Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Horn verdeeld zijn.

1. In tegenstelling tot vorige recensies zijn wij totaal niet tevreden over de kwaliteit. De friet is niet goed gebakken en de snacks zijn erg vettig. De bediening is daarentegen inderdaad erg vriendelijk.

2. Shoarma Horn

Piet Smeets

Eten is top. Tarek doet echt alles zelf, mag echter wel wat vriendelijker zijn tegen eventueel personeel. De tafels plakken en hebben een nat doekje nodig. Pizza is altijd top. Een aanrader!

3. Chinees-Indisch Horn

Diny Smits

4. Chinees-Indisch Horn

De kwaliteit van het eten is zeer goed. Voldoende keuze voor ieders wat wils. Ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.

5. Pannenkoekenhuis Horn

P. Hergaarden

Wij hebben hier met een gezelschap van 24 personen gegeten, we hebben een top avond gehad. Er was een ruimte voor ons gereserveerd, zodat we gezellig "prive" konden tafelen. Het eten was uitstekend, zowel de pannenkoeken als de schnitzels etc. Ging ook allemaal lekker vlot, eten stond binnen no time op tafel. En de kinderen??? Geen kind aan gehad. Ontzettend leuke gelegenheid om met kinderen te bezoeken.

6. Pannenkoekenhuis Horn

'Bediening heeft geen passie voor het vak'.

Ontvangstfase is het belangrijkste in een horecabedrijf. Het eerste wat de gast ziet zal niet meer uit het hoofd gaan. Bediening heeft totaal geen passie, men moet allergisch worden voor lege glazen en niet als een robot werken (Lees: meer doen dan nodig is en niet alleen de juiste dingen. Blijft niet op een afstandje bij de gasten, maar maak een praatje! Gasten in een degelijk pannenkoekenrestaurant komen voor gezelligheid en gasten willen de avond van hun leven beleven).

Bij binnenkomst waren de kaarsjes nog niet, dit werd pas gedaan bij het serveren van de pannenkoek. Erg slordig! Dit straalt tenslotte sfeer uit. Binnen 7 minuten moet een drankje op z'n minst opgenomen zijn en geserveerd worden. Helaas, niet gelukt bij dit bedrijf.. De bediening schijnt ook nog niet geleerd om het glas aan de onderkant vast te pakken. Helaas zat op de 7up geen prik meer. Controleer dus altijd je flessen als je uit grote flessen schenkt! Prik gaat hier snel vanaf.

Tevens waren er 2 tafels later binnen dan ons en deze werden eerder geholpen!

De pannenkoek was in tegendeel wel lekker, maar gaf mij geen 'wauw-gevoel'. Gewoon simpel en misschien te kort gebakken.

Ze hebben dit in bedrijf zeker nog veel te leren. Let op details!

7. Chinees-Indisch Horn

Trees

Prima hier. Eten is goed , behalve de tomaten soep maar smaken verschillen. Etenswaar zag er goed uit. Vriendelijk personeel en behulpzaam, alleen een dame die er rondloopt zou ik ergens neer zetten waar geen mensen komen, stuk chagrijn (die werd door vele genegeerd). We komen nog eens aan.

8. Internationaal Horn

Zeer goed restaurant. Lekker, vers en goed eten voor een schappelijke prijs. Ambiance is ook een aangename huiskamer sfeer.

Goede bediening en vriendelijk!

9. Chinees-Indisch Horn

Hoi. Ik woon in Horn en kom regelmatig bij dit wok restaurant. Het is een van de beste! Tenminste van waar ik ben geweest. Maar slecht is het hier zeker niet, er is een ruim assortiment aan eten en het smaakt allemaal heerlijk. Bent u in Horn en zoekt u een plekje om te eten zou ik dit restaurant echt aanraden.

10. Chinees-Indisch Horn

Vriendelijke bediening, goede sfeer, goede kwaliteit. Zowel wokken als buffet.

11. Heel erg goed lekkere friet goeie snacks alles netjes opgeruimd als je moet wachten kun je rustig tv kijken ik ga er vaker friet halen

12. Met z'n drieën gegeten. De paddenstoelensoep was niet zo goed. Carpaccio was wel goed. Spare ribs waren vrij vet. Schnitzel was gefrituurd en niet gebakken, stroganof saus was lekker. Bijgerechten waren goed. Bediening was vriendelijk en correct.

13. osmen27

14. Chinees-Indisch Horn

Kom er regelmatig, goed eten en drinken voor een betaalbare prijs.

15. Kort maar krachtig: ook nu weer zeer smakelijk en super hygiënisch!

16. Hier gaan we nooit meer naartoe. Op de soep na, die was wel lekker, was alles veel te gaar en droog of verbrand. De chocolademouse na, was niet echt een mouse te noemen, maar meer een op waterbasis achtige gelei met een vleugje chocoladesmaak.

2,1
  17. Chinees-Indisch Horn

Tot mijn grote verbazing wordt er in de meeste recensies vol lof gesproken over dit restaurant. De hierin genoemde ervaringen stroken geenszins met de onze... Na ons bezoek van vorige week vind ik een kritisch oordeel wel op zijn plaats:
    Het begon bij de entree: Bij binnenkomst in het desolate restaurant viel het ons op dat de ramen zo erg beslagen waren dat je van binnenuit amper kon zien of het nu dag of nacht was. De koks en het bedienend personeel hadden het voortdurend over koetjes en kalfjes en vonden dit ogenschijnlijk belangrijker dan hun klanten tevreden te stellen of hun eten te wokken...
    Het tafellaken was smerig, de borden half afgewassen en als je per ongeluk met je hand langs de muur streek bleef je plakken van de viezigheid. Het is een wonder dat ik toen überhaupt nog honger had...
    We begonnen met de tomatensoep. De authentieke zoete smaak ontbrak COMPLEET, het was een zurig, stroperig mengsel waar geen tomaat aan te pas was gekomen. Toen ik mijn mening subtiel aan een ober doorgaf, wuifde deze mijn kritiek weg alsof hij oost-Indisch doof was.
    Het wokbuffet was werkelijk om te huilen. Alle kleur was aan de groenten en het vlees onttrokken, waardoor je amper onderscheid kon maken tussen een stuk zalm, rundvlees of kip. Ook met het warme buffet slaat dit restaurant compleet de plank mis. Een centimeterdik vel lag als een dekbed over de lauwe gerechten die eronder verstopt zaten.
    We besloten direct om over te gaan op het ijs, in de hoop toch nog met een ietwat gevulde maag dit pand te verlaten. Het ijs lag in een diepvries, waar de uitbater schijnbaar ook dozen aardappelkroketten en hamburgers opsloeg voor privaat gebruik. Het ijs lag uitgestald in kapotte plasic bakken en was faliekant bevroren. Na verwoed gepulk (waar ik een dag later nog spierpijn van in mijn onderarm had!), wenste ik liever hamer en beitel in plaats van een ijslepel. Als topping kon je kiezen uit lychees, lychees of lychees, die droevig en klef ronddobberde in een bak water...
    Conclusie; nooit of te nimmer zullen ze mij hier nog zien, ik krijg al buikpijn als ik Horn binnen rijd...
    Groet G W

1,1
  18. Gisteren (maandag) in dit restaurant gegeten. Aangezien het heel druk was, alle tafels waren bezet en sommige die avond 2 keer, moesten we in het begin wat lang wachten maar dit werd door de gerechten helemaal goed gemaakt.
    Kwaliteit en hoeveelheid is erg goed en je betaald er niet teveel voor.

19. Afgelopen zondag hebben we heerlijk gegeten in het restaurant. Het is een erg mooie en sfeervolle ruimte waarbij de bediening uiterst vriendelijk is en de prijs kwaliteitverhouding zeer goed is. Je gaat hier zeker niet met honger van tafel. Het eten is smaakvol en goed, de amuse is een leuke en lekkere bijkomstigheid en er is een ruime keuze uit verschillende, zeer betaalbare wijnen. We komen hier zeer zeker terug!

20. Chinees-Indisch Horn

Ik was er in augustus '12 op een maandagavond gaan eten.
    Er waren bijna geen andere gasten, vandaar dat ik misschien niet zo tervreden ben.
    Het eten opzich is prima, maar nadat je eten gewokt is komt het op een vies bord. Op sommige zag je vetvlekken en op andere had je ineens een zwarte streep op het tafellaken. de balk boven de borden was vies, de druppels vet en stop hingen er aan. Echt vies. en ze hadden vieze vaatdoeken in gebruik.
    Bediening was wel prima.

4,7
  21. Al weer een tijdje geleden tijdens een fietstocht heerlijk gegeten. Ga zo door! En alles zeer smakelijk opgediend. En .... wat een geweldige hygiène!

22. Joep en Familie

Wij komen er al jaren, nog uit de tijd dat het Hornerhoek was.
    Altijd hebben wij er uitstekend gegeten voor een eerlijke prijs.
    Het is voor iedereen aan te raden om er eens aan te schuiven en te genieten van de heerlijke maaltijden.

23. Chinees-Indisch Horn

Grote parkeerplaats voor de deur, vriendelijk ontvangst. Wokbuffet is zeer uitgebreid, keuze genoeg. Kwaliteit erg goed. Mogen wel wat vaker langs komen om drank op te nemen, vandaar een 8 voor de service. De inrichting is echt mooi en modern. Hier geen medewerkers die op de klok kijken of de 2.5 uur voorbij is zoals in andere wokrestaurants. Ook aan de afhaalgerechten kan je merken dat dit restaurant een aanrader is.

24. Ondanks dat we netjes gereserveerd hadden kregen we pas een half uur na aankomst de menukaart en na zo'n 3 kwartier wat te drinken. Het 3 tallig bedienend personeel kon de drukte niet helemaal bolwerken op dat moment. Dat was niet zo'n goede start. De bediening had weinig aandacht (tijd) voor ons en voor vragen. En er was nog maar 1 pizza in het hele restaurant waardoor 1 van onze kinderen zijn pizza aan zijn neus zag voorbij gaan. Het eten was prima, goed van smaak en goede ingrediënten. Daar niets van gezegd en maakte weer een hoop goed. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed te noemen. Maar graag volgende keer meer aandacht voor de gast en bij drukte bediening misschien opschalen?

25. Jacqueline Massy

Gisteravond heerlijk gegeten, lekker buiten op 't terras. Was zeker de moeite waard en voor herhalingvatbaar!

26. Chinees-Indisch Horn

John en Angele Marechal

Grote parkeerplaats voor de deur.
    een spontaan welkom.
    Heel vriendelijk en keurig personeel.
    Mooi interieur
    Groot assortiment eten en toetjes niet te vergeten.

een minpuntje
    Toiletruimte klein en weinig (1 toilet)
    Ik mis een invalide toilet

27. We hebben in dit restaurant op pizza-maandag gegeten, dan zijn de pizza's maar 6,50 euro. In verhouding met wat je er dan voor terugkrijgt is het super! We hebben heerlijk gegeten en werden goed behandeld door het personeel. Er werd zelfs een drankje van het huis aangeboden.

28. Trees

Het dag menu was echt een melig menuutje. De soep smaakte naar pakjes, De kipspies had geen smaak friet, was lala, groente was helemaal niks, het ijsje bevatte ijsklonteren.
    De schnitsel was ook niks.
    De koffie was zuur.
    De fris drank kwam in stapelglazen.

3,6
  29. Jan & Josephine

Wij hebben op 20 mei met een groep mensen van 10 personen een drie gangen menu gegeten, dat voortreffelijk was, alles was prima verzorgt, service is prima.
    Er was genoeg voor iedereen, en anders werd er nog wat bij gebracht. Een prima plaats om een degelijk goed dinee te gebruiken. Wij willen het iedereen aanbevelen. Smakelijk.

30. Prima gegeten gezellige sfeer.