eigen parkeerplaats

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

Boscafé Het Maasdal,

Een heerlijke eet- en drinkgelegenheid, gelegen in de Kasteelse bossen te Horst. Omgeven door enkel natuur, maakt deze locatie uniek in zijn soort. De ideale plek om er lekker even uit te zijn en te genieten van het mooie uitzicht onder het genot van een drankje en hapje.

Wij bieden u een heerlijke lunch, een a la carte menu en ons wel bekende Bourgondisch Tapas 5-gangen menu aan. Ook voor onze speciale bier- en wijkaart en Twistea theesoorten bent u bij ons op het juiste adres.

Deze locatie is tevens uitermate geschikt voor onze geliefde feesten en partijen. Huwelijken, verjaardagen, bedrijfsuitjes, teambuilding, vergaderingen etc. zijn voor ons geen probleem. Gezien de rustige omgeving is deze locatie ook passend voor bijvoorbeeld een koffietafel. Neemt u gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Nieuwe allergenenwet; Heeft u een allergie? Meld het ons!

• Buffet: € 18,95

1448720881 95
1520517901 87
1534193524 85

1. Team Dorpskern groenekruisthuiszorg

Super, goede service en ruimdenkend.
    We hadden gereserveerd om 18:00u maar doordat we in de file beland waren konden we pas om 19:00 u bij het boscafe zijn. Helaas hadden we ook de beperking dat we om 20:00u weer op een andere plaats moesten zijn. Boscafe heeft perfect meegewerkt. We hebben telefonisch onze bestelling doorgegeven. Het was geen probleem dat we later kwamen en we waren optijd klaar en hebben HEERLIJK gegeten. Een dikke pluim voor het team om het toch voor ons mogelijk te maken dat we lekker konden eten in zo'n kort tijdsbestek. SUPER!!!!!

2. Geweldig restaurant. Echt genoten van de tapas. Genoeg keuze en zeer smaakvolle gerechten.

3. Lekker gegeten. De kok was zeer flexibel en creatief op het gebied van het veganistisch eten die op het laatst was besteld. Top.

4. Was volle bak deze zaterdagavond: bij binnenkomst was er geen hanger meer vrij aan de kapstok en konden we de jas niet ophangen. In de serre, waar onze tafel zich bevond, was het erg gehorig. Een gesprek voeren aan tafel was moeilijk. Van de glazen en stenen wanden en glazen plafond ketst het geluid alle kanten op. Personeel was vriendelijk en attent. De kaart bevat voor ieder wat wils, zowel voor volwassenen als kinderen. Het eten is smakelijk bereid en wordt mooi opgediend. Prijs kwaliteit is wel in orde. Ondanks de drukte ging alles vlotjes.

5. High tea gereserveerd voor 13 personen. Prima ontvangst. Mooie aankleding van de ruimte. Goed verzorgde high tea! Aanrader!

6. G.van Leeuwen

We hebben heerlijk gegeten, het was een leuke avond voor ons.
    Alleen een ding. We hebben in de serre gezeten en daar is het geluid verschrikkelijk, alles klink er hol hard en de weerkaatsing is verschrikkelijk.
    Als het er vol met mensen zit gaat iedereen steeds harder praten zodat het moeilijk wordt je eigen tafelgenoten te verstaan.
    Ik denk dat jullie iets aan dat geluid moeten doen zodat het meer een huiskamer gevoel geeft.
    Voor ons is het geregeld overstemmen van al die mensen erg vermoeiend.
    Misschien kunnen jullie hier iets mee doen.

7. Een echte aanrader! Leuke locatie, lekker eten en als er per ongeluk iets fout gaat lossen ze het keurig op. Wij hebben er met de hele familie can genoten.

8. Heerlijk gegeten/prijs kwaliteit super.
    Komen zeker nog eens terug.

9. Anne v.d.Berg

Eten was prima. Moesten wel erg lang wachten. Bij binnenkomst moesten we ook lang wachten. Hebben uiteindelijk zelf initiatief genomen om naar onze tafel te vragen.

10. Femke van den bosch

Anderhalve week hier wezen eten. Echter weten ze niet zo goed om te gaan met allergieën icm/en zwangerschap.
    Hier een klacht over ingelegd maar helaas nog geen terugkoppeling over gehad.
    Mocht er toch nog een passende mail/ oplossing terugkomen dan ben ik bereid mijn receptie aan te passen.

11. Prima plek om gezellig te gaan eten, eten was super lekker, beetje jammer dat onze kids iets langer op gerecht moesten wachten dan wij. Voor de rest een aanrader.

12. Jelle en z'n team zijn zeker goed en professioneel bezig.
    Ook aan gezelligheid ontbreekt het niet.
    Dit was niet ons eerste bezoek (voor een aantal v/d groep wel) en ook zeker niet de laatste.
    Onze groep (8 pers;) was achteraf zeer tevreden over de keuze.

13. Het eten was heerlijk, de service was heel goed, erg vriendelijk personeel maar in de serre was het ontzettend rumoerig. De glazen wanden zijn mooi maar absorberen geen geluid waardoor het erg galmt. Jammer, want voor de rest is het prachtlocatie om lekker te eten.

14. De service en eten is ban zeer goede kwaliteit. Er werd zeer goed rekening gehouden met mijn allergieën. Daarvoor dank je wel.

15. Het was erg lekker en voldoende te kiezen een echt aanrader voor iedereen misschien een tip om een klein toetje, puddinkje of dessert na.

16. We hebben ons laten verwennen met een high wine. Het was heerlijk. De gerechtjes waren goed op de wijnen afgestemd, of andersom. De uitleg die het personeel hierbij gaf was mooi om te horen. Zeker voor herhaling vatbaar! Een dikke tien met een griffel…

17. Heerlijk gegeten, gezellig kunnen kletsen en alle tijd kunnen nemen in een toch redelijk gevuld sfeervol restaurant op maandagavond. Een pluim voor de service!

Een klein minpuntje is dat er maar 1 wc is per gender.

18. Hans Waltman

De bediening was uitstekend, het eten minder. Hier kookt men uit emmers, zei ooit een kok tegen mij. Hij doelde dan op bv de salades, maar hier was alles prefab. Er komt geen kok asn te pas en dat is te merken. Kortom, veel voor weinig geld, maar thuis eet ik lekkerder.

19. Heerlijk met 14 personen gegeten. Iedereen was tevreden en de service was prima.

20. Met een vriendin gisteren genoten van een heerlijke lunch. We konden beschut op het terras zitten en genieten van het uitzicht. Keuze genoeg op de lunchkaart en ook royaal belegde broodjes, smaakte prima. Minpuntje was dat we even moesten wachten op de lunch. Vooraf reserveren is aan te raden.

21. Gerrit van Asten

Gezellig lekker gegeten verzorgd door klantvriendelijk personeel en een klantvriendelijke prijs.

22. Heerlijk gegeten en prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor gewoon gezellig uiteten is boscafé prima, maar voor romantisch dineren is het misschien wat te rumoerig.

23. We hebben hier super lekker Tapas gegeten, porties waren prima, kwaliteit super en de bediening top

24. Pracht terras aan het water met lekkere gerechtjes in de high beer/wine begeleiding. op een zomernamiddag of in de herfst zeker de moeite waard. Vriendelijke bediening die nette uitleg geeft van de drank/spijs combinaties. Let op: Google maps stuurt je verkeerd. Je vindt de ingang van het boscafe naast Hotel restaurant Astoria

25. Lekker geluncht in een gezellig restaurant met een schitterend uitzicht.

26. De tapas was weer heerlijk, allemaal nieuwe gerechten. Zeer gevarieerde keuze en heerlijk van smaak. Bediening is goed en prima getimed. Als je je drankje op hebt komen ze tijdig vragen of je nog wat wil drinken, koud glaasje water vanzelf meegebracht. Zeer vriendelijk.
    Prachtige plek aan het water, echt genieten.
    Prima prijs/ kwaliteitverhouding!
    Komen snel weer terug.

27. We hebben heerlijk gegeten. Het was erg druk maar evengoed liep alles op rolletjes, super! Bij de ingang zit je wel erg onrustig als het zo druk is, dat was dan wat minder maar verder een erg leuke plek!

28. Kim Koenen

Kom graag naar het Boscafé! Of het voor een lunch, high tea of diner is… het is altijd genieten! Heerlijk eten en goede bediening.

29. Er is geen ontvangst als je binnenkomt, moest zelf achter de serveerster aan om te zien welke tafel voor ons gereserveerd was.
    Daarna echter heel vriendelijk personeel. Werden snel geholpen, hoefde niet te vragen om een nieuw drankje, dat werd goed in de gaten gehouden. Eten (tapasronden) kwam precies snel genoeg na elkaar en was erg lekker! Hebben heerlijk gegeten! Lekker informeel sfeertje, heerlijk aan de visplas. Hier gaan we zeker terugkomen!

30. Heerlijk gegeten, ruime porties, leuke informele sfeer.

31. Carla Holthuis

Heerlijk eten, goede bediening. Alleen veel last van wespen en zijn toen binnen gaan zitten.

32. Wendy Peters

Veel voor weinig, en heel erg lekker! Bosplateau is een aanrader!

33. Erg lekker gegeten en goeie gezellige bediening. Prijs / kwaliteit prima.
    De uitstraling ziet er wat oud en verlaten uit aan de achterzijde.
    Met een nieuwe schutting en wat meer groen zou het helemaal goed zijn.

34. Goed en gezellig gegeten, echt voor herhaling vatbaar.

35. A.steenhuis

Heerlijk gegeten en genoten vd omgeving

36. Derks-Willems

Afgelopen vrijdag mijn verjaardagsdiner hier genuttigd met gezin.
    Helaas bleek er zeer weinig keus in de tapas voor kinderen. Ook de kwaliteit van enkele geserveerde tapas was minder dan gehoopt. Nagerechten waren heerlijk!
    Jammer dat je voor alle gangen al direct op moet geven welke tapas je wil. Is iets lekker, kun je het dus niet nogmaals bestellen. Friet en brood daarentegen in overvloed. Maar daar kwamen we niet voor.
    Heerlijk buiten gezeten in een mooie omgeving. Moesten wel opletten dat de splinters van de houten tafel niet aan onze kleding bleef hangen.
    De vriendelijke bediening maakte veel goed.

37. Janssen

Lekker buiten tapas gegeten. Bij een mooi uitzicht.

38. Frans Erenst

Het eten was prima, smaakt lekker, maar we moesten ruim een uur wachten op het voorgerecht. Dat is echt niet leuk, te weinig personeel of bewust laten wachten dan drink je wat meer?

39. Nikki Janssen

40. Heerlijk eten op een toplocatie, vriendelijke bediening.

41. Het eten was goed maar de bediening erg traag. Het duurde 2 uur en 20 minuten voor het eerste gerecht van de 5-gangen tapas geserveerd werd. Ondanks meerdere keren een rechtstreekse opmerking bleef de bediening erg traag en werd er ook geen terugkoppeling gegeven hoe lang het volgende gerecht zou duren. Positief: er werd gratis gekoeld water geserveerd.

42. Anita Thiesen

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het was heerlijk zitten.

43. Jolanda Hendrix Lorje

Het is hier altijd heerlijk eten, voor ieder wat wils. De sfeer is gemoedelijk en je kan héérlijk uitkijken op het meer.

44. Marlies

Wederom teleurstellend...

Als ik ga uiteten wil ik genieten van lekker eten, maar verreweg het meeste wat wij hadden besteld van het tapas menu voldeed niet. Het is zo zonde van je etentje als je denkt ‘dat maak ik thuis een stuk lekkerder’.... Veel was smakeloos en droog. Het vegetarisch was slecht, bereid door een kok die niet proeft of echt niet begrijpt dat vegetarisch eten ook heerlijk kan zijn. Jammer en een gemiste kans.

45. Erg lekker bereid eten.
    Vlotte en oplettende en vriendelijke bediening.
    Gerechten zeer smaakvol.
    Leuke lokaties met zicht op water.
    Was vol geboekt op doordeweekse avond wat naar ons idee iets zegt over dat je er goed kunt eten.
    Ondanks de drukte werden we vlot bediend.

46. Richard Witt

We hebben al vaker bij het Boscafe geeten en dit bevalt goed. Prijs kwaliteit passen goed bij elkaar. Ook de locatie gezelig en knus.

47. Jan Claassen

We hebben matig gegeten. Tapas menu gehad. Sommige gerechten weinig smaak zoals de aardappeltaartje en pasta basilicum en kipkroket. Het was minder van kwaliteit dan de vorige keer dat wij er waren.

48. John van beusekom

Finhe zaak. De lunchgerechten iets te veel brood!

49. Gabrislla Janssen

Hele mooie lokatie, super lekker gegeten door superbediening op onze wenken bediend, zelfa aan de romantische kandelaar en gewelidge glazen was gedacht!! Wij gaan zeker terug komen...
    Groet Gabriella en Arjen.

50. Arjanne

Al vaker hier gegeten. Eten is meer dan voldoende en heel erg lekker. Prijs/kwaliteit is goed. Deze keer duurde het wat lang voordat het eten werd opgediend maar dat werd bij het opnemen van de bestelling meteen verteld.

51. We hebben lekker gegeten op een heerlijk terras met uitzicht op t water.

52. Marja Dortmans

Heerlijk gegeten, op een mooie zomeravond komen zeker nog eens terug!

53. Chris Waterborg

Zeer goed bereikbaar, ook met een familielid in een rolstoel. Op het terras was het goed toeven.
    Uiterst plezierige ontvangst. Leuke uitleg over het tapasmenu van 5 gangen.
    Kwalitatief uitstekend gegeten.

54. Heerlijk op terras genoten van Tapas gerechten. Zorg dat je grote honger hebt, aanrader

55. Wilma Linssen

Ik had om 13.00U gereserveerd voor 5 personen. Wij hebben voor 13.30U besteld en om 14.50U kregen wij onze lunchgerechten… er was niets gezegd dat het wel ruim 1 uur zou duren ivm de drukte… Toen ik eens ging vragen of ons eten nog zou komen die middag, kreeg ik als antwoord, zeker komt het nog, maar het is ontzettend druk… en we hebben bij iedere tafel gezegd dat het ruim een uur zou duren… behalve bij ons. Geen compensatie in de vorm van een drankje ofzo… heel jammer. Eten was verder goed.

56. Heerlijk gegeten. Prima service en prijs kwaliteit verhouding.

57. Lekker gegeten.

58. Tapas niet echt geweldig, had er meer van verwacht. Erg vriendelijke bediening en toplocatie.

59. Tiago Teixeira

Heel leuke warme en rustgevend plek, eten was heerlijk en hartstikke aardige medewerkers.
    Had gevraag om een bloemtje op mijn tafel te zetten wat ook is gebeurd mijn vriendin was er erg blij mee, gezellige avond.

60. Na het wandelen gezellig op het terras gezeten en lekker gegeten.

61. Jos Loock-Alaerds

Goede gastvrijheid heeft alles te maken met personalisatie en de willekeurige handelingen van attentheid die gasten laten zien dat ze worden gewaardeerd buiten een generieke welkome voorziening.
    Boscafé Het Maasdal,. Een heerlijke eet- en drinkgelegenheid, gelegen in de Kasteelse bossen te Horst maakte dit waar bij ons gezins eten 10 jaar getrouwd.
    Dankjewel voor de leuke herrinering.

62. Saskia Van Wijlick

Zoals altijd super lekker gegeten. Houden altijd rekening met mijn lactose intolerantie. Niks is teveel.

63. Roger van Osch

Prima gegeten, op een prachtige locatie tussen de bossen en aan het water. Het is er altijd druk en de sfeer is informeel. Mooi ingericht restaurant en de bediening is vriendelijk. Het eten was erg lekker. We komen graag nog eens terug.

64. Het was zoals altijd weer super.

65. Heerlijk gegeten. Ook het vegetarisch was super lekker.

66. Nelly van Heumen

Wij hadden ons jaarlijks uitje met onze dans club en wij hebben genoten de leuke sfeer van jullie locatie en natuurlijk van het lekkere eten.

67. Manon van der Laan

Heerlijk tapas gegeten op het grote buitenterras.
    Niet alle tapashapjes waren even lekker maar overall kun je hier heerlijk eten.
    De bediening is erg vriendelijk.

68. Moniek van Loon

Met Groupon deal een high beer & wine arrangement gedaan. Geweldig!
    Goede uitleg, heerlijke combinatie's van drankjes met gerechtjes. Top!

69. Piet Wilms

Heel lekker eten in een prachtige omgeving. Lekker weer, gezellig buitenterras!

70. Jacqueline

Gemoedelijk en tapas was goed.

71. N. Aarts

Prima restaurant, alleen het toilet moet veel beter verzorgd worden, was zeer slecht. Dat is wel erg jammer, geeft meteen een slechte indruk. Leek al tijden niet meer schoon gemaakt.

72. Geert Hermkens

Leuk en mooie gelegenheid voor de lunch. Leuke, vriendelijke bediening. Top

73. Angela Den Ouden

Lekker eten op een bijzondere locatie… Super gezellig, komen er regelmatig.

74. Het is een mooie plek om te zitten. Eten was in orde, zuurvlees. Nadeel er zat een grote groep, die maakte zoveel herrie dat wij elkaar nauwelijks konden verstaan, wij wilde niet in de relatief donkere aangrenzende ruimte zitten,

75. Het was leuk en gezellig. De bediening is top en het personeel is erg vriendelijk en je voelt je er heel welkom. Kortom, ik kan het Boscafe iedereen aanraden! TOP!

76. Daniëlle Voermans

Heerlijk gegeten met het bestuur van de Personeelsvereniging. Goede sfeer. Sterk verbeterde kaart!

77. Cadeau voor mijn verjaardag, met groep vrienden uit eten naar locatie van mijn wens.... dus Boscafé Het Maasdal. Super sfeefvol zitten, lekker eten en drinken met bediening die vlot en vriendelijk is. Wederom een heerlijke avond gehad, in goed gezelschap en top locatie!

78. Hans Faessen

Tapas gegeten, was een aanrader genoeg keuze hierin. Goede bediening en zeer attent.

79. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

80. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.

81. De tapas waren echt heerlijk. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

82. Cathrien Verhaegh

Leuk restaurant, op een mooie plek. Na het eten kun je een mooie wandeling maken.
    Minpuntje was de warmte in de serre die geheel uit glas bestaat.

83. Erg lekker gegeten bij Boscafé Maasdal!

84. Zeer positief. Wij gaan zeker terug.

85. Ria Lenssen

Prima locatie, Prima eten.
    Goede, vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

86. Afgelopen zondag voor de 3e keer gegeten bij Boscafé Het Maasdal in Horst.Gekozen voor de tapas variant en heerlijk samen gegeten.
    Vijf gangen van 2 gerechtjes met voldoende tussentijd geserveerd.
    Zeer prettige bediening
    Restaurant sfeervol en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Het was lekker en wij zijn voldaan naar huis gegaan.

87. Jacqueline

Erg goede service, s en heel lekker de tapas en echt flinke porties klantvriendelijk personeel.

88. Lekker gegeten, meer dan voldoende.

89. Fam. Vullers

Goed en lekkere winter bbq gehad.

90. Een fijne en leuke locatie. De gerechten waren goed met lekkere salade en frietjes.

91. Abrahammen

We hadden geen zin om carnaval te vieren dus op naar het Boscafé.
    Wel eerst van tevoren gereserveerd.

De bierkaart is zeer uitgebreid!
    Vriendelijke bediening.
    Heerlijk gegeten a la carte.
    Prijs / kwaliteit is goed.

Komen zeker eens vaker binnen wandelen.

92. Wies Brouwers

Samen met mijn broers en zussen hebben gezellig en smaakvol gegeten.

93. Eten en service was zeer goed!
    Een advies punt voor de eigenaar dat het vanaf de weg beter aan gegeven moet worden zeer gevaarlijk zo op een 80 weg ineens 'zien' waar het restaurant is.

94. Doris Blom

Liebe leute, wie immer: gezellig, lekker lekker, preiswert! Absolut gelungen!

95. Fam Meijer

Goed en lekker gegeten. Prima bediening. Prijs - kwaliteit verhouding is oké. Komen zeker een keer terug.

96. Irene van Giersbergen

Het was echt weer super geweldig. Alles was goed, het eten, de bediening, de gezelligheid. Het was een avondvullend programma zo met de Tapas en dat was net wat we wilden. Het eten wat zeer variërend.

97. Gezellig restaurant, leuke sfeer, goede bediening, lekker eten.

98. Rob Vloet

Goede prijs/kwaliteit, grote porties en prima service. Bij drukte wel wat rumoerig, maar de sfeer maakt dat goed.

99. We hebben met de familie Driessen een fantastische avond gehad, veel gelachen onder het genot van een drankje en een gezellige sfeer. Het eten was heerlijk en de service was prima.

Volgende pagina