blijven maar lachen. Het eten was echt heerlijk. De kaart is niet heel groot en toch is de keuze lastig! Het liefst had ik van alle gerechten een beetje genomen. De hertenstoof was heerlijk, de biefstuk perfect en de bijpassende wijn echt fantastisch. Dat niet alleen, het enthousiasme waarmee het werd gebracht en uitgelegd… dat doet een gerecht ook goed. Het was niet goedkoop en dat geeft ook niet. Ik vind het wel het geld waard. Ik kan het zeker aanbevelen.

5. Nicci's profielfoto
    Nicci heeft een recensie geschreven voor Parthenon

Heerlijk gegeten, goede sfeer en erg klantvriendelijk.

6. Natascha Kuijper's profielfoto
    Natascha Kuijper heeft een recensie geschreven voor KEES

Natascha Kuijper

Heerlijk gegeten! Niets op aan te merken. Erg veel planten als decoratie, ik liep er soms tegen aan, zonde!

Personeel was naar mijn mening nog erg zoekende, wij hebben in de tijd dat wij aan het lunchen waren wel 6 verschillende bediende gezien, dit stoorde ons. Ook werd er door veel verschillende collega’s gevraagd onder het eten of ons eten smaakte... jammer 1x is genoeg.

7. Leenders's profielfoto
    Leenders heeft een recensie geschreven voor KEES
    Nederlands Houten

Mooi verbouwd, fraaie moderne inrichting.
    Minder tevreden over: voorgerecht bietencarpaccio byzonder magertjes (de hoeveelheid), hoofdgerecht eendenborst is een minimaal plakje met een vette rand, de steak werd te koud opgediend (ondanks het feit dat de borden verwarmd waren, duidelijk planningsfoutje in de keuken; de steak was wel van goede kwaliteit), nog nooit zo'n slechte Irish coffee gehad en de flensjes lijken op en smaken naar een koud onderste deel van een tompoes met koude kersen.
    Kipsate en burger ok. De vriendelijke bediening maakt veel goed maar niet alles.

8. Ted's profielfoto
    Ted heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Houten

Heerlijk gegeten, vandaag zowel lunch als diner.

De Houtense lunch is echt een aanrader!

Het personeel is erg vriendelijke en attent, je eordt snel geholpen en er word rekening gehouden met allergieën..

9. Ted's profielfoto
    Ted heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Bij binnenkomst erg onvriendelijk geholpen door de bedrijfsleider.
    Serveersters waren vriendelijk en de drankjes kwaemn snel nssr hun bestelling.
    Wok en bakplaat prima te eten, niet super maar ook niet slecht.

Bijgerechten worden slecht aangevuld en zijn lauw of koud.

Keuze voor het nagerecht is goed en lekker.

Het geheel doet nog al aan als een vreetschuur.

Voor mij geen Yakimono meer.

10. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Yakimono heeft na alle jaren dat we hier komen nog steeds niet ingeboet op kwaliteit noch op kwantiteit. Het assortiment is ruim en het eten is heerlijk. De service is adequaat en vriendelijk en de prijs kwaliteit is prima. Topzaak!

11. Beate's profielfoto
    Beate heeft een recensie geschreven voor Heren van Houten

Heerlijk op het terras gegeten voor de film. Lekkere wijn ook!

12. Van vliet's profielfoto
    Van vliet heeft een recensie geschreven voor Boca
    Internationaal Houten

Wij komen hier regelmatig voor diner of lunch. Alles op de kaart is heerlijk. Er is in Houten gewoon geen beter restaurant voor een lekkere mediterraans getinte hap. Ook super gezellig om lekker te borrelen of wat te drinken. Zeker ook het share dining concept proberen.

13. Marjan van Lunteren's profielfoto
    Marjan van Lunteren heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Met 8 personen lekker gegeten. De airco was wel een beetje koud. Vroegen of hij uit kon, dat gebeurde. Daarna werd het snel behoorlijk warm!!! Alles of niets dus.
    Aanbod van de sashimi was wat beperkt. Verder alles naar zin! (Wij hadden all in eten, excl. drinken besteld.)

14. Mr X's profielfoto
    Mr X heeft een recensie geschreven voor Heren van Houten

Prima ervaring. Grote plus voor de bediening: toen de ijsblokjes voor de wijnfles gesmolten waren werd dat opgemerkt en ververst! Nog nooit meegemaakt :-)

15. Johan Vandekerckhove's profielfoto
    Johan Vandekerckhove heeft een recensie geschreven voor Tapperij de Zwijger

Johan Vandekerckhove

Leuk en gezellig… lekker eten aan een eerlijke prijs.

16. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Yakimono

Eten is van slechte kwaliteit. Wij waren met een grote groep en niemand vond het vlees van de grill lekker, allemaal erg droog. Ook het warm buffet werd niet gewaardeerd (zelfs friet was niet lekker). Wok was wel prima. Tip om exclusief drinken te gaan. Wij hadden inclusief en heb de hele avond maar twee cola gedronken. Ik werd steeds vergeten... Slechte service. Geen aanrader.

1,1
  17. Scherrenberg's profielfoto
    Scherrenberg heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Houten

Scherrenberg

Lekker eten maar het duurde allemaal véél te lang. Half 6 binnen, 9 uur pas klaar… Verschillende keren moeten vragen waar het eten bleef… bij dessert een kapot koffie apparaat… heb korting op de bon gevraagd en gekregen…