Brasserie in de Verleeden Tijd in Hoorn

1297541949 92
1331219088 89
1412044222 86
1459192217 91

1. Weer heerlijk gegeten. Wat is het toch gezellig bij jullie.

2. J.Manschot

Wat was het weer keurig verzorgd en daarbij ook zo lekker gegeten.

3. Marianne

Gisteren high tea gehad. Heerlijke hapjes, leuke entourage, vriendelijk behulpzaam personeel. Een paar tips: zorg dat de binnenkant van de kopjes geen aanslag heeft (beetje schuurmiddel doet wonderen) en zet goede thee in een pot, waar een deksel op past. (Ander, groter thee-ei, waar 4 gram goede thee ruim in past, zodat de blaadjes zich kunnen ontvouwen.) Deze thee proefde nergens naar. Ja, warm water met een kleurtje. Kom op, als jullie alles zo goed kunnen verzorgen lukt dat ook wel. Voor de kosten hoef je het niet te laten en dan is jullie high tea echt een aanrader.

4. Afgelopen donderdag heerlijk koopavondmenu gehad; alles is zo lekker; ook de koffies en de wijnen. De high tea is ook heel goed en uitgebreid; alles zelf gemaakt en geen gehaast. Heerlijk, de relaxte sfeer!

Heel blij dat wij hier ons 25 jarig feest gaan vieren, nu al heel veel zin in! Ik blijf reclame maken voor jullie in mijn salon; jullie verdienen het! Groetjes van Rob en Nicolet Dekker

5. Vanmiddag hadden ik en mijn man andré heerlijk geluncht. Een heerlijk brood met alles erop en eraan, voor herhaling vatbaar. We hebben ook lekker gedronken. Goede sfeer en gezellig. En we werden goed bediend, goed gedaan meiden en john en saskia, onze complimenten daarvoor. Tot de volgende keer. Groetjes van nancy en andré.

6. marijke

Vanmiddag weer een heerlijke high wine gehad. Alles is perfect, overheerlijke hapjes met zalige wijn erbij. We gingen voldaan de deur uit. John en Sas, de meiden hebben het heel goed gedaan, het was erg lekker en erg leuk dat de jarigen een mooie roos mee naar huis kregen. Liefs, Marijke.

7. Allemaal dikke tienen. We hebben hier al meerdere malen heerlijk mogen lunchen. Vandaag voor het eerst gedineert. Heerlijke gerechten van goede kwaliteit en voldoende keus. Het menu wisselt per week en ook dat is een enorm pluspunt! Zo kun je steeds iets nieuws proberen. Al mag van ons de spaanse kip wel vast op het menu komen te staan ;-) ronduit voortreffelijk!
    Bediening top! Fijne sfeer, erg gezellig en betaalbaar! Zeker een aanrader. Wij komen zeer zeker terug.

8. Vanmiddag heerlijk geluncht in deze Brasserie. De broodjes waren voortreffelijk en de sfeer uitstekend.
    Absoluut een aanrader!

9. Een geweldige high wine gehad. Met erg lekkere hapjes en voortreffelijke wijnen erbij. Bediening in de tuin was leuk en gezellig. We gingen echt nokvol de deur uit, het is allemaal meer dan genoeg. We waren vooral erg gek op de kaasfondue!
    Een aanrader: high wine!

10. W. de Boer

Het eten was erg lekker. En het is er erg gezellig!

11. Denise Kersten

12. Han en Ineke Monster

Regelmatig drinken en eten we wat in de Verleeden tijd. Dit vanaf 2006, sinds we in Hoorn wonen (ook ons 35 jarig huwelijk daar gevierd, met vrienden en familie, 35 man. Was top). Altijd gezellig! Kan niet anders zeggen! Komt grotendeels, denken wij, door al die leuke mensen die er werken en natuurlijk het lekkere eten en de knusse sfeer. Nostre complimenti per voi! Tot snel, Han en Ineke

13. Vandaag onze WF deal gebruikt voor de brunch, wat was het heerlijk allemaal, te veel om op te noemen. We hebben genoten, alles smaakte perfect en ook nog vers gemaakt. Een dikke 10 van ons alle vier.

14. Een tijdje geleden heb ik de verleeden tijd weer eens aangedaan. Samen met mijn vriend, zijn moeder en zus, zijn we op een zonnige dag op het binnenterras neergestreken voor een heerlijke lunch.
    Zodra je binnenkomt merk je direct de ongedwongen sfeer en zodoende zit je zelf ook heel ontspannen. De gerechten worden met zorg bereid en zijn qua portie ook meer dan voldoende. De kaart biedt volop keus en zo is er voor ieders smaak wel iets op te vinden. Ik kon niet voorkomen dat ik even kon meekijken op een tafel waar een aantal dames een high tea genoten. Een ervan lustte schijnbaar bepaalde dingen niet, maar ik kreeg mee dat daar heel secuur mee werd omgegaan en ze zodoende alternatieven kreeg aangeboden. Ik vond het wel jammer, dat uitgerekend de keer dat ik er heen ging, een aantal jongens achter de zaak aan het klussen waren, waardoor deze continu heen en weer liepen. Het werd na een tijdje een klein beetje vervelend, dat heen en weer geloop, maar het ging niet gepaard met herrie of klusgeluiden. Desondanks een prima ervaring en weer erg smakelijk getafeld.

15. Er zitten spinnen naast de tafel. Het duurde een kwartier voor dat we iets konden bestellen. Het duurde een kleine 40 minuten voordat ons eten er was, en alles zit onder het stof.

16. r sinnema

17. B.J. Offenberg

Wij hebben in brasserie 'In de verleeden tijd' op 10 mei 2014 ons 40-jarig huwelijk gevierd. Het was in één woord meer dan geweldig. Wij werden heel gastvrij ontvangen door de eigenaren John en Saskia Paulussen, dochter Cindy en personeel. Heerlijk gegeten en daarna nog een feestje gevierd, wij willen niet overdrijven maar het was ons meer dan een 10 waard. De familie Paulussen en personeel hebben deze avond voor ons onvergetelijk gemaakt. Ook familie en vrienden waren vol lof over het eten en de gastvrijheid. Nogmaals het was een top avond.

18. Lekkerste sandwich zalm die ik ooit gegeten heb! Je krijgt lekker veel. Zalm, saus, brood en roomkaas waren heerlijk! Het ziet er gewoon heel smakelijk uit. Bediening is vriendelijk en het is er altijd beregezellig. Vooral in de tuin die heel het jaar open is. Je kunt daar prachtige foto's maken overigens! Hierbij wat foto's van de high tea.. om te smullen toch?

19. Als je een rustig plekje zoekt moet je hier niet zijn want de brasserie zit echt vol en wij snappen waarom dat was. Wij namen daar eigen gebakken appeltaart met koffie en die was echt onwijs lekker. Ondertussen zagen wij heel goed uitziende broodjes voorbij komen die door zeer vriendelijk personeel werden rondgebracht. Gezellige sfeer voor, binnen en in de tuinserre van de brasserie. Zeker een aanrader als u een dagje Hoorn gaat en dan is het op zaterdag een super gezellig dagje uit!

20. Gisteren weer met de hele familie bij brasserie de verleeden tijd gegeten. Tijd om een recensie te schrijven; eten en drinken in combinatie met prijs/kwaliteit is echt top. Je krijgt niet van die mini broodjes waarvan je daarna naar de snackbar moet omdat je niet vol zit. De sfeer is te vergelijken met het "huiskamer sfeer". Service is prima, eigenaar en eigenaresse schromen niet om een praatje met de gasten te maken en op het gemak te stellen. De rest van het personeel ook erg aardig en behulpzaam. Ik zeg de moeite waard voor een bezoekje als u in Hoorn bent!!!!

21. Ingrid Stapel

Vandaag hebben we (moeder en drie dochters) een overheerlijke high tea genuttigd bij De Verleeden tijd! Het was een echte gevarieerde verrassing met een perfecte mix van hartige en zoete gerechten. De bediening perfect. We komen zeker nog een keer terug.

22. fam. Smits

High-tea gehad vandaag. Helemaal top.
    Leuke bediening, heerlijke hapjes, diverse high-tea"s gehad maar dit was de allerbeste! Een groot compliment voor jullie.
    gr

23. Ted van der Bruggen

Wauh! Dat was gisteren een nieuwe top-ervaring! High Tea...met ons gezelschap van 24 personen en dat 'gewoon' in Hoorn. In de heerlijk verwarmde buitentuin van In de Verleeden Tijd was de sfeer ongedwongen en werden wij de hele middag getrakteerd op tal van kleine, verrassende hapjes. De entourage doet buitenlands aan en dat zag ik vandaag al op de foto's. Goed geserveerd, prima service, aardig en voorkomend personeel en zeker, en dat is natuurlijk het belangrijkste, we werden culinair verwend! En dat tegen een schappelijke prijs.
    Ja zo'n gelegenheid kan je met overtuiging aan je vrienden aanraden!

24. Gewoon het lekkerste adres, alles is er even lekker, en ze zijn ook allemaal erg aardig, blijft gewoon mijn stam adresje.
    Dikke 10 !!!!

25. We hebben hier de paasbrunch met de kinderen gedaan.

Geweldig hoor.

Komen hier vaak even in de buitentuin wat eten of drinken.

Moeten wel met de fiets uit Purmerend komen.

Hebben het er wel voor over.

Lieve mensen die John en Sas.

We voelen ons hier erg op ons gemak.

26. Vera en Brent

Heerlijk gelunched ( al meerdere keren), lekkere soep, heerlijke broodjes en laatste keer een heerlijke maaltijd salade. Enige aantekening dat in de tuin ( overdekt dus ook met regen prachtig) gerookt werd.

Maar volgende keer een high tea proberen.

27. Christel Zwaan

Na in vele zaken lauwe cappuccino geserveerd te krijgen kwamen we een aantal jaren geleden in de verleeden tijd en kregen voor het eerst in Hoorn hete cappuccino, wat een genot.

Sindsdien komen we alleen nog hier en hebben al heerlijke Kerstdiners, paas brunches of een heerlijke tosti of salade verorberd.

Het eten is altijd goed, leuke mensen en een gezellige sfeer.

Zolang de hete cappuccino blijft gaan wij er niet meer weg.

28. janine 211 punten

Na een niet zo geweldig begin (een niet al te vriendelijke opmerking dat we aan de grote tafel konden gaan zitten terwijl ik en tafeltje voor 2 had gereserveerd), hebben we toch lekker gelunched.

Broodjes waren niet overdreven groot, maar goed belegd en een lekkere salade erbij.

Gezellige sfeer.

29. De High Tea van In Den Verleeden Tijd in Hoorn is werkelijk geweldig! Heel uitgebreid en vooral heerlijk van smaak: een welkomstdrankje vooraf en daarna 4 gangen met hapjes van hartig naar steeds zoeter en de thee van licht naar zwaarder. Met vriendelijke uitleg voorafgaand aan elke gang.

Ik heb al op veel plaatsen een High Tea gedaan, zelfs in Londen in een gerenommeerde zaak, maar die van De Verleeden Tijd steekt overal met kop en schouders bovenuit!

Echt een aanrader dus!

30. We komen hier regelmatig wat eten en drinken, vooral in de overdekte tuin is het genieten.

John en Saskia zijn leuke mensen die altijd hun best doen om het naar je zin te maken.

Is altijd even gezellig hier, we voelen ons hier echt thuis.

John, Saskia en team, jullie zijn toppers.

Groetjes, Wilma.

31. Op 15 december2010 het bereiken van mijn aow leeftijd gevierd.

Bij de verleden tijd.

Tijdens de voorbereidingen was alles bespreekbaar. Advies van Saskia maar ook de eigen inbreng was welkom. (en werd ook gehonoreerd). Veel positieve reacties van onze gasten gehad.

Saskia/John en de fijne bediening:

Top bedankt: Henny en Bob.

32. Gezellig, lekker eten en niet duur.

33. Fantastisch en nog betaalbaar ook.

Ik kom hier tegenwoordig met mijn zakenrelaties eten, veel privacy achter in de gezellige overdekte tuin. Van mij een dikke 10.

John, Saskia en team ga zo door!

34. william

De borrel tijdens onze bruiloft hier gevierd. De manier waarop wordt meegedacht in het voortraject, de aankleding van de zaak, de ervaring, de vriendelijkheid van alle medewerkers en het heerlijke eten ( 6 verrukkelijke hapjes) kan niet anders betekenen dan dat zij een dikke tien verdienen! Een absolute aanrader!

35. Wij hebben 2e paasdag zo`n heerlijke brunch gehad, dat willen we even kwijt. Je wordt daar echt verwend. Iedereen is even vriendelijk en de bediening geweldig. Een min puntje is de muziek, was wat hard. Maar we hebben genoten. Tot ziens, Leo en Tini.

36. Sinds Sas en John deze brasserie runnen komen wij regelmatig even een hapje eten, heerlijk. Soms denken we als we in de stad zijn: "zullen we eens ergens anders iets gaan eten", maar dan kijken we elkaar aan en zeggen "nou nee, dacht het niet". De sfeer en het personeel, de kaart, alles is geweldig. Telkens weer nieuwe recepten die je zeker moet proberen, zoals die ongelooflijk lekkere champignonsoep en tja, wat eigenlijk niet. Vanavond gaan we voor de Thaise Mosselen, kan alleen maar weer erg lekker zijn, jullie horen het nog.

37. Hele gezellige brasserie, eigenaren en personeel zijn allemaal zo vriendelijk.

Ik kom hier al jaren, ze hebben de lekkerste koffie verkeerd van Hoorn. met natuurlijk wat lekkers erbij. De broodjes zijn ook super heerlijk, maar mijn favoriet is toch wel de tomaten soep.

38. Ik kom persoonlijk al jaren bij de verleden tijd.

Voor de afsluiting van ons seizoen zochten we een leuke gelegenheid om samen te lunchen. Niet zo moeilijk... de verleden tijd. Altijd gezellig. Vriendelijk personeel en genoeg heerlijke gerechten op de kaart.

Ik bel snel voor een reservering.

39. Joke Kamphuis

Mijn 60e verjaardag hier gevierd, met 11 vriendinnen genoten van een High Tea, werkelijk super!

Samen met een aantal vriendinnen vaste gast inmiddels en ook de Paasbrunch was perfekt! Niets dan lof voor de gastheer en gastvrouw, de sfeer, het personeel en natuurlijk het eten.

Saskia en John, ik blijf fan!

40. MosselManiac

Heerlijke broodjes seranno ham met sla

41. Het eten is super wij gaan vooral voor de geitenkaas salade..Heerlijk!

42. Inmiddels ben ik samen met mijn Marian 'vaste klant' in De Verleeden Tijd. De sfeer, de bediening en niet in de laatste plaats het eten naderen de 10. Minstens twee keer in de week komen we even genieten en onthaasten in deze heerlijke gastvrije omgeving. Top!...