Nieuwste foto's in Hoorn

Laatste updates in Hoorn

1. Rinus's profielfoto
    Rinus heeft een recensie geschreven voor New Hong Kong

Zeer slecht, smaakloos en bij feedback zeer slechte en onbehoorlijke reactie van dit restaurant.
    Jammer!

2. Steeman's profielfoto
    Steeman heeft een recensie geschreven voor Bij Meta

Besteld om 19.15, laatste dingen nog vers bereid, heerlijk gegeten. Alleen 1 klein bakje rode kool salade voor 3 personen is een beetje karig. Of hebben we iets gemist?

3. Menno's profielfoto
    Menno heeft een recensie geschreven voor Snackbar Van Ree

Het gaat niet goed met Van Ree als ik spreek uit mijn ervaringen bij de huesmolen. Patat is meerdere keren gebakken, volle borden de prullenbak in. Vaak fouten door bijv sauzen of snacks te vergeten. Jammer dat er niets met al deze feedback wordt gedaan. (iedereen benoemt bijna hetzelfde) Kwaliteit moet echt omhoog. Waar is de bedrijfsleider om dit recht te willen trekken..

4. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Snackbar Van Ree

Vroeger kwam ik graag patat halen bij Van Ree in de stad, maar dat was ongeveer 10 jaar terug. Iedereen die van buiten Hoorn kwam vertelde ik dat ze hun patat moesten proeven. Nu schaam me ik ervoor dat er vier vestigingen van deze snackbar in mijn stad staan. De patat van Van Ree is nu te vaak te vaak hard, donkerbruin en bitter. Soms heb je geluk en is het vers en nog wel te eten. Ook de milkshakes smaken niet goed. Je proeft blokken waterijs met een chemisch smaakstofje.

Het personeel is niet bepaald klantvriendelijk te noemen. Ik kwam nog niet zo lang geleden na 19:30 een patatje halen en werd belachelijk gemaakt door het personeel dat ik zo laat nog honger had en patat wilde eten. Alsof ik er niet bijstond en niet kon horen wat er gezegd werd. Een andere keer zat ik meer dan 30 minuten op mijn bestelling te wachten. Toen vroeg ik of mijn bestelling al klaar was. Ik moest geduldig op mijn beurt wachten kreeg ik te horen, want het was druk. Na nog eens 10 minuten wachten bleek dat ze mijn bestelling aan iemand anders hadden meegegeven. Het personeel heeft het blijkbaar erg gezellig met elkaar achter de toonbank, maar er is niemand daar die zich om de klanten bekommert.

Ik zal hier voorlopig niet meer terug komen om eten of drinken te halen.

5. maria jansen's profielfoto
    maria jansen heeft een recensie geschreven voor Sushi & Poké House

maria jansen

Eten is top maar levering is slecht, al twee keer 1 uur te laat. Compensatie niks. Reden om niet meer te bestellen hier.

6. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Casa 22
    Pizzeria Hoorn

Erg lekker gegeten!! Wat een aanwinst voor Hoorn! Zo'n zin in de zomer. Lekker verse paella eten met een goed glas wijn. Aanrader!!

7. Hellen's profielfoto
    Hellen heeft een recensie geschreven voor Gewoon Lekker
    Internationaal Hoorn

In 1 woord fantastisch alles was heerlijk en super veel verschillende lekkernijen .
    Ik kan dit zeker aanraden de zelfgemaakte koekjes waren heerlijk de broodjes en de soep was heerlijk kortom fantastisch.
    1 dag van te voren besteld dit was ook geen probleem .

8. Peter en Diana Reuzenaar's profielfoto
    Peter en Diana Reuzenaar heeft een recensie geschreven voor De Hoofdtoren

Peter en Diana Reuzenaar

We hebben genoten van het bestelde diner. Er is aandacht gegeven aan het eten, zeer smaakvol en zeker voldoende aangeboden. Was ook warm! We hebben het als een experience ervaren vol verrassingen tot aan t eind. Dat maakte het speciaal en verrassend. Een zeer goede recensie waard vooral in deze tijden. Een aanrader! En complimenten!

9. Hans Ris's profielfoto
    Hans Ris heeft een recensie geschreven voor De Hoornse Kogge

Altijd top eten en heerlijke wijnen. Ook afhaal paar maal gedaan en perfect.

10. Gonnie Tijveleijn's profielfoto
    Gonnie Tijveleijn heeft een recensie geschreven voor Gewoon Lekker

Gonnie Tijveleijn

Wij hebben met Kerst een ophaal diner box gekocht. Het was allemaal perfect geregeld bij het bestellen en ophalen, efficiënt en vriendelijk. Het eten vond ik echt tegenvallen, hele kleine porties, zeer eenvoudig en op veel dingen zaten ringen rode pepers met de pitjes erbij, zo heet dat het niet te eten was. Het waren meer borrel hapjes, waarvan zeker niet alles slecht was. Had er nog nooit eerder gegeten maar zou dat ook niet zo snel doen na deze ervaring

11. Tinekemet Met's profielfoto
    Tinekemet Met heeft een recensie geschreven voor Lucas Rive

Tinekemet Met

4 Gangen diner 1e kerstdag. Goed verzorgd met uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar. Compliment…

12. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor Brasserie Marmaris

Nu 3 keer in het weekend eten besteld.
    Maar krijgen na 1.5 uur telefoon of het al is bezorgd dan is het vlees op zo is er nu 3 keer een excuus en zitten wij te wachten op gebakken lucht ik raad ze zeer af en ga ik hier ook nooit meer eten bestellen

13. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Peking Express

Dan bestel je en betaal je om 4uur om het om 6uur te laten bezorgen, komen ze veel later pas aan de deur. Vlees was niet in reepjes gesneden zoals hoort maar grote hompen vlees en de rest was ook niet echt goed.
    Ik bestel hier niet meer.

14. Schedel's profielfoto
    Schedel heeft een recensie geschreven voor Peking Express

Eten besteld bij dit bedrijf, twee uur zitten wachten en uiteindelijk niks ontvangen.
    Nu dus €30 kwijt aan die gasten.
    Voel mij een beetje opgelicht.

15. Frank Vervoort's profielfoto
    Frank Vervoort heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Hoorn

Vriendelijke ontvangst. Leuke kaart en prima eten. Met mijn dieetwensen werd rekening gehouden. Een kleine vergissing in de keuken werd direct verholpen. Geweldige service en zeer vriendelijk personeel! Een aanrader.

16. Colin's profielfoto
    Colin heeft een recensie geschreven voor Shinsen

Heerlijk gegeten, de beste sushi van Hoorn. Bediening kan hier en daar wat beter, maar we mogen niet klagen want het was heerlijk.

17. Trudy Molenaar's profielfoto
    Trudy Molenaar heeft een recensie geschreven voor Restaurantcafé Ridderikhoff

Trudy Molenaar

We gingen lunchen bij Ridderikhof.
    Het kopje thee werd snel bezorgd. We moesten even wachten op ons broodje geitenkaas met honing en walnoten. Dit werd netjes opgediend en het smaakte heerlijk. Een aanrader! De tafeltjes stonden keurig op "corona" afstand. Wij hebben van de lunch genoten.

18. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Brasserie Oostereiland

Zoals gewoonlijk was het weer prima verzorgd, lekker gegeten en goede en gezellige bediening.

19. Teun Druijf's profielfoto
    Teun Druijf heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kroft | No Nonsense

Teun Druijf

Prima eten. Goed en gevarieerd. Zeker aan te bevelen.

20. Esther C's profielfoto
    Esther C heeft een recensie geschreven voor John's Bistro

Heerlijk gegeten, leuke locatie, top personeel! Zeker een aanrader!

21. G.L. Moes's profielfoto
    G.L. Moes heeft een recensie geschreven voor Toko Lanny
    Kleine eetwaren Hoorn

Wat een slechte zaak zeg! Al meerdere malen heen geweest en iedere keer gesloten. Zelfs gesloten terwijl ze aangepaste tijden geven. Wat een bagger zaak!

22. Lin's profielfoto
    Lin heeft een recensie geschreven voor Shinsen

Heel erg lekker eten, personeel erg vriendelijk en snel, aan 5 gangen heb je meer dan genoeg

23. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Hoorn

Eten was heerlijk en personeel aardig.

24. Kris's profielfoto
    Kris heeft een recensie geschreven voor Snackbar Van Ree

De bediening is zeer slecht! Ter verdriet van mijn kind mocht ze geen spikkels bij kopen voor een softijsje dat ze net gekocht heeft. Dus een groot gebrek aan kwaliteit en klantvriendelijkheid!

25. Y.Sjerps's profielfoto
    Y.Sjerps heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kroft | No Nonsense

Gisteravond gegeten bij Kroft. Eten was heerlijk, vooral de gegrilde tonijn! Helemaal super! 2 aandachtspuntjes; Bij zo'n toprestaurant verwacht je geen patat en al helemaal niet uit een zak. Gebakken aardappeltjes of krieltjes in schil zou veel meer op zijn plaats zijn. En daar hoort zelfgemaakte mayonaise bij. De bediening was top, vlot en met kennis van zaken.

26. Mario's profielfoto
    Mario heeft een recensie geschreven voor STEAK and More

Nog nooit zo slecht gegeten als dat we hier hebben gegeten. We lagen hier met de boot en gingen spare ribs afhalen. De eerste keer waren ze rauw van binnen en extreem vet. We hebben dit terug gebracht en ze kwamen bij ons nieuwe spareribs op de boot brengen. Op zich goede service. Maar deze bleken ijskoud (iiet eens lauw!) te zijn. Alleen de randjes waren warm.
    Deze hebben we wederom terug gebracht. En maar verruild voor hamburgers.
    Bij de eerste hap proefden we iets verbrand. Bleek het hele broodje van binnen gitzwart te zijn. De hamburger van buiten was bruin, maar van binnen leek het een tartaar.
    Wat een drama. Je doet toch extra goed je best als je eten terug stuurt/ een tweede kans krijgt om het goed te maken?
    We zijn absoluut geen zeikerds en sturen eigenlijk nooit eten terug. Ook niet als het niet top is.
    Maar dit kon echt echt echt niet door de beugel. Wat vreselijk slecht!

1,7
  27. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor Bij Meta

Leuk, ontspannen, heerlijk gegeten. Veel aandacht voor de klant en de Corona regels.

28. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Hartelijke ontvangs, vriendelijke bediening, het eten lekker en grote variatie. Goede sfeer, maar interieur en vooral de toilettengroep kan wel een flinke opfrisser gebruiken, vooral het laatste zag er armoedig uit. Ook zou meer ventilatie een goede optie zijn, want het was er heel warm (benauwd).
    De vriendelijkheid en het lekkere eten maakte echter veel goed.