Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoorn verdeeld zijn.

Gister met een groep van 19 personen wezen eten bij La cuba nita Hoorn. Waar je denk een onvergetelijke avond van te maken voor de aanstaande bruid, eindigde in een aantal kotsend boven de wc. Verdere details laat ik achterwegen.

Het duurde maar liefst ruim een half uur voor we ons drinken kregen en bijna 40 min. Voor een broodmandje , dit terwijl er nog maar 2 a 3 andere tafels waren. De bediening was zeer slecht. Ook kregen we pas uitleg aan tafel, na eigen vraag.

Daarnaast werd onze keuze van de kaart beperkt tot een hele hoop koolhydraat volle goedkopere tappas. Ook werd verteld dat we 1 tappas moesten delen met zn 2e en sommige zelfs met zijn 3e, anders hadden ze niet genoeg? Toetje bestellen was niet mogelijk, ivm grote groep. Dit was hooguit belachelijk!! De reservering stond al zeker 2 a 3 maanden gepland, dan bereid je je daar toch op voor?

Verder nog 1 dame die een HAAR gratis bij haar hamburgers kreeg, lief maar niet besteld. Ikzelf die zwanger ben had gevraagd of ze de hamburgers extra wilde doorbakken. Ze kwam met hamburgers terug die niet rustig op een bakplaat doorgebakken waren, maar plat geperst zodat ze lekker 'snel' doorgebakken waren. Ze lagen dus uit elkaar, en het was gewoon onsmakelijk om te zien. Verder kreeg ik mozarella balletjes voor geschoteld, waarvan ik vroeg of deze gepasturiseerd waren, JAA zegt ze gelijk....ik vroeg weet je dat zeker? Nee de melk is niet gepasturiseerd volgt. Als ik dus niet om zekerheid vroeg, had ik ze gegeten. Aan het eind van al het eten, kwam een dame aanzetten met een kaart waarop stond wat ik wel en niet mocht. Jammer, maar te laat. Verder was het eten vet en de smaak van maïs aan een kolf was ver te zoeken.

De bediening bestond uit 3 dames, die liever stonden te drinken achter de bar en te smoezen over gasten dan werken. 1 dame had nep nagels waar een kippenkluif zich onder kon verstoppen. Erg onhygiënisch als je het mij vraagt. Goede leiding, was heel heel ver te zoeken.

Je zal dan denken, grote groep, beperkte keuze, aangepaste prijs. HELAAS. Volle pond. BAH voor ons 19 dames nooit meer la cuba nita !! Wat een slechte ongeregelde zaak.

Erg gezellige tent met lekker eten en leuk personeel.
    Wey komen zeker een keer terug.

Wat een negatieve onzin allemaal, helemaal niets mis met Van Ree lekkere patat goede snacks en prima service helemaal top.

4. Grieks Hoorn

R.STIJL EN H.SMIT

Wij hebben OP 5mei daar gegeten het was erg goed en heel lekker eten en veel gastvrije mensen en kinderen is het ook goed krijgen naar afloop een mooi presentje.

anoniem

Verjaardagsmenu gekozen, jammer dat er geen mogelijkheid was om een andere vleessoort te kiezen. Voor €2,95 p.p. konden we een extraatje bestellen, deze smaakte goed maar had er meer van verwacht. Kerrierijst bij de kabeljauw; teveel rozijnen en te pittig, maar smaken verschillen. Aardappelpartjes dreven in het vet. Soort aardappelpuree, was erg melig. Spinaziesoep en voorgerecht waren erg lekker. Lamshaasjes vond mijn echtgenoot ook prima. Dessert van het huis was prima. Samengevat; kwaliteit redelijk/goed, prijs: te duur.

van Holland

Zeer nette en vriendelijke bediening.
    Zeker een gezellige plek om heerlijk te lunchen.

Emmy V Wieren

Was erg smakelijk, leuk vlot personeel, de hoge tafels zijn wat krap maar voor de rest goede sfeer en vlotte bediening

Tanja van der weijden

Voortreffelijk voorgerecht en hoofdgerecht!
    Bediening was goed, de jongere Dame was erg vriendelijk, de oudere dame was wat gereserveerd. Maar alles bij elkaar, een heerlijke avond gehad!

9. Chinees-Indisch Hoorn

J. Kruijer

Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten in Chinees restaurant Azië.
    En komen zeker nog weer eens terug!

10. Internationaal Hoorn

ron de zinger

Leuke locatie, prima en vrolijke bediening en goede kwaliteit.

Erg genoten.

Wat een schande voor Hoorn. En wat een schande voor ondernemers, hier staat duidelijk iemand aan het roer die totaal geen hart voor de horeca, zijn zaak, en zijn personeel heeft. Het eten is echt heel slecht, koud, oud en uit een potje, liefdeloos gemaakt. In twee en half uur tijd twee drankjes kunnen bestellen, het personeel heeft totaal geen leiding en snapt daardoor ook niet hoe ze hun gasten horen te bedienen. Vieze glazen, vieze tafels en erg lang wachten op je bestelling en daarvoor betaal je een hoge prijs. Ik zie dit hier al een paar jaar erg achter uitgaan maar het dieptepunt is nu wel echt bereikt! Degene die deze zaak op zo'n prachtige locatie leidt moet zich echt diep schamen.

Jammer vind het eten niet lekker. Het kan persoonlijk zijn maar dan nog ons gezin delen de mening.

Nel Entius

2De bezoek aan restaurant Hendrikje Stoffels. Heel hartelijk welkom door personeel geheten, leuke tafel bij het raam gekregen. Heerlijk gegeten, goed advies gehad, gastvrouw heeft alles in de gaten, let op als gasten.
    De bediening is uitstekend, niets op aan te merken, komen zeker nog een keer terug!

15. Internationaal Hoorn

Ontbijt echt goed maar bij diner krijg je voorgegaarde varkenshaas. Kan echt niet.

Zeer zeer slecht… snacks waren al lang klaar.
    Voordat de patat klaar was en daarom gewoon koud.
    Ongemotiveerd steeds wisselend personeel wist niet waarmee ze bezig waren.
    Een beetje goeie snackbar met zelfgemaakte patat vaagt deze amateurs.
    Helemaal weg, wie durft? Het wordt tijd.
    Dat deze op oude roem terende snackbar.
    Een goeie concurrent krijgt.
    Mij zijn ze als klant voorgoed kwijt.

Via wf deals een diner geboekt, vlees was deels taai en rauw.
    Dessert was chocolade mousse, het zag eruit of het al een keer gegeten was, schandalig gewoon.
    De serveerster gaf aan dat dat kwam doordat er meer gasten kwamen eten dan dat er gereserveerd hadden. Wat mij betreft zou dat niet uit hoeven maken. Een goede kok kan hiermee omgaan.
    Ik kom hier niet meer terug…

18. Sushi Hoorn

Lekker gegeten!
    Vriendelijk en leuke mensen.
    Echt verse zelf gemaakte patat.
    Patat oorlog blijft mijn favoriet.
    Ook het assortiment is heel uitgebreid.
    Ga zo door.

Samantha

We eten hier regelmatig, ook nu de zaak is overgenomen door een andere eigenaar.
    De zaak is overgenomen wegens tijd gebrek van de oude eigenaar. De producten en kwaliteit zijn het zelfde gebleven en elke keer hebben we hier heerlijk gegeten.
    De pindasaus is echt een aanrader.

Ik heb harstike lekker gegeten en een goede avond gehad!

Kimia AR

23. Sushi Hoorn

Suzanne

24. Grieks Hoorn

Fam. Tinga

Leuk restaurant, gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Was niet onze 1e keer hier en zal zeker niet de laatste keer zijn.

25. Grieks Hoorn

L. Verhoef

Prima restaurant, goeie sfeer zéééér kindvriendelijk.
    Komen graag terug.

We kwamen hier regelmatig, maar nu nooit meer. Bediening vond het moeilijk om vriendelijk en vrolijk te zijn ook wisten ze niet wat voor drank ze verkochten. Het duurde lang voordat we überhaupt voor het eerst werden aangesproken en nog langer voordat we de menu kaart kregen. De bediening is gewoon echt heel erg slecht.

Echt een lekkere retaurant en vriendelijke serfeerder en vriendelijke persoonen goede nseveerder alles is perfect ga zo ddor.

28. Italiaans Hoorn

Heerlijk gegeten hier zowel voor, hoofd en nagerecht!
    Personeel werkt erg hard!
    Topper.

29. Italiaans Hoorn

Silvia Minneboo

Helaas is het overgenomen dit bedrijf en wij merkte het meteen.
    Lauw eten.
    Patat machinaal en heel bleek, en dat was van verse aardappel gemaakt!
    Pindasaus niet meer lekker!

De snacks waren ook niet lekker.
    Ik bestel hier niet meer bah en het was echt lekker hier!
    De nieuwe eigenaar zal er denk ik niet lang in dit pand zitten! Hij zal veel klanten verliezen.

Bah en vet zonde.