Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Horst verdeeld zijn.

Henny Saris

Wij hebben zaterdagavond heerlijk tapas gegeten. Een gezellige sfeer het enige minpuntje was dat het licht boven de eettafel heel erg fel was net een tl buis.
    Verder een hele gezellige sfeer.
    Dus zeker voor herhaling vatbaar, maar dan een andere tafel waar ander licht is!

2. Internationaal Horst

Marlies van den Munckhof

Heerlijk gegeten, fijne sfeer!

Frank & MIa

Een bon verzilverd, die we gekregen hadden van onze kinderen. ( naar later bleek een waarde van € 21,00 pp ) Hoe kan je voor dit bedrag zo'n 4 gangen diner serveren. We hebben top gegeten! Chapeau voor Max en zijn team!

We hebben al vaker bij het boscafe gegeten, en wederom ook deze keer heel goed bevallen.
    Ook fijn dat de bediening gelijk overschakelde in het dialect.
    Is heel prettig.

5. Internationaal Horst

Goed gegeten. Aardige mensen. Beetje rumoerig. Gezellige avond gehad.

Lekker gegeten met 8 personen, minpuntje; dat je alles in 1 keer moet bestellen en niet per gang.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Eten was lekker, keuze was voldoende. Tafels ver genoeg uit elkaar om fatsoenlijk te kunnen lopen met vol bord maar de service was niks. Bij binnenkomst werden we wel verwelkomd en aan een tafel geplaatst. Er kwam iemand anders om drinken te noteren en daarna was het flut. De borden werden op tijd weggehaald, drinken kwam soms wel, soms niet op tijd. Soep kwam niet, moest opnieuw besteld worden, duurde nog een kwartier. Toen we wilden gaan was er niemand, er kwam ook niemand terwijl we wel gezien werden. Na een paar minuten tickets op de bar gelegd en gewoon gegaan. Nee, hier komen we niet meer terug.

8. Internationaal Horst

Zoals gewoonlijk zaterdagavond weer heerlijk gegeten! De diamanthaas was weer perfect! En verder een gezellige avond gehad met zijn allen. Blok 10 bedankt!!

9. Internationaal Horst

Super avondje gehad… top bediening en heerlijk gegeten.

Rob Thielen

Goedemorgen team Maasdal!

Wij hebben afgelopen donderdag n.a.v. ons teamuitje bij jullie gegeten met 6 personen. Op de avond zelf al, en nadien alleen maar, lovende woorden over deze ervaring.

Hartelijk bedankt, namens het engineering-team van Ewals Cargo Care, voor de leuke ambiance, goede bediening en heerlijk eten!

Top!

11. Internationaal Horst

Bas Tijscholte

Super lekker gegeten bij Blok 10. Met de familie, vrienden en mijn meisje komen wij hier vaak om te lunchen, borrelen (speciaal biertjes mmmm) en voor het diner.
    De bediening is attent, erg vriendelijk en snel.
    Dit blijft mijn restaurant! Voel me hier thuis.

12. Internationaal Horst

Thera Oortman

13. Internationaal Horst

Mooi restaurant, top avond gehad met de hele familie, super.

14. Internationaal Horst

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug!

15. Internationaal Horst

Super restaurant, gezellige moderne uitstraling, vlotte en nette bediening, echt heerlijk gegeten met een speciaalbiertje.

Via Social Deal in het weekend E17,90 pp All in volwassenen! Kind tot 12 E1, - per jaar.
    Waar kun je voor dit geld nog onbeperkt wokken incl drinken? Soep wordt aan tafel gebracht zoals ook de drankjes, helemaal top.
    Jah je kunt het niet vergelijken met een grote vreetschuur, maar prijs kwaliteit en service dik in orde (geen tijdslimiet!). Er is maar een bakplaat waardoor je wat langer moet wachten, en je hebt iets minder keuze natuurlijk als bij een mega wok waar je ook ruim E30, op betaald, maar dat lijkt me ook logisch.

Enkele kleine tips, misschien wat vis voorgerechten zoals zalm of garnalen. En een lekkere peper of roomsaus of dergelijke voor over de bief.

De tepanyaky kok moet de sap niet uit het vlees/vis persen (dan wachten we liever wat langer) kwaliteit vlees/ vis dik in orde.

Wij hebben heerlijk gegeten tegen een nette prijs, het was gezellig en lekker.
    Tot ziens.

17. Internationaal Horst

Ontzettend lang moeten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Bij zowel vistrio als wildtrio werd er niet vertelt wat er op het bord lag. 2 sauzen bij vis overdadig aanwezig en smaak benden gemiddeld. Dessert werd per abuis zonder ijs geserveerd, werd op verzoek wel opgelost. Al met al niet tevreden ‘over all’ m.i. is de prijs/kwaiteit dus niet in verhouding.

18. Internationaal Horst

Heerlijk wild gegeten. Porties ruim, mooie opmaak en zalig van smaak. Bediening vriendelijk en attent. Mooie moderne zaak met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Komen zeker terug…

Heerlijk gegeten. Alleen jammer van de opzet. Wij vieren waren niet zo weg van de opzet om ineens 10 gerechtjes te bestellen en de opzet van de gangen. Je kunt dan moeilijker vlees en vis afwisselen.
    Met een andere opzet hadden we met minder gerechtjes kunnen volstaan.

Het eten was heerlijk!! Service ook trouwens! Het enige minpuntje was dat wij in de serre zaten en het daar heel erg rumoerig was!! Wij moesten echt schreeuwen tegen elkaar en dat is niet overdreven!! Het eten is niks op aan te merken was heerlijk en de prijs ook!!

Mara

Jacqueline Willems

Leuk en goed concept, de manier van het bestellen (Tapas )
    we zaten aan perfecte tafel, rustig plek waar we bij konden kletsen en lekker kunnen eten.
    Eerst waren we bang in het vergeet hoekje te zitten maar de dames hielden ons goed in de gate.
    Super.
    P.s Wortel spampotje was smaak loos… serveerster bood netje een alternatief aan.

We zijn al verschillende keren in dit restaurant geweest om te eten en gebruik te maken van het buffet altijd prima en lekker. Gastvrij en vriendelijk.
    Gisteravond dus weer geweest met familie vanwege een feestje. Een grote knoeiboel bij het buffet vanwege het feit dat de deksels terug op de schalen moeten omdat het eten anders koud wordt (dat is logisch natuurlijk ) werkt echter niet als het druk is. Deksels worden kris kras neergelegd er wordt met opscheppen op geknoeid en voor kinderen is het nog lastiger enz. Hier zou toch wel een beter systeem te bedenken zijn? De bediening zeer slecht dwz te weinig personeel waardoor je heel lang moet wachten op je drankje of ze vergeten het gewoon terwijl je dit wel bij je arrangement betaald heb. Ook gebruikte borden blijven op de tafels staan.

Jammer dit allemaal, de volgende keer gaan we zeker ergens anders naar toe.

Wij zijn als gezin van drie volwassen 1 kind vanavond gaan eten bij TinSun, Prijs kwaliteit prima in orde.
    Onze kinderen vinden het altijd leuk om te gaan wokken zodat ze zelf kunnen kiezen, wij als ouders vinden velen wokrestaurants tegenwoordig regelrechte vreetschuren met veel gillende kinderen.
    Dat laatste was hier zelker niet aan de orde gelukkig! Een wokrestaurant met het gevoel van een gewoon restaurant.
    Daarnaast zijn deze grote vreetschuren onbetaalbaar geworden voor veel gezinnen die ook eens willen uit eten met de kinderen.
    Wij hoorde over dit wok restaurant met hoge kwaliteit bediening en goede service zodat we er eens zelf zijn gaan kijken. (En jah het klopt idd, nette prijs! Je krijgt waar je voor betaald).
    Sommige mensen willen voor een stuiver alles hebben en dat kan natuurlijk niet, voor deze prijs (weekend) volw E17,90 incl alle drank/eten/koffie/toetje echt alles en onze kleine dame kreeg ook nog eens speciale kinderkorting (dit was nog eens een extra service, overal is over nagedacht).
    1 Klein dingetje, volgende keer een beetje muziek op de achetgrond (dat is het enigste wat ik kan bedenken).

-Top service/klantvriendelijkheid/gastvrij.
    -Erg schoon van restaurant tot wc's.
    -Niet het gevoel van een grote vreetschuur, als je 200 keuze's gerechten wilt ben je hier fout, betaal meer en ga elders.
    -Drankjes werden aan tafel geserveerd (A merken)
    -De prijs is erg klantvriendelijk.
    -Ook de kinderprijs werd rekening mee gehouden.
    -Je mag zo lang blijven als je wilt.
    -We hadden ook echt het gevoel dat ze het de klanten naar de zin wilde maken, en toen we klaar waren vroegen ze zelfs nog of onze kleine meid een warme chocomelk wilde met slagroom! Ook de capuchino die wij hadden was Heerlijk!
    -Het meeste personeel sprak vloeiend Nederlands.

Wij hebben weer een leuk kleiner wok restaurant gevonden tegen een zacht prijsje, waar de klant zich nog klant voelt en waar de gastvrijheid nog op 1 staat.
    Bedankt Tinsun voor de leuke en heerlijke avond.

We houden uw website en Facebook in de gaten ivm leuke aanbiedingen, en zeker komen we weer eens langs.

Lekker gegeten. Erg fijn om vooraf alle tappas gerechten te bestellen zodat hier de rest van de avond niet meer over na hoeft te denken. 5x2 gerechten was meer dan voldoende. Ook onze kinderen vonden het leuk en konden op de kaart genoeg lekkers vinden.
    Helaas was het snel donker zodat we niet van het mooie uitzicht vanuit de serre konden genieten. Maar dat is een goede reden om een keer terug te gaan.

Yvonne Kleeven-van Lipzig

Best team van Boscafé Het Maasdal,
    Wat een fijne, gezellige avond hebben wij gehad samen met onze vrienden.
    Mooie omgeving, gezellige inrichting en wat wij erg belangrijk vinden is vriendelijk personeel.
    Top team hebben jullie!
    Wij hebben voor het tapasarrangement gekozen, heerlijk gegeten, eten lekker vers bereid.
    Een pluspunt bij de tapaskaart is dat er per gang de keuze niet reuze is, dat is fijn in de keuze maken.
    Ook om begin van de avond alle gangen door te geven, geeft rust. Je hoeft niet constant te denken om het briefje in te vullen en het personeel "lastig" te vallen om maar op tijd het briefje weer af te geven.
    Tijdstip van de gangen was ook prima, niet te snel en te lang!
    Top avondje!
    Wij wensen jullie veel succes voor de toekomst. Een aanrader, dus wij zullen zeker mensen aanraden om bij jullie een hapje te gaan eten.
    Groeten, Yvonne, Rob, Job en Jenny.

Heerlijk, gezellig, top.

Vanavond heerlijk, maar veel te veel (eigen schuld?) gegeten. Vriendelijk personeel, goede informatie, snelle bediening. Vooral het handgeschreven bedankje op de bon, werd bijzonder gewaardeerd. Zeker tot ziens!

Zoals altijd heerlijk gegeten. Ook de bediening was weer top! Enige minpuntje is de luidruchtige sfeer. Alles klinkt hard door het vele glas en de harde vloer.

30. Internationaal Horst

jack Klumpkens

Eten en drinken zeer goed, van hoge kwaliteit voor een normale prijs!
    Dinerbonnen kan men hier niet kwijt!
    Bediening en sfeer was zeer geslaagd.