Grand Café Winston in Hoorn

1455120919 76
1493201133 49
1592209687 40
1645521986 46

1. Biefstuk besteld. Aangegeven medium gebakken te willen hebben. Biefstuk was helemaal niet medium gebakken. Vooraf broodplankje besteld. Die kwam niet. Patat kwam toen biefstuk bijna op was. Een sorry kon er niet vanaf.

2. Goed gegeten, bediening is slecht.

3. Bediening redelijk, erg luidruchtig terras. Vooral eigen personeel dat aan een tafel zat. Niet alle gerechten op de kaart aanwezig. Geen aanrader. Spijt van.

4. Jolanda

Wat een onbeschofte bediening! Na 25 minuten wachten, terwijl er 3 serveersters een beetje stonden te hangen bij de ingang werd een serveerster door een andere klant op het terras op ons gewezen. Vervolgens werden we heel onbeschoft te woord gestaan, dit was ook de ervaring van andere gasten op het terras. Een tafeltje verder gooiden ze een glas bier over een klant. Spijt dat we niet gewoon weggegaan zijn!

3,7
  5. Gijs 386 punten

Wat een ongastvrije zaak, waardeloos.
    Dinsdag kwamen wij, twee fietsers uit Dronten, om ongeveer 1 uur aan op het terras van Winston.
    Onze fietsen zetten wij uit het zicht achter een grote partij stoelen neer in een hoekje van het terras. Nog voordat wij naar de stoelen en de tafeltjes toeliepen van het terras om daar wat te drinken en te eten stond er een mevrouw van Winston in de deur te schreeuwen weg met die fietsen daar weg van het terras. Met dien tot gevolge dat wij en nog 4 personen vertrokken naar een ander terras. Wij en de andere 4 personen voelden ons duidelijk niet welkom.
    Geen wonder dat het terras slecht bezet was.
    Winston in hoorn een gast onvriendelijk restaurant!!!

6. Loes Willems

Wij zijn nog nooit zo onbeschoft behandeld. Er werd nog net niet gezegd ‘wat moet je hier’.
    Geen aanrader. Was niet eenmalig we hebben het deze zomer vier keer geprobeerd.

7. Christel

Wij hadden een arrangement via wf deals geboekt. De sfeer, service en het kegelen hebben wij als prima ervaren. Kegelen is heel gezellig.
    Het eten wat in het arrangement werd geserveerd was redelijk eenvoudig maar was dan ook een twaalfuurtje. Een helft van een afbakbroodje met tonijnsalade en de andere met een kroket. En soep vreemd in een hoog glas.
    Wat wij echt storend vonden was hoe vies het er is. De bekleding van banken en stoelen was ontzettend smerig. Dan is het ongemakkelijk om er te eten en eventueel te blijven zitten. Ook bij de kegelbanen boven word niet schoongemaakt en stofgezogen. Wij kunnen dit geheel dan ook niet aanbevelen.

3,1
  8. Frank de wit

Bediening niet vriendelijk en slaat klanten over. Ook erg arrogant!

9. Slecht gegeten hier. Visfilet met veel graat, kleine hoeveelheid kledderige groente eronder. Mini-zakje friet moest er bij gekocht worden, allemaal korstjes, niet te eten. Aangegeven bij de bediening, maar die boeide het niet. 50 Euro uitgegeven met z'n tweeën en hongerig de deur uitgelopen.

1,8
  10. Het duurt alleen erg lang moet meerder keren om menukaart vraag. Word verkeerd eten gebracht daar door kan er 1 pers. 3 Kwartier later eten. Personeel niet echt enthousiast in het werk.

6,5
  11. Tijdens de kermis besloten hier een hapje te gaan eten.
    Redelijk vlot geholpen maar toen de Thaise kip curry en saté werden neergezet kregen we de mededeling dat de rijst op was???? Vind ik opzich al belachelijk maargoed het kan. Wat niet kan is ons dan vervolgens laten wachten op de patat en dan na brengen van 1x patat terwijl er 2 gerechten staan waar rijst bij hoort na opmerking geïrriteerd reageren. Daarna verhaal komen halen terwijl ze het vooral horen te melden. Er mist hier duidelijk een bedrijfsleider in de bediening. Jonge meiden die of angstig of geïrriteerd reageren als er iets niet goed gaat. Krijgen vervolgens excuus dat het druk is en dat dit een probleem is vanuit het bedrijf aangestuurd. Iets over geld willen verdienen. Personeel / klanten ratio verkeerd. Nou sorry hoor, zeer onprofessioneel. We gaan in het vervolg wel elders hapje eten. We wonen er om de hoek dus gemiste kans Winston!!!

We zagen overigens de eigenaar wel even naar de overkant lopen om rijst te halen.

2,4
  12. Burrito besteld. Wat zat daar in?? Broccolistronkjes, stukken wortel en heel veel smakeloze kipfilet. (Was dat over van de groentesoep of zo??) Wat zat er niet in?? Jalapenos, mais, kidneybonen! En dat staat wel bij de beschrijving op de kaart.
    Bij het maken van een opmerking hierover aan 2 afzonderlijke personeelsleden werden de volgende opmerkingen gemaakt: “de kok is er nu even niet”, “we krijgen binnenkort een nieuwe kaart” en “ik zal er voortaan beter op letten”😡
    Geen enkel excuus, geen enkele manier van tegemoetkoming. Zwaar onvriendelijk en ongeïnteresseerd.
    Ons zien ze hier nooit meer terug!

1,8
  13. Zeer zeer slecht bediening weet van elkaar niet wat ze doen. Drank komt zeer Laat. Koks staan lekker met Volkenbond te eten in de keuken en zitten dan weer aan het eten wat opgeserveerd moet worden. Eten komt door de keuken in DIV volgordes.
    Triest hoe je een tent die het halve plein bezet naar de klote helpt.

2,1
  14. Deze tent is een afrader voor iedereen!!!

15. We kwamen hier regelmatig, maar nu nooit meer. Bediening vond het moeilijk om vriendelijk en vrolijk te zijn ook wisten ze niet wat voor drank ze verkochten. Het duurde lang voordat we überhaupt voor het eerst werden aangesproken en nog langer voordat we de menu kaart kregen. De bediening is gewoon echt heel erg slecht.

4,5
  16. Helaas was de bediening en het eten super slecht.
    Een uur na onze bestelling was er nog geen eten. Bij navraag bleek ons broodplankje nog op tafel te staan.
    Na het verzoek om toch onze salades te serveren waren de salades om te huilen…
    Heel triest… salade zakje sla was gedeponeerd op bord nr 1 met wat gerookte zalm. Mie salade was eveneens schaars en koud. Echt een hele zware onvoldoende toen bleek dat de bediening aangaf op de hoogte te zijn van de ervaringen maar er helaas niks mee deed. Er zou volgens de bediening een nieuwe chef kok zijn en zij had ook meer mensen die klachten hadden. Maar er werd helaas niks met de klacht gedaan. Echt heel vervelend en niet fijn gegeten.

1,5
  17. Fleur Weber

Kegelbaan werkt niet goed, hele tijd problemen mee. Het personeel is asociaal, onvriendelijk en slecht. Toen iemand was gevallen door de hakken, hielp niemand of vroeg iemand of het goed ging, maar kwam de lacherige opmerking: eerste keer op hakken. Echt een afrader voor iedereen, zal hier nooit meer naartoe komen.

18. jpvader

19. Sylvia de Leeuw

Net terug na een WF deal. Heb nog nooit zulke slechte uit eten ervaring mogen mee maken. De slechtste tomatensoep die ik in mijn leven geproefd heb, Was waterig en smakeloos, dit zelfde gold voor de satesaus. Patat was erg hard. Lang moeten wachten voor we uberhaupt wat konden bestellen. We wilden de manager spreken. Was niet aanwezig, Kregen een drankje aangeboden maar dat kon alle fouten en slechte smaken niet meer goed maken. Kortom een zeer slechte ervaring eigenlijk nog geen ster waard.

20. Valse reclame er is geen bowlingbaan. Eten koud. Bier dood. Patat en sla is bijbetalen bij je hamburger of biefstuk. Slechte service… eten op de stoelen en banken. Niets is schoon. Belachelijk.

21. Hier gisteren gegeven met een vriendin en onze zoontjes. Lang moeten wachten op überhaupt wat t drinken. Eten bestelllen duurde vervolgens ook 20 min voordat dit kon. Vervolgens was het eten er wel snel. Maar ja dat gaat ook snel als het alleen maar even hoeft te worden opgewarmd!!! Salade carpaccio was geen carpaccio maar iets van rosbief, parmezaan was een beetjes geraspte kaas, pijnboompitten niet geroosterd en zeer matige dressing. De pizza margerita van een van de kinderen bestond voornamelijk uit heel veel kaas, na zelf een hap genomenbte hebben, bleek de bodem ook heel zacht, duidelijk opgewarmde pizza, alleen even flink wat kaas erbij en hup in de oven.
    Poffertjes komen uit een zak, niet lekker vers, gewoon fabrieks meuk! Verder bediening sloom, erg jong en praktisch geen aansturing. Vooral druk met zichzelf.
    Nooit meer!

22. Hier vandaag wezen lunchen met een vriendin. We hadden beide de pizza Margharita als lunch. Deze was prima bereid wel vonden we beide dat er erg veel kaas op de pizza zat. Hierdoor was deze erg machtig. Personeel is jong en hierdoor wat onervaren. Wel verder een prima plek voor even een broodje of wat drinken. Voor lang dineren vind ik de sfeer niet gezellig genoeg.

23. Regina Matt

Kein kompetentes Bedienungspersonal,Bestellungen dauern sehr lange, kein Toilettenpapier und keine Handtücher auf der Toilette

Vrije vertaling door Eet.nu

Geen bekwame bediening, bestellingen duren zeer lang, geen toiletpapier en geen handdoek op het toilet.

1,8
  24. Zaterdag om 13.00 gegeten. In de zaak ligt rommel en etensresten op de grond, maar het personeel doet er niets aan. Te populair personeel en matige prijs/hoeveelheidsverhouding.

25. Richard Meissen

Heerlijk gegeten voor een normale prijs.
    Zeer vriendelijke bediening.

26. Een tijdje terug hier koffie gedronken en appeltaart gegeten. De appeltaart was nog bevroren en de koffie lauw. Ons zoontje had poffertjes en die waren nauwelijks gekleurd en dus van binnen niet helemaal gaar. Niemand die je een blik waardig gunt, waardoor we het idee hadden dat men wist dat het niet goed was, maar ze het niet wilden horen. We komen zeker niet terug.

2,2
  27. Vincent

- Biefstuk, medium besteld maar was meer well done
    - spare ribs waren erg vet
    - bakje voor de handen waren blusters af en lek
    - patat was nog maar half op toen werd het al afgeruimd

We kregen ook het idee dat er onvrede was onder het personeel zelf

Al met al geen goede ervaring

2,9
  28. "Lekker" even een hapje eten met een vriendin bij de Winston op terras. Het begon al met het proberen te bestellen van wat drinken, dit duurde een half uur voor iemand ons kwam helpen. Vervolgens wanneer het drinken word gebracht is er iets verkeerd gegaan bij het doorgeven. Oke dat kan gebeuren.
    Dan krijg je een stukje vlees en een beetje groente zonder smaak. Saus hebben ze niet alleen kant en klaar uit pot, lekker droog dus. Vervolgens wanneer ik dit aangeef zou het worden doorgegeven aan de keuken maar hier horen we niks over terug.
    Toch wagen we het er nog op met een kopje thee en koffie. Krijg ik en een kopje met de lippenstift van een ander er nog op. Hij word omgewisseld en vervolgens krijg ik een nieuw kopje met resten gebak erop?? Wanneer ik iemand erbij roep om dit te laten zien en erbij zeg dat ik het niet meer hoef, word ik bedankt en uitgelachen.

Beslist geen aanrader dus!

Slecht gegeten en slechte bediening.

29. Vies terras en erg slecht eten. Je bestelt een broodje Thaise kip en krijgt een bakje Curry soep waar je stukjes kip in zwemmen met 2 sneedjes brood erbij.

1,7
  30. H van Veen

Vanavond met mijn dochters wat eten. Spareribs besteld met patat. Eerste ribs waren goed. De rest smaakte als speklap. Patat werd vergeten. Toen ik wat zei van de spareribs werd er gezegd dat ik de daghap had besteld. Nee, ik had spareribs besteld! Toen werd er gezegd dat ik eerder had moeten aangeven dat het niet goed was.

Na navraag aan de kok bleek dat er niet genoeg was dus dat de kok er ook de gerookte ribs van de daghap er bij had gedaan! Dit zonder dit mee te delen! Ik heb aangegeven hier geen genoegen mee te nemen! Patat vergeten, verkeerde spareribs!

Kon 20% korting krijgen, alleen op de spareribs! Wat een slechte service. Bah!

31. Na negatieve berichten te hebben gehoord zelf even gaan checken. Was lekker en de service was top. We kwamen op een maandag om half 9 en ze waren zelfs nog zo aardig om na onze maaltijd een hamburger te maken om mee te nemen. Ik zeg top!

32. Het eten is lekker. De sfeer is gezellig en ze zijn erg vriendelijk. Wat echt een aanrader is, is de Tostada. Die staat bij hoofdgerechten en het is maïs met sla en komkommer.

33. Vandaag heerlijk bij Winston gezeten. De nacho's met kaas uit de oven is zeker een aanrader! Ik kom hier zeker terug.

34. Broodje thaise kip genomen; echte kippevlees was ver te zoeken; was voornamelijk vet en vel. Na de bediening hierop gewezen te hebben moesten we zelf vragen hoe de kok hierop had gereageerd. Kortom waardeloos gegeten; mede gezien overige reacties is dit restaurant dus een afrader. Van enige compensatie was ook geen sprake.

1,7
  35. Voor een cafe-restauarant moeten wij niet 3-sterren maaltijden verwachten. Zij verdienen wel 3 vorken en service door de duidelijk studenten is zeer vriendelijk. Sfeer in oude Hoorn op een terrasje is magnifico. Prijs/kwaliteit krijgt een 10 omdat wij moeten niet vergeten waar wij eten en wat wij eten. Ik ben van mening dat voor een cafe de prijs voor wat ze serveren prima is. Allround ervaring; zeer tevreden maar dit was einde augustus, dus einde terrasseizoen.

36. Errol Feldman

37. Op een rustige avond daar een hamburger gegeten en ik denk dat ik kan zeggen, de lekkerste hamburger die ik ooit heb gegeten en ze hebben ook nog eens mijn favoriete drankje. Top! Enige minpunt is de bediening. Er waren geloof ik 4 tafels, maar toch waren ze nergens te vinden toen ik nog een drankje wou bestellen. Ze waren wel vriendelijk en snel en zeker niet duur.

38. Slechts even op het terras gezeten voor een drankje, maar dit was een slechte ervaring. Er waren nog 2 personen aanwezig, bij wie ik aanschoof. Deze hadden reeds iets te drinken gehad. Enfin, een nieuwe ronde drankjes besteld. Voor mij een VERSE jus d'orange. Deze kwam snel aan tafel, maar zag er alles behalve vers uit. Geen vruchtvlees en een kleur die deed vermoeden dat het uit een pak kwam, of al geruime tijd klaarstond.
    Nog geen 10 minuten na het arriveren van de drankjes stond er wederom een kelner aan onze tafel met de vraag of we nóg een drankje wilden bestellen. Nou, nee, maar wèl afrekenen. Mijn tafelgenoot wilde apart afrekenen, maar dan moest ze even mee naar binnen, want desbetreffende kelner kon blijkbaar niet hoofdrekenen bij een bedrag van €20. We hebben het toen maar onderling rechtgetrokken, want de jongen deed alsof hij een enorme opgave te verwerken kreeg.
    Het terras is best gezellig, maar als er bij een drankje al dit gebeurt, heb ik op voorhand al geen zin meer om hier iets te gaan eten.

39. Vandaag 7-9-2013 lekker gezeten tot de rekening kwam. Er stonden heleboel dingen op die niet door ons waren besteld. In plaats van verontschuldigen zei de wat oudere dame met korte haar, grove taal (niet naar ons maar naar bedienend personeel). We schrokken hiervan. Dit soort dingen beginnend met K en eindigend met T zeg je niet tegen klanten die wekelijks komen. Al was het niet voor ons bestemd, je zegt het niet. Woede houd je achter gesloten deuren.

De wijn is hier altijd lekker en het eten ook, maar inderdaad de bediening, en zeker de oudere dame, moeten nog veel leren.

40. Slechte service. Lang (15 a 20 minuten) wachten tot ze komen vragen wat voor drankje je wilt bestellen. Als wij uiteindelijk weg willen en om de rekening vragen zitten we weer een kwartier te wachten. (terras was niet heel druk bezocht)

In de avond besloten het toch nog een kans te geven. We gingen er eten. Bestelling werd fout opgenomen waardoor we 3 kwartier op ons eten moesten wachten, de franse frieten (het bijgerecht) werd zomaar bezorgd zonder de hoofgerechten die pas een half uur later kwam. Meerdere malen aangegeven, het bleef fout gaan. Uiteindelijk het eten, krijgen we de helft niet. De glazen waarin ons drinken werd gesserveerd zat onder de lippenstiftresten, en wij droegen geen lippenstift! Heel vies en kwalijk.

Meerdere klanten zien overlopen naar cafe er tegenover i.v.m de slechte service, de service die mensen niet kregen. 20 minuten wachten voordat je kan bestellen voor een drankje is absurt.

Meiden in de bediening lieten veel glaswerk vallen.
    Een grote chaos! Sorry, maar dit is zeker geen aanrader!

Ook het eten dat je voorgeschoteld kreeg was minimaal.
    Naar einde van zo'n leuke dag.

41. Niet zo best; uiteindelijk wel goed opgelost.
    Simpele tosti besteld, € 4,00.

Kreeg een kaal bord met daarop vier kleine stukjes stokbrood met koude gestolde kaas en een plakje ham. Bakje tomatenketchup.
    Denk dat de stukje stokbrood overgebleven waren van een broodmandje bij een diner de dag tevoren. Geen opmaak, heel karig, denk dat ik bij de supermarkt nog geen halve euro kwijt zou zijn aan het basismateriaal. Wat een armoede...
    Daarnaast geen bestek, geen servet.
    Helaas kan ik de foto van het geheel hier niet plaatsen, zou veel verduidelijken.

Na een klacht onzerzijds werd ons nog een gratis kopje koffie aangeboden, dat was positief maar is eigenlijk geen oplossing.
    Vraag is ook; wat gebeurt er als je niet reclameert?
    Een goede chef zou niet toestaan dat dit bord de keuken verlaat. Derhalve een heel slechte beurt!

Service (dankzij bediening) goed; eten en prijs/kwaliteitsverhouding dankzij bovenstaande ervaring slecht.

2,4
  42. Het eten is top
    Alleen de bediening kan beter, moet lang wachten op het personeel.