Eetcafé Bommels in Hoorn

1201464406 79
1208238560 79
1269205947 86
1479204725 86

1. Super gegeten goeie en gezellige sfeer.

2. Goed te eten. Geen hoogstaande gerechten. Inderdaad een no-nonsense mentaliteit. Echter is deze no-nonsense even te serieus genomen. Je kan namelijk ook TE amicaal zijn. Denk aan als je gereserveerd heb en je komt binnen en wordt aan de bar geplaatst voor een drankje, dan wordt er tegen je aangebeukt, er worden geen excuses aangeboden. Drankjes worden te pas en te onpas op tafel gezet zonder dat je hier om vraagt. De menu kaart wordt opgenoemd alsof er een drol bij de eigenaar dwars zit die hij kwijt moet. Sneller kan bijna niet. Als je vraagt of hij het wilt herhalen is hij alweer een biertje aan 't intappen voor de volgende gast.

Het runnen van een restaurant op deze manier is leuk, maar je kan het overdrijven ook. Ik ben niet je vriend, ik ben je gast. Een grapje op z'n tijd is leuk, maar hou het netjes. Dit is gewoon irritant. Hierdoor komen wij niet meer (en meerdere mensen die wij spreken). Het eten is wel oké, maar wij irriteren ons kapot aan de nonchalante manier van de gasten "bedienen".

3. Wim Tulleners

Erg goed en alles wordt niet te snel achter elkaar geserveerd. Al met al heel erg goed en lekker gegeten.

4. Super lekkere grote rib-eye gegeten, halve aardappel en 2 happen sla, erg weinig, je kon wel extra groente bijbestellen tegen betaling. Geen kaart waar de drankjes op stonden, belachelijk, maar dat is normaal volgens het personeel van Bommels. Ze weten ook niet precies hoeveel een glas wijn kost, pas toen ze het half volle glas wijn serveerde wist ze de prijs.

5. Het eten was lekker, het ziet er gezellig uit (je zit bovenop elkaar, drukte moet je van houden), maar de bediening heeft mij wel met stomheid geslagen. Half 7 gereserveerd, waren ook stipt op tijd, het duurde alleen even voordat het duidelijk was dat de enige vrije tafel voor ons bedoeld was. Prima, kan gebeuren. Er wordt nog nagegaan of wij tijdsgebonden zaten: ik vermeld dat ik uiterlijk 8 uur wilde vertrekken, was geen probleem. Enkelen van ons bestelden een voorgerecht, hebben we een aardig tijdje op moeten wachten. Tot het kwart voor 8 was, ik wil doorgeven dat mijn gerecht geannuleerd mag worden want dit duurde allemaal veel te lang en ik moest weg. Maar nee, het lag net op de grill en het was sneller gegaan als er geen voorgerecht was besteld. Kortom, het feit dat ik ruim anderhalf uur moest wachten op mijn eten (om tien over 8 het eten naar binnen moeten schuiven) was onze eigen schuld. Al met al vind ik krengerig nog de beste omschrijving hoe hier mee is omgegaan. Aan de andere reacties te lezen lijkt het of wij ergens anders zaten, maar ik weet wel dat wij geen terugkerende klanten zijn.

6. Top restaurant met een heerlijke no nonsens sfeer.. Heerlijk gegeten en bediening is vriendelijk en snel. Aanrader!

7. r sinnema

8. Weinig woorden, duidelijke boodschap. Lekker gegeten bij Bommels. Was een gezellige avond en een vriendelijke sfeer.

9. Heerlijk gegeten weer bij Bommels zoals verwacht!. Bij Bommels kun je gewoon perfect bommelen. De gambas en salade zijn gewoon super lekker. Ga zo door Bommels.

10. Bommels is met stip nummer 1 voor mij! ik kijk er altijd erg naar uit om er te eten, het eten is dan ook super goed en de prijs vind ik meevallen. Dat mensen lopen te zeuren over dat ze het water moeten betalen zou ik zeggen blijf dan lekker thuis, dat je een flesje water krijgt is tegenwoordig niet meer dan normaal.

Personeel is ook altijd erg vriendelijk en goed oplettend. Goede service wat betreft het vol houden van de glazen en de belangstelling of alles naar wens is. Bommels ga zo door en hoop nog jaren te kunnen genieten van de sfeer en het eten en drinken!

11. Eten is 2 sterren en 3 fork/messen waard. Af en toe komen top Chefs als Lucas Rive hier koken De service is excellent en de Witte Brigade super klant-vriendelijk. Sfeer is zeer intiem en tafels zijn zo dicht bij elkaar dat je het gevoel krijgt allemaal aan een tafel te zitten. De kwaliteit van het eten is zeer de prijs waard, prijzen zijn meer dan redelijk.

12. Rene 186 punten

Leuke restaurant en redelijke prijs kwaliteitsverhouding.
    Het eten vindt ik wel altijd lekker.

De bediening vindt ik op zich prima, alleen vindt ik dat als de eigenaar aanwezig is, dan ook heel erg "aanwezig" is en dat stoort mij nogal waardoor ik de sfeer wat lager beoordeel.

Als je met een grotere groep bent heb ik wel eens het idee dat ze je expres langer laten wachten, zodat er wat meer gedronken wordt. Ik snap dat het langer kan duren omdat ze je allemaal tegelijk willen serveren, maar hier duurt het wel erg lang. Dat vindt ik persoonlijk vervelend.

13. J.S.S. 311 punten

gezellig klein restaurant/eetcafe. vriendelijk personeel. betaalbaar eten. kom zeker nog een keer terug

14. Het beste, gezelligste, betaalbaarste restaurant van Hoorn en omstreken. Kom hier regelmatig met familie en of vrienden. Kwaliteit altijd goed. En dat ik moet betalen voor een water( spa blauw ) vind ik niet meer dan normaal. Voor niks gaat de zon op en bovendien krijg je altijd een heerlijk broodje kruidenboter van het huis. Jongens ga zo door en ik blijf komen!

15. De carpaccio was heerlijk, de wrap was oké, de sfeer was goed..........en toch viel iets mij tegen.
    Bij mijn tweede wijntje vroeg ik om een glaasje water. Prompt stond er een flesje water op tafel. Toen ik aangaf dat ik graag een tapwater wilde, gaf de serveerster aan dat hier alleen flesjes water werden geserveerd. Voordat ik antwoord kon geven, was zij er al vandoor. Niet erg netjes.
    Jammer dat Bommels de klanten niet de gelegenheid geeft om gewoon tapwater te drinken. Dat is prima water en beter voor het milieu.
    Komt er een volgende keer? Ik denk het niet.

16. Afgelopen week hier voor het eerst geweest, kom zeker terug. Leuke zaak, prima sfeer, goede kaart.
    Wij hadden een tafel boven, erg goed te doen en echt niet te warm. Had wel met de bediening te doen. Hoe vaak die de trap op en af moeten rennen is echt niet te tellen. Service top. Zoals bij de meeste restaurantjes in het hartje van een stad is parkeren natuurlijk niet gemakkelijk, maar dat moet je maar op de koop toe nemen om een gezellige avond te hebben met heel goed eten .

17. Kwalteitsvlees! Kaart was wel beperkt en erg veel vleesgerechten. Wel druk en daardoor rumoerig. Boven is het erg warm en als je in het midden zit, zit je in de tocht van de airco.

18. De hoop met tienen de eigenaar te kunnen paaien en een knipoog te laten geven bij het vragen naar de rekening, is met de voorafgaande beoordelingen al van tafel geveegd. Want wie goed doet, mag wat mij betreft ook goed krijgen. En heeft bovendien recht op een een eerlijke beoordeling. Als wij in Hoorn buiten de deur willen eten is dit een van onze favorieten. Hoge kwaliteit keuken, goede wijn en prima sfeer. Een aanrader dus.

19. Natalia

20. Eten altijd erg goed. Bediening attent. Meestal zijn wij er op zaterdag, het is dan wel erg druk, gezellig, maar gaat altijd ten koste van iets.

Wil je een gezellige avond met goed eten in Hoorn? Sla Bommels dan niet over.

21. Van de week gegeten met een groep. We waren aan tijd gebonden omdat we die avond nog andere bezigheden hadden.

Dit vooraf aangegeven en het is de avond zelf prima verlopen.

Attente bediening en prima eten!

Wij hadden familie uit Griekenland mee en die waren ook onder de indruk van het lekkere eten en de goede sfeer.

Ook in 2011 blijven we zeker genieten van het lekkere eten bij Bommels.

22. Als ik mijn favoriet van de restaurants in Hoorn zou moeten kiezen, is dat echt Bommels. Ik heb er verschillende malen heerlijk gegeten en het was de rekening dubbel en dwars waard. De service is goed, de prijs is goed, de sfeer is geweldig! En het eten is hemels! (voorgerecht gevulde champignons.. een aanrader ;) )

Het enige kleine minpunt is dat het een beetje krapjes is.

23. Al vele malen gegeten hier. Altijd prima kwaliteit! Gezellige bediening die leuk reageert op bijv een jarige! Toch een klein minpuntje... wel erg krap allemaal.

Maar altijd prima eten en goede sfeer dus dat nemen we dan maar op de koop toe.

24. Gisteren bij Bommels gegeten, heerlijk!

Heel gezellig restaurant, hele fijne bediening die ook gezellig een praatje maakt. En natuurlijk het belangrijkste; geweldig eten. Dit is echt een aanrader, een heel normaal eetcafe met gezellige bediening en top eten.

Wij komen zeker een keer terug!

25. Heerlijk gegeten, er staan gewone en originele gerechten op de kaart, voor ieder wat wils dus. De tafels staan echt super dicht op elkaar, zo had ik het nog nooit gezien, als je claustrofobisch bent niet heen gaan. Er werd behoorlijk doorgeschonken met het drinken. Erg vriendelijke bediening en royale porties.

26. Gezellig en ongedwongen eten, maar wel krappe tafeltjes. Donderdag avond, te weinig bediening. Te lange wachttijden. Voor een flesje wijn van 19.00 euro verwacht ik wel dat hij aan tafel wordt geopend, niet dus. Kwaliteit ruim voldoende.

27. Hans en Joek

Meermalen geweest. Eenvoudig, gezellig, ongedwongen maar bovenal lekker eten. Bediening is gewoon leuk en goed. Prijzen zijn erg redelijk. Kortom: een aanrader.

28. Altijd een gezellige sfeer hier.

Soms erg amicale bediening maar dat maakt het juist leuk.

Prima menukaart, altijd iets buiten de kaart om als specialiteit.

Prima porties en kwaliteit / prijs verhouding is okay.

Erg leuk eetcafe.

29. We kwamen hier op woensdagavond eten met zeven personen.

De zaak zat bijna helemaal vol en we kregen de ronde tafel beneden.

Daar heerlijk gegeten, de soep was tamelijk zout, zowel de tomaten als de uiensoep maar verder was het eten voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk.

Enige minpuntje: de wat schreeuwerige overige klanten, die er voor zorgden dat we elkaar nauwelijks konden verstaan en we moesten daardoor met stemverheffing met elkaar communiceren.

Maar daar kunnen de mensen van Bommels ook niet zoveel aan doen, de muziek stond gelukkig niet hard aan.

30. Leuk restaurant, leuke bediening, gezellig en goed eten.

31. M'n vriendinnen hadden voor m'n vrijgezellenfeestje geregeld dat we bij Bommels gingen eten. We hebben allemaal onze vingers afgelikt en je krijgt veel meer op je bord dan waar je voor betaald ;-)

Personeel was erg vriendelijk, maar wel een tikkeltje te informeel.

32. Michiel de Ruijter

Afgelopen zondag met 9 personen gegeten.

We hebben het menu genomen wat ons werd aanbevolen.

Variatie van 4 voorgerechtjes, ossehaas-medaillons en chocolade dessert.

Geheel voor EUR 26,--. Wat een super menu voor een leuke prijs.

We hebben gesmuld met z'n allen. Trouwens die rode wijn,

Viu Manent Merlot 2008 mag er ook wezen. Kortom, Bommels een aanrader dus.

33. bloembinderij roses & more volendam

We hebben hier gegeten, met tien collega's en allemaal echt heerlijk gegeten, niets op aan te merken.

Zeer gezellig eetcafe en heel vriendelijk personeel, die ook nog tijd hebben voor een praatje. Wij komen zeker een keer terug.

Groetjes uit Volendam.

34. Verrassend goede kwaliteit. Gezellig vol. En vriendelijke en alerte bediening. Gezellige avond dus.

35. Staan niet direct klaar voor de klant, geen vriendelijke uitstraling van het personeel. Wel erg goed eten.

36. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en een mooie kaart.

De bediening was erg vriendelijk en qua prijs kwaliteit was het goed te betalen!

37. M.HOBBELINK

Super restaurant, inderdaad reserveren is een probleem, een tafeltje bestellen die JIJ graag zou willen, onmogelijk, daarentegen eten echt heerlijk!

38. Toprestaurant, goed eten, gezellige tent.

Wereldzaak, als je nog niet bent geweest, snel reserveren.

Zeker aanbevolen.

39. patrick

Top gegeten, top zaak, leuke bediening, goed eten..
    1 van de beste in hoorn.

40. Ik heb al een paar keer gegeten bij Bommels en iedere keer qua eten prima bevallen en bediening ook, alleen de ene keer zaten we met de keuken in ons nek en de andere keer werden we bij de deur geplaatst.

Ik heb de laatste tijd regelmatig geprobeerd te reserveren, maar iedere keer kregen wij een mevrouw aan de lijn die het niet hoog op heeft met klantvriendelijkheid, ze wil niet luisteren naar eventuele voorkeuren die we aangeven waar we graag zouden willen zitten.
    Al bel je een week van te voren dan krijg je een snauw en wordt er gezegd dat er geen plaats meer is en dat je maar moet zien waar je komt te zitten.

Aangezien wij veel zakelijjke relaties meenemen en vrienden en kennissen had ik toch iets meer vriendelijkheid verwacht.
    Jamer maar helaas ik zal hier vanaf nu niet meer heen gaan, want ik wil gewoon graag weten waar ik kom te zitten en probeer al 3 weken een normale reservering te doen, maar dat willen ze blijkbaar niet.

41. Restaurant om regelmatig te gaan eten!

42. Heerlijk eten, prima bediening....kortom. Toppie!!

43. Zeer goed restaurant, goeie locatie en overheerlijk eten. Niet te gecompliseert menu voor ieder wat wils. Kortom super.

44. Erg gezellig en knus restaurant. Bediening was top.Alles correct en hat eten om je vingers bij op te peuzelen. arrogantie heb ik niet kunnen ontdekken.Kom zeker nog een keer en neem ik mijn vrienden mee.

45. Erik Ceelie

Ik ben nu meerdere malen naar Bommels geweest en elke keer was het erg gezellig. prijzen zijn goed te betalen en het personeel is erg vriendelijk.