Op dit adres zit nu: La Cubanita

1320740497 75
1337201315 75
1392070708 79
1419505405 78

1. Dit restaurant dreigde te verdwijnen, maar gelukkig: het is er nog. Iets beperkter dan voorheen: alleen in de weekeinden open. Een Italiaans echtpaar uit midden Italie. Engels en Italiaans als voortaal: maar o zo gezellig. De kwaliteit van het eten was werkelijk prima. Pasta met mooie paddestoelen en kleine worstjes. Daarbij een heerlijke Montefalco wijn. Als toetje tiramisu. Niet van dat hele zware, maar gewoon lekker. Kan er eigenlijk alleen maar positieve dingen over schrijven en hopen dat veel mensen dit restaurant ontdekken: dan blijft het bestaan!

2. Ina Pipino

3. Ben daar twee weken geleden geweest samen met mijn familie (14 personen).

Wij hebben daar een geweldige avond gehad. Mijn complimenten gaan dan ook uit naar Franco en Barbara voor het verzorgen van deze geweldige avond.

Er zijn niet veel restaurants waar je zo lekker Italiaans kan eten (in Nederland)

4. John 20 punten

Het eten is erg lekker, erg vriendelijke bediening, maar............. het is heel erg weinig eten dat je krijgt. Het bord is groot en daar ligt een piepklein beetje eten op.

5. Op vrijdag 17 juni 2011 is onze dochter getrouwd.

Met de familie zijn wij bij Luna Rossa gaan eten, we hebben daar voortreffelijk gegeten de tafel was mooi opgemaakt en de antipasti de voorgerechten en het vlees en de vis waren heerlijk.

Kok Franco had zich werkelijk overtroffen en was volgens iedereen op culinair gebied ver boven zich zelf uitgestegen.

Wij willen het gehele team van Luna Rossa bedanken voor een onvergetelijke avond.

6. Lisa 116 punten

Zeer slecht restaurant! Zeker geen aanrader en schaamte voor italiaanse keuken!

7. RJ 7 punten

Wat een heerlijk restaurant!

Na een aantal maanden in Italië te zijn geweest, was het een verademing om in Nederland ook eens in een 'echt' Italiaans restaurant te kunnen eten. De sfeer, het eten, de wijn, het personeel..... Alles ademt 'Italië' en is van goede kwaliteit. Een absolute aanrader!

8. Een week geleden met mijn vriendin geweest.

Dit was de eerste en meteen de laatste keer, sorry...

Het eten was niet goed. We namen doorsnee gewone schotels als pizza en mozzarella-tomaten salade. Pizza was nat en niet doorgebakken! En salade - op een dikke plak tomaat lag een dikke plak mozzarella... Ipv prosecco kregen lambrusco! Als het "echte" Italiaanse keuken is...

Misschien moesten we beter een van de specialiteiten bestellen, maar een goede kok maakt toch alles goed?

9. Het eten was geweldig, heerlijk is een goede omschrijving, eindelijk eens geen oregano smaak aan alles maar puur Italiaans eten. Het personeel spreekt geen Nederlands, alleen Italiaans en gebrekkig Engels. De wachttijden tussen de gangen waren belachelijk lang en we kregen geen brood voor de maaltijd (andere mensen wel). Ondanks het toch wel vriendelijke personeel die zich moeilijk verstaanbaar konden maken en het erg lekkere eten, gaan wij niet nog een keer naar dit restaurant. Bij het telefonisch reserveren had ik duidelijk gevraagd of ik eventueel vvv bonnen mocht gebruiken en ik kreeg een onduidelijke reactie met de magische woorden "is geen probleem ", wel dus. We werden erg raar aangekeken toen we de bonnen overhandigden, pinnen loste de situatie op. Ik denk niet dat ze erg veel moeite doen voor de Hollandse taal, dus neem een Italiaan mee, dat scheelt een hoop.

10. Met een groep van ruim 25 Italianen hebben wij hier gegeten en ik kan zeggen dat we zijn vergast op heel goed eten en uitstekende service, die ondanks de grote groep vlekkeloos verliep. Dit is Italiaans eten zoals het hoort, de antipasti waren heerlijk en de wijn goed. Ik kom er zeker een keer terug!

11. Kaart is niet echt uitgebreid, porties minimaal. Kwaliteit redelijk.

Vreemde ober, sprak alleen Engels en Italiaans.
    Wel correct, maar rare opmerkingen.

Olijven hadden ze niet....beetje vreemd. Brood was op...

We zijn hier op een doordeweekse avond wezen eten met zes personen, vraag me af hoe het er in het weekend aan toe gaat.

Nee, voor ons geen 2e bezoek.

12. Ciao a tutti, ik ben een Italiaanse vrouw die in Nederland woont. Afgelopen weekend was ik samen met mijn man en mijn kinderen uit eten geweest. De sfeer in dit restaurant was perfect. Je kon proeven dat het eten echt Italiaans origineel eten is, en vers bereid. De serveerster was attent en vriendelijk tegen ons en tegen onze kinderen. Zeker een aanrader.

13. Ik heb hier afgelopen maandag gegeten en ik heb ervan genoten! Het was echt héérlijk. De carpaccio was perfect en als hoofdgerecht een heerlijke pasta die in een grote kaas aan tafel werd klaargemaakt. Lief Italiaans meisje in de bediening. Verder een gezellige sfeer in het restaurant. Voor herhaling vatbaar!

14. Ik vond het ab-so-luut niet lekker! De carpaccio is duidelijk uit de vriezer gehaald! De spaghetti alla carbonara was ook niet om over naar huis te schrijven. Zout is het eerste woord dat in me op komt, lauw het tweede woord, en opgewarmd het derde woord. Toen ik dat tegen de serveerster zei was ze toch wel (op zijn zachtst gezegd) verontwaardigd. Alles wordt daar vers gemaakt kreeg ik als antwoord. Waar was dan de saus? Duidelijk eerder gemaakt op een ander tijdstip en toen ik het bestelde in de magnetron gezet. En nog te kort ook!

Personeel komt gehaast over. Wil liever geen vragen, alleen bestellingen.

Dikke onvoldoende voor dit restaurant!

15. He he... eindelijk een echt Italiaans restaurant!, ik denk dat ik dat wel kan zeggen daar ik al 15 jaar in italie woon...
    Was volledig uitgekeken op die zogenaamde Italiaanse restaurants waar in alle gerechten origano wordt verwerkt om het zogenaamd Italiaans te laten doen lijken. Ik had een heerlijk tarbot gerecht en vers bereid, kreeg hem zelfs nog even te zien voor ie onder het mes en daarna de pan in ging. Een prachtige witte wijn erbij, van de interessante wijnkaart! En toe een heerlijke huisgemaakte tiramisu! Dus volgende keer als ik weer in de buurt ben ga ik er zeker nog eens langs.
    P.s. : Een leuke persoonlijke (erg Italiaanse) bediening!

16. Super gegeten. Eindelijk eens een echt Italiaans restaurant. Niet alleen Pizza en Pasta en de eigenaren zijn Italiaans.

De tonijn carpaccio en de ossenhaas met parmignano waren heerlijk. Zeker een restaurant waar ik terug zal komen.

17. Harry Maasdam

24-07-2010. Heerlijk gegeten, de chefkok adviseerde mij om vis te eten ( vers ), echt dit was voortreffelijk. Juiste wijn keuze hierbij, ook op advies van de chefkok.

Carpaccio tonijn zeker een aanrader, evenals de lasagne.

Zelfs de tiramisu, delicious, om je vingers bij af te likken.

Een aanrader om lekker Italiaans uit eten te gaan.

18. Een fantastische gastronomische ervaring! We smulden van de perfecte vitello tonnato vooraf. Ook de hoofdgerechten waren uitstekend. Bediening en sfeer ook al prima. Ter bekroning een tiramisu die smolt op je tong. Een aanrader!

19. SB 9 punten

Super restaurant om te eten!

Afgelopen woensdag gegeten... gastheer lijkt zich onwennig te voelen in zijn rol, maar vervult het op een goede manier! Sfeer is goed, kaart is goed (weinig pizza's in vergelijking met andere, maar de beste zitten er tussen).
    Echte pizza! Als dessert teramisu en ijs met aardbei.... Top smaak!

Prijs is ook goed!

Echt een aanrader hier!

20. Tijdje geleden gegeten met een groep van 12. Heerlijk gegeten. Vooral de spaghetti was top.

21. Wij hebben hier na afloop van de wedstrijd Nederland - Denemarken gegeten. Het was zeer teleurstellend.

Als voorgerecht hadden we 5x een koude tot bevroren carpaccio. Als hoofdgerecht 4x een ossehaas die waarschijnlijk al overleden was. Zo taai en smakeloos.

We hebben dit zowel bij de ober als bij de chef aangegeven. Beide waren zeer verontwaardigd en vonden het wel goed eten.

Al met al voor ons de eerste en de laatste keer bij dit restaurant.

22. Sabrisebas

Heerlijk echt Italiaans eten, verse ingredienten, leuke en gezellige sfeer.

Chefkok Franco en zijn team geven een zeer warme en enthousiaste ontvangst.

Alles is met passie geserveerd en geprepareerd en je kan er echt van genieten!

Vel succes verder!

Wij komen zeker terug!

23. Dit is een ècht Italiaans restaurant waar je dus ècht Italiaanse gerechten eet. Mooie primi e secondi die vergezeld gaan van soepele wijnen.........zeer aan te bevelen. Tanti auguri!

24. Nieuw Italiaans restaurant in het centrum van Hoorn. Leuk ingericht, prima sfeer en goede bediening en je kunt Italiaans oefenen :-)!

Met een kleine groep héééérlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen. Goede prijs/kwaliteit.

Wij wensen de eigenaren veel succes!

25. Wij hebben afgelopen dinsdagavond gegeten met 7 personen. De zeer vriendelijke ober vroeg of wij uit de kaart wilden kiezen of dat de kok zelf iets mocht bereiden. Wij hebben als voorgerecht 5 borden met verschillende traditionele gerechten gekregen, alles vers bereid. Als tussengerecht werd er Parmezaanse kaas geflambeerd in een grote Parmezaanse kaas en later vers gedraaide pasta toegevoegd. Als hoofdgerecht kregen wij een heerlijke gebakken vis. Vraag in dit restaurant om de kok zijn gang te laten gaan en succes verzekerd. Zeer goede wijnkaart uit alle delen van Italië. Wij komen zeker terug!