Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoorn verdeeld zijn.

1. Grieks Hoorn

Mariska

2. Frans Hoorn

Tessa

Vandaag eens wat anders geprobeerd. Maar wat viel dat tegen. Alles smaakte naar gestoomd, de dure bami speciaal was glazig. En er zat een aangebrande smaak aan. Gemiste kans, niet voor herhaling vatbaar als het niet verbetert.

1,7

Sylvain Warps

5. Lunchroom Hoorn

Een zeer goede ervaring. Ik ben bijna blind en het personeel houdt daar hartstikke goed rekening mee. Voornamelijk met het beleggen van de bagel. Echt super!

Helaas was de bediening en het eten super slecht.
    Een uur na onze bestelling was er nog geen eten. Bij navraag bleek ons broodplankje nog op tafel te staan.
    Na het verzoek om toch onze salades te serveren waren de salades om te huilen…
    Heel triest… salade zakje sla was gedeponeerd op bord nr 1 met wat gerookte zalm. Mie salade was eveneens schaars en koud. Echt een hele zware onvoldoende toen bleek dat de bediening aangaf op de hoogte te zijn van de ervaringen maar er helaas niks mee deed. Er zou volgens de bediening een nieuwe chef kok zijn en zij had ook meer mensen die klachten hadden. Maar er werd helaas niks met de klacht gedaan. Echt heel vervelend en niet fijn gegeten.

Meedere malen geweest, zomer, winter, zowel binnen als op het terras.
    - Trage, weinig vriendelijke bediening.
    - 20 Minuten wachten op alleen al een drankje op komen nemen is "gewoon".
    - Record voor 2 drankjes en 2 gebakjes ruim 1 uur, gebakjes natuurlijk wel pas uitgeserveerd toen het drinken al lang en breed op was.

4 Van de 5 keren dat wij er waren, was er absoluut niet van topdrukte of onderbezetting te spreken. Het personeel vond vooral zichzelf en elkaar erg interessant. Het kwam een beetje over als een tent, gerund door goedkope ongeïnteresseerde stagiaires. Leuke tent en sfeer verder, nu nog gemotiveerde horecatoppers erin!

Remy Brouwer

9. Kleine eetwaren Hoorn

Heerlijk eten en een top service! Ook vallen de prijzen erg mee en heb je voor weinig geld al een grote maaltijd. Echt een aanrader!

10. Pizzeria Hoorn

Eten laten bezorgen, het duurde best lang en het eten was niet meer zo warm. In de calzone zit weinig vulling.

11. Pizzeria Hoorn

Kees

Kees

13. Sushi Hoorn

Tweede kerstdag gegeten. Restaurant was nagenoeg leeg op. 3 Tafels totaal bezet. Sushi was van slechte kwaliteit. Veel rijst en mayonaise. Viel bij het oppakken gelijk uit elkaar. De rest was te vet uit de frituur. Was de eerste keer na de verbouwing dat wij daar eten. Maar wij komen nooit meer terug.

Fleur Weber

Kegelbaan werkt niet goed, hele tijd problemen mee. Het personeel is asociaal, onvriendelijk en slecht. Toen iemand was gevallen door de hakken, hielp niemand of vroeg iemand of het goed ging, maar kwam de lacherige opmerking: eerste keer op hakken. Echt een afrader voor iedereen, zal hier nooit meer naartoe komen.

We waren gister met het bedrijf wezen eten. Het was super voor mekaar heerlijk gegeten en de bediening was echt top. Het was druk maar ze kunnen het goed aan. Top hoor.

16. Grieks Hoorn

Gisteravond weer heerlijk gegeten en alle aandacht voor het eten en de sfeer. Dus Bedankt !!

17. Grieks Hoorn

Cor Langedijk

18. Frans Hoorn

Frans Anthonisse

Goed, goede doner en genoeg, en niet zoals andere zaken teveel sla om doner te besparen. Nette zaak van binnen. Minpuntje dat jongeren die daar werken of bezorger zijn veelvuldig heen en weer lopen naar buiten en daarbij de deur open laten zodat je niet relax zit.

Gisteren met 3 personen er gegeten, eten en bediening erg goed, alleen als je wat flinker bent, zoals wij alle 3 zijn, erg moeilijk om te gaan zitten omdat de tafels erg dicht op elkaar staan.
    Een n kleine opmerking, bij de krokante kipkluifjes staat niet vermeld dat ze erg pittig gekruid zijn, het zou fijn zijn als dit weer bij komt te staan dan kunnen de mensen hier rekening mee houden.
    Verder n top avond gehad, we gingen met een vol gegeten bij naar huis.
    Een respect voor het personeel want het is echt top sorry voor ze, ze lopen de hele avond met grote dienbladen vol met gerechten en zo komen vaak vragen of er nog drinken moet zijn.
    Kortom echt voor herhaling vatbaar.

jpvader

Sylvia de Leeuw

Net terug na een WF deal. Heb nog nooit zulke slechte uit eten ervaring mogen mee maken. De slechtste tomatensoep die ik in mijn leven geproefd heb, Was waterig en smakeloos, dit zelfde gold voor de satesaus. Patat was erg hard. Lang moeten wachten voor we uberhaupt wat konden bestellen. We wilden de manager spreken. Was niet aanwezig, Kregen een drankje aangeboden maar dat kon alle fouten en slechte smaken niet meer goed maken. Kortom een zeer slechte ervaring eigenlijk nog geen ster waard.

24. Grieks Hoorn

Heerlijk gegeten. Maandmenu. Perfecte bediening, erg gezellig!! Toppie

25. Japans Hoorn

Matthijs de Wit

Prima eten, goede en snelle service. Leuke omgeving, sfeer.

Was vandaag bij de van ree op de strip geweest.
    Stond 8 man te wachten in dat kleine hokje, en pas na 20 minuten wachten kwam ik erachter.
    Dat de leidinggevende rustig pauze zat te houden.
    Was maar 1 meisje echt aan het werk terwijl ze er met ze 3en waren.
    Duurde bij elkaar 45 minuten dat ik me eten had en dan kom je thuis en kom je erachter dat er aantal snacks ontbraken. De patat was ook niet goed, allemaal kleine harde stukjes.
    Van ree is niet meer wat het geweest is.
    Ik kom er niet meer, dit was de druppel.

27. Internationaal Hoorn
  28. Internationaal Hoorn

Olaf van der Horst

4 X een 10!
    Lekkerste appeltaart ooit en hele aardige bediening!

Valse reclame er is geen bowlingbaan. Eten koud. Bier dood. Patat en sla is bijbetalen bij je hamburger of biefstuk. Slechte service… eten op de stoelen en banken. Niets is schoon. Belachelijk.

Vandaag eten gehaald. Het was rustig maar nog lang moeten wachten. Babi pangang was erg krokant maar te doen en ku lo yuk was gewoon zo krokant dat je bijna je tanden er op brak! Heel jammer maar nu echt de laatste keer eten hier gehaald.