Salento in Hoorn

De lekkerste en grootste italiaan van Hoorn

Salento laten bezorgen?

Laat ik mezelf voorstellen!

Mijn naam is Emanuele De Lemmi geboren in San Cesario di Lecce, uit de streek Salento.

Mijn vriendin Selene komt ook uit dezelfde regio en we hebben onlangs besloten om, als de kans zich zou voordoen, een eigen restaurant te openen.
Niet lang geleden werd ons dit restaurant aangeboden en we hebben besloten om de stap te wagen.

Wij zijn jong en overtuigd, dat het ons zal lukken om hier op het Grote Oost 63 onze Italiaanse gerechten voor te schotelen waar u versteld van zal staan.
Donderdag t/m Zondag van 12.00 tot 16.00 kunt u gebruikmaken van onze APERISALENTO lunchen met diverse gerechten.

Op aanvraag verzorgen wij aan huis Catering.Tevens kunt u ook voor groepen bij ons terecht tot 120 personen.Onze keuken is dagelijks geopend van 17.00 tot 22.30 uur

U bent van harte welkom!

Afhalen behoort tot de mogelijkheid.

1. Met z'n vijven bij Salento gegeten en niet tevreden. Het restaurant was redelijk gevuld en dat kon de keuken kennelijk niet aan. Het hoofdgerecht stond redelijk snel op tafel, maar op het nagerecht moesten we erg lang wachten. De bediening had dit ook wel door en bood ons een limoncello aan. Verder hadden we voor bij het hoofdgerecht nog een rondje drankjes besteld, deze hebben we echter nooit gekregen. De kwaliteit van het eten liet ook te wensen over: van de drie pizza's waren er twee veel te zout en bij de twee vleesgerechten kregen we een paar slappe aardappelpartjes en lauwe groenten (meer garnering). Het toetje was wel lekker: chocoladetaartje en een met custard gevulde koek.

2. De pizza's en pasta's zijn altijd goed en erg lekker. Originele Italiaanse recepten. De eigenaren zijn echte Italianen en daardoor nog niet helemaal thuis in de Nederlandse taal. Erg vriendelijk. Ook de thuisbezorging prima. Wat ons betreft voor pizza en pasta een echte aanrader!