Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoorn verdeeld zijn.

1. Internationaal Hoorn
  2. Internationaal Hoorn

Olaf van der Horst

4 X een 10!
    Lekkerste appeltaart ooit en hele aardige bediening!

Valse reclame er is geen bowlingbaan. Eten koud. Bier dood. Patat en sla is bijbetalen bij je hamburger of biefstuk. Slechte service… eten op de stoelen en banken. Niets is schoon. Belachelijk.

Vandaag eten gehaald. Het was rustig maar nog lang moeten wachten. Babi pangang was erg krokant maar te doen en ku lo yuk was gewoon zo krokant dat je bijna je tanden er op brak! Heel jammer maar nu echt de laatste keer eten hier gehaald.

5. Italiaans Hoorn

Heerlijk gegeten! Leuke ontvangst, super leuke bediening. Goede uitleg over het eten. Kortom een aanrader!

6. Grieks Hoorn

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en uitstekende service!!

Hier gisteren gegeven met een vriendin en onze zoontjes. Lang moeten wachten op überhaupt wat t drinken. Eten bestelllen duurde vervolgens ook 20 min voordat dit kon. Vervolgens was het eten er wel snel. Maar ja dat gaat ook snel als het alleen maar even hoeft te worden opgewarmd!!! Salade carpaccio was geen carpaccio maar iets van rosbief, parmezaan was een beetjes geraspte kaas, pijnboompitten niet geroosterd en zeer matige dressing. De pizza margerita van een van de kinderen bestond voornamelijk uit heel veel kaas, na zelf een hap genomenbte hebben, bleek de bodem ook heel zacht, duidelijk opgewarmde pizza, alleen even flink wat kaas erbij en hup in de oven.
    Poffertjes komen uit een zak, niet lekker vers, gewoon fabrieks meuk! Verder bediening sloom, erg jong en praktisch geen aansturing. Vooral druk met zichzelf.
    Nooit meer!

Helaas vanmiddag slechte ervaring bij van Ree op de markt. 2 Ongeïnteresseerde meisjes in de wagen bestelling 2 patat krijg het laatste uit de bak sommige stukjes keihard wel 3 x teruggegooid en in de zakjes geschept net genoeg voor 2 kinderpatatjes. Teleurstelling met wat ik gewent ben op de koepoortsweg. Heb nog wel de beleeftheid op kunnen brengen om ze niet publiekelijk voor schut te zetten.
    Wel geconstateerd dat dit geen reclame is voor van Ree.

Weer heerlijk gegeten. Wat is het toch gezellig bij jullie.

10. Japans Hoorn

Westerbeke

Eten was erg lekker en supervers. Kom hier regelmatig en ook vandaag was weer goed. Aardig personeel.

Hier vandaag wezen lunchen met een vriendin. We hadden beide de pizza Margharita als lunch. Deze was prima bereid wel vonden we beide dat er erg veel kaas op de pizza zat. Hierdoor was deze erg machtig. Personeel is jong en hierdoor wat onervaren. Wel verder een prima plek voor even een broodje of wat drinken. Voor lang dineren vind ik de sfeer niet gezellig genoeg.

12. Internationaal Hoorn

Gister gegeten bij Loft der Zotheid! Heel leuk en gezellig restaurantje. Bediening was langzaam, pas na 20 minuten werd ons gevraagd of we iets wilden drinken terwijl het erg rustig was. Daarnaast wisten wij, maar de bediening ook niet, hoe het werkte met kleine gerechten/tapas/3 gangen menu. We hebben toen maar van alles wat besteld, dit was uiteindelijk weer veel te veel. Jammer dat we hierin niet geadviseerd konden worden. Eten was wel allemaal heel lekker!

13. Surinaams Hoorn

Als je echt wil genieten van Surinaams eten dan is dit restaurant echt top! Eten is verslavend lekker en de sfeer ongedwongen en gezellig. OK, het meubilair is spartaans, maar de vriendelijkheid, keuzemogelijkheden en kwaliteit maken alles goed.

14. Japans Hoorn

kornalijnslijper

Onderstaande brief heb ik per email en per post gestuurd, maar totaal geen reactie

Aan: Directie Restaurant Oika

Afgelopen maandagavond hebben we uw restaurant bezocht om te komen eten met 2 volwassenen en 1 kind. Regelmatig bezoeken we uw restaurant om te genieten van uw specialiteiten.

Altijd worden we zeer goed geholpen en het eten is van zeer goede kwaliteit.

Dit keer was het niet heel druk in het restaurant (18.00u) en konden we op diverse plaatsen gaan zitten.

Het begon met de vraag wat we wilden drinken, echter werd dit aan mijn vrouw en dochter gevraagd met als eindvraag: “is dit het?”

Maar goed, nog een extra biertje bijbesteld. Na ongeveer 10 minuten kwam er een cola en een chocolademelk. Tot 2 keer toe nog gevraagd naar het biertje, dit heeft 20 minuten geduurd voordat het geserveerd werd.

Daarna bestellen via de kaart op de tafel en de gerechten kwamen op tafel, echter zonder uitleg en nogal wild op de tafel gezet waardoor 1 gerecht er bij af viel.

De derde ronde werd het briefje niet opgehaald en heeft 20 minuten op de tafel gestaan waarna het ook nog eens 30 minuten duurde voordat de gerechten geserveerd werden. Ook werd er niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. De gerechten waren koud en hebben er iemand bijgehaald. “Tekort personeel wegens ziekte’’ werd ons medegedeeld. We konden nieuwe gerechten krijgen, maar daar het al 20.00u was en onze dochter bijna naar bed moest hebben we aangegeven te willen opstappen. Echter de tijd bij jullie is 2,5 uur voor een volledig diner!

We hebben afgerekend en kregen na aandringen € 7,-- korting op een bedrag van € 70,--.

De rekening is veel te veel voor twee kleine bestellingen inclusief drinken.

Thuis hebben we nog wat eten klaargemaakt.

Ik vind deze service heel slecht en vinden dat we zeer onbeschoft zijn behandeld.

Hoogachtend,

B. Kornalijnslijper

Vertaal van English naar Nederlands

Heb vandaag vanaf 18.15 uur serieus een half uur moeten wachten tot ik mijn eten mocht bestellen. Daarna nog zeker 20 minuten tot het klaar was. Wat is het een traag en onplezierige zaak geworden zeg! Hoorn Kersenboogerd.

Wat een tegenvaller. Knap af op de bediening, als je al een half uur op je drankje zit te wachten, en dan als antwoord krijgt: ja is druk, en we staan maar met z'n tweeën. Eten redelijk. Voor het feestvarken vegetarisch besteld, wordt er toch vlees voor haar geserveerd. Jammer

17. Eetcafé Hoorn

Na een teleurstellende deal met een platform waar we de tent zijn uitgelopen hebben wij als gezelschap met 8 personen door het platform een vervangend diner aangeboden gekregen bij Grand Cafe ’t Hop.

Het was in één woord fantastisch. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de manager, de jassen werden aangepakt en we werden naar de tafel begeleid. Bij het uitreiken van de menukaart werd ons verteld dat we een seintje konden geven als we de volgende gang geserveerd wilde hebben. We mochten alle tijd nemen welke we wilden.
    Gelijk dat we aan tafel gingen werd er een heerlijk boerenbrood met tapenade, kruidenboter en olijfolie op tafel neergezet. De 3 gangen hierna waren met zorg samengesteld en bereid en smaakten dan ook verrukkelijk. Tussendoor werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of er al iets bijgevuld diende te worden.

We waren unaniem van mening dat Felix en zijn personeel hun uiterste best gedaan hebben om ons te laten zien en proeven dat er ook goede horeca bestaat waar de klant nog koning is.
    Zelfs de karaf met kraanwater ontbrak niet.

marianne van hattum

Was er nog nooit geweest, we kregen een uitleg hoe het werkte en het was heel leuk om te doen. We hebben heerlijk gegeten en de service was goed er was genoeg variatie om uit te kiezen om te eten. Bedankt, het was een geslaagde avond.

Voor de tweede keer te eten, de laatste keer, een paar jaar terug, had dit restaurant een goede indruk achter gelaten.
    Deze keer was het eten een stuk minder, het is nu Indonesisch gericht, maar wel echt heel simpel.
    De kreeftensoep en soto ajam soep waren smakeloos, de gado gado salade was oke maar erg simpel.
    Het hoofdgerecht hadden wij buikspek en de catch of the day en dat was kabeljauw. Buikspek was redelijk op smaak maar ook weer erg simpel en weinig, de kabeljauw was droog en smakeloos.
    Tevens, de catch of the day word altijd met rode curry en lente ui bereid, dit is klaarblijkelijk een universele bereiding of the catch of the day is altijd kabeljauw.
    De sfeer is nog steeds hetzelfde en nog steeds ongezellig, de dode vliegen lagen op de vensterbank en de bediening leek er ook niet echt veel zin in te hebben. En doe iets aan die verschrikkelijk saaie entree, dit lokt ook niet echt de mensen naar binnen. Groot plus punt wel, het uitzicht is mooi, doe hier iets mee zou ik zeggen.

Dan nog iets veel belangrijkers, we hadden aangegeven bij de reservering, dat 1 persoon lactose intolerant was, daar was echt totaal geen rekening mee gehouden en ze wisten van niets. Het blijkt gewoon dat de kok daar niet mee om kan gaan, dat de gerechten op tafel kwamen, was er ook niet aan onze wensen voldaan. Ook zaten er mensen naast ons, waarvan er 1 persoon een gluten allergie had, zij hadden het zelfde probleem.

Samenvattend, restaurant zuid, is helaas behoorlijk gezakt qua waardering, geen enkele verbetering ten opzichte van de laatste keer. Erg jammer, hierdoor ga ik niet zo snel meer terug, want het is zonde van het geld en er is meer keuze aan restaurants in Hoorn.

20. Italiaans Hoorn

Gister hier voor de tweede keer gegeten. Mooi restaurant met middel matig eten, maar helaas waren er wat minpunten. Na de derde ronde eten besteld te hebben probeerde de bediening je al snel weg te hebben, door het dessert al aan te smeren. Na vriendelijk gezegd te hebben dat wij nog meer rondes gingen bestellen, gaven ze mij de indruk dat ze je snel weg willen hebben. Ook het personeel in de keuken loopt je de hele tijd aan te staren en te praten over de gasten, ze vinden het bijvoorbeeld niet leuk als je meerdere rondes besteld. Meerdere malen fanta besteld, maar moest de hele tijd vragen waar het bleef. Wat betreft het eten zijn er ook nog wat dingen. Als ik naar een italiaan ga verwacht ik dat ik vers gemaakte pasta krijg, en geen pasta uit een pakje. De pizza's waren niet meer dan bloem met water en de betrefende ingredienten en bijna zwart gebakken. Ook was er een zogenaamd buffet, wat niet veel voorstelde en niet bijgevuld werd en ook compleet vekeerde gerechten zoals aubergine met mint. Helaas was dit de laatste keer gister, want je wilt natuurlijk niet het gevoel hebben dat je bekeken word besproken word en dat je snel moet vertrekken. Al met al niet aan te raden!

Een erg leuke en gezellige ervaring gehad bij Ridderikhof!

22. Kleine eetwaren Hoorn

Kroket was niet goed, zuur.

23. Grieks Hoorn

We hebben super heerlijk gegeten!
    Heel smaakvol!
    De volgende keer ga ik zeker weer hierheen!

En het personeel is heel vriendelijk en als je vragen hebt dan helpen ze je!

Een aanrader!

24. Internationaal Hoorn

De eerste kennismaking met dit concept. Aangenaam verrast. Smaakvol, vlotte bediening en volop keuze. Voor herhaling vatbaar. Een dikke voldoende.

Weinig eten voor veel geld. Bijvoorbeeld saté maar 1 stokje. Lasagne niet warm en ook niet veel. Daarna even opgewarmd in de magnetron.
    Bediening is over het algemeen sowieso heel slecht hier vooral in de zomer als het wat drukker is op het terras.
    Hebben het weer eens geprobeerd om hier te dineren maar een tegenvaller en zullen niet snel weer terug keren.
    Lunch is wel oke.

26. Surinaams Hoorn

Wat jammer dat jullie zo slecht eten aan de mensen voorschotelen. We hadden lang niet besteld en zin in surinaams eten. Nou wat een teleurstelling: Zout, zout, en nog eens zout. Kousenband waren sperziebonen zonder smaak, gebakken banaan een verlept slap ding. Kip voor het grootste deel bot en droog varkensvlees. Jammerrrrrrr. Zo houd je klanten meer over!

Het was genieten afgelopen vrijdag bij Ridderikhoff. Allervriendelijkste mensen en smaakvolle hapjes, een aanrader!

28. Internationaal Hoorn

Paul Derksen

Gisteren op de kermis bezocht. Ondanks de drukte toch een mooie kaart en veel aandacht voor het eten. Heb echt genoten! Heerlijke koffie overigens 😍

29. Internationaal Hoorn

Sabrina Schouten

Al meerdere keren geluncht en gedineerd. Iedere keer een geweldige gastvrije beleving. Productkennis van het personeel is top en de aankleding van het restaurant is zeer sfeervol. Tevens wordt er ingespeeld op de verschillende seizoenen. Zeker een aanrader!!

30. Thais Hoorn

Altijd even lekker en aardige bediening.