Terlago in Horst

1207067007 87
1361963050 72
1385197456 73

1. Jacqueline t/m Hennie

Super goede ervaring! Zeer vriendelijke bediening. Eten voor 14 personen op goede temperatuur uitgeserveerd verrassend lekker. Tien met een griffel.

2. Het eten is erg lekker alleen variëren de tapas gerechten erg van grootte. Het personeel is slecht op de hoogte van allergie informatie in de gerechten en geeft tegenstrijdige info. Hierdoor was de rest al bijna klaar met eten en had ik nog niks kunnen bestellen. Dit terwijl ik mijn allergie ruimschoots van tevoren telefonisch heb doorgegeven. Dus met honger naar huis, erg jammer.

3. Odie van Goor

Zeer klant onvriendelijk. Ik stootte per ongeluk mijn kopje koffie om. Kreeg hiervoor geen nieuwe. Verder werd mij onmiskenbaar duidelijk gemaakt dat ik dit toch moest betalen. Alleen als dit het personeel was overkomen, zou het vergoed worden. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zal hier ook nooit meer komen!

4. Piet en Lenie COPPUS

Verjaardag van Lenie gevierd met Kinderen en Kleinkinderen.
    Heerlijk genoten van spijs en drank, met een vriendelijke bediening 👍

5. Versleijen

Heerlijke lunch met niet alledaagse combinaties. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

6. Heerlijk eten. Goede sfeer. Ruime keus uit lekkere goede tapas. Mooi restaurant. Vriendelijk personeel

7. Maud 7 punten

Heerlijk geluncht met vriendinnen bij Terlago.
    Diverse lunchkaart met lekkere gerechten.
    De Flammkuchen is echt een aanrader, verder is ook de tapaslunch heerlijk!

8. Heerlijk Tapas gegeten. Mogelijkheden en keus te over. Minpuntje? Ja hoor. Doe nou niet zo moeilijk over een glas kraanwater, zeker niet als het meer dan 25 graden is. Waarom alleen bij de wijn? Vraag een kleine vergoeding voor een karafje water en ga niet moeilijk lopen doen.

9. Bussemakers

Heerlijke, echte huisgemaakte tapas (en dus geen kant-en-klare hapjes die ze verwarmen). De huisgemaakte kroketjes, halloumi, courgetrolletjes en vijgen waren echt top. Zeker een aanrader als je van lekker en bijzonder houdt!

10. Petra en Agnes

Het 5 gangen verrassingsmenu was geweldig! Afwisselende smaakcombinaties en mooi opgemaakte borden. Zowel met de ogen als de smaak gesmuld, complimenten voor de kok! Een avondje genieten in een relaxte sfeer en met een vriendelijke en attente bediening.

11. Lekker eten en goede service

12. Prijzen van de tapas wel wat hoog. Service soms wat langzaam. Verder is het eten erg lekker en de sfeer top.

13. Geoffrey

Inmiddels is dit één van onze favoriete plekjes in Horst eo. om een lekker hapje te eten. Het vijfgangen verrassingsmenu is een echte aanrader voor de mensen met grote trek die een gevarieerd aanbod van verschillende gerechten kunnen waarderen. Verder goede tent met altijd goede en snelle service. De service was een 10 geweest als het bierglas op de correcte wijze wordt geserveerd (logo naar je toe) alhoewel ik weet dat dit een manco is bij 95% van de restaurants. Kortom, top en een aanwinst voor Horst!

14. Horstenaar

Kwamen altijd al regelmatig bij Terlago. Voornamelijk voor de keuze aan wijn, het lekkere eten en de goede sfeer. We vinden het erg jammer dat er alleen nog maar tapas op de kaart staat. Waar is de lekkere pasta, verse vis en het bijzondere stukje vlees gebleven?
    Nu komen we er eigenlijk alleen nog voor een lekkere koffie of een wijntje.
    Hopelijk komt er snel veranderingen in de menukaart. Al is het maar een daghap als het maar vers is!

15. Robin en Tessa

Tijdens carnaval hebben we hier heerlijk gegeten. We waren wel de enigen in het restaurant maar dat vonden we totaal niet erg, de service was dan ook top.

Zoals gezegd heerlijk gegeten en ook ruim voldoende.

Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders zouden we hier echt vaker komen.

16. Zo zaterdag avond gezellig uit gaan eten bij Terlago in horst. Het was super gezellig, en er hing een goede gezellige sfeer. Ook het eten was zeer lekker, en ruim voldoende. Ook de bediening was niks op of aan te merken. Alles bij alles een geslaagde avond. Dus een echte aanrader. En van onze kant tot snel.

17. Slechte ervaring,
    Na half uur komen ze met de kaart ,om niet langer te wachten bestellen we een arrangement/verrassing menu
    1. eerste tapas hapje carpaccio klein maar fijn
    2. kopje soep (klein)
    3. Stoofpotje, voor ieder 2 hapjes
    4. Biefstukje, 1 brokje en een kleine salade
    Nadat gevraagd was of het lekker was, werd afgeruimd, waarop wij vroegen of dit alles was. Er komt nog een toetje als dit er nog bij kan !!
    Is dit een grap?
    Nee dus.
    Het toetje was niet te eten, drie kleine bolletjes (halve pingpongballetje) en een hapje ijs.
    En dit alles voor de prijs van 21,50 p.p.
    Niks wat hier bij zat heeft iets met tapas te maken.
    Daarna maar naar de friettent.
    Geen aanrader dus!

18. Verleden week bij bij Terlago gedineerd.
    Heerlijke Tapas gegeten met een grote groep! De bediening was netjes en de gerechten kwamen in een fijn tempo.

Vooral de koffies Coco Loco en de Crazy Chocolat waren super lekker!!

Ga zo door en bedankt voor de kei gezellige avond!

19. In één woord; Geweldig !!
    Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en heerlijke gerechten.
    Vooral de cappuccino met witte chocolade is verrukkelijk !
    Het is er echt op vooruit gegaan. Hier blijf ik komen!

20. Voor het eerst hier gegeten en goed bevallen. Het eten was erg lekker en werd leuk geserveerd. De bediening was vriendelijk maar we zaten een beetje in een vergetelhoekje waardoor we regelmatig zelf aan de bel moesten trekken, dat was minder. Ook duurde het vrij lang voordat het eten geserveerd werd. De sfeer en aankleding van het restaurant is wel erg leuk en waar het uiteindelijk om draait is de smaak en dat was er genoeg!

21. In het verleden was het eten veel beter. Service zeer goed, vooral de grote man.

1,7
  22. Heerlijk genoten van de lekkere tapas gerechtjes en het zag er zeer goed verzorgd uit.
    Verder een uitgebreide keuze op de kaart en de bediening was vriendelijk en enthousiast.
    Ook de koffie was heerlijk, aanrader is de cappucino en de caffe cortado.
    Leuk en hip restaurant, zeker een aanrader!!

23. Jammer, regelmatig gingen wij genieten bij terlago. Maar er is wat veranderd. De heerlijke zelfgemaakte kroketten zijn weg, de broodjes met spaanse hamsoorten, de biologische gerechten, de heerlijke huiswijn. Maar goed, veranderingen zijn nodig dus niet klagen. Maar dat wij nu in de vegetarische gerechten vlees kregen geserveerd gaat ons te ver. Als excuses krijg je dan een bakkie aardappelen. Heel jammer, want de bediening is heel aardig.

24. Terlago heeft sinds kort een nieuwe eigenaar. Het eten is heerlijk, de bediening is heel aardig en de inrichting is heel hip en netjes. We hebben daar geluncht en tapas gegeten 's avonds. Een echte aanrader! Ook hebben ze verschillende lekkere koffie's.

25. Van een collega had ik te horen gekregen dat dit restaurant een nieuwe eigenaaresse heeft. De proef-avond was volgens hem zeer geslaagd.

We hebben meteen voor de zatedag gereserveert en alle lovende woorden van mijn collega bleken waar te zijn!

We hebben in de tuin gezeten waar de sfeer echt heel gezellig is. Ook de bediening is zeer correct maar ook niet stijfjes.

Van het eten wisten we niet wat we mochten verwachten omdat we nog maar een keer tappas hebben gehad in een ander restaurant. Alle tappas die we op ons bord hebben gekregen, waren erg lekker en aan de gerechten kan je zien en proeven dat de kok er energie in gestoken heeft. Voor ons gevoel geen lopende band werk.

Al met al is dit echt een leuke tent waar je gazellig en lekker de hele avond kunt tafelen zonder dat de bediening je op het einde van de avond naar buiten kijkt.

Grtzz Ron en Dimphy

26. Ik kom hier regelmatig. Heerlijke Latte Machiatto Hazelnoot en zo zijn er nog meer smaken. Heerlijke eten en bediening ook heel vriendelijk. Een echte aanrader zowel voor koffie drinken, lunch als diner.

27. Heerlijke cappuchino en thee wordt uitgebreid geserveerd.
    Eten is met aandacht bereid en erg lekker!
    Mooie combinaties van ingrediënten en fijne wijn.
    Wenselijk zou een groter aanbod in vegetarisch eten zijn.
    Ontspannen relaxte sfeer. Een aanrader!!

28. Zojuist heerlijk gelunched hier. Goede hoeveelheden en voor een goede prijs. Zeker een aanrader!

29. Afgelopen zaterdag hier geluncht/ geborreld, wat een aangename verrassing .Goede presentatie en prijs/kwaliteit.
    Gr uit Rijswijk(zh)

30. We hebben hier al een aantal keer heerlijk gegeten, er worden prachtige (huis)wijnen geserveerd en er staan verrassende gerechten op de kaart. Van tapas tot pasta, en van sate tot lamsrack. Aanrader, gewoon een keer doen.

31. De kwaliteit van de gerechten wil nog wel eens wisselen. Koffie is altijd goed. Bijzonder vriendelijk personeel.

32. Vera & Jim

Leuke tent! We zijn er nu 'n paar keer geweest en de bediening is top!

Lekkere tapas-gerechten, heerlijke schiet-eend en verse zeebaars.

De "nagerechten" zijn zeer apart. Voor koffie, thee, cappuccino of warme chocomel wordt flink wat werk verzet, dat zeker in de smaak is terug te vinden.

Een aanrader, 100 pro!

33. Ben hier nu een paar keer geweest. Het is een mooi aangekleed restaurant en toch komt het kil over als er weinig mensen zitten. Er staan mooie gerechten op de kaart maar ze komen niet altijd tot hun recht qua smaak. Daarnaast vind ik de keus zeer beperkt. Ondanks deze punten is het zeker niet slecht: zitten lekkere tapas tussen en de huiswijn is goed.

34. Hele leuke tent. Ben er voor de eerste keer geweest. Mijn indruk was heel goed. Gezellig, knus, lekkere Spaanse muziek, leuke aankleding, goede service. Maar de indruk liep een flinke kneuzing op toen er een grote groep dames binnen kwam en in de tuin ging zitten. Met de deur open zaten we lekker op de tocht maar het ergste van al was de sigareten rook, kwam zo lekker naar binnen. We vroegen of de deur dicht mocht. Dat kon niet moesten we maar ergens anders gaan zitten, dit was een grote groep betalende klanten. Ja hallo alsof wij met z"n vijven gratis zaten te eten. Dat vond ik niet kunnen. Hebben afgerekend en zijn weggegaan. Jammer maar of ze ons nog eens zien ik weet het niet.

35. Als je van verse ingrediënten houdt en huisgemaakte gerechten!

Ik kom er met enige regelmaat!

Het is een van mijn favoriete restaurants/ lunchrooms in de omgeving.

Mijn favorieten zijn hier spareribs, tapas, vegetarische gerechten, (waarvan huisgem. Geitenkaasballetjes in tomatenjam!?!)

Heerlijke sfeer, zeer goed eten, goede bediening.

36. stijn van de riet

Super lekker eten.

Goede bedienig.

Je wordt goed geholpen als er iets nodig is.

Ook een leuke sfeer.

37. Super restaurant, heerlijk eten en drinken.

De tapas moet je echt een keer proberen.

Zeker een aanrader.

38. Mooie zaak, eten zeer slecht, jammer hoor. We hebben lang moeten wachten op alles. Prijs/kwaliteit klopt niet. Doe er wat aan.

39. De bescheiden menu- en wijnkaart is gevarieerd en origineel. We hebben met ons vieren verschillende gerechten besteld; alles was verzorgd bereid, goed geserveerd door een enthousiast jong team en het smaakte uitstekend.
    Een aanrader.

40. Erg modern gezellig restaurant, prima bediening.
    Laatste maanden zijn de gerechten op de kaart flink verbeterd. (volgens mij hebben ze een nieuwe chef-kok)
    Goede prijs/kwaliteitverhouding en heerlijke gerechten.
    Ik was onder andere laaiend enthousiast over het dessert. Een aardbeien ijs cappuccino, echt het proberen waard!

41. esther

Moderne maar warme ambiance, vriendelijke bediening.

Wij hebben hier s' avonds gegeten, interessante gerechten op de kaart. Met z'n vieren gegeten allemaal iets anders gekozen, was allemaal even lekker, verse goede producten, overtrof onze verwachtingen ruimschoots, echt een aanrader, prima kok.

42. We hebben er heerlijk gegeten. En vind de prijs kwaliteit verhouding goed.

Ga beslist nog eens terug. Wij hadden geluk, want de bediening was heel gezellig.

43. Ik kan me totaal niet vinden in onderstaande recensies.

Ik vind het een heerlijk tentje om te gaan eten. Ze hebben bijzondere gerechten die toch iedereen lust.

Eten is wat aan de dure kant maar je krijgt dan ook iets speciaals op je bord.

44. erg laxe bediening en het eten was matig tot zeer slecht.. zo weet je ook weer hoe het niet moet. je kunt beter naar de snackbar gaan.

45. 12Dec.zure melk in de koffie van mijn 84 jarige moeder.Eric(volgens bedieningbon)ging hier erg bot mee om.
    Het zou netjes zijn geweest als men met een excuus meteen een nieuw kopje had gebracht.Tip:bedorven melk kan gebeuren, maar ga er correct mee om!

46. heerlijk gegeten (2x in een week) maar bediening is wat laks. Fijne sfeer, mooi restaurantje.

47. Heerlijk eten en drinken, leuke attente mensen in de bediening. Verreweg de mooiste lunchroom in de regio. Elke keer feest om hier terug te keren!!

48. annemie

eten is ok wel duur naar mijn mening ambiance kil ieser zijn eigen smaak natuurlijk wel lekkere koffie groetjes ,

49. Met een grote groep heerlijk gegeten tapas, div. heerlijke gerechten zeer goed.

50. Annemiek Hesen

zondag 8-10-2006 met 13 personen heerlijke tapas geeten. Dit gaan we vaker doen!