Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Horn verdeeld zijn.

1. Internationaal Horn

annette nieuwland

Van een rustige omgeving totaal geen sprake, ligt aan drukke weg en de buren kunnen tot 's nachts 4 uur doorgaan. Bij ontvangst kregen we een niet bestelde borrelplank. Toch opgegeten was erg druk. Sorry lijkt me op z'n plaats en niet net doen of het onze fout is. We konden niet in de binnentuin, die was bezet. We konden ook niet voor half acht eten, te druk. Maar dat je 's morgens het gevoel krijgt pech gehad, dat we niet geslapen hadden door de buren en de receptie 's nachts niet te bereiken is, geeft voor mij de doorslag er niet meer heen te gaan. Echt gastvrijheid laat zich in zulke situaties zien. Trouwens de koffie is ook niet lekker.

1,2
  2. relaxt restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding en maar liefst 75 speciaalbieren

3. Jeurninck

Uitstekende service en uitstekend eten.

4. Shoarma Horn

!Let goed op als je hier contactloos gaat pinnen! Gisteravond heeft de eigenaar mij 11,- voor een broodje shoarma laten betalen terwijl deze normaal 6 euro is. Thuis ben ik hier helaas pas achter gekomen.

2,6
  5. J. Willemsen

Heerlijk gegeten en vriendelijk en gastvrij personeel. Echt verwend, als we in de buurt zijn komen we zeker weer aan.

6. Erg leuk café met fijne en enthousiaste bediening, lekker eten maar een kleine tomatensoep voor €4.00 is wat aan de erg dure kant. Leuke kaart met genoeg variatie maar wel jammer dat het geen verse friet is.

7. Gezellig eetcafé met bargedeelte.
    Vlotte gezellige bediening.
    Er is geen vaste menukaart.
    Op krijtborden staan het menu, wat dagelijks kan wisselen.
    Heerlijk gegeten, mooi geserveerd en prima prijs/kwaliteit.

8. Gitte frenken

9. Chinees-Indisch Horn

Een wok waar je lekker kan eten en wat er is ook lekker is. Alleen het ijs daar mocht iets meer aandacht. Er zit vaak een donkere laag op en de ijsschep is niet echt zuiver omdat het water niet of nauwelijks verschoont wordt. Ik heb het wel eens aangegeven maar helaas geen resultaat. Verder is het mij nu voor de tweede keer overkomen dat ze een weekendtarief rekenen op een door de weeks tarief. Na de eerste keer wil ik voortaan toch even een bonnetje waaruit dit bleek. Ik ben terug gegaan om uitleg te vragen. Voordat ik mijn verhaal kon doen was het kom maar mee en kreeg mijn teveel betaalde terug zonder sorry. Ondanks het heerlijke eten wel jammer dat dit gebeurt het leek erop dat ze dit wisten want mijn uitleg was niet eens nodig om het terug te krijgen. Misschien toch een aandachtspuntje. Ik ga er terug maar let voortaan ook zelf even op.

10. Schitterend museum opgezet door een enthousiaste familie die ook de naastgelegen Herberg uitbaat. In dit museum ligt een stuk geschiedenis van vroeger, met andere woorden "Toen was geluk heel gewoon". Het museum is rolstoelvriendelijk en zeker de moeite waard om te bezoeken.

Op het terras koffie gedronken en een stukje appeltaart met slagroom gegeten, koffie was prima alleen de appeltaart iets minder, kwam uit de diepvries.

Tip! Bak in de toekomst zelf appeltaarten, u krijgt er als uitbater zeker goede reacties op.

Al met al, geslaagde middag.

4,7
  11. We hebben enige tjd geleden een groepsuitje gehad bij het Museum "Terug in de Tijd" Het was een groepsarrangement met koffie/appeltaart, diner en een bezoek aan het museum.
    Het museum was een leuk museum met allerlei attributen van vroeger. Zeer interessant.
    Hierop was helemaal niets aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Echter voor het bezoek aan het muzeum werden we "verrast" met koffie en appeltaart.
    Op de koffie was niets aan te merken; de appeltaart echter kwam vanuit de diepvries en de magnetron rechtstreeks op tafel. Sommigen hadden zich bijna de mond verbrand,
    De ober was behulpzaam; echter hij was te zeer aanwezig. Té vriendelijk. Overdreven.
    Het diner bestond uit een soepje, een hoofdgerecht en een nagerecht.
    Soep was smakelijk, echter normaliter kun je kiezen uit een aantal soorten.
    Er was echter alleen paprikasoep. Het hoofdgerecht kwam volgens mij rechstreeks uit een gaarkeuken. De "diepvries"schnitzel was bedekt met een hoeveelheid champignonsaus.
    Iedereen kreeg saus!
    Het toetje bestond uit een glas met te koud fruit, ijs en slagroom.
    Als ik nog een keertje naar het museum ga, dan weet wel waar ik zeker niet ga eten. :)

12. John Leijendekkers

13. Fam. Lemmen

We hebben er onze familiedag genoten, ontvangen met koffie en appelgebak, daarna museum bezocht.
    Wat zeer interessant was voor jong en oud! Daarna gezellig op terras wat gedronken terwijl de kinderen zich vermaakten in de speeltuin. Samen nog genoten van een 3 gangen menu! Het was voor ons een zeer geslaagde middag! Echt een aanrader!! Goede reacties van de familie ontvangen, waren zeer enthousiast over de gezellige sfeer en de bediening. Voor herhaling vatbaar!!! Wij zeggen ga vooral zo door een pluspunt voor het Leudal!!!

14. Shoarma Horn

Zeer slecht. Ze hebben de verkeerde bestelling gebracht dus de helft heeft maar eten. Wat zo en zo al koud is. Te weinig suas die ook nog eens overstuur is en in plaats van een een half uur wachten hebben we een uur gewacht nooit meer. Er word geen oplossing geboden de hoorn word er gewoon opgegooid.

15. Shoarma Horn
  16. Afgelopen zondagavond heerlijk gegeten bij deze kleine maar gezellig locatie in Horn. We hadden niet verwacht die avond zo verwend te worden. Echt aan te bevelen. Vooraf wat op het terras naast de Kerk gedronken, vervolgens binnen eten. Wij bevelen dit aan!

17. Heerlijk gegeten. Jammer dat er rumoerige klanten in het café zaten. Het trok koud op doordat de deur steeds open ging. Misschien een idee om er een schuifbare tussenwand in te doen of een dik gordijn met opening zodat het eetgedeelte gescheiden wordt van het café.

18. Makkelijk, zeer toegankelijk, café/eetcafé. Zeer geode kwaliteit, heerlijk gegeten, met een prettige en gepast enthousiaste bediening.

19. Jaap Hemmes

20. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Sehr gut, sehr lecker. Werde ich immer wieder gern hingehen.

21. Pannenkoekenhuis Horn

Geven nu de napoleonsweg de schuld dat hun zaak niet liep. De weg is niet meer zo druk. Misschien hadden ze de recencies op de diverse site eens moeten lezen. Totaal geen goede bediening en geen bijzonder lekkere pannenkoek. Als het wel super is, vinden ze je wel hoor. Ook al is de ligging niet zo super.

22. Heerlijk gegeten leuke sfeer bediend zeer attent prima uitleg van de wijnen voor mijn vrouw en effect voor mij over de bieren, conclusie een heerlijke smaakvolle avond een herhaling waard.

23. Overal wordt weergegeven dat er tussen 11.30-13.00 broodjes gehaald kunnen worden, kom je om 12 uur op dinsdag aan is de zaak dicht... zonde!

24. Chinees-Indisch Horn

Levi de Jong

25. Was fantastisch! Lekker, en erg vriendelijke bediening.
    Een aanrader.

26. Chinees-Indisch Horn

Het eten en bediening is uitstekend. Wij gaan altijd afhalen. We bellen van tevoren, na 15 minuten staat het eten knapperig en vers klaar. we worden vriendelijk onthaald en een extra potje saus ed is geen enkel probleem. Ja! een 10+

27. Hele lekkere schotels lekkere frietjes goeie service. Halen vaak snacks hier. Heerlijk.

28. Chinees-Indisch Horn

Haal hier geen loempia! Vreselijk vet en een muf ranzig mengsel.
    Het wokgedeelte is inderdaad wisselend. Een paar keer heel lekker gegeten, maar ook wel eens slecht verzorgd. De bediening is vriendelijk en de ambiance is gezellig

5,9
  29. Shoarma Horn

Sandra Tillemans

Vaak als ik een pizza wil halen, zijn ze dicht. Het is ondertussen een grote irritatie aan het worden. Graag duidelijkheid over de openingstijden!!!

30. Chinees-Indisch Horn

Nienske Kea