eigen parkeerplaats

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

Boscafé Het Maasdal,

Een heerlijke eet- en drinkgelegenheid, gelegen in de Kasteelse bossen te Horst. Omgeven door enkel natuur, maakt deze locatie uniek in zijn soort. De ideale plek om er lekker even uit te zijn en te genieten van het mooie uitzicht onder het genot van een drankje en hapje.

Wij bieden u een heerlijke lunch, een a la carte menu en ons wel bekende Bourgondisch Tapas 5-gangen menu aan. Ook voor onze speciale bier- en wijkaart en Twistea theesoorten bent u bij ons op het juiste adres.

Deze locatie is tevens uitermate geschikt voor onze geliefde feesten en partijen. Huwelijken, verjaardagen, bedrijfsuitjes, teambuilding, vergaderingen etc. zijn voor ons geen probleem. Gezien de rustige omgeving is deze locatie ook passend voor bijvoorbeeld een koffietafel. Neemt u gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Nieuwe allergenenwet; Heeft u een allergie? Meld het ons!

• Buffet: € 18,95

1461972444 89
1470202952 81
1483920465 84
1508611990 87

1. Heerlijk gegeten. Alleen jammer van de opzet. Wij vieren waren niet zo weg van de opzet om ineens 10 gerechtjes te bestellen en de opzet van de gangen. Je kunt dan moeilijker vlees en vis afwisselen.
    Met een andere opzet hadden we met minder gerechtjes kunnen volstaan.

2. Het eten was heerlijk!! Service ook trouwens! Het enige minpuntje was dat wij in de serre zaten en het daar heel erg rumoerig was!! Wij moesten echt schreeuwen tegen elkaar en dat is niet overdreven!! Het eten is niks op aan te merken was heerlijk en de prijs ook!!

3. Mara

4. Jacqueline Willems

Leuk en goed concept, de manier van het bestellen (Tapas )
    we zaten aan perfecte tafel, rustig plek waar we bij konden kletsen en lekker kunnen eten.
    Eerst waren we bang in het vergeet hoekje te zitten maar de dames hielden ons goed in de gate.
    Super.
    P.s Wortel spampotje was smaak loos… serveerster bood netje een alternatief aan.

5. Lekker gegeten. Erg fijn om vooraf alle tappas gerechten te bestellen zodat hier de rest van de avond niet meer over na hoeft te denken. 5x2 gerechten was meer dan voldoende. Ook onze kinderen vonden het leuk en konden op de kaart genoeg lekkers vinden.
    Helaas was het snel donker zodat we niet van het mooie uitzicht vanuit de serre konden genieten. Maar dat is een goede reden om een keer terug te gaan.

6. Yvonne Kleeven-van Lipzig

Best team van Boscafé Het Maasdal,
    Wat een fijne, gezellige avond hebben wij gehad samen met onze vrienden.
    Mooie omgeving, gezellige inrichting en wat wij erg belangrijk vinden is vriendelijk personeel.
    Top team hebben jullie!
    Wij hebben voor het tapasarrangement gekozen, heerlijk gegeten, eten lekker vers bereid.
    Een pluspunt bij de tapaskaart is dat er per gang de keuze niet reuze is, dat is fijn in de keuze maken.
    Ook om begin van de avond alle gangen door te geven, geeft rust. Je hoeft niet constant te denken om het briefje in te vullen en het personeel "lastig" te vallen om maar op tijd het briefje weer af te geven.
    Tijdstip van de gangen was ook prima, niet te snel en te lang!
    Top avondje!
    Wij wensen jullie veel succes voor de toekomst. Een aanrader, dus wij zullen zeker mensen aanraden om bij jullie een hapje te gaan eten.
    Groeten, Yvonne, Rob, Job en Jenny.

7. Heerlijk, gezellig, top.

8. Zoals altijd heerlijk gegeten. Ook de bediening was weer top! Enige minpuntje is de luidruchtige sfeer. Alles klinkt hard door het vele glas en de harde vloer.

9. We hebben een hele gezellige avond gehad met lekker tapas eten! Op het begin was het eventjes fout gegaan met de drankjes, maar het is prima opgelost!

10. Met een wowdeal heerlijk gegeten en een mooie wandeling gemaakt!
    De soep met het oerbrood was overheerlijk!!
    Komen zeker nog een keer terug.

11. Mooie ambiance in een perfecte omgeving.
    Het ontvangst kan echt veel beter. Bij aankomst liepen zeker 3 serveersters ons voorbij zonder te vragen waarvoor we kwamen. Daar is zeker ruimte voor verbetering.
    We voelde ons een beetje verloren. Na 5 minuten (en dan is wachten lang) kwamen ze ons vragen.
    Als ze in het voorbij lopen al zouden zeggen, ik kom zo bij u, geeft dat al een ander gevoel.
    Verder was de service perfect.
    We komen zeker terug.

12. We hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit ook prima.

13. Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk personeel. Met mooi uitzicht over het water.

14. Superleuke avond gehad met aardige nette bediening.
    Er werd goed op drank gelopen en we kwamen niks te kort.
    Mooie lokatie ook.
    Ook het eten was erg lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

15. Bart en Helga Marcellis

We hebben heerlijk gegeten hier. We hadden een fijn plekje met zijn vijven. De bediening was goed, de wijn lekker. Voor herhaling vatbaar.

16. Heerlijk gegeten. De bediening zeer goed en vriendelijk! Prijs - kwaliteit verhouding zeer goed.
    Is wel enigszins rumoerig. Komen gegarandeerd weer terug.

17. Gerda.Birsak

Werden goed ontvangen, ondanks dat het erg druk was. Personeel waren erg vriendelijk.
    Hebben heerlijk gegeten. Nadat we het voorgerecht op hadden kwamen ze niet meteen met het hoofdgerecht. Dit vonden we prettig.
    Wij gaan er zeker nog een keer terug.

18. Tijdens onze vakantie op deze mooie locatie terecht gekomen. We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs, in een sfeervolle locatie waar we erg vriendelijk en snel geholpen werden!

Als we in de buurt hadden gewoond dan was ons lijstje "favoriete eetgelegenheden" zeker aangevuld met Boscafé 't Maasdal!

19. M. Beckers

Heerlijk gegeten, geweldige bediening en zeker aan te bevelen aan iedereen met allergieën..
    Prijs/kwaliteit uitstekend.
    We komen beslist nog vaker eten!

20. Spreeuwenberg

Wij hebben heel lekker gegeten. We hadden meer dan voldoende van alles. De bediening verliep voor ons in een redelijk tempo.

21. Wilma Valkenburg

Heerlijk gegeten voor een goede prijs in een mooie omgeving.
    Vriendelijke bediening.

22. Robert Weij

Zeer attente bediening zonder overdreven gedoe. Ondanks een vrijwel geheel gevuld restaurant en terras direct gevoel van welkom zijn. Het eten was goed. Een aanrader.

23. Wilbert Gooren

Heel goed gegeten voor een mooie prijs echte aanrader.

24. We zaten bij het raam in de serre. Toen het raam open ging zat je toch op de tocht, en mensen gebruiken dat als deur waardoor ze continu tegen je stoel aan duwden om door te komen.
    Mijn advies is om de raam maar half open te zetten zodat mensen dit niet als doorgang kunnen gebruiken.
    Verder hebben we heerlijk gegeten en komen zeker terug.

25. Onverwacht beland in dit leuk restaurantje. Goede sfeer erg jong kundig en gemotiveerd personeel. Petje af voor het team. Eten was erg lekker. Een aangename bierkaart. Snelheid was uitstekend. Al met al een goed restaurant voor een goede prijs.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Poffé michel

Waren met groep van 10 personen. Super leuk en lekker gegeten. Top.

27. Heerlik zitten aan de waterkant met mooi uitzicht op het meer. Eten is goed. Personeel vriendelijk en goed betaalbaar. Mooie omgeving

28. Angelique

Gezellig boscafe.
    Wij kwamen met 6 personen eten.
    Helaas was al ons eten koud.
    Terug gestuurd naar de keuken.
    Nieuwe borden gekregen.
    De hoofdgerechten zijn van de rekening gehaald.

29. Heerlijk gegeten was erg gezellig.
    Alles goed verzorgd.

30. Prettige sfeer, nette vlotte bediening, goed eten bestaande uit royale porties. En ook genoeg tijd tussen de gangen in.

31. De ligging van Boscafé, zeker bij mooi weer, is fantastisch. Bediening en personeel erg vriendelijk en accuraat.
    Het tapas menu is oké. Het is naar mijn mening beter een keuze te hebben tussen 4 of 5 gangen. Het nagerecht niet vooraf al laten bestellen. Dat is niet fijn en je weet niet waar je na de diverse gangen nog zin in hebt. We vonden dat er meer variatie gebracht kon worden bij de keuze bij de diverse gangen. Er lag teveel het accent op vlees. Kwaliteit van het eten beetje standaard, sommige gerechten weinig smaak, te flauw. Maar al met al hebben wij een mooie avond gehad.

32. Heerlijk gegeten, gezellig zitten en goede bediening

33. Omgeving is mooi, maar het terras van Boscafe rommelig. Te dicht op elkaar. De lunch vonden we matig. Te dikke boterhammen en droog. Oerbrood zou beter zijn. TIP dus.
    Service ging wel. Maar de kaart aan de prijzige kant.
    Al met al geen aanrader.

34. Elly Bos

We hebben genoten van de tapas, gezellige avond, lekker eten en top personeel. Voor herhaling vatbaar.

35. Gezellige plek om te eten. Eten smaakte prima!

36. Carin Nijkamp

Hallo,

Wij waren er met z'n 5en om een feestje te vieren. Dat is helemaal gelukt dankzij de leuke bediening en het heerlijke eten.
    Hartelijk dank daarvoor. Ga zo door, dan komen we zeker weer terug.

37. Familie jacobs

Hallo
    Waren met alle kinderen aanwezig.
    Heerlijk gegeten , gezellig met uitzicht op het water.
    Na het etentje nog een mooie wandeling gemaakt .
    Het was gezellig goed verzorgt en heerlijk.
    Bos café bedankt.

38. boeken verliep prima via mobiel , zelfs het corrigeren van een foutje. prima kaart met voldoende keuzemogelijkheden. bediening was voorkomend en vriendelijk. mooie gerechten op mooi gepresenteerde borden heerlijk gegeten met mooi uitzicht op het water. aanrader !!

39. Leonie Klaassen

Ik heb al verschillende keren gegeten bij Boscafé Het Maasdal.
    Al die keren heerlijk gegeten en het is er ook super gezellig. Schitterende locatie bij het water. Ondanks soms erge drukte, wordt er toch goed aandacht besteed hoe het eten wordt geserveerd.
    Ook heel vriendelijke personeel.
    Laatste keer een klein minpuntje: we waren met een groepje en hadden graag buiten/in de sèrre gezeten (was prachtig warm weer) maar door een bruiloft kon dat niet. We wisten niet dat er een feest zou zijn die avond. We moesten dus binnen zitten. Maar we hebben ons evengoed goed geamuseerd.

40. Heerlijke uitgebreide lunch gehad. Onder de bomen op het gezellige terras met mooi uitzicht over de visvijver. Vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart. Mooie porties. Zeker voor herhaling vatbaar. Voor de kleine en grote honger.

41. Edith Bos

42. Prima gegeten en gedronken. Fijne bediening. Mooie locatie in de natuur. Zeer aan te bevelen.

43. Heerlijk gegeten. Goede service

44. Suzanne van den Brink

Wij hebben tapas gegeten. Het was heerlijk. Een gezellig restaurant op een mooie plek. Bediening was vriendelijk. Zeker aan te raden.

45. Lekker en relaxed gegeten. Prima plek voor een hapje eten. Verwacht geen chice tent met haute cuisine, maar een gezellig eetcafé met prima eten tegen een normale prijs. Mooie en gemakkelijke ligging, mooi uitzicht. Goed te combineren met een mooie wandeling. Uitgebreid aanbod speciale bieren.

46. M.Hendriks

Mooie accommodatie eten en drinken perfect voor herhaling vatbaar. Goed aan te bevelen aan vrienden en kennissen

47. Trudy Philipsen

Eten was goed en de service was uitstekend. Mooi uitzicht maar misschien iets aan de akoestiek doen zodat je elkaar beter kunt verstaan. Komt ook de sfeer ten goede.
    Verder waren wij zeer tevreden en raden dit adres zeker aan.

48. Jenniskens

Goed en lekker eten voor een goede prijs. Gezellig restaurant met goeie bediening .

49. Afgelopen zondag met de familie heerlijk geluncht. Alles was goed verzorgd.
    Nette bediening.

50. Heerlijk gegeten bij het Boscafé 't Maasdal. Tapas is erg aan te raden, maar ook zeker aan te raden gerechten a la carte, zoals de Diamanthaas, de Bosburger and Bostostie, of gewoon de heerlijke champignons in knoflook saus! Het zit hem in de kleine details... Zo wordt er geen standaard kruidenboter gereserveerd, maar een originele huisgemaakte die naar meer smaakt! De bierkaart blijft groeien, dus ook voor een borrel met vrienden is dit zeker een geschikte plek!
    Tot de volgende keer!

51. We hebben tapas gegeten binnen (het regende) bij het Boscafe en dit is niet voor herhaling vatbaar. De gerechtjes zijn standaard. Het pasteitje was zo zout, dat we het beide niet opgegeten hebben. Na dit kenbaar te hebben gemaakt, heeft de kok te kennen gegeven dat het niet anders smaakt dan anders. Tsja. Over smaak valt niet te twisten, maar van een kok verwacht ik toch meer dan pakjes-kwaliteit.
    De sfeer buiten op het terras zal bij zonnig weer ongetwijfeld erg leuk zijn, maar binnen is het een kille bedoeling: niets doet denken aan een boscafe met een bonte verzameling aan bier- en bos-zaken, maar het is eerder een keet met tafels en stoelen zonder kleur.
    Kortom, eens maar nooit weer. Er zijn betere tapas restaurantjes in Horst (en omgeving)!

52. Met onze familie zaterdag hier tapas gegeten, de keuze was reuze, de gerechten waren bijzonder lekker klaar gemaakt en mooi gepresenteerd, het personeel was erg vriendelijk en de sfeer was er helemaal goed. Kortom een echte aanrader, wij gaan zeker weer eens terug.

53. Tijdens een heerlijk dagje fietsen hebben we hier gelunched. We moesten wel even wachten voordat we eindelijk werden geholpen. We vonden aan de salade kip weinig smaak zitten, en ook de pasta tricolore was erg flauw. De diamanthaas was wel goed bereid. Het mag van ons allemaal wel wat pittiger.

54. Zeer goed verzorgd brunchbuffet, al het eten was heerlijk en ruim voldoende! Gewoon lekker en gezellig eten met een groep, in een ontspannen sfeertje, zodat je je als gast helemaal welkom voelt! Prettige en attente bediening.

Alles was prima geregeld!

55. Onlangs erg lekker gegeten bij het Boscafé. We namen tapas en het was geweldig. Echt een aanrader om bij het Boscafé te gaan eten.

Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het is ook een geweldige plek om te zitten met uitzicht op het water.

Al met al super.

56. Goede locatie, prima service. Tapas porties verschilden nogal van grootte (bijvoorbeeld erg grote soep, heel klein toastje geitenkaas). Het smaakte allemaal wel, maar het was 'niets bijzonders'. Prima voor een gezellige avond, maar voor echte 'foodies' niet aan te raden.

57. whpoot

58. Leuke plek om te eten. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ik kom hier in de toekomst zeker vaker.

59. Patrick Vullings

Geweldige locatie met erg vriendelijke bediening en het eten is echt heerlijk. Ook de tapas is top. Dit is een echte aanrader!!

61. Erg gezellig en mooi restaurant. Heerlijk à la carte gegeten, mooi opgediend en een uitstekende bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

62. Heerlijk Tapas gegeten. Weer net iets anders als elders (je geeft In het begin de 5 gangen al op), voordeel hiervan was dat je niet na iedere ronde weer de kaart moest pakken en weer moest nadenken wat je gaat pakken. Zo kon je heerlijk ontspannen genieten van de heerlijke rode wijn of velen biersoorten terwijl je wachtte op de volgende gang. Eten was erg goed, heerlijk vers, mooi opgemaakt, kortom een aanrader. En het personeel erg kundig en vriendelijk! Gaan hier zeker nog eens terug komen.

63. Wij hebben er al 2 keer heerlijk gegeten. Ruime porties, mooi verzorgd opgediend. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Een echte aanrader!!

64. Op zaterdagavond heerlijk Tapas gegeten. Genoeg eten, goed eten, goede bediening en een ruime bier- en theekaart. Voldoende keuzemogelijkheden voor een gezellige avond. We gaan zeker nog eens terug.

65. Hans, Horst

66. Toevallig langs gefietst en allereerst heerlijk op het terras gezeten met een wijntje en nacho's. Het uitzicht over de plas is heel rustgevend. Daarna gereserveerd voor de volgende dag Tapas eten. Ook in het Parkhotel vertelden ze ons dat dit een goede keus was. En ja geweldig! De constructie van een 5 gangendiner, gecombineerd met kleinere hapjes, is subliem.
    Ook voor de grotere eters is er genoeg. Vooraf krijg je eerst brood. En bij de derde en vierde gang patat. Het tempo waarop je eet, kan je zelf aangeven, zodat je er echt de hele avond kan doorbrengen. De kwaliteit van de gerechten is prima en ook de opmaak ziet er aantrekkelijk uit. Helaas wilde de kok(s) niet in het restaurant komen om hun complimenten in ontvangst te nemen, maar dat werd nu maar overgebracht door de baas. De service is echt heel vriendelijk en gastvrij.
    Als we vanuit Lelystad weer in de buurt komen, zullen we zeker dit restaurant nogmaals bezoeken!

67. Vanavond heerlijk tapas gegeten. Prijs/ kwaliteitverhouding is uitstekend. Vriendelijke bediening. We hebben genoten van de gerechten die keurig opgemaakt waren en uitstekend van smaak. Lekker biertje erbij. Een aanrader.

68. Tijdens de voortreffelijke lunch genoten van het prachtige uitzicht over de Kasteelse Bossen oftewel de Moelbaerenbos. Jammer dat de koffie niet vers gezet is.

69. Heerlijk genoten van een "tapas" 5 gangen menu. Tapas tussen haakjes omdat het Nederlandse gerechtjes zijn. Kwaliteit en opmaak uit de kunst. Zeker nog eens terug om de andere gerechtjes uit te gaan testen.

70. Leo Janssen

71. Een heel gezellig boscafé met prima eten en uitstekende bediening. Je waant je op vakantie.