Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoorn verdeeld zijn.

1. Heerlijk gezeten en gegeten met goed gezelschap

2. Japans Hoorn

Manon van der Pas

We hebben heerlijk gegeten! T was druk waardoor het geluid van pratende mensen heftig was en ik de ander bijna niet meer kon verstaan.

3. Japans Hoorn

Ver vooraf gereserveerd met een verzoek vanwege claustrofobie daar werd totaal geen gehoor aan gegeven dus de ervaring voor die persoon was ronduit slecht 👎🏼 Dus voor ons voorlopig geen Oika meer.

4. Altijd gezellig en super vriendelijke mensen.

5. Japans Hoorn

Alles was goed, vers en lekker. De service prima en prijs kwaliteit verhouding ook. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Japans Hoorn

Wij komen er geregeld. Elke keer weer genieten. Erg lekker eten! Aardige werknemers.

7. Japans Hoorn
  8. Kleine eetwaren Hoorn

Als ik een pizza besteld om 16.45uur en vraag of deze bezorgd kan worden om 18uur en deze is er om 18.25u nog niet dan ben ik er klaar mee!

9. Oscar Niessen

Voor de 5e keer geprobeerd te bestellen. De eerst 2 keer gebeld, verkeerd opgenomen, niet compleet. De 3e en 4e keer langs gegaan, hectische ongeïnteresseerd personeel. Weer verkeert terwijl de nummers worden voorgelezen. Dan de 5e keer maar via de bestelsite. Blijkt dat je dan niet kan kiezen voor een extra losse bak Chinese bami. Dit in de opmerking gezet.
    Bij aankomst om op te halen de bestelling kwijt. De dame achter de balie zei dat het waarschijnlijk onze eigen schuld is. Nadat collega gezocht heeft is de bestelling gevonden. Betaal ineens een vermogen voor een losse bak Chinese bami.
    Dit nader gezucht en gesteund werdt.
    Je wordt er totaal niet klantvriendelijk behandeld. Afgesnauwd.
    Personeel is veel te jong voor het werk.

10. Fantastisch!!! Wij hebben een paar weken terug voor het eerst een iets mindere bestelling ontvangen. Nadat ik dit vermeld had, zijn wij persoonlijk telefonisch benaderd, met een duidelijke en begrijpelijke verklaring. Wij kregen het helemaal vergoed. Vanavond opnieuw bij Buriram gegeten en vanouds fantastisch lekker. Wat een lief personeel en dat eten… onze favoriet van Hoorn!! Sunny 100x bedankt!!!

11. Wederom heerlijk gegeten in 1 van de gezelligste restaurants van Hoorn. Mijn partner en ik gaan hier altijd heen in onze vakantie, of als we uit eten gaan met een grotere groep. Ze hebben hier niet alleen de lekkerste cocktails, maar onze hond vindt het hier ook geweldig. Ze ligt tijdens het eten lekker onder tafel met een gekregen bak water en heerlijke hondentapas 😁. Dus zeker een aanrader als je in de buurt bent en ze plaats hebben. Ik zou wel altijd even bellen om te reserveren.

12. Afgelopen j.met groepje van 6 gezellig gegeten ter ere van mijn zoon's 30e verjaardag. Hij werd in zijn elektrische rolstoel prima geholpen.
    Nu wil ik met mijn hondje een hapje eten en we zijn niet welkom. Nog op het terras (ivm personeelstekort) nog binnen. Mijn hondje moest per se onder tafeltje blijven om' andere gasten', die iets tegen hondjes zouden hebben. We zijn gegaan, want mijn geld kan ik ook elders brengen. Wat een onvriendelijke afgang. Ik kom dus nooit meer. Over eten kan ik niets zeggen, vanwege ongastvrije ontvangst.

13. R.Prins

14. Veel te duur voor wat je krijgt.
    Bestel je een hoofdgerecht (tournedos prijs rond de 30€) verwacht je er wel gebakken aardappel, friet, salade of groente bij. Nee hoor moet je apart bij bestellen en hier betaal je dan de hoofdprijs voor (bakje friet 6.5€ salade 10€).
    Met 3 pers gegeten 195€ kwijt☹️
    Zeker geen aanrader.

2,6
  15. Chinees-Indisch Hoorn

Marleen

16. Na lange tijd hier weer eens gezeten. Goede locatie voor avondje borrelen en bijkletsen. Relaxte sfeer, personeel vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Niets aan te merken op de koffie en de wijn, en de rekening viel ook niet tegen!

17. Iet van Essen

Eten/sfeer/personeel prima of vriendelijk. Het duurde echter allemaal veel te lang! Ook het eerste contact aan tafel. Reden? Ik denk te weinig personeel. Wij gaan daar voorlopig niet meer naar toe. En oh ja, het kraanwater waar wij om vroegen, was lauw, helaas

18. Chinees-Indisch Hoorn

co appelman

Wat een ongelofelijke teleurstelling. De rijsttafel bestond uit een aantal standaard bakjes, onverschillig neergeplempt.
    Onvriendelijke eigenaresse.
    Echt duur voor gewone standaard gerechten, die weinig exclusiefs uitstralen.
    De zaak is afgegleden van fine eastern zaak naar een troosteloze buurtchinees.

19. Chinees-Indisch Hoorn

Rijsttafel was koud, na een opmerking hierover werd het weggehaald en later opgewarmd weer geserveerd maar door het opwarmen was het vlees droog en taai geworden, hadden nog steeds koude rijst.
    Te korts personeel tov het aantal bezette tafels.

2,5
  20. Eetcafé Hoorn

j.de best

De tomatensoep was te veel. De dame naast ons stuurde het terug, Dit is geen tomatensoep.
    Smaakte ook erg naar basilicum.
    Het bestek is ongelofelijk stomp. Niet door het vlees te krijgen. Nieuw mes was even stomp.
    Het dessert: ijs was teleurstellend.
    Behoorlijk aan de prijs en het was ondanks de mooie setting een mislukte avond.
    En mijn gehandicapte vrouw had zich zo verheugd. Die komt zelden ergens.

21. Sam

22. Sam

Vandaag op het terras een pizza calzone besteld, pizza deeg niet gaar en producten die er in zouden moeten zitten waren ze vergeten! Bij afrekenen gewoon de volle pond betalen 😵‍💫 rond uit slecht.

23. Prima gegeten. Oesters vooraf, daarna het vijf gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De wijnen zijn steeds weer een verrassing, zo komen niet uit de “standaard” wijnlanden en combineren goed met de gerechten.
    Is het eten duur? Een dinner bij Madame Cheung is iedere Euro dik waard. Kwaliteit en een goede staf maken het dinner tot een mooie belevenis.

24. André M. Verhoeven

25. Eindelijk in hun assortiment een ander alcoholvrij bier, Texel skumkoppe, maar wel € 4,95!!!!
    Elders € 2,95. 100 meter verder.
    Dat noemen ze graaiflatie

3,2
  26. Vandaag bij de snackbar kar van van Ree geweest. Eerst schraapte ze de bak leeg waar nog wat achtergebleven harde kleine stukjes in zaten. Toen ik zei dat ik dit bakje niet wilde schepte ze uit de olie de nieuwe voorraad patat. Maar ik kreeg zo weinig patat en zo weinig mayonaise voor 4,10 euro dat ik naar huis ben gegaan om de patat te wegen. Er zat precies 70 gram patat in het bakje. Ga zo door Van Ree maar mij zul je niet meer zien. In de 40 jaar dat ik bij deze zaak kom is hij in de loop der jaren 80% achteruit gegaan.

27. Thuisbezorgd

Te sneu voor woorden, je wilt een kleine aanpassing in het menu, 2,50 extra, alle andere chinezen tot op heden vragen dit niet.
    En dan wil je saus apart doen, wordt je terug gebeld dat het 50 cent extra kost want ja.. plastic kost ook geld! Spontaan geen trek meer en alles geannuleerd, de dame aan de lijn klonk ook niet bepaald vriendelijk ofzo… afzetters!

28. De Leeuw

Bij deze mijn helaas negatieve ervaring. Had 2 vrienden uit Frankrijk over en ik wilde hun Hoorn laten ontdekken. We hadden gekozen voor een lunch. Ik had een geiten-salade waar een paar geschaafde stukjes geiten-kaas na goed kijken in zaten en er zat geen smaak aan ook niet een stukje lekker stokbrood stokbrood erbij. Mijn vriendin had een klein schaaltje met een kippe-prutje met iets van een klein toostje. En haar man twee kroketten met bruin brood van de supermarkt.
    Het was een teleurstelling voor alle drie. En ik schaamde mij voor de eerste kennismaking met een lunch in Hoorn.

29. Op het terras ‘s middags: prima biertje in de zon maar dan ‘s avonds… uitbater, wat doet u dit prachtige pand op superlocatie aan! Na 2 x vragen werd de lunchkaart ingeruild door de dinerkaart, 18.30 Uur. De jonge bediening wordt duidelijk niet aangestuurd. Heeft het bij de kassa met elkaar best gezellig,
    Als je ze te pakken krijgt blijken ze aardige jongelui die het ontbreekt aan kennis hoe een alerte ober te zijn.
    Eten: de kalfs steaks waren taai, de messen, zonder kartels, kwamen er niet door. Garnituur: een armzalig rommeltje. Kortom, hier gaan we nooit meer eten, heel jammer.

2,5
  30. Internationaal Hoorn

Het wachten, ca. 10 minuten was behoorlijk lang, ondanks onze reservering. We werden daarna aangesproken met "meiden, zeg het eens" door een jongeman die onze kleinzoon zou kunnen zijn. Ook het gooi- en smijtwerk in de keuken was behoorlijk storend. Wat een kiere herrie! Ja, weinig personeel betekent niet dat je je dit moet veroorloven, zo jaag je klanten weg.