Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoorn verdeeld zijn.

1. Ilse en Karianne

Heerlijk gegeten. Nette en vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!

2. Op 21 juli de lunch gebruikt met 4 personen, dus op een drukke zaterdag (marktdag).

Ondanks drukte , met een vol terras, een hoge kwaliteit, zowel het eten als de bediening !!

Compliment !

3. Slechte service. Lang (15 a 20 minuten) wachten tot ze komen vragen wat voor drankje je wilt bestellen. Als wij uiteindelijk weg willen en om de rekening vragen zitten we weer een kwartier te wachten. (terras was niet heel druk bezocht)

In de avond besloten het toch nog een kans te geven. We gingen er eten. Bestelling werd fout opgenomen waardoor we 3 kwartier op ons eten moesten wachten, de franse frieten (het bijgerecht) werd zomaar bezorgd zonder de hoofgerechten die pas een half uur later kwam. Meerdere malen aangegeven, het bleef fout gaan. Uiteindelijk het eten, krijgen we de helft niet. De glazen waarin ons drinken werd gesserveerd zat onder de lippenstiftresten, en wij droegen geen lippenstift! Heel vies en kwalijk.

Meerdere klanten zien overlopen naar cafe er tegenover i.v.m de slechte service, de service die mensen niet kregen. 20 minuten wachten voordat je kan bestellen voor een drankje is absurt.

Meiden in de bediening lieten veel glaswerk vallen.
    Een grote chaos! Sorry, maar dit is zeker geen aanrader!

Ook het eten dat je voorgeschoteld kreeg was minimaal.
    Naar einde van zo'n leuke dag.

4. Mariette van Duijn

Heerlijk gegeten. Vooral heel erg gastvrij, vriendelijk en ongedwongen.

5. don

De bediening is zeer zeer tevreede gast heer gast vrouw zijn heel gast vrij sociaal en beleeft eeten is van de beste kwaliteit. De grill is super eet er minimaal 2 x inde week

6. Colin Evers

Wij komen hier heel vaak. Vlees van de gril is top. Sinds kort de kaart licht aangepast en aanzienlijk goedkoper geworden. Locatie en gebouw zijn top.

7. Chinees-Indisch Hoorn

lauman1368

Negatieve ervaring. We hadden gereserveerd aan een ronde tafel voor 9 personen. Werden vervolgens bij aankomst naar een tafel voor 19 personen gebracht. Foutje, kan gebeuren (alhoewel je toch echt je naam en aantal personen door geeft aan de telefoon). Bediening was wel prima, geïnteresseerd en vriendelijk. Jammer dat er geen prik in mijn cola zat, waarschijnlijk kwam deze uit de postmix of een fles die al lang open was.

Klein assortiment qua warme gerechten. De bakken moesten nog gevuld worden, terwijl wij stonden te wachten. Eerst maar wat koude hapjes gedaan. Hier was ook een klein assortiment van. Sommige hapjes zagen er uit alsof ze nog van gisteren over waren. Warme gerechten smaakten overigens prima, alleen jammer dat de bakken elke keer half leeg of zelfs helemaal leeg waren, beetje nalatig. Vooral omdat het erg druk was. Het gedeelte waar het eten staat opgesteld is erg krap ingericht, waardoor er door de drukte opstoppingen ontstonden. Het assortiment aan vlees, vis en groente die er gekozen kon worden om te wokken of voor op de teppanyakiplaat was matig. Het vlees en de garnalen zagen er niet vers uit (vis stonk enorm, dus zeker niet vers) en de biefstuk was bijna zwart van kleur. Beetje jammer. Vooral bij het wok- en teppanyakigedeelte was het extreem druk. Er was slechts 1 kok die de verantwoordelijkheid had voor beide onderdelen. Kortom: enorme wachtrijen. Wij hebben elke keer minimaal 15 minuten staan wachten. Later op de avond (toen de drukte al een beetje voorbij was), kwam er nog een tweede kok bij. Mosterd na de maaltijd. De wokgerechten smaakten redelijk, beetje flauw naar mijn mening. En de gerechten van de plaat waren taai en droog, deze lagen veel te lang op de plaat. Maar goed, dat kwam waarschijnlijk omdat de alleenstaande kok het alleen niet af kon. Wat ik ook vervelend vond was de temperatuur binnen in het restaurant, bloedheet!

Kortom, geen goede ervaring. Absoluut geen aanrader. Geldverspilling!

8. Heerlijk gegeten!! Leuke meiden in de bediening, en een gezellige sfeer. En.. niet onbelangrijk in deze tijd.. lekker eten voor een zeer goede prijs.

9. Lekker gegeten, sympathieke bediening en een leuke sfeer. Een aanrader.

10. Heerlijk gegeten en dat voor zo'n klein bedrag. We komen zeker terug. Jammer dat we niet kunnen pinnen

11. Geweldige leuke zaak met nog steeds dezelfde eigenaar, zeer gastvriendelijk, kindvriendelijk, super lekkere broodjes, koffie zoals die moet zijn, ook echte pannenkoeken. Gratis water aan tafel, waar vind je dat nog, zeker bijzonder voor een lunchroom.
    Hier wordt ook een geweldige appeltaart gemaakt/geserveerd.

Een echte aanrader, met ons gezin geweldig genoten..

Kees Blijleven
    Alkmaar

12. Sommige stukken ossenhaas smaakten erg vies. Hoewel men aangaf dat dit niet aan de ossenhaas kon liggen, werd wel aangeboden om iets nieuws te maken. Door gebrek aan tijd hier geen gebruik van kunnen maken.
    De bediening was erg vriendelijk, maar dat kon de kwaliteit van het eten niet goedmaken.

13. michiel

Gisteren weer heerlijk gegeten, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Service is goed, leuke en attente bediening.

Zeker een aanrader!

14. Kitty

We eten hier meestal erg lekker. Vooral de pizza's zijn natuurlijk heerlijk en de voorgerechten. De vlees en vis gerechten iets minder, maar daar ga je volgens mij ook niet echt naar een pizzeria voor.

Wat wij erg jammer vinden is dat de bezorging is gestopt. We willen graag thuis ook blijven genieten van een pizza wanneer onze kleine op bed ligt, dat is nu onmogelijk. Want halen doe je dan ook niet zo makkelijk (i.v.m. parkeren etc.)

Kitty en Stephan

15. Angel

Wij komen hier nooit meer! Onvriendelijk personeel. Ik bestelde tortelini in bolognase saus; welgeteld 8 tortelini`s gehad en 2 ienimieni stukjes gehakt gezien in mijn waterige saus. Ik vroeg om 2 kinderpizza`s bleken, 7,50 p/s te zijn, kinderen konden de helft lang niet op dus vroegen we een doos om mee te nemen en wat denk je? Stond er op de rekening 2 euro voor een doos. Als ze zo aan hun winst moeten komen is het wel een slechte zaak!

1,5
  16. Zeer hartelijke ontvangst met extra persoonlijke aandacht voor een jarige in het 10- koppig gezelschap. Prima gegeten, in een mooie ambiance in de serre, goede rode en witte huiswijn en zeer vriendelijke bediening. Een top avond gehad. Kortom een aanrader.

17. Rene

Laatst een keer aangeschoven voor een lunch
    Ik had een tosti met geitenkaas besteld, dat namen ze wel heel letterlijk, er zat alleen geitenkaas op verder niks. Rond uit saai dus.
    We hadden ook een broodje carpaccio, was zuinig belegd en bovendien niet vers.

De restaurant is erg mooi en de locatie is top, jammer dat ze niet alle kansen benutten.
    Volgende keer zoek ik toch een ander tentje op.

2,9
  18. Eetcafé Hoorn

Rene

Leuke restaurant en redelijke prijs kwaliteitsverhouding.
    Het eten vindt ik wel altijd lekker.

De bediening vindt ik op zich prima, alleen vindt ik dat als de eigenaar aanwezig is, dan ook heel erg "aanwezig" is en dat stoort mij nogal waardoor ik de sfeer wat lager beoordeel.

Als je met een grotere groep bent heb ik wel eens het idee dat ze je expres langer laten wachten, zodat er wat meer gedronken wordt. Ik snap dat het langer kan duren omdat ze je allemaal tegelijk willen serveren, maar hier duurt het wel erg lang. Dat vindt ik persoonlijk vervelend.

19. Armin Kolk

Samen met de kinderen heerlijk gegeten . De bediening was heel vriendelijk. We komen zeker nog een keer eten.

Armin Kolk

20. Afgelopen week met familie gaan eten. Zal er kort over zijn: personeel niet vriendelijk, de huishond kroop tot 2x toe onder onze tafel. Hier iets van gezegd, werd raar op gereageerd door serveerster. Net alsof we dit normaal moesten vinden. Daarna gebeurde het weer! We hadden kleine kinderen bij ons, en die hadden natuurlijk geknoeid op de grond.
    Porties waren klein, groente was heel simpel alleen sla zonder een dressing, prijs was behoorlijk. Friet was weinig en extra friet moesten we betalen. Foutje in rekening, waarop ook niet op werd gereageerd toen we er iets van zeiden. Bedrag werd wel in mindering gebracht. Maar een excuses zou niet misstaan. Kortom: niet voor herhaling vatbaar.

21. Ik kom er iedere week en het is echt een top plek. Ze zijn erg aardig en het eten is geweldig, nooit koud en keurig op tijd.

22. Internationaal Hoorn

Anoniem

Heerlijk gegeten! Aardig personeel en gezellig en warm interieur. Ik heb nog nooit zo lekker Surinaams gegeten. Frommeltafel is een absolute aanrader, waarbij je elf goedgevulde schalen krijgt met verschillende soorten vlees (ook van de grill!), nasi, bami, witte rijst en diverse groente! Lamskotelletten waren het absolute hoogtepunt van de avond.. Wat een smakencombinatie zeg! Ik kom hier zeker maandelijks terug!!

23. Gemoedelijke sfeer en heel goed eten. Personeel erg vriendelijk.

24. Niet zo best; uiteindelijk wel goed opgelost.
    Simpele tosti besteld, € 4,00.

Kreeg een kaal bord met daarop vier kleine stukjes stokbrood met koude gestolde kaas en een plakje ham. Bakje tomatenketchup.
    Denk dat de stukje stokbrood overgebleven waren van een broodmandje bij een diner de dag tevoren. Geen opmaak, heel karig, denk dat ik bij de supermarkt nog geen halve euro kwijt zou zijn aan het basismateriaal. Wat een armoede...
    Daarnaast geen bestek, geen servet.
    Helaas kan ik de foto van het geheel hier niet plaatsen, zou veel verduidelijken.

Na een klacht onzerzijds werd ons nog een gratis kopje koffie aangeboden, dat was positief maar is eigenlijk geen oplossing.
    Vraag is ook; wat gebeurt er als je niet reclameert?
    Een goede chef zou niet toestaan dat dit bord de keuken verlaat. Derhalve een heel slechte beurt!

Service (dankzij bediening) goed; eten en prijs/kwaliteitsverhouding dankzij bovenstaande ervaring slecht.

2,4
  25. J.S.S.

Aantal keer heerlijk gegeten.
    vriendelijk personeel.
    In het weekend kan het wat drukker zijn en moet je iets langer wachten op je eten. dit vertelt de bedieding ook van te voren dus je weet waar je aan toe bent.

26. J.S.S.

Vanuit het zeeuwse paar keer hier geweest: heerlijke ijsjes
    vriendelijk personeel!

27. Martin Schram

Prima service en voortreffelijke maaltijd. Kom hier zeker terug!

28. Het eten is top
    Alleen de bediening kan beter, moet lang wachten op het personeel.

29. Ben bij Buriham een aantal keren wezen eten en is ons uitstekend bevallen. Het eten is voortreffelijk en wij komen er graag.

30. Fam. Deen

Heerlijk gegeten gisteravond met z'n 6-en. In lange tijd niet zo genoten van een avondje uit eten. Goeie service, vriendelijk en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!