Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Horn verdeeld zijn.

1. Wij hebben afgelopen vrijdag via de WowDeal gebruik gemaakt van een 3-gangen diner dat we zelf mochten samenstellen uit hun menu-kaart, en hebben er heerlijk gegeten!! Is zeker voor herhaling vatbaar!!

2. Chinees-Indisch Horn

Vaak ergens anders geprobeerd, nu al maanden enkel hier, prima sfeer fijne mensen. Elke wens kan vervuld worden (op eet gebied). Flexibel
    en een uitstekende kwaliteit.
    Tot gauw!

3. Chinees-Indisch Horn

jos heusschen

4. Hele fijne mensen die een perfecte service hebben.
    Niets is teveel en goede spullen.

5. Opnieuw uitstekend gegeten in een geweldige sfeer en
    met een super bedienend personeel.
    Alles was weer overheerlijk en prijzenswaardig goed.
    Dank voor de gezellige avond.

6. Chinees-Indisch Horn

We hebben vandaag bij Pom Lai in Horn gegeten.
    We waren er op tijd (17:00) dus er was weinig wachttijd bij de woks, er was veel keuze uit verse groente, vlees en vis. Verder was er een lopend buffet (warm en koud) met vlees, vis, rijst en bami en een fruit buffet.
    Alles was erg lekker en werd goed gewokt, wij houden zelf van goed pittig eten en de heetste saus was erg lekker, er werd zelfs een sausje door de kok zelf gemixt toen duidelijk werd dat wij van goed pittig houden, deze was ook erg lekker.
    Het enige minpuntje voor mij was het dessert, ik heb een bavarois toetje gekozen uit de koelvitrine, dit leek er echter al een tijdje te hebben gestaan en smaakte niet zo lekker vandaar de 9 voor het eten, de rest van mijn gezin heeft ook van het toetje genoten.
    Het personeel is vriendelijk, de prijs is heel redelijk, zeker voor de kinderen die hun leeftijd in euro's betaalden (€3,- en €6,-) en ook gewoon frietjes en frikandellen konden bestellen.

Al met al zeker een aanrader!!

7. Chinees-Indisch Horn

B hilgers

Een super restaurant lekker eten en een super service!

8. Erg leuk en lekkere frietjes. Erg druk ook. Een dikke voldoende alstublieft !

9. Chinees-Indisch Horn

Erg goed wok restaurant. Ben vaker geweest. De sfeer doet wat koel aan maar het eten is van goede kwaliteit. Ruime keuze, al zouden er iets meer soorten vlees uitgestald mogen worden. Je kunt zelfs friet krijgen. Je kunt heerlijk je eigen toetje samen stellen. Satestokjes zijn heerlijk. Respect voor de koks die in hoog tempo je maaltijd wokken of grillen (vlees, vis) en er ook een showtje soms van maken. Ik kom er zeker weer terug. En echt niet duur voor onbeperkt eten!

10. Chinees-Indisch Horn

Lekker gegeten. Goede en veel keuze in wok en grilplaat gerechten.
    Voldoende keuze qua warm buffet.

11. Chinees-Indisch Horn

Wel vaker geweest, erg groot! Ook een ruime keuze uit het eten. Goede service en ook niet eens duur!

12. Hallo.

Wij hebben zaterdagavond 11, feb hier met een deal gebruik gemaakt van een 3 gangen menu.

Ik had een recensie gelezen en was toch een beetje geschrokken om er heen te gaan.

Maar gelukkig is mijn ervaring heel anders.
    Leuke bediening.
    Geen lange wachttijd.
    Het eten was prima.

Groetjes Marleen

13. Shoarma Horn

Els & Meike

Wij zijn gek op de pizza's van Sphinx, vinden ze ver boven alle andere afhaalpizza's uitsteken!
    Echter hebben ook wij al vaker, ondanks vooraf bestellen, lang op onze bestelling moeten wachten. Dit werd wel gestild met een drankje van de zaak maar is toch vervelend. Bovendien is het ook soms genant om de gestresste keukensfeer mee te maken! Het is gewoon onmogelijk voor één man om hier de spitsuren weg te werken. Tarek zou in plaats van vier jonge onzekere meisjes, één goeie kok naast hem moeten dulden. En dan één zelfbewuste dame voor de bediening.. Succes verzekerd!

14. de vitello tonato is zeker een aanrader en de knoflook spaghetti met gambas ook.superlekker allemaal.

15. Shoarma Horn

Vandaag met de kinderen naar Sfinks, vaker geweest maar telkens lang moeten wachten, vandaag zelfs anderhalf uur voor een paar pizza,s.
    Dat kan dus echt niet terwijl de zaak maar half vol zit.klanten die afhalen krijgen steeds voorrang.
    Na een klacht naar de eigenaar toe resulteert dit in een niet professionele houding en zeker niet klantvriendelijk.
    De kwaliteit laat dan dan ook vanzelfsprekend na.
    Het is de laatste keer dat ik hier geweest ben.
    15 januari 2012

3,4
  16. Chinees-Indisch Horn

henk fleuren

17. Het is even rijden met de auto van Veldhoven naar Horn maar absoluut de moeite waard.
    Nicole en Maurizio weten ons ieder keer weer te verrassen met de heerlijkste gerechten, zoals gisteren.
    Vooraf een Carpacio alla Rossini, heel erg lekker en wat smaak betreft helemaal in balans.
    Kinderen heerlijke pizza en wij samen aan een vispannetje, zeg maar vispan. Goed van smaak en vers gemaakte contorno, zoals het hoort.
    Voordeel hier is dat er meerdere wijnen per glas te bestellen zijn,als voorbeeld een heerlijke Verdicchio, aanbevolen bij de vele visgerechten.
    Kortom tot de volgende keer.

18. Shoarma Horn

Het is een mooie zaak , dat vijvertje in het midden van de zaak zie je niet vaak.
    Het eten is ook prima , pizza's maken kan die eigenaar wel goed.
    Alleen moet je er niet op een zaterdagavond rond 1 uur naar binnen gaan om wat te gaan eten, want dan is het vaak ontzettend druk en moet je soms meer dan een uur wachten voor je eten.
    Die man heeft ook nooit een hulpje in de keuken , doet alles alleen.
    Soms kom ik daar binnen en ga ik snel weer , de wachttijd is me dan gewoon te lang.

19. Chinees-Indisch Horn

Een gezellig en kindvriendelijk wokrestaurant waar een vriendelijke bediening rondloopt.
    Zeker niet opdringerig.
    Er is veel keus in eten: vlees, vis en groente voor de kids ook frietjes en frikandellen verkrijgbaar en een uitgebreide ijs/fruitbar met een slagroommachine.
    Kortom goed en compleet.

20. Shoarma Horn

Je moet erg lang wachten, dat was wel jammer. Want als je daar uit eten wilt kun je moeilijk van te voren bellen. Als ze daar met meer man stonden te koken en te bedienen ging het een stuk sneller. Voor de rest = top.

21. Chinees-Indisch Horn

Ja, dit is nog eens een wok.
    Goede prijs, zeer goede bediening.
    Is voor mij al de tiende keer.

22. Chinees-Indisch Horn

Wij komen hier vaker en gaan vrijdag weer.
    Onze rijtijd naar wokplaza is voor ons 45 min.
    Na 19.00 uur is het erg druk, vooral in het weekend.
    Voor kinderen is er geen aparte speelruimte, dat is wel heel jammer.
    Kinderen hebben na een uurtje aan tafel zitten er echt wel genoeg van.
    Het eten is heerlijk en genoeg keuze.
    De kokkies zijn altijd vriendelijk.
    Drinken wordt snel gedracht.
    En de rekening is bij ons nog nooit gegeven,hebben vaak 2 keer ernaar gevraagd.

23. Chinees-Indisch Horn

Veel variatie bij het wokken. Ook een prima afhaalchinees.
    Goed eten voor weinig geld.

24. Chinees-Indisch Horn

Deense houtkachels

Wij komen regelmatig vanuit het hoge noorden naar het zuiden van het land en slapen en eten dan speciaal vanwege Pom Lai in Horn.
    Voor ons blijft het eten en de service daar super!

25. Prima gegeten. Fijne sfeer en goede service.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Hier is voor mij echt uit eten, al zijn het mijn buren, hoef er niet ver voor te gaan, maar....het is heerlijk, alle gerechten heerlijk op smaak....ga zo door....

27. Chinees-Indisch Horn

Het restaurant is idd groot. Dan krijg je al gauw dat het rumoerig en druk aanziet, zeker in het weekend. Er passen veel mensen in deze ruimte. Kom hier dan ook niet voor een tête-à-tête etentje. Restaurant is netjes en bediening is attent. Men "pushed" niet om te drinken en men komt regelmatig voorbij voor de drankbestelling. Dit alles in een rap tempo, zeker gezien de drukte. Keuze genoeg. Zodra iets dreigde op te raken werd het aangevuld. En idd laagdrempelig. Het is en blijft een WOK restaurant waar iedereen -dikke en minder dikke beurs- kan gaan eten. De kok van "de plaat" was zeker attent en maakte met plezier een heerlijke maaltijd. Kwaliteit van het eten was normaal. Alles vers. Hou dus gewoon rekening dat het een groot restaurant is waar veel mensen tegelijk willen eten, en gezien dit gegeven doen ze het heel aardig. Nogmaals voor die prijs niet verkeerd. Wil je meer? Ga dan ergens kleinschalig zitten. ps, afrekenen ging goed. Er stond echt niemand na 2 uur met een rekening voor je neus. Prijs/kwaliteit/sfeer is naar gelang de prijs zeer redelijk.

28. Ik heb op 26 mei 2011 in dit restaurant gegeten.

Een heerlijk voorgerecht en perfect hoofdgerecht qua smaak. De geleverde kwaliteit en smaakbeleving is zeer goed. Mooie verse ingrediënten, waaronder zeer smaakvolle truffel en als side dish mooie gegrilde groenten in een lichte olie. De carpaccio is zeker aan te raden!

Het personeel is vriendelijk, oprecht geïnteresseerd en net gekleed.

Prijstechnisch hier en daar iets aan de hoge kant, maar de totale (smaak)beleving maakt dit ruimschoots goed.

29. Dit restaurant is absoluut favoriet. Heerlijke, overheerlijke en mooie gerechten, ga het proeven!

30. Laatst hier wezen eten en werkelijk heerlijk.

Vooral de pizza en de tagliatelle met zalm is heerlijk.

We komen hier zeker nog vaker dan 1 keer terug.

In 1 woord: Heerlijk.