ma vanaf 08:00

1455203612 63
1512012690 67
1514197654 68
1520752548 67

1. Het was heerlijk. Wel veel lawaai omdat er een hele grote groep zat. Leuke bediening.

2. Het eten was vaak niet warm.
    Vlees was taai.
    Kwaliteit is achter uit gegaan.

3. Tip voor de eigenaren: ga de serveersters eens goed begeleiden. Serveren is een vak apart en niet voor iedereen weggelegd. Haal de biefstuk van de kaart, het lukt de kok niet om deze voor te bereiden zoals het hoort. Eten was verder prima hoor. Niets meer, niets minder. Maar voorlopig komen wij er niet meer.

4. J.G.Oostenbrink

Weer een geweldige avond gehad met de hele familie.
    Het heef ons ook letterlijk aan niets ontbroken vandaar dan ook alle tienen.

5. Langenhoff

2Jaar geleden voor de 1e maal daar gegeten, toen was het super en overheerlijk. Nu was het menu aangepast en is allerdaags en niets bijzonders meer. Kwaliteit is erg achteruit gegaan, jammer jammer. Zal het niet meer aanbevelen en kom er niet weer voor het eten. Hoorn blijft echter leuk voor een weekendje.

6. Heel lekker gegeten en lekker in de zon op het terras gezeten. Personeel was piepjong en wisten vaak niet wat de gerechten inhielden: bijzonder storend. Er kwam een wifi storing waardoor er 45 min geen bestellingen meer werden opgenomen maar er werd ons ook niets verteld: de service stopte gewoon ineens. Het dessert hebben we na zo lang wachten maar laten zitten.

7. Het eten was goed en lekker.
    Alleen toen we er twee uur zaten kregen we te horen dat we de tafel vrij moesten maken omdat ie weer gereserveerd was voor andere mensen.
    Volgens die medewerker was dat bij de reservering gezegd, ja echt niet er was een afmelding en daarom mochten wij de tafel hebben. Maar ze had niets gezegd dat we er maar een een uur en drie kwartier mochten zitten, om te eten. Dus wel lekker gegeten maar op eens waren we dus klaar.
    Dat hadden wij dat echt niet gedaan. Dat is zonde van je geld en tijd.
    Dat was dus niet klantvriendelijk en jammer dat er zo met klanten om wordt gegaan. Wij gaan er niet meer heen.

8. De eerste kennismaking met dit concept. Aangenaam verrast. Smaakvol, vlotte bediening en volop keuze. Voor herhaling vatbaar. Een dikke voldoende.

9. M. de Groot

Vandaag voor het eerst gegeten bij Gewoon Lekker in Hoorn, en het gezelschap waar ik mee was, was gezellig, maar ik zal er geen tweede keer binnenstappen. Het is een lawaaiig tentje met gerechten die niet heel bijzonder zijn. Alles is wat lauwig ipv heet/warm, de patatjes waren slap/lauw en had verschillende bruintinten... dus oudjes ertussen.
    Goed bedoeld concept, maar ik ga liever ergens anders heen.

10. Simone 28 punten

Gisteren hier voor het eerst gegeten. We kenden dit restaurant nog niet, maar op het internet zag de menu kaart er goed uit, dus we waren zeer benieuwd. Wat een goede ervaring! De bediening was vriendelijk en snel. De gerechten waren voortreffelijk! De sfeer was prima!
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

11. Bediening slecht, loopt door als je wat wil vragen. Bediening is erg traag. Ze kunnen nog een hoop leren met bediening!!

12. Gelijke monniken, gelijke kappen, toch?
    Dat geldt niet voor Gewoon Lekker in Hoorn.
    Het eten is lekker hoor en de prijs kwaliteit verhouding is prima.
    Maar als het gaat om service kunnen ze nog een hoop leren.

We zitten in de "achterzaal" met nog heel wat tafeltjes.
    Iedereen om ons heen besteld eten en drinken.

Er komt een stelletje met een verstandelijke beperking.
    Ook zij bestellen wat te eten en moeten direct afrekenen omdat het Koningsdag is.
    Op zich een goede reden maar alle andere mensen om ons heen en ook wij hoeven niet direct af te rekenen. Dat is echt heel vreemd.

Nadat wij hadden afgerekend, toch even naar de balie.
    Daar werd het nog vreemder. Er werd niet geluisterd en ook als een collega wat tegen me wilde zeggen, werd er direct gezegd niet op in gaan.
    Gedesillusioneerd zijn we weg gegaan.
    Hier komen we niet meer terug.

13. Gister hier gegeten. Eten eenvoudig en onder de maat. De mix grill besteld, wat 3 stukjes vlees met wat groenten moesten voorstellen, stukjes vlees waren nog droger dan een stuk karton. Spare-ribs konden er mee door, maar waren behoorlijk droog. Als je bijvoorbeeld een salade bestelt, is de sla zeik nat van de overmatige dressing die ze over de salades heen deden. Toch betaal je 22,50 euro voor een diner, waar je met al die kleine gerechtjes qua prijs nooit in de buurt van komt. Bij de bediening oogt het ook niet zo enthousiast. Al met al leuk als je heel simpel wilt eten. Het interieur in de zaak oogt wel verzorgd.

14. Gisterenavond voor de viering van ons huwelijk (44 jaar) gekozen om hier te eten. Dachten zo aan te schuiven op een dinsdagavond, maar er waren nog maar weinig vrije tafeltjes (=positief bedoeld, er blijkt dus grote belangstelling voor dit restaurant te bestaan!).
    Kregen een tafeltje voor 2 personen in een gezellig hoekje aangewezen. Naast ons aan de lange tafel een vrolijk gezelschap. Ons deert dat niet, want dat zijn wij in onze grote familie wel gewend. En het klikte want over en weer konden we wat kwinkslagen uitdelen. Wel begrijpelijk dat mensen die erg op hun rust gesteld zijn, hier wat minder positief over zouden denken.
    Maar nu het eten en de bediening. Wij kozen voor het onbeperkt à la carte eten voor het All-in bedrag van € 22,50 p.p.
    En dat bleek voor ons een succesformule te zijn. Heerlijk afwisselend gegeten met niet te grote (maar ook niet te kleine!) porties, zowel vegetarisch als niet-vegetarisch. Vlotte bediening, ondanks de drukte. We hebben geen moment langdurig hoeven te wachten op de volgende gang. Knap hoe de bediening dit alles zo heeft bijgehouden.
    En als afsluiting een heerlijk toetje met als verrassing siervuurwerk bij het toetje i.v.m. onze huwelijksdag! En dat leverde weer een vrolijk "Lang zullen ze leven" op van de lange tafel naast ons.
    Kortom, het was voor ons een zeer geslaagde avond, met heerlijk eten en drinken, een leuke ambiance, vrolijke mede-restaurantbezoekers en een voortreffelijke bediening.
    Wat ons betreft dus "warm aanbevolen!"

15. Jacqueline

Het zit me nog steeds niet -gewoon- lekker. Tweede Kerstdag met de familie bij Gewoon Lekker in Hoorn gegeten. Ik snap niet dat er goede recensies zijn. Het eten was echt onder de maat. De schol te bruin gebakken, een guacamole zonder smaak, zompige ravioli, enfin zo kan ik nog even doorgaan. Ik ben absoluut geen moeilijke eter, maar weet wel wat lekker eten is. Ik raad het dus niet aan. Om positief af te sluiten: de voorgerechten waren heel lekker.

16. In de afgelopen twee maanden, heb ik drie keer gegeten bij Restaurant Gewoon Lekker. Gisteravond was de derde keer. De eerste keer zijn we hier met 4 personen wezen eten. De tweede en derde keer respectievelijk met 8 en 5 personen.

Eten & drinken
    Je krijgt mooie gerechten geserveerd die allemaal lekker smaken. Tot op heden vonden we alle gerechten erg lekker. Ook heb ik nu al twee verschillende kaarten gehad. Het restaurant veranderd dus regelmatig van gerechten en dat maakt het ook erg leuk om er terug te komen.

Sfeer
    Ik vind dat het restaurant een gezellige huiselijke sfeer uitstralen.

Het bedienend personeel was vriendelijk. De gerechten worden netjes uitgeserveerd.

Prijs / kwaliteit
    Voor € 22,50 kun je de hele avond onbeperkt gerechtjes proeven, tot de keuken sluit om 22.00 uur. Gezien de lekkere gerechten en de prijs vind ik de verhouding prijs / kwaliteit prima.

17. Neeltje

Heerlijk gegeten vanavond, het was allemaal van prima kwaliteit! Een vlotte bediening en prima sfeer! Een aanrader!

18. Vincent

Wat een slechte tent. Van de 3 keer dat wij hier zijn geweest, ging het 3 keer mis met de bestelling. Toch knap.

19. Ik vond het erg lkkr eten en erg gezellige sfeer

20. We hebben een heerlijke avond gehad. Prima bediening, lekker eten, met 1 groot minpunt. De ventilatie voldoet niet. Het werd warmer en warmer en ik ben met een flinke hoofdpijn weggegaan. Had het idee, dat er geen zuurstof meer in de lucht zat. Hele nacht hoofdpijn na een avondje uit viel erg tegen.

21. Gewoon Lekker is een restaurant waar ze geen rekening houden met Coeliakie. Erg jammer! Ze geven aan 'lekker' glutenvrij te serveren, maar lekker is het niet. Mensen met Coeliakie of gluten intolerantie raad ik niet aan hier te gaan eten.

22. Zaterdag 23 januari ging ik voor een verjaardag met mijn vriendinnen eten bij gewoon lekker. Ik heb een gluten intolerantie. Maar dit zou geen probleem zijn volgens Gewoon Lekker want er is een glutenvrije kaart. De ambiance is erg leuk gestyled, daar ligt het niet aan.

Voor 22,50 kun je vind ik persoonlijk niet veel verwachten en dat is dus ook zo. Ik bestelde kabeljauw en één van mijn vriendinnen ook. Haar bordje was mooi opgemaakt met een sausje en garnituur en ik kreeg alleen een klein stukje kabeljauw op een verder kaal bord. En mag gezegd worden glutenvrij patatjes deze worden in apart frituurvet gebakken waar geen bitterballen met paneermeel in gebakken zijn, want deze bevatten ook gluten.

Ik heb het personeel hierop aangesproken of ik niet wat groente kon krijgen of een glutenvrij sausje bij mijn vis. Het meisje zou het doorgeven. Vervolgens bestelde ik kippen dij met spinazie en roomsaus. Helaas kreeg ik een kaal stukje kip op mijn bord (helaas heb ik geen foto gemaakt). Mijn humeur was flink gedaald inmiddels, voelde me echt buitengesloten en niet gehoord.

In een roomsaus zitten normaal geen gluten maar kreeg weer een stukje kip en verder niets. Gewoon lekker is dus niets voor mensen met gluten intolerantie. Gewoon niet LEKKER. Leuk dat het word aangeboden, maar de kennis is er niet, je hoort wel sausjes en groente die je weglaat bij een bepaald dieet te vervangen voor wat anders.

Het personeel deed zijn best. Maar zijn erg jong.

De Coeliakie vereniging heeft een lijst van restaurants waar je wel lekker en veilig kunt eten, deze worden ook op de hoogte gebracht door mij van deze gang van zaken. Glutenvrij betekend een glutenvrije werkplek, andere soort bindmiddelen gebruiken dus i.p.v. bloem glutenvrije bloem of maizena. Daar is een speciaal protocol voor, dit mag je dus niet zomaar voeren.

Ik begreep later dat gewoon lekker een concept keuken is, dus dat alles van te voren word klaargemaakt dus er is geen plaats voor aanpassingen want alles staat al klaar.
    Een apart sausje is een probleem.

Ik schrijf dit voor toekomstige klanten en om mijn boosheid en teleurstelling een plek te geven. Voor mij geen Gewoon Lekker meer maar een restaurant waar de kok gewoon een lekker sausje bij mijn visje serveert en dat ter plekke kan klaar maken.

Dit was mijn jammer genoeg vervelende ervaring met Gewoon lekker.

Esther

23. Ulla van Laar

Mooi opgeknapt! Leuke loungebar! Helaas gaat het personeel er om 16.00 uur eten (in shifts). Denk je gezellig te gaan borrelen, zit je tussen het personeel dat ook nog eens vrijuit roddelt over het eten en klanten. Kan echt niet!!

24. We hebben heerlijk gegeten. Porties zijn groot genoeg, vriendelijk personeel en de sfeer is heel gezellig. Zal hier wel vaker komen 👍

25. R, Hageman

Ik was in de nieuwe afdeling in Hoorn. Bediening was attent, maar ook wat opdringerig. Misschien omdat het rustig was.

De porties waren aan de magere kant, biefstuk waren reepjes en ik denk dat je van een enkele biefstuk wel twee maal biefstuk in reepjes kan serveren. De reepjes waren in een kom in een bruin papje, wat Stroganoffsaus zou moeten zijn, Ik heb de Stroganof smaak niet kunnen herkennen. De Keizerskroon had altijd perfecte Stroganof saus, dus waarom nu deze vreemde saus? De friet was vreemd gevormd, maar smaakte wel goed. wel wat slap, maar ik hou niet van harde patat. Ik denk niet dat het handgesneden friet was. Het bakje sla en de frieten waren maar kleine porties.
    Mijn vriendin had een Italiaans gerecht en vond dit ook erg weinig. Wel was het mooi op haar bord gelegd.

Ik denk dat deze zaak wat hogere prijzen hanteert dan de Keizerskroon, maar dat de hoeveelheid en de kwaliteit achterblijven. Wellicht dat deze zaak hun producten als culinair wil presenteren, maar daarvoor schiet de kwaliteit tekort. Het is te gewoon om culinair te zijn.

De Keizerskroon had een prettig en uniek interieur. Dit gaat aangepast worden. Ik ben bang dat dit het unieke karakter van der Keizerskroon gaat aantasten.