Nieuwste foto's in Horst

Laatste updates in Horst

1. Egbert en karin's profielfoto
    Egbert en karin heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Egbert en karin

was een erg gezellige avond met vrienden. dank je wel

2. Piotr's profielfoto
    Piotr heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Prima plek om gezellig te gaan eten, eten was super lekker, beetje jammer dat onze kids iets langer op gerecht moesten wachten dan wij. Voor de rest een aanrader.

3. Pete's profielfoto
    Pete heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Jelle en z'n team zijn zeker goed en professioneel bezig.
    Ook aan gezelligheid ontbreekt het niet.
    Dit was niet ons eerste bezoek (voor een aantal v/d groep wel) en ook zeker niet de laatste.
    Onze groep (8 pers;) was achteraf zeer tevreden over de keuze.

4. Dorothe's profielfoto
    Dorothe heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Het eten was heerlijk, de service was heel goed, erg vriendelijk personeel maar in de serre was het ontzettend rumoerig. De glazen wanden zijn mooi maar absorberen geen geluid waardoor het erg galmt. Jammer, want voor de rest is het prachtlocatie om lekker te eten.

5. Christel's profielfoto
    Christel heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

De service en eten is ban zeer goede kwaliteit. Er werd zeer goed rekening gehouden met mijn allergieën. Daarvoor dank je wel.

6. Wijnen's profielfoto
    Wijnen heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Het was erg lekker en voldoende te kiezen een echt aanrader voor iedereen misschien een tip om een klein toetje, puddinkje of dessert na.

7. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

We hebben ons laten verwennen met een high wine. Het was heerlijk. De gerechtjes waren goed op de wijnen afgestemd, of andersom. De uitleg die het personeel hierbij gaf was mooi om te horen. Zeker voor herhaling vatbaar! Een dikke tien met een griffel…

8. Twee damens's profielfoto
    Twee damens heeft een recensie geschreven voor Efkes Anders
    Nederlands Horst

Twee damens

Het was erg gehaast salade was bruin friet hard en vlees erg taai… jammer.

9. Sylvia Paalman's profielfoto
    Sylvia Paalman heeft een recensie geschreven voor Efkes Anders
    Nederlands Horst

Sylvia Paalman

Met Ons Welzijn (uitjes voor ouderen) met 9 personen het arrangement lunch + bezoek Horst Kantmuseum geboekt. Sinaasappelsoep met spekjes en peper: heerlijke verrassing. Het broodje gezond was ruim voldoende voor allemaal en lekker. Daarna het bezoek aan het Kantmuseum. Als bonus hadden wij het geluk dat daar de Russische expositie van kantkunst en meer te zien was. Al met al een zeer geslaagde dag. Bedankt Efkes Anders!

10. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Heerlijk gegeten, gezellig kunnen kletsen en alle tijd kunnen nemen in een toch redelijk gevuld sfeervol restaurant op maandagavond. Een pluim voor de service!

Een klein minpuntje is dat er maar 1 wc is per gender.

11. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Blok 10
    Internationaal Horst

Gelegen op een goed berijkbare locatie. Mooie en gezellige inrichting van het restaurant.
    De bediening was top net als het eten.
    Wij hebben een fijne avond gehad bij blok 10

12. Hans Waltman's profielfoto
    Hans Waltman heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Hans Waltman

De bediening was uitstekend, het eten minder. Hier kookt men uit emmers, zei ooit een kok tegen mij. Hij doelde dan op bv de salades, maar hier was alles prefab. Er komt geen kok asn te pas en dat is te merken. Kortom, veel voor weinig geld, maar thuis eet ik lekkerder.

13. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Heerlijk met 14 personen gegeten. Iedereen was tevreden en de service was prima.

14. Sindy's profielfoto
    Sindy heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Met een vriendin gisteren genoten van een heerlijke lunch. We konden beschut op het terras zitten en genieten van het uitzicht. Keuze genoeg op de lunchkaart en ook royaal belegde broodjes, smaakte prima. Minpuntje was dat we even moesten wachten op de lunch. Vooraf reserveren is aan te raden.

15. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Blok 10
    Internationaal Horst

Het was een warme dag dus zaten er redelijk wat mensen op terras buiten te genieten maar ook helaas met sigaretten aan. Besloten om binnen te gaan zitten om te dineren. De bediening was goed maar kan wat professioneler. Het eten was echt lekker vooral de Brochette Diamanthaas maar ook de Runder Entrecote is een aanrader. De porties zijn ruim voldoende, we kregen het niet op. Jammer van de vliegen binnen, echt storend tijdens het dineren. Goede muziek maar de sfeer kan beter.

16. Gerrit van Asten's profielfoto
    Gerrit van Asten heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Gerrit van Asten

Gezellig lekker gegeten verzorgd door klantvriendelijk personeel en een klantvriendelijke prijs.

17. P.A,ter Hart's profielfoto
    P.A,ter Hart heeft een recensie geschreven voor Tin Sun

P.A,ter Hart

Mooie zaak, leuke sfeer en goede bediening en uitleg. Geweldig!

18. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Heerlijk gegeten en prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor gewoon gezellig uiteten is boscafé prima, maar voor romantisch dineren is het misschien wat te rumoerig.

19. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Blok 10
    Internationaal Horst

Hier afgelopen donderdag heerlijk gegeten nav een verlaat verjaardagscadeautje tgv mijn moeders verjaardag. Eerder op de dag al wezen reserveren en meteen een drankje gedaan, bij binnenkomst rond 17.30 kregen we een mooie tafel aan het raam toegewezen. Eerste drankje en de kaart snel overhandigd gekregen, ruim voldoende keuze maar gezien ik wist waar ik zin in had was de beslissing snel gemaakt. Eenmaal brood met tapenade vooraf om te delen en vervolgens het trio van vis voor mij en de saté van varkenshaas voor mijn moeder.

Smakelijk brood, helaas niet warm afgebakken maar evenwel van goede kwaliteit, aangevuld met lekkere tzatziki, kerrieboter en tapenade. Daarop volgde ook het hoofdgerecht vrij vlot, echter zonder dat men mij toelichtte welke vis er op mijn bord lag, hier dus helaas een klein minpuntje, wat bij navraag snel door de attente collega-serveerster werd beantwoord.Maar sowieso verdwenen we na het opdienen helaas wat richting de vergeethoek. Een tweede drankje bestellen vergde nogal wat kunst- en vliegwerk, terwijl het toch eigenlijk helemaal niet zo druk was. Maar goed, de vis was super, mooi gaar, met lekker knapperige groenten en twee heerlijke sauzen, en ook de saté was af, dus verder niks te klagen en met een goed gevulde buik tegen een mooie prijs huiswaarts. Bediening, nog net iets meer oog voor je gast en dan is het plaatje af! Ik kom graag over een tijdje weer eens terug om te checken of hier iets mee gedaan is. Met vriendelijke groet, Anneke Machura

20. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

We hebben hier super lekker Tapas gegeten, porties waren prima, kwaliteit super en de bediening top

21. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Pracht terras aan het water met lekkere gerechtjes in de high beer/wine begeleiding. op een zomernamiddag of in de herfst zeker de moeite waard. Vriendelijke bediening die nette uitleg geeft van de drank/spijs combinaties. Let op: Google maps stuurt je verkeerd. Je vindt de ingang van het boscafe naast Hotel restaurant Astoria

22. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Lekker geluncht in een gezellig restaurant met een schitterend uitzicht.

23. Nel Gielen's profielfoto
    Nel Gielen heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Horst

Nel Gielen

Heerlijk gegeten… gezellige avond gehad!

24. Riet's profielfoto
    Riet heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

De tapas was weer heerlijk, allemaal nieuwe gerechten. Zeer gevarieerde keuze en heerlijk van smaak. Bediening is goed en prima getimed. Als je je drankje op hebt komen ze tijdig vragen of je nog wat wil drinken, koud glaasje water vanzelf meegebracht. Zeer vriendelijk.
    Prachtige plek aan het water, echt genieten.
    Prima prijs/ kwaliteitverhouding!
    Komen snel weer terug.

25. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

We hebben heerlijk gegeten. Het was erg druk maar evengoed liep alles op rolletjes, super! Bij de ingang zit je wel erg onrustig als het zo druk is, dat was dan wat minder maar verder een erg leuke plek!

26. Kim Koenen's profielfoto
    Kim Koenen heeft een recensie geschreven voor Boscafé Het Maasdal

Kim Koenen

Kom graag naar het Boscafé! Of het voor een lunch, high tea of diner is… het is altijd genieten! Heerlijk eten en goede bediening.