Salento in Hoorn

De lekkerste en grootste italiaan van Hoorn

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Salento!

• Lunch Diner
  • ma 17:00 - 22:30
  • di 17:00 - 22:30
  • wo 17:00 - 22:30
  • do lunch 13:00 - 16:00 diner 17:00 - 22:30
  • vr lunch 13:00 - 16:00 diner 17:00 - 22:30
  • za lunch 13:00 - 16:00 diner 17:00 - 22:30
  • zo lunch 13:00 - 16:00 diner 17:00 - 22:30

Laat ik mezelf voorstellen!

Mijn naam is Emanuele De Lemmi geboren in San Cesario di Lecce, uit de streek Salento.

Mijn vriendin Selene komt ook uit dezelfde regio en we hebben onlangs besloten om, als de kans zich zou voordoen, een eigen restaurant te openen.
Niet lang geleden werd ons dit restaurant aangeboden en we hebben besloten om de stap te wagen.

Wij zijn jong en overtuigd, dat het ons zal lukken om hier op het Grote Oost 63 onze Italiaanse gerechten voor te schotelen waar u versteld van zal staan.
Donderdag t/m Zondag van 12.00 tot 16.00 kunt u gebruikmaken van onze APERISALENTO lunchen met diverse gerechten.

Op aanvraag verzorgen wij aan huis Catering.Tevens kunt u ook voor groepen bij ons terecht tot 120 personen.Onze keuken is dagelijks geopend van 17.00 tot 22.30 uur

U bent van harte welkom!

Afhalen behoort tot de mogelijkheid.

Foto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in HoornFoto van Salento in Hoorn

Overnachten
Hotels in de buurt »