Bezorgrestaurants in de buurt van Suri-Inn Hoorn

1. Vliegtuighappen uit de magnetron. Dit heeft erg weinig met de Surinaamse keuken te maken. De lelieblanke serveerster heeft geen idee wat ze verkoopt. Bespaar je de moeite. Wanneer komt er nu eens een echte goede Suri take away in Hoorn?

2. Het broodje kerriekip was erg lekker vergeleken met overige toko's in Noord Holland. Ze gebruiken zelfgemaakte broodjes (geen pistolets) en de kip is lekker mals bereid, helemaal niet droog.
    De nasi is best oké en de kip die er bij komt is ook wel lekker, maar niet uitmuntend. Wel lekker is dat je er standaard kouseband bij krijgt, dat zie je niet vaak.
    De roti kip was best lekker, alleen veel aardappel in verhouding met de rest. Had liever meer kouseband gehad. De rotiplaat was niet slecht, maar kan beter.
    De verpakking is wel origineel, maar ik vind een kartonnen verpakking voor eten niks.

Het broodje is dus de beste van Noord Holland. Voor het overige vind ik het net voldoende om nog terug te komen.