Olympia in Horst

Bezorgrestaurants in de buurt van Olympia

1194932773 95
1201810460 92
1208688147 95
1236198895 80
1256831956 84
1291220391 93
1353119575 83

1. Heerlijk eten. Restaurant is een beetje te klein, je hebt weing loopruimte, tussen de tafels. Personeel vriendelijk. Leuke aankleding en de sfeer is prima.

2. Priscilla

14-03-'17 hier wezen eten.
    Het was erg rustig dus kregen al snel ons voorgerecht,, helaas was de spinakopita aan de buitenkant warm, maar van binnen lauw/koud alsof het even snel was opgewarmd.
    De inktvisringen waren wel goed.
    Het hoofdgerecht (zeebanket) was weer minder, hier waren de inktvisringen niet gaar, bord ging weer mee en ik kreeg weer nieuwe, helaas waren deze ook niet goed.
    Voor de prijs die je betaalt, is het gewoon niet goed.
    Het vlees was wel goed.
    Gastvrouw is erg aanwezig en gaat gewoon met haar familie telefoneren. Prima, maar doe dit ergens waar wij het niet kunnen horen...

3. Marjolein Sturkenboom

Afgelopen zaterdag, 4 maart 2017, hebben wij met 6 personen (2 kinderen; 6 en 10 jaar) gegeten bij Olympia. Het restaurant zat helemaal vol en de sfeer was erg gezellig. De presentatie van de gerechten was netjes en modern, de smaak heerlijk en lekker sappig. We hadden de gyros graag iets krokanter gehad, maar de smaak was heerlijk. Het eten werd ook snel geserveerd. In de loop van de avond werd het tropisch warm in het restaurant en wilden we eigenlijk alleen maar naar buiten. De bediening was heel vrolijk, gastvrij en behulpzaam. Als we nog eens in de buurt zijn, zullen we zeker nog eens binnenstappen.

4. Family Schalk

Met 8 personen heerlijk gegeten. Ook voor de kleine kinderen is er voldoende aandacht. De bediening is vriendelijk en het eten was er snel. Al met al een prima aanrader!

5. Lekker eten en gezellige sfeer.

6. Lekkere giros speciaal menu, prima gegeten daar. Heerlijke tonijnsalade.

7. Vanavond hier gegeten. Eten was heerlijk, alleen de bediening (nog een jonge meid) zat met haar hoofd ergens anders. Ze vergat om het bestelde drinken te brengen. En toen we de rekening betaalden op het schoteltje nam ze het mee en kwam niet meer terug om het geld dat we terug moesten krijgen te brengen. Als ik 4 euro fooi wil geven bepaal ik dat zelf, en niet de serveerster lijkt me.

8. Al meerdere malen hier gegeten. Is zeker onze favoriet. Heerlijke Griekse gerechten en een gezellige sfeer. Ik kan dit iedereen aanbevelen. Gewoon doen!!

9. Altijd super gegeten, alleen vandaag niet. De diplomaten schotel was 1 liter saus met daaronder droog taai vlees. 2 keer iets over gezegd. Niet opgelost en op de rekening, dus voor laten we zeggen 4 euro inkoop een klant kwijt en geen reclame meer.

10. Gezellig restaurant. Luidruchtige gastvrouw zoals hier vaker beschreven wordt, stoorden ons echt niet, hoort gewoon bij het Griekse sfeertje. Eten was ruim voldoende en ook warm opgediend. Alleen waren ze deze keer geloof ik wel de kruiden vergeten, de giros was heel flauw. Tja, kan weleens gebeuren.

11. Vandaag wezen eten bij Olympia. Na diverse recensies hier te hebben gelezen verwachtte ik er veel van, maar het viel behoorlijk tegen.
    Mijn vrouw had garnalen (6 stuks voor 23 euro!) niet echt om over naar huis te schrijven. Ik zelf had de Olympia schotel, deze was wel lekker maar ook niet echt om nog een keer voor terug te komen.
    Als laatste kwam ik er achteraf pas achter dat er gerechten op de rekening stonden die we niet eens gekregen hadden. Ik weet wel betere Griekse restaurants. Jammer...

12. fotios

13. Eén keer gegeten. Bediening was top en het eten perfect. We hadden meer dan genoeg.

14. Gisteren met 10 man gegeten, wij hebben genoten. Een goede kaart en een fijne bediening.

Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen.

Groet Fam Campo

15. Wat doen ze het hier goed! Fantastisch lekker eten. Hier kan menig "Griek" nog wat van leren, want er zitten een paar tussen die zich moesten schamen om een Grieks restaurant te (mogen) runnen. Je proeft hier echt de authentieke keuken van Griekenland. Ga zo door!!

16. Wij hebben hier in april met 10 volwassenen en een baby gegeten. Ik kan niet anders zeggen dan perfect. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten. Niet wat je bij iedere Griek krijgt. Anders en veel keus. A.s weekend gaan we weer met 7 personen. Moeten alleen nog reserveren. Verheug me er nu al op.

17. Prima gegeten, alleen veel te veel. Vooral de bijgerechten zoals de rijst, aardappels e.d. Erg zonde, neem aan dat dit weggegooid wordt. Ik vraag me af waarom dit restaurant niets met deze feedback doet, aangezien ik hier lees dat hier al veel vaker iets over is geplaatst.

Grootste minpunt (wat ik hier onder ook vaak terug lees) is het extreem luide gepraat van de gastvrouw, ik kon zien dat veel gasten zich hier aan ergerden en wij ook.
    We konden meegenieten van de planning voor een feest etentje van een stel en de prijzen werden door de hele tent geroepen. Ik snap echt niet dat je je zo in je eigen tent gedraagt, praat gewoon wat zachter!!

18. Goede bediening. Lekker eten, wel duur. Alleen de gastvrouw was erg aanwezig en maakte het daarom minder prettig om er te eten, hierdoor kom ik er denk ik niet vaker terug. Misschien om af te halen want het eten was erg lekker.

19. Z. Hartgers

een weekje op vakantie in cp. en onverwachts even gaan eten bij Olympia; nou en heerlijk dat het was! het is dat we in rotterdam wonen anders zouden wij er zeker vaker heen gaan.

20. Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer, vlotte bediening na een dagje Floriade 2012.
    Het eten was veel en lekker gekruid.
    Sfeervolle ambiance en prijs kwaliteit goed. Aanrader om hier te gaan eten.
    Familie uit Gouda/Rotterdam

21. C.M. Faaij

We hebben onverwachts gegeten bij Olympia tijdens onze vakantie in Limburg. We waren aangenaam verrast door goede kwaliteit van eten, de gezelligheid en ambiance. Bediening en eigenaar bedankt voor de gezellige avond. Vakantiegangers uit Gouda.

22. Erg gezellig. Eten was lekker maar wel erg zout.
    Bediening erg vriendelijk. Wij logeerden in een hotel in de omgeving. Kom zeker nog eens terug.

23. Maria van den Brink

Maandag 26 december voor twee personen een zeebanket voor twee personen besteld. Welgeteld allebei drie stukjes vis, nou dat viel erg tegen en ook nog goedkope vis! Maar je betaalt gewoon de volle prijs. Als compensatie kregen we ieder 1 glas rode wijn aangeboden. Hier gaan we dus nooit meer eten.

24. Super ,goed eten, vriendelijke bediening, ook voor een goede prijs.

25. Lekker, lekker, lekker, lekker! Het was wel erg veel! De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ons eten was goed op temperatuur, terwijl wij zelfs met een grote groep mensen waren. Wachttijd was wel behoorlijk, maar dat mag ook als de kwaliteit daarnaar is. Hou je van lekker eten, betaalbaar en in een goede sfeer, kom dan naar Horst!

26. Monique

Eten was lekker maar lauwig. De gastvrouw was erg nadrukkelijk aanwezig waaraan ik me geregeld stoorde.

Rest van de bediening was goed.

27. Een Grieks restaurant waar het gezellig is en je overheerlijk kan eten. De bediening is top. Er staan recepten op de kaart die echte Griekse keuken zijn en geen verwestering.

De bediening is snel ondanks de drukte maar hebben toch ook tijd voor een praatje. We logeerden in het Parkhotel Horst maar zijn blij dat we dit restaurant hadden gevonden.

28. Gisteravond heerlijk zitten eten in dit Griekse restaurant. Het was heerlijk! De bediening was prima ondanks dat het druk was.

Het eten was af, veel, lekker en gevarieerd. Het is niet goedkoop maar in verhouding met wat geboden wordt voor Nederlandse maatstaven best een aanrader!

29. Ik kom zelf uit Veldhoven en ga hier ook wel eens naar de Griek of in Valkenswaard en Eersel. Die zijn zeker ook niet slecht, maar door mijn vriendin (Elvie) ben ik eigenlijk in Horst terecht gekomen, omdat zij daar woont. En ik moet zeggen, zo lekker en je krijgt zo veel, meestal kan ik het niet gelijk op. Het personeel ook supervriendelijk, de bazin Tulay komt altijd een praatje maken, ze verdienen van mij dan ook een vette dikke 10. Jules.

30. Ik kom niet uit de regio, maar heb laatst gegeten bij dit restaurant! Zeer zeker tevreden! Goed eten! (Misschien iets teveel van het goede?) én goede bediening! Zeker een aanrader!

31. Dit is echt de lekkerste Griek die we ooit hebben gehad! Echt een aanrader. We zitten bomvol en we zijn echte Griekliefhebbers... Prijs is ook lager als andere Grieken. Enorm veel keuze op de menukaart. Vriendelijke bediening. We wonen in Maastricht en zijn van plan om in het vervolg ff naar Horst te rijden om te Grieken, haha.

32. Wij zijn er 2 keer geweest, heerlijk gegeten, en behoorlijke porties.

Ieder gerecht heeft zijn eigen unieke smaak, en dit is het eerste Griekse resaurant waar ik dat van kan zeggen.

Vriendelijke bediening en een prettige sfeer maken dat we zojuist weer hebben gereserveerd, en ik verheug me er nu al op.

33. Ik ben hier al heel vaak geweest en ik vind de bediening erg goed. De mensen zijn heel aardig. Ook het eten is erg lekker maar is wel veel. Een toetje erbij komt niet vaak voor. Ik ga er nog vaak eten en vanavond ga ik er ook weer eten!

34. Heerlijk gegeten, veel vlees voor relatief weinig geld.

Een echte aanrader, we gaan dan ook zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn!

Een tevreden familie uit Leerdam.

35. Super eten, de kids hebben zich prima vermaakt op de Griekse avond. We gaan zeker terug, lekker informeel royaal eten.

(Ook voor onze zeer kritische dochter.)

36. Hendrix 216 punten

Na 3x te zijn geweest in de afgelopen jaren is onze indruk op zich positief, maar het hoofdgerecht wordt altijd lauwig geserveerd en moet je vrij snel eten voordat het is afgekoelt. Verder krijg je heel veel, zo veel dat het bijna tegen gaat staan, je moet echt veel honger hebben om een voorgerecht en hoofdgerecht op te kunnen.

Sfeer is prima.

37. Kom hier vaker. Goede Service, lekker (veel) eten, en niet duur, en gezellig! Kortom wat wil je nog meer! En ook ideaal om af te halen.

Een echte aanrader.

38. kohlen paul patricia en the kids

Onze ervaringen zijn erg positief.

Lekker eten, drinken en zeer vriendelijke bediening. Ook voor de kinderen is het er prima(leuke speelhoek). Echte griekse sfeer door de muziek en het gekwekker van de Griekse gastvrouw en de keuken.

Komen hier geregeld nog eens terug.

39. Laatst heb ik bij grieks restaurant olympia gegeten en het was buitengewoon lekker.

Het was lekker druk en het eten was erg lekker. De bediening is prima, ook hangen er leuke griekse sfeer.

40. Fam Janssen

Wij komen wel vaker eten in dit restaurant en keer op keer is het eten heerlijk! De bedienig is goed en je krijgt nooit te weinig! Wij komen hier zeker nog vaker terug

41. fam hoeijmakers

Afgelopen weekend zijn we met zijn 6sen hier gaan eten, gezellige Grieks ambiance en het eten was heerlijk, en veel!
    We komen zeker nog een keer terug!

42. prima

43. gezellig vriendelijk. en lekker eten

44. Ik ben zaterdag jl samen met een klein groepje van 4 wezen eten in dit restaurant, ik heb hier heerlijk gegeten, de sfeer was super en de wijn die nooit te missen is bij het eten ECHT super ! we komen snel weer!

45. Ook ik kom al vaker bij dit restaurant, en helaas moet ik ook zeggen dat zowel het eten als de bediening slechter word. Helaas....

46. Sorry, ik kom hier al een aantal jaren en helaas word het steeds slechter zowel het eten gaat achteruit als de service erg jammer!

47. het was heeeeerlijk
    en het was ook nog druk en de bedienin super groetjes jan haag

48. martin en lonneke

het was echt lekker
    we komen zeker nog vaak terug
    groetjes martin en lonneke

49. f. janssen

Wij komen al zo'n 7 jaar bij kreta, en niet in de laatste plaats voor het heerlijke eten. Wij voelen ons er zeer thuis, en vele met ons, want dit restaurant heeft extreem veel vaste gasten die er eveneens al jaren komen. kreta verdient een pluim voor eten, bediening en gezelligheid!

50. Ik woon in de regio en ga er regelmatig eten (halen). Erg goed restaurant maar inderdaad als je gaat zitten is het wat krap

51. Echt een aanrader voor mensen die op Center Parcs Loohorst of Meerdal zitten Super gezellige Griekrestaurant en goede bediening. wij komen zeker weer langs als we in de buurt zijn
    Groningen,Elroy en de fam. Rosema

52. heerlijk gegeten, ook goed te doen met kinderen, er zijn speciale kindermenu's en het personeel is heel kindvriendelijk. alleen een beetje krap zitten.