• Veganistisch

1482681950 56

1. Top avond, hele goede service.

2. Wij wilden gezellig onze vakantie afsluiten. De prijs/kwaliteit verhouding is echt onder de maat. Mexicaans eten waren we hier heel anders gewend vanuit het verleden. Ik beveel dit restaurant niet aan.

3. Wat een tegenvaller. Knap af op de bediening, als je al een half uur op je drankje zit te wachten, en dan als antwoord krijgt: ja is druk, en we staan maar met z'n tweeën. Eten redelijk. Voor het feestvarken vegetarisch besteld, wordt er toch vlees voor haar geserveerd. Jammer

4. Vandaag hebben wij Sweet Dreams bezocht.
    De kipspies en de kip taco waren heerlijk. Bij het nagerecht duurde het lang voordat deze werd opgenomen, maar de Dama Blanca was goed.
    De serveersters waren zeer vriendelijk, vroegen meerdere malen of alles naar wens was en wisten alle vragen te beantwoorden.
    Wij raden Sweet Dreams aan om z'n lekkere eten en hele fijne sfeer.

5. Een erg gezellig restaurant, waarwij het wel koud vonden, maar mede door de mooie verlichting was het wel sfeervol. Ook maakte de gerechten erg goed, zo was de chicken-chorizo burito erg lekker. De serveersters waren erg vriendelijk en maakte onze avond compleet. Wij komen graag nog eens terug bij Sweat Dreams.

6. Braaksma

Zeer teleurstellende avond gehad bij Sweat Dreams. Het Mexicaanse eten was een dikke wrap met daarop kaas met provenciaalse kruiden?! De inhoud was vreselijk zout en veel te gekruid. Onze zoon werd erg misselijk na het eten en wij hebben ook niet de wrap opgegeten. De salade was slap en zout en smaakte erg vies. De rijst was zo weinig en neergekwakt op het bord, zag er niet uit. Erg teleurstellend, we komen niet weer. De bediening was wel prima!

7. Het eten was heerlijk, de spare ribs erg goed en een fijne en vriendelijke bediening/service.

8. Zeer matig restaurant. Na twee uur wachten op het hoofdgerecht waren we er eigenlijk klaar mee. Nadat eten geserveerd was bleek dit niet heet te zijn, maar al enigszins afgekoeld. Absoluut geen aanrader.....

9. Lekker gegeten met zijn 2en, eerst een lekkere gin tonic met sinaasappel, daarna een leuke soort hotdog vooraf, erg lekker. Daarna de hamburger, ook erg lekker, wel groot!! In plaats van een dessert voor een espresso met een likeurtje gegaan. Het was ook lekker druk voor een maandag.

Grt Jeroen en Maayke

10. Pim Amelsbeek

Beste Ruud,

Donderdagavond bij jullie gegeten. Had na de kaasmarkt s'middags een plaats gereserveerd bij de entree. We waren op de afgesproken tijd aanwezig! Was bezet! Wat we bestelden was wat betreft hoeveelheid - prijs verhouding zeer slecht. Zalm met een beetje rijst en taco gerecht met wat natte sla. Heb om niet van honger om te komen nog wat patat besteld. Voor €3,00 krijg je bij derden veel meer!

We kwamen vroeger op donderdagavond (Moeijes & Hartog) regelmatig eten. Of bij Karl of bij jullie. Moet zeggen dat de kwaliteit/prijsverhouding niet overeenkomt. Ik zal sweat dreams daarom niet aanbevelen bij mijn kennissen. Moet zeggen dat ik van Rob, mijn zwager, ook al zo iets hoorde en ook van andere kennissen!!

Doe je voordeel er mee maar mij zie je niet meer bij jullie eten... Ga eens bij de Paardenstal eten zou ik zeggen.

Met vriendelijke groet,

Pim amelsbeek en Nettie Amelsbeek-Hartog

11. Wat een afknapper dit restaurant. Wat is hier gebeurd? Altijd zo heerlijk gegeten maar nu echt vies gegeten en daar werd door de bediening ook heel raar op gereageerd. Voor mij geen Sweet Dreams meer in Hoorn, erg jammer.

1,1
  12. Lisa 38 punten

Mijn vriend en ik hebben hier onlangs gegeten. Hij nam de biefstuk en ik de boerenkip. Op het eerste gezicht waren de porties heel klein, van andere restaurants zijn we meer gewend. De biefstuk was taai en smaakte verbrandt. De kip was niet heel slecht, maar niet bijzonder lekker en dat zou ik toch wel verwachten voor 16 euro. Mexicaanse smaken waren ver te zoeken. De bediening was ook niet geweldig. Wanneer mijn vriend zei dat de biefstuk verbrandt smaakte kwam ze met een verhaal dat het de grillsmaak is...sorry, maar goed gegrillde gerechten smaken niet als houtskool! Verder was het bedrag op de bon verkeerd (een euro teveel) en dat gaf ik aan omdat ik al niet tevreden was, dus voelde ik er niets voor om meer te betalen. Vervolgens werd er geen sorry gezegd of aangegeven dat ik gelijk had, maar ze typte het juiste bedrag in op de pinautomaat zonder iets te zeggen. Al met al, onze ervaring was niet best en ons zien ze in ieder geval niet meer terug. Om toch nog te eindigen met een pluspuntje: de sfeer van het restaurant zelf was wel gewoon goed.

13. Onlangs weer getafeld bij Sweet Dreams. Heerlijke nacho's met bijbehorende dipjes.
    Vriendlief de smokey ribbetjes en voor mijzelf wederom de sweet selection.
    Snelle service, smakelijke maaltijd en met een goedgevulde buik huiswaarts om zeker weer eens terug te komen.

14. Warner Gielen

15. Warner Gielen

Vandaag het menu todos gehad: 5 gangen met een overheerlijke tournedos. Mijn complimenten.

16. Chantal

Gisteravond samen met de kinderen uit eten bij Sweet Dreams. Dit doen we niet vaak ivm kosten dus zou het een feestje moeten zijn. Sfeer was prima, bediening vriendelijk. Het eten was erbarmelijk slecht. Nacho's en guacamole vooraf niet, maar de spareribs waren meer vet dan vlees en 2 volledig aangebrand en zwart verkoold. Van al dat vet heb ik aangegeven bij de bediening 'dat zou worden doorgegeven' maar werd verder niets mee gedaan. Het enige waar ik achteraf spijt van heb, is dat ik alles had moeten terug sturen. Geen leuke nasmaak.

17. Ik vind het verwonderlijk hoe onze plaatselijke pizzatent een 9.6 haalt en dit klasse restaurant een schamele 6.8 . Ik vind de nachos vooraf, biefstuk als hoofdgerecht en de ijsproeverij als toetje echt heerlijk. Een echte aanrader!

18. Weer heerlijk genoten van de lekkere gerechten van de nieuwe kaart met Mexicaanse gerechten. Erg knus klein Mexicaans restaurantje aangekleed met leuke details. Prijs/kwaliteitverhouding erg goed! Ben er al een aantal keer geweest met verschillende vrienden. Het is altijd een succes geweest!!!

19. Dit restaurant heeft een gezellige inrichting. Je kunt er knus zitten. Qua gerechten is de keuze niet erg uitgebreid. Desondanks was het eten prima. Bediening was erg vriendelijk en snel.

20. Prima eten alleen beetje saai qua diversiteit. Het menu is niet verrassend te noemen. Verder prima gegeten.

21. Prima restaurant, en lekker eten.

22. Wordt steeds slechter, jaren geleden nog een fantastisch Argentijns restaurant, dit werd al Mexicaans maar je zag het de laatste jaren achteruit gaan. Eten steeds saaier, duurde uren voordat je iets kreeg, ook als je met kinderen was. We hebben hier aan onze ouders verteld dat we gingen trouwen maar na de laatste keer dat we hier waren hebben we besloten er nooit meer heen te gaan.

23. Geweldig restaurant!

Vooral in de zomer eten we hier vaak.

Super vriendelijk personeel en heerlijk eten!

24. We hebben hier heerlijk gegeten, leuke bediening spontaan en gastvrij.

En een geweldig lekker aanbod van vegetarische gerechten.

Helemaal niet duur!

25. Ik kom hier erg vaak, en elke keer weer is het supergezellig. De sfeer van dit restaurant is erg leuk, Mexicaanse muziek erbij, en een knus eethokje waar ik meestal met mijn familie ga zitten.

Het eten is verrukkelijk en ziet er prachtig uit. Ik ben een grote garnalen fan en ik neem daarom ook vaak een heerlijke grote gamba spies. Sublieme smaken en lekkere pittige sausjes.

Zorg dat je hier een keer geweest bent!

26. Ik had me verheugd op een etentje bij een Mexicaans restaurant wat ik me van vroeger herinner als goed.

Wijntje besteld en gewacht op een Corona. Bij het doornemen van het menu viel onze keus op een "entrada special", lekker meerdere gerechten uitproberen!

Vervolgens wilden we als hoofdgerecht de "Todo's", ook een combinatie van meerdere gerechten, maar omdat we bang waren dat het een beetje omvangrijk zou zijn en we plaats vrij wilden houden voor een nagerecht, wilden we om te beginnen één hoofdgerecht delen. De serveerster gaf al aan dat ze eerst moest vragen of dat mogelijk was, maar ik nam aan dat het geen probleem zou zijn. Sweet Dreams heeft zich volgens de site immers ontwikkeld tot een restaurant wat er alles aan doet om haar gasten te verwennen?

Maar nee, de serveerster kwam terug met de mededeling dat het niet mogelijk was, en we niet alleen twee (van de meest uitgebreide) voorgerechten moesten nemen, maar ook twee hoofdgerechten.

Ik heb nog nooit zoiets absurds meegemaakt, heb mijn wijntje afgerekend en we zijn lekker ergens gaan eten.

27. Jennifer

Tegenvallend restaurant.

Zit weinig smaak aan, vaak te vet en chagrijnig personeel.

28. Als liefhebber van de Mexicaanse keuken hier gegeten. De teleurstelling was groot. Het is gewoon echt niet lekker. Dit is het slechtste Mexicaanse restaurant waar ik ooit heb gegeten. Daarnaast zijn de prijzen vergeleken met andere restaurants in de buurt veel te hoog.

29. Beetje jammer dat je niet twee voorgerechten kunt bestellen die tesamen duurder zijn dan een voor- en een hoofdgerecht. Wij komen hier niet snel nog een keer en de bediening is ook niet bepaald vriendelijk.

30. Geweldig restaurant! Komen hier speciaal vanuit Friesland als we wat te vieren hebben of gewoon simpelweg goed willen eten! Elke keer erg lekker gegeten, veel keus en zeer goede bediening! Het is er gezellig en knus! Wij blijven zeker elk jaar een paar keer terugkomen! En wij kunnen het iedereen aanraden!

31. Ik ben hier de afgelopen jaren erg vaak geweest.

De bediening is supervriendelijk en de sfeer is enorm knus en gezellig. Ook het eten is erg lekker, vind het zelf alleen aan de dure kant. Wel zeker aan te raden.

32. heel erg lekker gegeten, erg smakelijk en uitgebreide keuze op het menu!

33. Ik was met mijn ouders uiteten en de service was erg slecht. Het duurde lang voordat wij de kaart kregen, we mochten bestellen en zelfs voor het betalen moesten we zelf iemand roepen!! Het eten was veel te zout en mijn biefstuk zat vol spieren.. ! De burrito van mijn moeder was aangebrand.. Dus niet voor herhaling vatbaar!