Het Maasdal in Horst

Ruime parkeergelegenheid voor de deur.

• Biologisch

1447204628 79
1613194765 82
1662015394 82

1. Frank & MIa

Een bon verzilverd, die we gekregen hadden van onze kinderen. ( naar later bleek een waarde van € 21,00 pp ) Hoe kan je voor dit bedrag zo'n 4 gangen diner serveren. We hebben top gegeten! Chapeau voor Max en zijn team!

2. Fam. A 132 punten

Laatst gegeten bij restaurant Het Maasdal. Vanwege de goede recensies eens geprobeerd, maar voor ons niet meer. Mijn man had mixed grill en de kip was nog rauw van binnen. Verder vonden wij de ambiance tegenvallen, het is niet echt gezellig en van deze tijd. Toen we de rekening kregen bleek die ook nog niet te kloppen, nee helaas geen geslaagde avond!

4,1
  3. Gisteravond heerlijk genoten met ons drietjes omdat ik wat te vieren had. Ik was al lang niet meer geweest, maar de kwaliteit en het niveau van zowel keuken als bediening is in al die tijd gelukkig niks veranderd.

We kregen een fijn plekje bij de brandende open haard, erg prettig gezien de temperatuur buiten. Onder het genot van een aperitiefje met heerlijk, nog warm, brood besloten we te kiezen voor het drie-gangen verrassingsmenu, met als keuze voor het hoofdgerecht tweemaal wild en eenmaal vlees

Na korte tijd arriveerde ons voorgerecht, een Toscaanse tomatensoep. Een ruime portie, goed op smaak en prima van temperatuur. Tijdens het uithalen bij de zeer vriendelijke serveerster een glas rode wijn besteld, een gul glas van prima kwaliteit en voor een dito prijs, als begeleider voor mijn hoofdgerecht. Dit werd een prima bereide fazantenborst met wat zuurkool en een heerlijke saus. Verder een erg lekkere aardappelpuree op het bord en los op tafel gebakken aardappeltjes, frietjes, warme groenten en salade. Ook hier weer zeer royale porties, maar we weten inmiddels dat dit het handelsmerk van de chef is.

Tot slot nog een super dessert, waarvan ik vooral het ijs zalig vond, een heel aparte en nog nooit eerder geproefde combinatie van roomijs van witte chocolade en sorbet van rode vruchten. Daarbij nog een bavarois van rood fruit, wat slagroom, enkele vruchtjes en koekjes.

Kort samengevat: het was weer genieten voor een prima prijs.

Max en de rest van de crew, bedankt voor jullie aandeel in deze feestelijke dag en tot heel snel weer!

4. We werden weer niet teleurgesteld in de verwachting. Het eten was voortreffelijk en de service en de bediening boven alle kritiek verheven. Fraai verzorgde dis en voldoende groente.

5. De eerste keer hier gegeten met een happen en trappen arrangement. Jammer dat het tijdstip een beetje vroeg was... Maar het eten was heerlijk. Mooi opgemaakte borden en vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

6. T. Derlagen

Wij waren een weekje in Center Parcs America en zijn 2x wezen eten in het Maasdal en het was allemaal prima voor ekaar.

Heerlijk eten en een vriendelijke bediening, het is zeker aan te bevelen

7. Susan kuiter

Vrijdag 13 mei hier wezen eten met m'n man en zoontje van 2,5 jaar. Ik kan niet anders zeggen dan dat het voortreffelijk was. Eten: heerlijke asperge trio vooraf en een garnalen cocktail. Biefstuk en tournedos als hoofdgerecht. Onze kleine man een frikadelletje met frietjes.
    Personeel zeer vriendelijk. Wij komen hier graag.
    Weekendje op de camping de Gortmeule, dus altijd als we hier zijn even lekker eten bij Restaurant Het Maasdal.

8. whpoot

9. De wachttijd voor het eten was naar mijn inziens te lang, vooral met twee kinderen.

10. Jullie kunnen beter. Het eten was vlak van smaak, het hoofdgerecht was te lang warm gehouden, het duurde te lang voordat iedereen wat had waardoor sommigen koud eten kregen. Het nagerecht was wel lekker alhoewel het ijs veel te hard was.

11. Annie Ger en Annie

Wij werden netjes ontvangen en goed geinfomeerd over diverse menu's. De dames beslisten om asperges te eten en vonden hem super. Ook de vis was grandioos en alles meer dan voldoende. Ik hou van vlees en had een grill menu wat ook erg lekker was. De bediening, smaak en ambiance was perfect. Voor herhaling vatbaar. Onze gast Annie vond het erg lekker en de omgeving super.

13. In december 2014 hebben wij weer met de hele familie genoten van ons jaarlijkse kerstdiner bij restaurant het Maasdal. Bedankt voor de goede zorgen.

14. Gisteren met z'n vieren heerlijk gegeten bij restaurant het Maasdal, zeer verrassende en heerlijke gerechten, uitstekende bediening, vooral de jongeman, dit is gewoon zijn roeping en hij doet het met heel veel plezier, dat merk je aan alles. We hadden 3 maal het 5 gangen verrassingsmenu en 1 maal catch off the day, wat Kabeljauw was. Al met al een aanrader, we komen zeker nog een keer terug ook al wonen we in Tiel en moeten we een uur rijden.

15. Leon Witte

16. angela van den berk

Gisteren heerlijk gegeten bij rest. het Maasdal. Onverwacht binnengekomen na een dagje Toverland. Onze 2 dochters moeten glutenvrij eten en dat was geen enkel probleem. We werden erg vriendelijk ontvangen, even overleg over de mogelijkheden en dat was erg veel. Onze dochters genoten van het glutenvrije brood met boter/tapenade (dat maken ze bijna nergens mee, dus hebben ze er erg van genoten). Voor ieder een heerlijk voorgerecht en als hoofdgerecht lekkere varkenshaas met saus!!! Ook dat is erg zeldzaam, dat ze een stukje vlees met een sausje krijgen. Kortom, ze hebben enorm lekker gegeten. En wij natuurlijk ook. De gerechten waren erg goed, met een ruime garnituur aan verse groenten, aardappelgratin en frietjes. Als wij nog eens in de buurt zijn, zullen wij zeker terugkomen om hier lekker een hapje te gaan eten.

17. Fam. Messing

Sinds enkele jaren eten wij elke zondag in Het Maasdal.
    Afgelopen zondag was alles heel feestelijk oranje versierd. Zelfs tijdens het eten waren er heerlijke, oranje -kleurige gerechten; Koningssoep en bij het nagerecht was er een oranje hapje. Heel gezellig en feestelijk allemaal.

18. Erg goed restaurant, goede bediening, eten was erg lekker.
    We komen nog zeker een keer terrug.

19. Sigi Minnema

We zijn zondagavond gaan tafelen in julie gezellige restaurant. Vriendelijk ongedwongen personeel, prima eten, we hadden een verrasingsmenu van vier gangen genomen.
    Alles kwam prima op tijd, in de goede porties en de juiste verhouding. Ook kun je daar gezellig na tafelen.
    Kortom een restaurant om aan te bevelen.

20. Prima restaurant, mooi ambiance en eten is goed!

21. Ondanks de correcte bediening en sfeervolle ambiance, helaas een onvoldoende voor het eten.

Na 45 minuten wachten werd de bestelling opgenomen.
    Soep was prima, hoofdgerecht was niet vers en te lang warm gehouden waardoor het een lauw en klef geheel was.

Gemiste kans, jammer.

22. Geweldig goed en gezellig gegeten! Heerlijk bij de open haard...zicht op het water.
    We hadden beide een 4 gangen verrassingsmenu genomen en we zaten VOOR het hoofdgerecht al bijna vol. Het hoofdgerecht sloeg alles, flinke portie vlees bij mijn partner op het bord en een groot stuk zeewolf bij mij. Er lag sla bij, roerbakgroente en toen nog een schaal met groente. Er was een soort pureetje, een stukje aardappeltaart, aardappelblokjes en ook nog frietjes bij. Als je hier klaagt, dan weet ik niet wat je gewend bent!
    Heel vriendelijk personeel en uiteindelijk maar 66 euro betaald incl de 2 menus en drank, niks van te zeggen!
    De gerechten volgde elkaar vrij snel op, maar dat vond ik geen enkel probleem.
    Echt een aanrader!

23. Lambert Janssen

Afgelopen vrijdag wederom ons eindejaarsdiner gehouden.
    Met bijna 50 personen,vooraf keuze bepaald, uitstekend gegeten en gedronken. Alle gerechten waren bijzonder smaakvol en gevarieerd. Dit in een uiterst sfeervol ingericht restaurant. Intussen voor de 6e keer hier het eindejaarsdiner
    gehouden, en waarom zouden we veranderen?? Max en zijn brigade, bedankt!!

24. We hebben goed gegeten !! Komen zeker terug .
    Bediening was toppie.
    De chef was wel snel met het hoofdgerecht maar dat vonden wij niet erg. Mooie schoenen chef !!

25. Naar aanleiding van de goede recenties hier gaan eten... Wat een tegenvaller.
    We hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen.
    Na het voorgerecht, circa 1 uur later kwam het hoofdgerecht? Wat is er met de soep gebeurd?
    Na 1/2 uur kwam toen de soep.
    Het hoofdgerecht was taai en het leek erop alsof het warm gehouden was.
    Al met al vind ik de hoge cijfers onterecht. Er zijn restaurants waar je veel beter kunt eten!
    (voor hetzelfde geld, of nog goedkoper)

5,1
  26. Goed gegeten, kleine portie vlees of vis maar wel voldoende bijgerechten, (friet, aardappelsalade, groente etc.) goede soep.

Alleen:
    Zeer lang moeten wachten!!!!!!
    Soep kregen we vrij snel, maar we hebben vervolgens ruim 1,5 uur zitten wachten op het hoofdgerecht.

Heel erg jammer want het smaakt goed en het personeel is vriendelijk.

27. Wij hebben hier vorige week gegeten en het was in 1 woord fantastisch. Heel gezellig, vriendelijke bediening, heerlijk eten. Wij komen hier zeker terug. Geweldige avond gehad!

28. Rene en Ricardo

Wat valt hier op aan te merken we hebben al in heel veel restaurants gegeten in Europa.

Maar dit kleine weg gescholen restaurantje mooi in het bos hoort echt op de kaart van Europa thuis en zeker op de kaart van Nederland.

We hebben echt genoten van het heerlijke eten perfect zelfs ga zo door.

We komen zeer zeker terug.

29. marij

30. Leonie Walschot

In april wilden wij ergens uit gaan eten en kregen we dit restaurant als "tip" door. We hebben prachtig aan het water gezeten in een gezellige ambiance en het eten was voortreffelijk. De bediening erg gemoedelijk en netjes en vanwege onze prettige ervaring besloten we weer eens terug te komen.

Gisteren-avond zijn we teruggeweest en hebben onze vrienden meegenomen. Het was wéér klasse en overheerlijk. Eerst zaten we buiten op het mooie terras aan het water, maar doordat het slecht weer werd kwamen we binnen aan een mooie tafel te zitten. Dat werd als geen enkele moeite ervaren, hoewel het er erg druk was. Het viel ons op hoe ruim de tafels en stoelen staan. Je kunt hier gerust een stoel een eind naar achteren schuiven onder het borrelen om je benen over elkaar te gooien. Dat maak je bijna nergens mee.

Ook nu hebben we fantastisch gegeten en hoewel het erg druk was en het personeel de benen onder hun gat uitliep, hadden we toch nog 3 prachtige gangen van half zeven tot 9 uur. Met de nodige heerlijke drankjes erbij. Uit de kunst toch?

Wij komen zeker nog vaker terug en onze vrienden ook. We waren opnieuw erg enthousiast. Compliment is op zijn plaats.

31. Wederom heerlijk gegeten. De bediening is goed en snel. Tevens kan de bediening hun gasten een erg goed advies geven! Wat smaken die asperges toch lekker bij het Maasdal. Ook voor vegetarische gerechten kun je er terecht. Iedere keer verzint de kok een ander vegetarisch gerecht. Hier kunnen andere restaurants nog wat van leren!

32. RP 197 punten

Heel goed restaurant.

Goede service, goede bediening en lekker eten.

De wachttijden voor het eten waren kort en er was een leuke, warme en gezellige sfeer.

Het was heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar!

33. Vorige week vrijdag hebben we met een groep van 9 personen van het 4 gangen verrassingsmenu mogen genieten.

Het was in 1 woord fantastisch lekker.

Niet alleen lekker maar ook een hartstikke gezellige sfeer.

Het was voor mijn vrouw en mij de eerste keer, maar voor herhaling vatbaar en wij willen graag de complimenten geven aan de eigenaar Max.

34. Goede ervaringen van anderen gehoord, helaas kan ik daar niet mee instemmen. Het eten duurde erg lang voor het kwam, zeer lange tijd tussen de gangen in en het vlees was al doorgeslagen. Ook de verhoudingen van de porties was niet geweldig. En dan weer zeer lang moeten wachten voordat we konden betalen. Geen aanrader. Daarnaast was het personeel niet goed opgeleid. Op zich was de smaak redelijk maar dat nam de irritatie over de rest niet weg.

35. Daniël en Irene

We hebben hier vrijdag 22-01-2010 gegeten met 2 pers.
    Klein restaurant, maar erg lekker eten voor een goede prijs. Toen we kwamen was er maar 1 tafel bezet, dus leek erg rustig voor een vrijdag, maar er kwamen toch nog meer mensen.

Goede bediening en leuke (huiskamer)sfeer.

36. Wij hebben hier op 17/10 met 5 personen gegegeten en het was in 1 woord voortreffelijk! Alles was even lekker, een ontzettend vriendelijke bediening en een hele goede locatie waar wij zeker terug gaan komen. Het was in onze ogen zeer vers en origineel.

37. We waren met een grote groep, we moesten lang wachten op ons eten, wat van de soep tot het hoofdgerecht smakeloos was.
    Bij een gerecht zoals tomatensoep verwacht je tomaat te proeven wat niet het geval was. Veel dingen waren ook niet vers of origineel. Ook werd het niet warm opgediend bij sommigen. Het restaurant zat op dat moment nog niet eens voor de helft vol. Telkens als de deur van de keuken open ging, dan zaten we in de tocht. We gaan hier niet meer terug!

Trouwens de vriendelijkheid van de bediening, daar heb ik niks op aan te merken. Die was goed.

3,3
  38. p 129 punten

Heerlijk eten wordt er gemaakt, maar veel te veel. Wij konden het speciale 3-gangenmenu niet op! Voor de "veeleter" echt een restaurant om naar toe te gaan...

Wel een beetje aan de trage kant. We zeggen maar dat "goed werk tijd nodig heeft".

39. Voortreffelijk! Wat een heerlijk bereidde vis. En dan die asperges! Ze smelten op de tong. Een leuk restaurant met een goede bediening.

40. Els en Theo

Ondanks dat het hele restaurant vol zat zijn we snel en goed bedient. Het eten en de bediening waren, zoals altijd, uitstekend! Ga zo door!

41. harry en linda

Zeer sfeervolle ligging mooi aan 't water, maar dat was dan ook 't enige goede eraan. Moesten bijna 45 min wachten op 't voorgerecht. Het hoofdgerecht was smaakloos en koud

Geklaagd bij de bediening (die overigens heel erg hun best deden).

Nee, wij komen hier zeker niet meer terug.

2,1
  42. Joris en Chantal

Alles was super!!! Bijzonder aardige en nette bediening.
    Een bijzondere aanrader, zeker als je in de buurt bent.

43. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, sfeervolle openhaard.
    Spontane bediening en een aardige chef/eigenaar die een mooi verrassingsmenu voor ons heeft bereid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Een echte aanrader.

44. Frits Cox

Fantastisch eten voor een hele vriendelijke prijs.
    Toffe chef die leuk met zijn staf omgaat
    Echt een aanrader. Snap de reactie van Aafke niet. Zal wel bij de buren geweest zijn.