De Keuken van Tante Cornelia in Hoorn

Bezorgrestaurants in de buurt van De Keuken van Tante Cornelia

1. Ik heb al meerdere keren high tea van De Keuken van Tante Cornelia aan huis geserveerd gekregen en het is werkelijk grandioos hoe goed dat verzorgd is. De tafel wordt zelfs voor je gedekt en heel mooi opgemaakt met de schalen met hapjes en de verschillende soorten thee. De high tea hapjes zijn allemaal super vers en je krijgt absoluut waar voor je geld door de grote hoeveelheid aan overheerlijke lekkernijen. Voor 19,95 een high tea aan huis met zo'n grote hoeveelheid heerlijke hapjes en dat aan huis vind ik geen geld, zeker niet omdat het allemaal door Tante Cornelia zelf gemaakt is en omdat het zo'n grote hoeveelheid aan lekkernijen is dat het vrijwel niet op te krijgen is en je sowieso daarna niet meer hoeft te eten.

2. De keuken van tante Cornelia heeft de catering bij mijn schoonzusje haar 'bride to be' feestje geregeld. Het was keurig verzorgd, ruim voldoende voor iedereen en overheerlijk! Alles is zelfgemaakt, en dat is te proeven!