Grand Café Winston in Hoorn

1435819702 67
1492080100 51

1. jpvader

2. Sylvia de Leeuw

Net terug na een WF deal. Heb nog nooit zulke slechte uit eten ervaring mogen mee maken. De slechtste tomatensoep die ik in mijn leven geproefd heb, Was waterig en smakeloos, dit zelfde gold voor de satesaus. Patat was erg hard. Lang moeten wachten voor we uberhaupt wat konden bestellen. We wilden de manager spreken. Was niet aanwezig, Kregen een drankje aangeboden maar dat kon alle fouten en slechte smaken niet meer goed maken. Kortom een zeer slechte ervaring eigenlijk nog geen ster waard.

3. Valse reclame er is geen bowlingbaan. Eten koud. Bier dood. Patat en sla is bijbetalen bij je hamburger of biefstuk. Slechte service… eten op de stoelen en banken. Niets is schoon. Belachelijk.

4. Hier gisteren gegeven met een vriendin en onze zoontjes. Lang moeten wachten op überhaupt wat t drinken. Eten bestelllen duurde vervolgens ook 20 min voordat dit kon. Vervolgens was het eten er wel snel. Maar ja dat gaat ook snel als het alleen maar even hoeft te worden opgewarmd!!! Salade carpaccio was geen carpaccio maar iets van rosbief, parmezaan was een beetjes geraspte kaas, pijnboompitten niet geroosterd en zeer matige dressing. De pizza margerita van een van de kinderen bestond voornamelijk uit heel veel kaas, na zelf een hap genomenbte hebben, bleek de bodem ook heel zacht, duidelijk opgewarmde pizza, alleen even flink wat kaas erbij en hup in de oven.
    Poffertjes komen uit een zak, niet lekker vers, gewoon fabrieks meuk! Verder bediening sloom, erg jong en praktisch geen aansturing. Vooral druk met zichzelf.
    Nooit meer!

5. Hier vandaag wezen lunchen met een vriendin. We hadden beide de pizza Margharita als lunch. Deze was prima bereid wel vonden we beide dat er erg veel kaas op de pizza zat. Hierdoor was deze erg machtig. Personeel is jong en hierdoor wat onervaren. Wel verder een prima plek voor even een broodje of wat drinken. Voor lang dineren vind ik de sfeer niet gezellig genoeg.

6. Regina Matt

Kein kompetentes Bedienungspersonal,Bestellungen dauern sehr lange, kein Toilettenpapier und keine Handtücher auf der Toilette

Vrije vertaling door Eet.nu

Geen bekwame bediening, bestellingen duren zeer lang, geen toiletpapier en geen handdoek op het toilet.

7. Zaterdag om 13.00 gegeten. In de zaak ligt rommel en etensresten op de grond, maar het personeel doet er niets aan. Te populair personeel en matige prijs/hoeveelheidsverhouding.

8. Richard Meissen

Heerlijk gegeten voor een normale prijs.
    Zeer vriendelijke bediening.

9. Een tijdje terug hier koffie gedronken en appeltaart gegeten. De appeltaart was nog bevroren en de koffie lauw. Ons zoontje had poffertjes en die waren nauwelijks gekleurd en dus van binnen niet helemaal gaar. Niemand die je een blik waardig gunt, waardoor we het idee hadden dat men wist dat het niet goed was, maar ze het niet wilden horen. We komen zeker niet terug.

10. Vincent

- Biefstuk, medium besteld maar was meer well done
    - spare ribs waren erg vet
    - bakje voor de handen waren blusters af en lek
    - patat was nog maar half op toen werd het al afgeruimd

We kregen ook het idee dat er onvrede was onder het personeel zelf

Al met al geen goede ervaring

11. "Lekker" even een hapje eten met een vriendin bij de Winston op terras. Het begon al met het proberen te bestellen van wat drinken, dit duurde een half uur voor iemand ons kwam helpen. Vervolgens wanneer het drinken word gebracht is er iets verkeerd gegaan bij het doorgeven. Oke dat kan gebeuren.
    Dan krijg je een stukje vlees en een beetje groente zonder smaak. Saus hebben ze niet alleen kant en klaar uit pot, lekker droog dus. Vervolgens wanneer ik dit aangeef zou het worden doorgegeven aan de keuken maar hier horen we niks over terug.
    Toch wagen we het er nog op met een kopje thee en koffie. Krijg ik en een kopje met de lippenstift van een ander er nog op. Hij word omgewisseld en vervolgens krijg ik een nieuw kopje met resten gebak erop?? Wanneer ik iemand erbij roep om dit te laten zien en erbij zeg dat ik het niet meer hoef, word ik bedankt en uitgelachen.

Beslist geen aanrader dus!

Slecht gegeten en slechte bediening.

12. Vies terras en erg slecht eten. Je bestelt een broodje Thaise kip en krijgt een bakje Curry soep waar je stukjes kip in zwemmen met 2 sneedjes brood erbij.

1,7
  13. H van Veen

Vanavond met mijn dochters wat eten. Spareribs besteld met patat. Eerste ribs waren goed. De rest smaakte als speklap. Patat werd vergeten. Toen ik wat zei van de spareribs werd er gezegd dat ik de daghap had besteld. Nee, ik had spareribs besteld! Toen werd er gezegd dat ik eerder had moeten aangeven dat het niet goed was.

Na navraag aan de kok bleek dat er niet genoeg was dus dat de kok er ook de gerookte ribs van de daghap er bij had gedaan! Dit zonder dit mee te delen! Ik heb aangegeven hier geen genoegen mee te nemen! Patat vergeten, verkeerde spareribs!

Kon 20% korting krijgen, alleen op de spareribs! Wat een slechte service. Bah!

14. Na negatieve berichten te hebben gehoord zelf even gaan checken. Was lekker en de service was top. We kwamen op een maandag om half 9 en ze waren zelfs nog zo aardig om na onze maaltijd een hamburger te maken om mee te nemen. Ik zeg top!

15. Het eten is lekker. De sfeer is gezellig en ze zijn erg vriendelijk. Wat echt een aanrader is, is de Tostada. Die staat bij hoofdgerechten en het is maïs met sla en komkommer.

16. Vandaag heerlijk bij Winston gezeten. De nacho's met kaas uit de oven is zeker een aanrader! Ik kom hier zeker terug.

17. Broodje thaise kip genomen; echte kippevlees was ver te zoeken; was voornamelijk vet en vel. Na de bediening hierop gewezen te hebben moesten we zelf vragen hoe de kok hierop had gereageerd. Kortom waardeloos gegeten; mede gezien overige reacties is dit restaurant dus een afrader. Van enige compensatie was ook geen sprake.

1,7
  18. Voor een cafe-restauarant moeten wij niet 3-sterren maaltijden verwachten. Zij verdienen wel 3 vorken en service door de duidelijk studenten is zeer vriendelijk. Sfeer in oude Hoorn op een terrasje is magnifico. Prijs/kwaliteit krijgt een 10 omdat wij moeten niet vergeten waar wij eten en wat wij eten. Ik ben van mening dat voor een cafe de prijs voor wat ze serveren prima is. Allround ervaring; zeer tevreden maar dit was einde augustus, dus einde terrasseizoen.

19. Errol Feldman

20. Op een rustige avond daar een hamburger gegeten en ik denk dat ik kan zeggen, de lekkerste hamburger die ik ooit heb gegeten en ze hebben ook nog eens mijn favoriete drankje. Top! Enige minpunt is de bediening. Er waren geloof ik 4 tafels, maar toch waren ze nergens te vinden toen ik nog een drankje wou bestellen. Ze waren wel vriendelijk en snel en zeker niet duur.

21. Slechts even op het terras gezeten voor een drankje, maar dit was een slechte ervaring. Er waren nog 2 personen aanwezig, bij wie ik aanschoof. Deze hadden reeds iets te drinken gehad. Enfin, een nieuwe ronde drankjes besteld. Voor mij een VERSE jus d'orange. Deze kwam snel aan tafel, maar zag er alles behalve vers uit. Geen vruchtvlees en een kleur die deed vermoeden dat het uit een pak kwam, of al geruime tijd klaarstond.
    Nog geen 10 minuten na het arriveren van de drankjes stond er wederom een kelner aan onze tafel met de vraag of we nóg een drankje wilden bestellen. Nou, nee, maar wèl afrekenen. Mijn tafelgenoot wilde apart afrekenen, maar dan moest ze even mee naar binnen, want desbetreffende kelner kon blijkbaar niet hoofdrekenen bij een bedrag van €20. We hebben het toen maar onderling rechtgetrokken, want de jongen deed alsof hij een enorme opgave te verwerken kreeg.
    Het terras is best gezellig, maar als er bij een drankje al dit gebeurt, heb ik op voorhand al geen zin meer om hier iets te gaan eten.

22. Vandaag 7-9-2013 lekker gezeten tot de rekening kwam. Er stonden heleboel dingen op die niet door ons waren besteld. In plaats van verontschuldigen zei de wat oudere dame met korte haar, grove taal (niet naar ons maar naar bedienend personeel). We schrokken hiervan. Dit soort dingen beginnend met K en eindigend met T zeg je niet tegen klanten die wekelijks komen. Al was het niet voor ons bestemd, je zegt het niet. Woede houd je achter gesloten deuren.

De wijn is hier altijd lekker en het eten ook, maar inderdaad de bediening, en zeker de oudere dame, moeten nog veel leren.

23. Slechte service. Lang (15 a 20 minuten) wachten tot ze komen vragen wat voor drankje je wilt bestellen. Als wij uiteindelijk weg willen en om de rekening vragen zitten we weer een kwartier te wachten. (terras was niet heel druk bezocht)

In de avond besloten het toch nog een kans te geven. We gingen er eten. Bestelling werd fout opgenomen waardoor we 3 kwartier op ons eten moesten wachten, de franse frieten (het bijgerecht) werd zomaar bezorgd zonder de hoofgerechten die pas een half uur later kwam. Meerdere malen aangegeven, het bleef fout gaan. Uiteindelijk het eten, krijgen we de helft niet. De glazen waarin ons drinken werd gesserveerd zat onder de lippenstiftresten, en wij droegen geen lippenstift! Heel vies en kwalijk.

Meerdere klanten zien overlopen naar cafe er tegenover i.v.m de slechte service, de service die mensen niet kregen. 20 minuten wachten voordat je kan bestellen voor een drankje is absurt.

Meiden in de bediening lieten veel glaswerk vallen.
    Een grote chaos! Sorry, maar dit is zeker geen aanrader!

Ook het eten dat je voorgeschoteld kreeg was minimaal.
    Naar einde van zo'n leuke dag.

24. Niet zo best; uiteindelijk wel goed opgelost.
    Simpele tosti besteld, € 4,00.

Kreeg een kaal bord met daarop vier kleine stukjes stokbrood met koude gestolde kaas en een plakje ham. Bakje tomatenketchup.
    Denk dat de stukje stokbrood overgebleven waren van een broodmandje bij een diner de dag tevoren. Geen opmaak, heel karig, denk dat ik bij de supermarkt nog geen halve euro kwijt zou zijn aan het basismateriaal. Wat een armoede...
    Daarnaast geen bestek, geen servet.
    Helaas kan ik de foto van het geheel hier niet plaatsen, zou veel verduidelijken.

Na een klacht onzerzijds werd ons nog een gratis kopje koffie aangeboden, dat was positief maar is eigenlijk geen oplossing.
    Vraag is ook; wat gebeurt er als je niet reclameert?
    Een goede chef zou niet toestaan dat dit bord de keuken verlaat. Derhalve een heel slechte beurt!

Service (dankzij bediening) goed; eten en prijs/kwaliteitsverhouding dankzij bovenstaande ervaring slecht.

25. Het eten is top
    Alleen de bediening kan beter, moet lang wachten op het personeel.