Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Horn verdeeld zijn.

Overal wordt weergegeven dat er tussen 11.30-13.00 broodjes gehaald kunnen worden, kom je om 12 uur op dinsdag aan is de zaak dicht... zonde!

2. Chinees-Indisch Horn

Levi de Jong

3. Eetcafé Horn

Was fantastisch! Lekker, en erg vriendelijke bediening.
    Een aanrader.

4. Chinees-Indisch Horn

Het eten en bediening is uitstekend. Wij gaan altijd afhalen. We bellen van tevoren, na 15 minuten staat het eten knapperig en vers klaar. we worden vriendelijk onthaald en een extra potje saus ed is geen enkel probleem. Ja! een 10+

Hele lekkere schotels lekkere frietjes goeie service. Halen vaak snacks hier. Heerlijk.

6. Chinees-Indisch Horn

Haal hier geen loempia! Vreselijk vet en een muf ranzig mengsel.
    Het wokgedeelte is inderdaad wisselend. Een paar keer heel lekker gegeten, maar ook wel eens slecht verzorgd. De bediening is vriendelijk en de ambiance is gezellig

7. Shoarma Horn

Sandra Tillemans

Vaak als ik een pizza wil halen, zijn ze dicht. Het is ondertussen een grote irritatie aan het worden. Graag duidelijkheid over de openingstijden!!!

8. Chinees-Indisch Horn

Nienske Kea

9. Chinees-Indisch Horn

Na jaren weer eens hier gegeten. Ooit weg gebleven omdat het ver onder de maat raakte. Vooral het buffet. Dat is nu iets hersteld. Hoewel de keuze uit het buffet niet groot is en de warmhoudbakken te vaak leeg. Sommige gerechten snel koud (bakken aan de buitenkant)
    Wok en plaatgrill erg goed. Dus overall een dikke plus.

10. Chinees-Indisch Horn

Aan te bevelen, ook voor afhaal. Zeer vriendelijk, speciale wensen geen probleem, menu aanpassen, top.
    Mihoen singapor, top.

11. Chinees-Indisch Horn

Zaterdagavond met de 8 koppige kookclub heerlijk gegeten in dit restaurant.
    De bediening was top, erg vriendelijk. Voor ieder wat wils...
    Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

12. Pannenkoekenhuis Horn

Eten is zondermeer goed, we hebben niet lang hoeven te wachten en het was best druk.
    Kids hebben zich goed vermaakt.
    Zeker een aanrader.

13. Pannenkoekenhuis Horn

afgesproken om 17.30 uur door filevorming wat later. Telf geinformeerd, was geen probleem. Afgesproken een tafel op het terras, bij aankomst kregen we twee picnictafels bij een sprngkussen voor de jeugd aangewezen. We hebben toen maar een tafel binnen genomen.
    Bediening duurde erg lang. Was wel erg druk, weinig bediening. Eten was wel goed.

14. Chinees-Indisch Horn

Afhalen is erg achteruit gegaan. Babi pangang te zout, vet en niet knapperig. De loempia, vet smakeloos met grote brokken ei en geen ham of vlees

15. Chinees-Indisch Horn

Marij Korsten

Wij waren allemaal heel tevreden met het eten en drinken, de vriendelijkheid van het personeel, de tafel was op een rustige plek wat we fijn vonden en de kwaliteit en prijs stemden overeen.

Dank u voor een gezellig etentje. Ik zal u verder aanbevelen.

Gr. Marij Korsten

16. Chinees-Indisch Horn

Eten was matig.wel goed heet.bv babi pangang was vol met vet vlees niet knapperig geroosterd.
    Bami flauw enbgebakken banaan smaakloos

17. Chinees-Indisch Horn

Geweest met samen tafelen 27.07.2016

Bufet uitgebreid, veel variatie, prima kwaliteit, ruim voldoende en vriendelijk bediening. Aanrader voor een ieder.

Bedankt

men.

Leuke attente bediening. Hier praat de eigenaresse en de bediening nog met de klanten. Mooi drink en eetgelegenheid. Tot eens!

19. Internationaal Horn

men.

Een stevige tegenvaller. Het 12 uurtje van 8.50 € bestond uit 3 sneetjes fabrieksbrood ipv het abdijbrood. Met één plakje kaas en één plakje snij worst. Wat sla blaadjes. Gebakken eitje en een kroketje.

Het 12 uurtje met soep kost 12,50€. Er werd niet gevraagd welke soep, tomaten kregen we en daar moesten we het mee doen. De soep was echt niet lekker en zeker niet zelf gemaakt. De 12 uurtjes waren echt niet lekker en veel te duur zo ook het kommetje soep. Drinken bestellen kan hier waarschijnlijk niet, niemand meer gezien.

Dus zijn we daarna maar naar een ander café/ restaurant gegaan om de dorst te lessen hier werden we wel geholpen door een spontane meid.

Berry Moors

Na werk vandaag langs gereden voor een frietje mayo met een Dr. Pepper.

Heerlijke friet, super vriendelijke bediening echt top!!

21. Shoarma Horn

Someone

Pizza zat vol met olie, bord zat helemaal onder de olie. Ook was het personeel niet heel klantvriendelijk.

22. Chinees-Indisch Horn

Hubertus Bongaerts

Op weg naar de prive sauna van vrienden in Grathem, nemen we voor vijf personen onze gevarieerde maaltijden van hieruit mee. Altijd weer goed. Zeker een keer of vijf tot zes per jaar.
    H. Bongaerts

23. Chinees-Indisch Horn

Kom er al 11 jaar. Top personeel en leuk een praatje met de koks. Veel kwaliteit tav andere concurrentie! Op en Top nummer 1 in noord Limburg!

24. Chinees-Indisch Horn

Het is vervelend om te vermelden maar het is inderdaad een restaurant met wisselende kwaliteit. Vandaag weer eens voortreffelijk gegeten! Heerlijk! Maar helaas laat het ook soms ietwat te wensen over, alsof ze met 2 verschillende koks werken. Gelukkig is mijn overall beleving positief!! Ik kom er vaker en zal er in de toekomst ook nog regelmatig eten. Lekker.

25. Pannenkoekenhuis Horn

Super lekkere pannenkoeken hebben ze hier maar daar is ook alles mee gezegd. De openingstijden zijn waardeloos en ook de sfeer van het restaurant.

Uitstekende frituur, goed eten en goede bediening. Smullen maar.

27. Pannenkoekenhuis Horn

Dana Rooswinkel

28. Shoarma Horn

Ivan Linssen

Pizza is top, alleen de hygiene laat zwaar de wensen over. Zelfs in de winter zie je hier vliegen. Een eventueel toiletbezoek wordt ten zeerste afgeraden. De beste man werkt daarentegen zo hard als een paard en doet werkelijk alles alleen. Toch kom ik hier al jaren en is mijn gezin er nooit ziek van geworden. Tarek ga zo door maar neem svp een poetsvrouw aan.

29. Chinees-Indisch Horn

Michael Vogel

Ik ben daar met mijn dochtertje zaterdagavond geweest. Wij heben de peking eend genomen. Resultaat: Smaak heel goed, porties geweldig. We kunnen het echt aanbevelen.

30. Pannenkoekenhuis Horn

Van den berg

Prima plek als je heel veel geduld hebt. Het duurt echt heel lang voor je je eten krijgt en het was niet eens zo druk. Geen aanrader dus.