Bezorgrestaurants in de buurt van La Place

3. Betalen Visa Master Card American Express

1. W. Manshanden

Wat een teleurstellende ervaring bij deze La Place vestiging in Hoorn.
    We hebben de warme chocomel met slagroom en een capuchino genomen, achter de balie wel erge jonge medewerkers die om dit tijdstip (15.00 uur) er duidelijk geen zin meer in hadden, ongeïnteresseerd en niet echt klantvriendelijk. Het zag er best wel sneu uit, zowel de medewersters als de etenswaren. Veel lege plekken en het voedsel wat er niet super uitzag. Bij het raam gedeelte waar we zaten zat het schimmel op de uitzetters en kozijnen. Tot overmaat van ramp was het bestelde drinken van een kwaliteit die ver te zoeken was, met de bekers half leeg zijn we met een dikke kater vertrokken, om hier nooit meer naar terug te gaan.

2. Dit is met stip de slechtste la place waar ik ooit gegeten heb. Het begint al bij de indeling. Een klein buffet, wat heel rommelig oogt en zeer jeugdig bedienend personeel ( ze doen hun best om aardig te zijn, maar het is duidelijk dat ze met tegenzin staan te werken). Het zitgedeelte is heel ongezellig en doet groezelig aan. Wanneer je in het achterste gedeelte zit, kijk je standaard uit op een grote kar met vuile vaat. Ik denk met weemoed terug aan de tijd toen het buffet nog aan de andere kant zat en het er wel altijd druk was. De verbouwing heeft deze V&D weinig goed gedaan. En als ik nu toch schrijf zou men ook de toiletten wel eens op mogen knappen. Die stammen uit de jaren 60 en zijn gewoon uitgewoond en onhygiënisch. Ik heb medelijden met de toiletjuffrouw.