Op dit adres zit nu: Sofra'M

Er is ruime parkeergelegenheid aanwezig voor de deur van (B)EET!

• OV

(B)EET! Ligt op 150 meter van het station Hoorn CS waar ook het busstation is.

1. De kaart van Restobat Beet bevat veel verrassende en onbekende gerechtjes. Ook kun je de keuze maken uit een verrassingsmenu. De gerechten kun je in 2 groottes bestellen, fijnproevers hoeveelheid en normale hoeveelheid.
    We kregen meerdere amuses/tussengerechtjes die erg lekker waren. Bijzondere ingredienten!
    De sprinkhaantjes die ik had besteld, vielen me wat tegen. Het bokbierbeslag was erg overheersend.
    De hertenbout was een bord met malse stukjes hertenvlees. Helaas met een paar zenen, dus het was aardig kauwen.
    Weinig tot geen groente bij het hoofdgerecht. Een beetje pompoen en een pofaardappel.
    Het toetje met peer was heerlijk. Hierbij bestelden we koffie. We kregen bij de koffie ook nog een koekje, chocolade en een mini creme brulee, leuk! Toen we de rekening kregen, stond dit erop als Koffie Royal. De cappuccino kwam zo op 5,50! Spijtig dat dit zo ongevraagd werd gedaan. De halve liter plat water was ook al 4,75...
    De bediening was zeer correct en vertelden je van alles over het eten en de wijn.
    Al met al was het een plezierige avond met prima eten maar gepeperde rekening.

2. Christel

Zelden hebben wij zo lekker gegeten als afgelopen zaterdag bij (B)eet. Heerlijke gerechten, wat een smaken! De vergeten groenten, het heerlijk malse vlees, de romige parfait met gesuikerde knapperige stukjes macademia noot. Krijgt u al trek? Het water loopt mij alweer in de mond. We hebben gesmuld!

Voor ons voor herhaling vatbaar, voor een ieder die dit leest een echte aanrader!