Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Horn verdeeld zijn.

Schitterend museum opgezet door een enthousiaste familie die ook de naastgelegen Herberg uitbaat. In dit museum ligt een stuk geschiedenis van vroeger, met andere woorden "Toen was geluk heel gewoon". Het museum is rolstoelvriendelijk en zeker de moeite waard om te bezoeken.

Op het terras koffie gedronken en een stukje appeltaart met slagroom gegeten, koffie was prima alleen de appeltaart iets minder, kwam uit de diepvries.

Tip! Bak in de toekomst zelf appeltaarten, u krijgt er als uitbater zeker goede reacties op.

Al met al, geslaagde middag.

We hebben enige tjd geleden een groepsuitje gehad bij het Museum "Terug in de Tijd" Het was een groepsarrangement met koffie/appeltaart, diner en een bezoek aan het museum.
    Het museum was een leuk museum met allerlei attributen van vroeger. Zeer interessant.
    Hierop was helemaal niets aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Echter voor het bezoek aan het muzeum werden we "verrast" met koffie en appeltaart.
    Op de koffie was niets aan te merken; de appeltaart echter kwam vanuit de diepvries en de magnetron rechtstreeks op tafel. Sommigen hadden zich bijna de mond verbrand,
    De ober was behulpzaam; echter hij was te zeer aanwezig. Té vriendelijk. Overdreven.
    Het diner bestond uit een soepje, een hoofdgerecht en een nagerecht.
    Soep was smakelijk, echter normaliter kun je kiezen uit een aantal soorten.
    Er was echter alleen paprikasoep. Het hoofdgerecht kwam volgens mij rechstreeks uit een gaarkeuken. De "diepvries"schnitzel was bedekt met een hoeveelheid champignonsaus.
    Iedereen kreeg saus!
    Het toetje bestond uit een glas met te koud fruit, ijs en slagroom.
    Als ik nog een keertje naar het museum ga, dan weet wel waar ik zeker niet ga eten. :)

John Leijendekkers

Fam. Lemmen

We hebben er onze familiedag genoten, ontvangen met koffie en appelgebak, daarna museum bezocht.
    Wat zeer interessant was voor jong en oud! Daarna gezellig op terras wat gedronken terwijl de kinderen zich vermaakten in de speeltuin. Samen nog genoten van een 3 gangen menu! Het was voor ons een zeer geslaagde middag! Echt een aanrader!! Goede reacties van de familie ontvangen, waren zeer enthousiast over de gezellige sfeer en de bediening. Voor herhaling vatbaar!!! Wij zeggen ga vooral zo door een pluspunt voor het Leudal!!!

5. Shoarma Horn

Zeer slecht. Ze hebben de verkeerde bestelling gebracht dus de helft heeft maar eten. Wat zo en zo al koud is. Te weinig suas die ook nog eens overstuur is en in plaats van een een half uur wachten hebben we een uur gewacht nooit meer. Er word geen oplossing geboden de hoorn word er gewoon opgegooid.

6. Shoarma Horn
  7. Eetcafé Horn

Afgelopen zondagavond heerlijk gegeten bij deze kleine maar gezellig locatie in Horn. We hadden niet verwacht die avond zo verwend te worden. Echt aan te bevelen. Vooraf wat op het terras naast de Kerk gedronken, vervolgens binnen eten. Wij bevelen dit aan!

8. Eetcafé Horn

Heerlijk gegeten. Jammer dat er rumoerige klanten in het café zaten. Het trok koud op doordat de deur steeds open ging. Misschien een idee om er een schuifbare tussenwand in te doen of een dik gordijn met opening zodat het eetgedeelte gescheiden wordt van het café.

9. Eetcafé Horn

Makkelijk, zeer toegankelijk, café/eetcafé. Zeer geode kwaliteit, heerlijk gegeten, met een prettige en gepast enthousiaste bediening.

10. Eetcafé Horn

Jaap Hemmes

11. Eetcafé Horn
    Vertaal van de naar Nederlands

Sehr gut, sehr lecker. Werde ich immer wieder gern hingehen.

12. Pannenkoekenhuis Horn

Geven nu de napoleonsweg de schuld dat hun zaak niet liep. De weg is niet meer zo druk. Misschien hadden ze de recencies op de diverse site eens moeten lezen. Totaal geen goede bediening en geen bijzonder lekkere pannenkoek. Als het wel super is, vinden ze je wel hoor. Ook al is de ligging niet zo super.

Heerlijk gegeten leuke sfeer bediend zeer attent prima uitleg van de wijnen voor mijn vrouw en effect voor mij over de bieren, conclusie een heerlijke smaakvolle avond een herhaling waard.

Overal wordt weergegeven dat er tussen 11.30-13.00 broodjes gehaald kunnen worden, kom je om 12 uur op dinsdag aan is de zaak dicht... zonde!

15. Chinees-Indisch Horn

Levi de Jong

16. Eetcafé Horn

Was fantastisch! Lekker, en erg vriendelijke bediening.
    Een aanrader.

17. Chinees-Indisch Horn

Het eten en bediening is uitstekend. Wij gaan altijd afhalen. We bellen van tevoren, na 15 minuten staat het eten knapperig en vers klaar. we worden vriendelijk onthaald en een extra potje saus ed is geen enkel probleem. Ja! een 10+

Hele lekkere schotels lekkere frietjes goeie service. Halen vaak snacks hier. Heerlijk.

19. Chinees-Indisch Horn

Haal hier geen loempia! Vreselijk vet en een muf ranzig mengsel.
    Het wokgedeelte is inderdaad wisselend. Een paar keer heel lekker gegeten, maar ook wel eens slecht verzorgd. De bediening is vriendelijk en de ambiance is gezellig

20. Shoarma Horn

Sandra Tillemans

Vaak als ik een pizza wil halen, zijn ze dicht. Het is ondertussen een grote irritatie aan het worden. Graag duidelijkheid over de openingstijden!!!

21. Chinees-Indisch Horn

Nienske Kea

22. Chinees-Indisch Horn

Na jaren weer eens hier gegeten. Ooit weg gebleven omdat het ver onder de maat raakte. Vooral het buffet. Dat is nu iets hersteld. Hoewel de keuze uit het buffet niet groot is en de warmhoudbakken te vaak leeg. Sommige gerechten snel koud (bakken aan de buitenkant)
    Wok en plaatgrill erg goed. Dus overall een dikke plus.

23. Chinees-Indisch Horn

Aan te bevelen, ook voor afhaal. Zeer vriendelijk, speciale wensen geen probleem, menu aanpassen, top.
    Mihoen singapor, top.

24. Chinees-Indisch Horn

Zaterdagavond met de 8 koppige kookclub heerlijk gegeten in dit restaurant.
    De bediening was top, erg vriendelijk. Voor ieder wat wils...
    Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

25. Pannenkoekenhuis Horn

Eten is zondermeer goed, we hebben niet lang hoeven te wachten en het was best druk.
    Kids hebben zich goed vermaakt.
    Zeker een aanrader.

26. Pannenkoekenhuis Horn

afgesproken om 17.30 uur door filevorming wat later. Telf geinformeerd, was geen probleem. Afgesproken een tafel op het terras, bij aankomst kregen we twee picnictafels bij een sprngkussen voor de jeugd aangewezen. We hebben toen maar een tafel binnen genomen.
    Bediening duurde erg lang. Was wel erg druk, weinig bediening. Eten was wel goed.

27. Chinees-Indisch Horn

Afhalen is erg achteruit gegaan. Babi pangang te zout, vet en niet knapperig. De loempia, vet smakeloos met grote brokken ei en geen ham of vlees

28. Chinees-Indisch Horn

Marij Korsten

Wij waren allemaal heel tevreden met het eten en drinken, de vriendelijkheid van het personeel, de tafel was op een rustige plek wat we fijn vonden en de kwaliteit en prijs stemden overeen.

Dank u voor een gezellig etentje. Ik zal u verder aanbevelen.

Gr. Marij Korsten

29. Chinees-Indisch Horn

Eten was matig.wel goed heet.bv babi pangang was vol met vet vlees niet knapperig geroosterd.
    Bami flauw enbgebakken banaan smaakloos

30. Chinees-Indisch Horn

Geweest met samen tafelen 27.07.2016

Bufet uitgebreid, veel variatie, prima kwaliteit, ruim voldoende en vriendelijk bediening. Aanrader voor een ieder.

Bedankt