Op dit adres zit nu: Het Wapen van Hoorn

Brasserie Buiten in Hoorn

Gratis parkeren op het ABC, gelegen aan de overkant van de straat. In totaal 400 parkeerplaatsen

Bus 14 stopt aan de overkant, rijdt vanaf station Hoorn naar Hoorn Kersenboogerd.

Bezorgrestaurants in de buurt van Brasserie Buiten

• High tea: € 24,50

5. Betalen pin Visa Master Card

1352219308 85
1419787265 78
1462017238 80

1. Op vrijdag 15-8-2014 met een gezelschap van 6 pers. gegeten. Aangekomen kregen we een verhaal te horen dat er sinds woensdag een nieuwe eigenaar het restaurant runde, prima, we waren vol verwachting. Menukaart, zelfs voor de kermisperiode een erg beknopte kaart. Voorgerechten, rundercarpaccio, zalm en gesneden pekelvlees. Carpaccio: karig, enigszins verlepte ruccola, fletse opmaak, smaak kon beter, te vlak. Pekelvlees, goede smaak, goede opmaak. Zalm, goede opmaak, niet smakelijk. Hoofdgerechten, rundersteak, zelfgemaakte runderburger, huisgemaakte kipsate. Steak, prima, saus goed, aardappels en groenten garni, matig. presentatie redelijk. Runderburger, droog, frites vettig en slecht gebakken. Kipsate, droog en aangebrand, frites, vettig en slecht gebakken, satesaus zeer matig.

Uiteraard hierover opmerkingen gemaakt, de kipsate hoefde niet betaald te worden, maar hier moet nog het 1 en ander bijgeschaafd te worden met betrekking tot kwaliteit en bereiding, menukaart kan beter, geen geseald a4 tje.

1,3
  2. r sinnema

3. Vrijdag 9 mei 2014 gegeten met 4 personen. Buiten de kaart was er ook een speciaal keuze menu. De keuze was niet eenvoudig, want alles was zo goed beschreven dat kiezen eigenlijk te moeilijk is. Toch voor het speciale menu gekozen. Uit de 2 voorgerechten nam ik de huisgemaakte kreeftkroketjes. Deze waren gewoonweg heerlijk. De smaak was prima en de dressing fijn van smaak. Voor het hoofdgerecht nam ik de Pappardelle met eend. De lintpasta was vers gemaakt en heel lekker van smaak. De eend was zeer mals en "smolt" op je tong. Het nagerecht sinasappel granita was een heerlijke finish. De aanbevolen Italiaanse (Sicilie) wijn was zoals beloofd; vol van smaak. De tafelgenoten kozen, van de andere kaart, voor de carpaccio, asperges, het speenvarken en de dame Blanche. Ook zij hebben genoten van hun diner.
    De bediening is zoals de inrichting: smaakvol met aandacht voor de gast. Wij voelden ons thuis bij Brasserie Buiten en komen zeker terug.

4. Met de loopgroep van AV-Hollandia wezen eten. Er werd een zgn. Walking Diner geserveerd bestaande uit diverse culinaire hoogstandjes. Dit in een sfeervolle ruimte met een ongedwongen sfeer en uitstekende bediening. Een aanrader voor groepen, clubs, etc.

5. Goede sfeer, goede kwaliteit en vriendelijke bediening!

6. John van horn

Lekker gegeten tijdens de smaak van hoorn. Vooral het hoofdgerecht was lekker, kalfsvlees met verse pasta en citroensaus. Wij komen hier zeker terug.

Grt. John

7. Jeroe.n Boekel

Afgelopen zaterdag gegeten bij Buiten.
    Dit is daar in het mooie Hoorn, gastvrijheid zoals gastvrijheid bedoeld is.
    Geweldige ontvangst en service door het jonge enthousiaste team van medewerkers.
    Eten met vooral het vlees van uitzonderlijke kwaliteit op prachtige manier bereid vanaf de barbecue.
    Nu nog lekker buiten, maar straks ook in het najaar komen wij ook "binnen" graag bij jullie terug

8. Naar aanleiding van de positieve recensies gereserveerd bij dit restaurant. Leuke ambiance. De sfeer is gemoedelijk en rustig en de bediening was vriendelijk en gastvrij. Leuk dat het menu via de iPad wordt gepresenteerd. Het eten was smakelijk, maar in onze beleving niet heel bijzonder.

9. Bij binnenkomst viel ons allereerst het gezellige terras op; vrolijke kleuren, een buitenkeuken met bbq, loungehoek overdekt met een druivenrank. Hebben daarom besloten om buiten te eten.
    Het voorgerecht werd een selectie van de voorgerechten op de kaart, zeer juiste keuze zodat we van alles konden genieten.
    Hoofdgerecht Bavette is bereid op de bbq en was precies goed gegaard.

De sfeer in deze zaak is ongedwongen; je voelt je er thuis.

Petje af voor het gehele team, iedereen doet zijn best om het voor zijn gasten er een gezellige, smakelijke avond van te maken.

10. Paul Koeman

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening! We komen zeker weer terug!

11. Super lekker gegeten. Kwaliteit is erg goed. Leuke goede en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

12. E de Rooij

Ontvangst is goed. Vriendelijk personeel, bediening is goed. Uitstraling binnen is mooi en kleurrijk, kortom sfeer is top. Het opvolgen van gerechten is goed getimed en uitleg over gerechten is goed. Wij hebben een heerlijke avond gehad en zullen zeker terugkomen om de andere gerechten te proberen. Voor de bediening en brasserie ga zo door jullie hebben het, en ik raad het iedereen aan.

13. Weer lekker gegeten bij Arnoud & zijn team. Mooie nieuwe gerechten op de kaart. Het hertenstoofpotje is een aanrader (lekker vol van smaak), ook de wijnen waren een goede suggestie van het team.
    Ook de kinderen hebben genoten van hun gerecht: de scholfilet was top!
    Het interieur heeft een mooie vernieuwing ondergaan; een stuk warmere uitstraling.

14. Zaterdagavond 3 november met mijn dochter fantastisch bij Buiten gegeten.
    De sfeer binnen is gezellig, warm en zeer gastvrij.
    Menukeuze via de Tablet (zo deze tijd). Goed gastheerschap.
    Het 4-gangenmenu was heerlijk en we hebben erg genoten.
    Dit smaakt naar meer.
    Chapeau voor gastheer Arnoud Ruiter & team.

15. We hadden een bon van groupon gekocht (2 voor de prijs van 1) om dit nieuwe restaurant eens uit te proberen.
    Wat was het heerlijk, leuke en bijzondere gerechten. Ik had de zalm met wasabisaus als voorgerecht, was echt te lekker, de tournedos was zo mals dat het smolt op je tong, en het citroentaartje is echt een traktatie, de warme appeltaart van mijn man was ook zo heerlijk knapperig en lekker van smaak.
    We gaan hier zeker vaker eten, en zeker de B.B.Q. uit proberen in de zomer, lijkt me heerlijk. Echt de moeite waard hoor!!!!

16. Door de leuke recensies gelezen te hebben besloten bij Brasserie Buiten een hapje te gaan eten. Inderdaad heerlijk gegeten, en zeer gastvrij. Kom zeker terug ....

17. zaterdag erg gezellig gezeten bij buiten.
    heelijke bbq gehad en super vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar

18. Mariette van Duijn

Heerlijk gegeten. Vooral heel erg gastvrij, vriendelijk en ongedwongen.

19. Sabine Hoogakker

We hebben gisteravond gegeten bij brasserie Buiten. Leuke sfeer en goede bediening met persoonlijke aandacht. Uitstekende voorgerechten (uiensoep met een lekker pittig kaaskorstje en bieten-geitenkaassalade met een royaal stuk geitenkaas en veel pijnboompitten) en mijn vriend had als hoofdgerecht een "runderbavette" waar hij (als echte vleesliefhebber) heel blij van werd. Heerlijk limoentaartje na. Kortom: helemaal goed.

20. Manon van Nigtevegt

Op een zaterdagavond hebben wij gegeten bij Brasserie Buiten. De sfeer was super, warme kleuren en leuke opzet. Ook is er een heel gezellig terras. Het eten was heerlijk, wij hebben genoten van de dorade en de coq au vin. De service was ook erg goed; erg vriendelijk en bekwaam personeel. Ze weten wat ze serveren en hebben productkennis. Er werd gevraagd of alles naar wens was, en je had rustig de tijd om alles te eten, en het tussendoor even te laten zakken. Wij gaan er zeker weer eens naar terug!

21. We hebben nu een paar keer bij Buiten gegeten en de prijs-kwaliteit telkens optimaal ervaren.
    Gezellige sfeer en toch lekker eigentijds.
    Vriendelijke- en vakkundige bediening met aandacht voor details, waar vind je dat nog?
    Dan toch eigenlijk het belangrijkste, het eten.
    Elke keer was dat heerlijk! Alle producten zijn huisgemaakt en vers, lekker en gezond.
    Ook de persoonlijke aandacht van de chef hebben we positief ervaren.
    We zien er naar uit om weer een lekker avondje uit te zijn bij Buiten, met het komende lekkere weer zijn we ook erg benieuwd naar de barbecue menu's.
    Groetjes Peter en Henny

22. Jeanne

De zon scheen volop, dus zaten we op het terras. Ik genoot van de verrukkelijke garnalen, mooi opgediend, een plaatje. Het is buiten op het terras van Buiten heerlijk vertoeven, zeker met zulke vriendelijke bediening en lekker eten en drinken.
    Ik kom zeker terug.

23. Pasen 2012, heel lekker gegeten met een hele groep, even moeilijk om alles op zijn plaats te krijgen, maar een tafeltje ertussen en het kon beginnen, en allemaal tegelijk alles opgediend, wijntje, drankje erbij, alles OK, heerlijk beef, lekkere vis, goed-zo kok,Jeroen, service, leuk, Kim, Rob, netjes geregeld, aanrader voor groepen, wel even reserveren.

Mari en Nelly uit de Peel

24. Eric Goossen

Prima gegeten, jammer dat er weinig gasten waren, te rustige dag. Prima bediening, passende goede wijn en lekker eten. Zeker een aanrader.

25. Op 5 april j.l. hebben wij ons culinair laten verrassen door de kok van Brasserie Buiten. Na een (nieuwsgierig makende)toelichting over de "gegrilde bavette" door de sympatieke eigenaar besloten mijn vrouw, onze dochter en ik om dit hoofdgerecht te proberen. Alle drie vonden wij het een heel geslaagde keus. Aangenaam waren we verrast, toen we te horen kregen dat mijn vrouw, omdat ze jarig was het hoofdgerecht niet hoefde af te rekenen.
    De sfeer was prettig, de bediening vriendelijk. Men nam de tijd voor de gasten. Beslist voor herhaling vatbaar.

26. Joke Kramer

Echt heerlijk gegeten!! Erg vriendelijke bediening en zeer vakkundig. Zeker een aanrader!!!

27. SIMONE SNOEY KIEWIT

Heerlijk gegeten, perfecte bediening leuke entree door de tuin. Kortom, een aanrader! Ga zo door
    Voorgerecht van huisgemaakte ravioli, heerlijk. Hoofdgerecht, bavette uit de smoker en op de BBQ, super (Tip iets minder royaal met zout). Wij komen hier zeker terug.

28. Afgelopen week met een groep collega's gegeten- gezellige sfeer- heerlijke gerechten- goede kwaliteit- prachtige bijpassende wijnen- ook de tuin is heel gezellig zitten voor een wijntje met een bite- een echte aanrader even na het werk.

29. Beste Elisabeth,

Helaas hebben we je/jullie verwachting niet waar kunnen maken. Na je feedback gelezen te hebben over de huisgemaakte mayonaise, heb ik voortaan een spuitfles voor staan met schaaltjes die ik gelijk kan bijvullen met gratis mayonaise als de gast nog extra wenst. Over de afgemeten glazen bedoel je waarschijnlijk een van de 12 wijnen uit de Enomatic (wijn doseer systeem) waar 6 glazen uit een fles wordt getapt.
    Hoop je in de toekomst nogmaals te mogen begroeten, en hoor dan direct je goeie feedback waar ik dan gelijk op kan inspringen.

Groet,
    Arnoud Ruiter
    Brasserie Buiten

30. Super lekker gegeten in ontspannen sfeer. Bediening hartelijk en vakkundig. Aanrader!

31. Lekker gegeten, mooie wijnen en professionele bediening.
    eEen aanrader!!!
    Als vooraf een goede en 'pure' carpaccio gehad.
    Als hoofdgerecht bavette van de smoker.
    Als dessert een lekker kaasplankje met goede port.

32. Had hoge verwachting. Is niet waar gemaakt. Jammer. De wijn was afgemeten in het glas. Mayonaise voor 4 personen zat in een minuscuul glazen bakje, was voor een persoon ook nog te weinig. Eten was zo zo. Eigenaar doe er wat aan!!!

33. Prettige gelegenheid om even rustig te eten en te drinken. Vooral de appeltaart is hier erg lekker.