Zorba in Hoorn

Griekenland is dichterbij dan U denkt...

op de Veemarkt/ Vale Hen: betaald tot 18.00 uur, met uitzondering van donderdagavond koopavond tot 21.00 uur betaald parkeren.

ons restaurant bevind zich op ca 500 meter van het station Hoorn

Sinds mei 1991 is het prima dineren bij Zorba de Griek.
De menukaart is zeer uitgebreid, zowel vis, vlees als vegetarische gerechten.
Wij serveren een maandmenu voor 24,50 p.p

Op donderdag en vrijdags serveren wij onbeperkt mezedes/tapas voor €23,50 p.p. M.u.v. de maanden juli en augustus
JARIG? Vier Uw verjaardag op de dag zelf bij Zorba en de jarige krijgt het hoofdgerecht gratis
Uiteraard vragen wij om legitimatie en is de aktie alleen geldig op de dag zelf, bent U op woensdag jarig dan bent U dinsdags of donderdags welkom om van de verjaarsaktie gebruik te maken.
Kom gezellig langs en ervaar het zelf.

Graag tot ziens bij Zorba

1343902031 89
1469951979 89
1483220394 88

1. Mariska

2. Gisteravond weer heerlijk gegeten en alle aandacht voor het eten en de sfeer. Dus Bedankt !!

3. Heerlijk gegeten. Maandmenu. Perfecte bediening, erg gezellig!! Toppie

4. Zoals altijd weer heerlijk gegeten en uitstekende service!!

5. We hebben super heerlijk gegeten!
    Heel smaakvol!
    De volgende keer ga ik zeker weer hierheen!

En het personeel is heel vriendelijk en als je vragen hebt dan helpen ze je!

Een aanrader!

6. Jan en Jose

Grandioos, gezellig en vooral lekker. Aan te bevelen.

7. Jan Nauta

Met twaalf personen ons huwelijksfeest hier gevierd. Alles werd uit de kast getrokken om het ons naar de zin te maken. Het gedeelte waar wij zaten was heel leuk versierd en er was een prachtige menukaart speciaal voor ons gemaakt.
    Het eten zelf was zoals gebruikelijk uitstekend verzorgd en voor speciale wensen is er altijd nog voldoende ruimte. Dit restaurant is een echte aanrader voor een dergelijke gelegenheid.

8. Samantha

Top goede sfeer mooie zaak! Top eten en nog is top bediening!

9. Goede service, persoonlijke ontvangst bij binnenkomst, heerlijke gerechten, leuke sfeer en mooie decoratie, echt het gevoel alsof je in Griekenland zit. We hadden een gezellige avond.

10. We hebben, zoals iedere keer, weer lekker gegeten. De service is prima.

11. Goede griek. Deel van het eten was koud, kregen gelijk daarna een nieuwe schaal ervan.
    Rijst kregen we ook weer toen het op was.

12. Corrie Oud

We hebben heerlijk gegeten bij Zorba de Griek. Leuke, gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.

13. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer.

14. Ferry en Marian

Tijdens een weekendje Hoorn heerlijk gegeten bij Zorba. Erg vriendelijke bediening en heel attent.

15. Ronald Zuiderveld

Heerlijk eten in een prachtig stadje.

16. fam.niesen

heerlijk gegeten goede en vriendelijke bediening en leuk met kinderen

17. Weer heerlijk gegeten van het maandmenu. Ook deze keer weer prima eten, goede sfeer en keurige bediening. Inclusief uiteraard het broodje vooraf en het gewone "gratis" water bij ons prima glas wijn. Hadden gelukkig gereserveerd wat vaak wel nodig is.

18. Joop en Herma

Op maandagavond in februari en het restaurant vol zegt genoeg! Heerlijk, behoorlijke porties, vriendelijke bediening. Brood en boter en ook nog een amuse van het huis. Een echte gastvrije griek uit griekenland!!

19. Arend en Rineke... Arie en Anneke

Wij hebben met elkaar verschillende keren bij Zorba gegeten, en elke keer is het weer verrassend en heel erg lekker. Een heel fijn en gezellig restaurant. En fijne bediening.
    Tot de volgende keer.

20. 2e Kerstdag gedineerd bij Zorba de Griek. Fantastische bediening en het eten was perfect. Een aanrader en dus ook een restaurant waar ik zelf ook meer zal komen.

21. Na een middagje te zijn weg geweest, belandden we 's avonds bij Zorba de Griek in Hoorn. De laatste keer was het ons wel bevallen dus we dachten dat het wel goed zou zitten. De klantvriendelijkheid is verbeterd, dat hebben we ooit anders meegemaakt. We kozen het 'december menu' voor E 24,50 per persoon. Daarbij hadden we bij iedere gang een keuze uit twee gerechten.

Voor het eten werd er lekker brood geserveerd met kruidencrème en twee espressokopjes gevuld met champignonsoep. Ik zou de klant een keus laten maken uit een glaasje Ouzo, zoals gebruikelijk is, óf een kopje champignonsoep.

Het eten was allesbehalve Grieks. De paprikapunt die mijn vriend vooraf had genomen, was wel goed. Maar mijn voorgerecht van vis kwam rechtstreeks uit blik. Herkenbare tonijn van de supermarkt, een knullig kroketje en een stuk of vier slappe calamari ringen (gefrituurde inktvis). Vervolgens werd er een summiere salade geserveerd die absoluut niet voor Grieks kon doorgaan; droge groene sla met een plukje postelein, een paar stukjes tomaat en vier blokjes feta uit een pot. Geen zwarte olijven, die horen er wel in te zitten...

Het hoofdgerecht was ook niet echt lekker. Ik had een gegrilde zalmmoot die wel aardig was met een slappe gepofte aardappel in schil met een mespuntje kruidenboter ertussen. Natuurlijk weer met wat standaard sla en... Géén tzatziki! Dat hoort er altijd bij geserveerd te worden. In Griekenland is dat gebruikelijk. In plaats daarvan kwam er een schaaltje dat tot aan de rand toe gevuld zat met knoflooksaus wat je niet eens voor de helft gebruikt. Bij de friet zat Zaanse mayo van Deen. Mijn vriend had een gemixte grill schotel die weinig warm was. Het was enkel gegrilld maar er zat weinig smaak aan. Met daarbij de standaard opsmuk die het gerecht leuk moet maken. Ook was het eten te zout, dat merkten we aan de behoefte aan water die we hadden en ook lag alles zwaar op de maag, merkten we later. Het nagerecht, vanille ijs met slagroom en stukjes karamel, stelde ook niet veel voor, maar was eetbaar.

Voor mensen die vaker naar Griekenland geweest zijn en kennis hebben opgedaan van de Griekse keuken is Zorba geen aanrader, misschien zelfs wel een afrader...!

22. Gerard, Irene en Evert Smits

Regelmatig bezoeken wij dit gezellige, gastvrije restaurant. De traditionele gerechten op de menukaart staan als een huis. Daaraan worden vaak nieuwe, verrassende gerechten toegevoegd. Zo blijft het iedere keer een feestje om hier naartoe te gaan.

23. Floortje en Loet

Even een moeder en dochter etentje! Heerlijk gegeten, ondank mijn coeliakie. Ik hoefde niets uit te leggen. Fantastische bediening, zalig eten. Onze jassen werden uit de garderobe gehaald toen we klaar waren en we werden heel galant uitgelaten. ;-)
    Zeker voor herhaling vatbaar!

24. peter en ina

Komen reeds vele jaren bij zorba. Ook bij andere griekse restaurants in nederland. Zorba is de top! Eten is prima en de gastvrijheid super. Blijven terugkomen.

25. willem lerch

Heerlijke rustige sfeer met geweldig eten

26. Vriendelijk ontvangen, kan niks negatiefs verzinnen. Alles positief. Vriendelijke bediening, grote porties, heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

27. Gabriel Homoly

Exceptionally good service, fantastic food and a great atmosphere. Simply the best restaurant in Hoorn we had the opportunity to visit during our multiple stays in Hoorn. I can highly recommend this place.

28. Met mijn oud collega's van Kwaadwasserij een gezellige reünieavond bij Zorba georganiseerd. We hebben heel veel gelachen en overheerlijk gegeten, sfeer was fantastisch, topavond. Gaan we zeker nog een keertje over doen!

29. F. van Baten

Leuke ontvangst bij binnenkomst. Vriendelijke mensen en nette bediening. De service is goed ondanks de drukte.

30. We hebben echt heerlijk zitten eten. Voor herhaling vatbaar!!

31. We hebben heerlijk gegeten bij Zorba, ook de vegetarische maaltijd was heel smakelijk bereid en erg gevarieerd. Een lekker stokbroodje met knoflookboter vooraf en als verrassing een klein kopje erg lekkere pompoensoep als opwarmertje. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader als je lekker wilt eten!

32. Harriet Prill

1 punt
  33. Onverwacht hadden we zomaar zin in 'uit eten'. En waar gaan we dan heen... naar Zorba! We hebben opnieuw genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten! Wat een verwennerij!!

34. fam Alders

Goed eten met geweldige bediening. Waar wordt voor je de jas opgehaald uit de garderobe, spreekt de bediening je aan met je naam en opent men de deur als je weggaat? Opvallend dat het personeel prima op elkaar afgestemd is en vlot en foutloos samen alle tafels bedient.
    Geen wonder dat men er graag komt en beter kan reserveren.

35. Fred Franken

Omdat ik geen zout mag hebben is het altijd de gok of iets lukt en/of lekker is in een restaurant. Ook de bediening is dan vaak terughoudend tot afkerig. Bij Zorba was de bediening zo gastvrij, het eten zo lekker en de sfeer zo goed!! Voor alles een dikke 10. Ik kom uit Nieuwegein, maar ben ik in de buurt van Hoorn, kom ik zeker eten bij Zorba. Grote complimenten!!

36. Het is alweer enkele jaren geleden dat we, na wat mindere ervaringen, voor het laatst bij Zorba hebben gegeten. Het was nu weer als vanouds heel erg lekker en goed verzorgd. We komen zeker weer terug.

37. Fred en Marja Klappe

Heerlijk gegeten. Waar krijg je nog een gratis broodje met kruidenboter en tzatziki bij binnenkomst? Gewoon lekker kraanwater bij de heerlijke huiswijn. Fantastische bediening.

38. Kom reeds vele jaren in Zorba de Griek te Hoorn. Reden: sfeervol en zeer goede keuken die constante kwaliteit levert. Bediening heeft nog interesse in haar klanten. Goede kaart met voldoende keuze. Zorba in Hoorn is een echte aanrader voor een gezellige en smakelijke maaltijd.

39. Wat een top restaurant. Je komt binnen en je komt gelijk in de Griekse sfeer. Ik ben zwanger en dat had ik van te voren aangegeven. Ze hadden met alles rekening gehouden. Het maandmenu september is een echte aanrader. Wij komen hier zeker terug! Top bediening en top eten!

40. Super gegeten en onwijs goed geholpen.

41. Anneke en Rinus Gnade

Heerlijk gegeten, prima sfeer. Het maandmenu van september is van harte aan te bevelen. Was weer super.

42. Zeer goede bediening, en prima eten. Opvallende goede ervaring, je kunt zien dat hier al 24 jaar een goed Grieks restaurant zit. Aanrader!

43. Heerlijk gegeten en genoeg goede bediening we komen zeker terug 👍

44. Mixed grill zou voor 2 personen zijn. Te weinig, bij aangeven vonden ze dat ze dat nog nooit hadden meegemaakt. Wij moesten erg lang wachten en zelf maar de bediening aanhalen om eten te krijgen. Extra kom patat rekenen ze dubbel.

45. Na het lezen van enige recensies kwamen wij voor het eerst bij Zorba de Griek terecht. Nou het bleek allemaal te kloppen!!! Prima gegeten en leuke tent en bediening. Komen er zeker weer terug. Peter Petra Luuk en Eva

46. Sipco de Vries

Afgelopen zondag heerlijk gegeten.
    Niet gereserveerd ondanks dat e.a. vol was even 20 minuten elders gewacht.
    Bediening uitermate vriendelijk.

47. Feiko Kalsbeek

Wij hadden buitenlandse familie uitgenodigd, en waren blij dat alles zo goed was. We zaten buiten en hadden het heel gezellig. Hartelijk dank aan de gastheer.

48. Patricia de Vries

We hebben heerlijk gegeten en de servide is zeer goed, echt zoals "het hoort". Vriendelijk en klantgericht. Het eten is heerlijk en de bediening super! Heerlijke avond gehad. Een aanrader :)

49. Een toprestaurant! Zalig eten en vriendelijke bediening.
    Net als het toetje....mmmmmmmmm...heerlijk!

50. Langedijk

Vriendelijke bediening, lekker eten en schappelijk prijzen en gratis water !

51. Rene & Ciska

Geweldig zoals vanouds, lekker eten, goede bediening en nette prijs. Weer voor herhaling vatbaar! Aanrader; echt Grieks!

52. Heerlijk gegeten, goede sfeer en ondanks de drukte verliep alles prima! Goed de aandacht voor de kids, genoeg vermaak. Zeker voor herhaling vatbaar!!

53. Timmermans

Is zeker geen 8 waard. Vlees was deels aangebrand, zelfs de gyros. Voor drie personen 25 frietjes, erg weinig. Een ouzo kon er ook niet vanaf. Best wel duur voor wat je kreeg. Jammer. Vlees was wel mals.

54. Het is en blijft een geweldig adres voor een gezellig en sfeervolle avond. Gemakkelijke boekingswijze en een uitstekende service. Dank jullie wel!!

56. Familie van Doorne

Wij hebben al meerdere malen gegeten bij Zorba Hoorn. Steeds uitstekende ervaring. Lekker eten, vriendelijke bediening en sfeervol restaurant. Zojuist weer tafeltje geboekt! Gezellig avondje smullen en je even in het zonnige Griekenland wanen!

57. Marian jonker

Was heerlijk en gezellig.

58. Erg lekker en voor valentijn helemaal top!!

59. Een avond met mijn gezin genoten van het heerlijke eten en de echte Griekse sfeer waardoor we het gevoel hadden even op vakantie te zijn. Zeker een aanrader

60. P. Jardez

Na 7 jaar weer eens terug bij Zorba. We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. We komen zeker nog eens terug maar dat duurt geen 7 jaar. Groeten fam. Jardez/Webster uit Heiloo.

61. Wij komen al jaren bij Zorba en genieten elke keer weer van het heerlijke eten en de gastvrije ontvangst. De mezedes hapjes staan garant voor de mogelijkheid om een uitgebreide doorsnede van de Griekse keuken uit te proberen, en ook het Kerstdiner was dit jaar top. De bediening houdt goed in de gaten of je een snelle "alles achter elkaar" eter bent, of dat je juist wat meer pauzes tussen de gangen door wenst.

62. Yvonne v/d Geer

Super verwent weer vanavond, 2de kerstdag. Alles was top. Kwaliteit lekker. Heel erg bedankt voor alles. Jullie zijn toppers.. xx.

63. Prima ontvangst en leuke bediening met humor en het eten was heerlijk, echt een aanrader.

64. Hans en Andrea de Boer

Gezellige tent! De bediening is top en het eten is heerlijk! Echt een aanrader. Wij hebben er al diverse keren gegeten maar we komen zeker weer terug. Je weet niet wat je moet kiezen om te eten omdat de kaart zeer uitgebreid is. Als je hier weggaat ben je voldaan... Echt een toprestaurant!

65. Zo af en toe moet het weer eens, gezellig met zijn tweetjes. De keus is altijd weer Zorba, heerlijk gezellig en goede en vriendelijke service.

66. Diana Jaring-simonis

Vanavond weer een gezellige avond met mijn zusje gehad, het eten was weer top. Daarna drankje van het huis.

Bedankt voor weer een gezellig avond, vrijdag tapas is ook altijd lekker.

Groetjes Diana Jaring

67. Goed ontvangst, tafel stond netjes gereserveerd ondanks dat we wat vroeger waren. Het voorgerecht, carpaccio, was echt een heerlijk bord vol! Ook het hoofdgerecht, de spies met varkenshaas, ossenhaas en kip was erg lekker. Als nagerecht hadden we de dame blanche en de gevulde citroen met citroenijs. Deze was nog net zo lekker als dat ik me deze herinnerde van een aantal jaar geleden.

Alle tafels waren bezet en je kunt zien dat reserveren noodzakelijk is. Een aantal mensen dat binnen kwam kon op dat moment niet komen eten. Iedereen die binnen komt wordt heel vriendelijk begroet en bij vertrek worden bij de dames de jassen netjes opgehouden.

Vriendelijke eigenaren en personeel, hier en daar een grapje tussendoor. Wij houden er van! Zeer geslaagde avond.

68. Gwen van den Heuvel - Beerling

Een gezellig restaurant, een prima sfeer, prettig personeel, lekker gegeten van de Mezedes - tappas!! Als verassing kreeg de jarige een feestelijke koffie, werd erg gewaardeerd!

69. Johan uit Rosmalen

Maandag 27-10-2014 bij Zorba wezen eten. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk, en gerechten waren zeer goed bereid. Als we weer in de buurt van Hoorn komen gaan we zeker weer hier eten. Bedankt voor het bezorgen van een leuke avond.

70. Zeer attent, glutenvrij brood en ook de gerechten waren uitstekend, vriendelijke bediening.

71. Om mijn vrouw te verrassen met onze trouwdag, Griekse gerechten afgehaald wat dus ook mogelijk is! De gerechten waren van uitmuntende kwaliteit!! Gaan we vaker doen! Als de kleine meid wat ouder is zeker de sfeer proeven in het restaurant.

72. We moesten even wachten op een tafeltje aangezien het helemaal vol zat. Een heel leuke avond gehad met heel veel lekker eten! Aanrader.

73. Wij komen regelmatig terug bij Zorba. De sfeer en de altijd vriendelijke bediening zorgen er voor dat je echt even kunt ontspannen. Er is voldoende keuze uit heerlijke Griekse gerechten. De eigenaars en personeel zijn altijd vriendelijk en enthousiast. En de kwaliteit van het eten is gewoon super.

74. Heerlijk gegeten bij Zorba. Vriendelijke bediening en gezellig interieur. Zorba is echt aan te raden. Heerlijke gerechten en je voelt je echt thuis.

75. Overheerlijk gegeten! De varkenshaas was perfect, evenals de calamaris. Lekker vers en niet uit de diepvries. We komen zeker terug voor de rest van de kaart. In de bediening staan ervaren krachten maar ook mensen in opleiding. Leuk dat er ruimte wordt geboden aan ontwikkeling en helemaal niet erg om even te moeten wachten op je vragen over het menu. In tegenstelling tot eerdere berichten hebben wij (grote eters), ons bord (grote borden) niet leeg gekregen. Bijna zonde dat er zoveel overbleef. Volgende keer maar een doggybag mee!

76. ron verheijden

Ik wilde al heel lang hier eens een keer eten, helemaal nadat ik op Kreta ben geweest in mei. Nu, heb ontdekt, dat ik voor "het eten niet meer naar Griekenland hoef". Wat smaakte het goed. Mijn vrouw en ik hebben echt genoten.
    Prijs/kwaliteit helemaal super. Heel vriendelijk geholpen en nog een bakkie koffie toe, mijn complimenten.

77. We moesten even een half uurtje wachten omdat het druk was en het gereserveerde tafeltje nog niet vrij. Helemaal geen probleem voor ons en al helemaal niet omdat we verwend werden met een wijntje en een stokbroodje.
    Het eten was heerlijk! Het personeel was aardig. We hebben genoten!
    Tot ziens.

78. Al jaren is Zorba ons nummer 1 restaurant. Wij vinden het aanbod en de hoeveelheid van de maaltijd ruim voldoende. Over smaak valt niet te twisten, maar ik heb er nog nooit iets gegeten, wat tegenviel. Ik hoop dan ook, dat ze nog jaren zullen bestaan en wij kunnen blijven van de Griekse sfeer in Hoorn!

79. Marjoke Schouten

Dit is eigenlijk vaste prik dat we in de vakantie, na onze Griekenland vakantie hier even aanpikken. Maar ik betrap me erop dat we ook door het jaar wel eens een keertje extra gaan. Zegt dat niet alles.. Wie wil er nu niet dat Griekenland gevoel nog een tijdje vasthouden!

80. Ik zie hier recensies staat waarin staat; een zeer uitgebreide kaart. Maar serieus: waar dan? Je hebt een zeer beperkte keuze, voor vegatariers is er maar 1 hoofdgerecht, ook de vleesgerechten vallen tegen. De porties zijn dan ook schrikbarend klein voor de prijs. Nee ik heb niet genoten.

81. Als vegetariër heb je erg weinig keus. Slechts 1 hoofdgerecht welke ook nog eens is samengesteld uit voorgerechten. Fantasieloos, wat snackies uit de viezer en opgewarmd in frituur. Nagenoeg geen groenten.

82. R. Baas

Heerlijk gegeten. We hadden weinig tijd en gevraagd om een vlotte bediening. Prima voor elkaar. Inrichting mag wel meer Grieks.

83. Lisa 38 punten

Mijn vriend en ik komen hier altijd weer terug: niets verslaat Zorba de Griek! De porties zijn erg groot en je krijgt er ook nog eens brood, Griekse salade en aardappelwedges bij. Ook kregen we er zomaar een keer een pompoensoepje bij. Het eten is erg lekker en het vlees is altijd mals en goed gekruid. Bovendien is er heel veel keuze maar tot nu toe was alles wat ik geprobeerd heb erg lekker. Daarbij is het personeel ook nog eens heel vriendelijk, soms wel een tikkie gestrest wanneer het druk is, maar dat is niet heel storend. De sfeer is heel prettig en romantisch. Het restaurant is niet te licht of te donker en de Griekse muziek is heel fijn. Een toprestaurant dus!

84. Het was een een genoeglijke avond, gezellig druk maar het meest fantastische was de bediening!! Voortreffelijk en ontspannen. Is voor ons voor herhaling vatbaar.

85. Rob Moes

We hebben zondag avond heerlijk gegeten bij Zorba de Griek. Er liepen vriendelijke en attente mensen in de bediening. Zeer vriendelijke ontvangst, die goed op de hoogte waren van de reserveringen. Het eten was prima en de sfeer eveneens. Zeker een aanrader.

86. We hebben afgelopen zondag avond net als van ouds, met Griekse muziek enorm genoten van het eten en van jullie gastvrijheid. Ook onze Griekse muzikant niet te vergeten. Het was topie.

Agnes en Daan Regeer Hoorn.

87. Mariella Nootenboom

Wij gaan graag uit eten en houden onze oren goed open om te horen wat goede/lekkere restaurants zijn. Al jaren horen wij goede geluiden over Zorba maar eigenlijk winnen andere nationale lekkernijen het van de Griekse. Zaterdag 15 maart de stoute schoenen aangetrokken en ons laten verrassen bij Zorba. In geen tijden hebben we ergens zulk vers/mals vlees gegeten en de verschillende kleine hapjes zijn 1 voor 1 heerlijk!! Tzaziki in grote hoeveelheden!! Jammie, jammie, en nog eens jammie!!

88. Familie Ooms

Vrijdag 14-03-2014 voor eerst met 4 personen bij Zorba geweest, wat ons opviel de vriendelijkheid van het personeel.
    Wij namen de Tapas, veel keuze van gerechten en zeer smaakvol, het was voor ons een gezellige avond, zeker voor herhaling vatbaar, al komen wij niet uit Hoorn.

89. Ik heb een tarwe-intolerantie, wat, als we buitenshuis eten, bijna altijd betekent dat ik glutenvrij moet eten. Gisteravond wilden we uit eten in Hoorn. Zoekend naar restaurants die glutenvrij serveren kwam ik uit bij Zorba. We hadden wel zin in Grieks, dus ik belde om een tafeltje te reserveren. Ik gaf meteen aan dat ik glutenvrij wilde eten. Dat kon, zei de alleraardigste dame aan de telefoon. Mocht iets onduidelijk zijn, dan zou nog terwijl we aan tafel zaten worden overlegd.
    En zo is het ook gegaan. Mijn man kreeg tarwebrood, voor mij was er glutenvrij brood en de mededeling dat er in de kruidenboter gluten konden zitten. Gelukkig was er de overheerlijke tzatziki! Een paar keer heen en weer naar de keuken om details van de ingrediënten van de amuse te vragen was geen probleem. Daarbij komt dat het eten echt heerlijk is! Ik koos gebakken scampi's (i.v.m. de gluten in een koekenpan gebakken, niet in de frituur), en mijn man een supermalse gemengde vleesschotel. We hebben geschranst! De bediening is bovendien allervriendelijkst zonder vervelend te worden. Een echte aanrader, ook voor wie geen voedselintolerantie heeft!

90. Stephanie Abbott & Hidde van Groningen

***Nederlandse versie van deze review staat eronder***

My partner and I enjoyed a fantastic meal here last weekend and I can honestly say we very much enjoyed every moment of it! I had never tried authentic Greek cuisine, but can honestly say it will not be the last.

Although there was no English-written menu was available when we visited, with the help of my boyfriend and the owners wife any questions or translation I required were easily solved. As well as being treated to nothing but excellent service throughout the evening, with the owners and waiters going the extra mile to make sure our experience was absolutely perfect.

The food we were served was exceptional, freshly prepared and tasted amazing. We will definitely be back!

Thank you for spoiling us!
    Steph Abbott and Hidde van Groningen.

***

Mijn partner en ik hebben hier afgelopen weekend van een fantastische maaltijd genoten, en ik moet eerlijk zeggen dat we het de hele avond naar onze zin hebben gehad! Ik had nog nooit echt van de Griekse keuken gegeten, en het is wel duidelijk dat het niet de laatste keer was.

Ondanks dat er geen Engelstalige menukaart beschikbaar was toen wij er waren, zijn alle vragen beantwoord en alle vertalingen gelukt met behulp van mijn vriend en de vrouw van de eigenaar. Ook was de service de hele avond uitstekend. De obers hebben de hele tijd hun best gedaan om het beste van onze avond te maken.

Het eten was uitzonderlijk, vers voorbereid en het smaakte geweldig. Wij zullen zeker terug zijn!

Bedankt voor de verwennerij!
    Steph Abbott en Hidde van Groningen.

91. Prima restaurant, sfeervol, goede, snelle en vriendelijke bediening. Tussendoor nog een heerlijke amuse van het huis gehad. 2 heerlijke Griekse schotels gegeten, mooi gaar vlees en prima smaak. Maar met name de goede bediening maakt dit tot een aanrader.

92. Geweldig eten en top bediening!! En volop gezelligheid...echt een aanrader!!

93. Geweldig restaurant! Is echt een aanrader, voor mensen die van de Griekse keuken houden. Met oergeduld leggen ze uit waar de kaart uit bestaat. Vriendelijke bediening, in voor een geintje en redelijke prijzen. Op loopafstand van het treinstation (5 minuten). De kwaliteit van het eten? Perfect!

94. Heerlijk gegeten, goed wijntje, vriendelijke bediening. Ook fijn dat Zorba zo dichtbij Schouwburg Het Park ligt.

95. Joost Korse

Erg gezellig gehad met z'n allen. Het gehele restaurant zat vol en het was gezellig druk. Een aantal van ons hadden gekozen voor het maandmenu. Prijs/Kwaliteit was top! Al met al een leuke avond gehad.

96. A. Verhaegen

Wij hadden een menu besteld voor 4 personen. De voorgerechten waren heerlijk. Verder vleesgerechten perfect en goede hoeveelheid. Kregen "kosteloos" een kan water wat je tegenwoordig niet meer veel tegenkomt. Ook de nagerechten voor ieder wat wils. Kortom wij hadden een heerlijke avond.

97. Zeker 1x in de maand komen we hier gezellig de Zorbaschotel eten met onze 2 kindjes van 2 en 7. Een erg leuk, gezellig en vriendelijk restaurant. Zeker een aanrader!!!!

98. M. Panhuijsen

Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk gegeten! Het personeel was erg vriendelijk en het duurde niet lang voor het lekkere eten op tafel stond.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima, je komt niets te kort. Het restaurant ziet er ook erg mooi uit.
    We komen zeker nog eens terug.

Bedankt voor de heerlijke avond, Zorba.

99. M. van der Putten

De entourage was goed. De bediening en service waren prima en het eten was goed, voldoende en erg lekker.

100. Yolande & Marcel

Heerlijk ontspannen avond bij Zorba. Als voorgerecht Spanakotiropita gegeten: erg mooi met verse spinazie bereid. Ook de Padaiko (lamskoteletjes) waren heerlijk. Een aanrader.

Volgende pagina