Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogwoud verdeeld zijn.

Langereis

Erg leuke gezellige en nette brasserie. Wij hebben er avond gegeten. Super goede service en vlot het eten ook op tafel. Aanrader!

Schandalig!! Zo'n goede snackbar en nog geen mens die even de moeite heeft genomen om middels dit medium de lof te betuigen die de uitbaters toekomt.
    Ruim een week geleden was ik met mijn moeder in deze contreien aanbeland. Nu ben ik afkomstig uit deze regio, dus na een bezoekje aan het parfumflesjesmuseum wat haar deuren definitief zou sluiten en een aantal boodschapjes bij de nieuwe locatie van een welbekende supermarkt, verviel mijn moeder in een anekdote over wijlen mijn vader.
    Ik zal het kort houden, een man met een hart van goud, helaas geteisterd door pleinvrees en hierdoor al jaren geen restaurant meer bezocht.
    Maar Het witte Huis dat was toch iets heel bijzonders.
    Van de weinige zaken waar hij in de voor de deur geparkeerde auto een patatje kon nuttigen, was het enkel door toedoen van mijn moeder dat hij hier niet dagelijks heen reed.
    Zodoende sloeg ik de huisvlijt van het reeds voorbereide avondmaal bij moeders af en togen we heen, om op deze toch wel beladen dag (de uitvaart vorig jaar) geheel in stijl, te herdenken om hoe en wie hij was. En het moest gewoon zo zijn. In alle eenvoud, maar met een werkelijk heerlijk bakje verse patat, waar mijn vader, als connaisseur du pommes frites heel hoog over opgaf! Met recht! Ik heb zelden zulke fijne, verse frietjes gehad en de 'Coby burger', om mijn herdenkingsmaal compleet te maken deed er niet voor onder.
    Ik kreeg van mijn moeder te horen dat er steevast een rij mensen staat om te bestellen en dat geloofde ik direct. Attente, hardwerkende mensen met een brandschone zaak en goede producten. Dat ze al jaren bestaan is dan ook niet zo vreemd. Bovendien zagen we bij aankomst een hartverwarmend briefje op de asbak geplakt. Dat doe je enkel wanneer je het hart op de juiste plek hebt.
    Mijn complimenten!

Gezellig, goede bediening, attent, ongedwongen, heerlijke gerechten. Wij komen hier zeker vaker terug!

Rustig, sfeervol, gezellig. Gelunched en genoten van de clubsandwich. Zeer creatief en origineel. De kleur "Groen" kwam veel terug, zelfs in het gerecht! Kunst op een bord. Smaak ervaring was uitmuntend! Ook de koffie was lekker, en warm! Zeker een aanrader.

Opnieuw heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance.
    Wat een aanwinst voor Hoogwoud!
    Ook mijn familie uit Canada is lovend over dit restaurant en eet er graag bij een bezoek aan Nederland.
    Wat je ver haalt is erg lekker!

Jo en Marlies

Onze eerste keer hier maar zeker niet de laatste. Vriendelijke bediening, goede kwaliteit en prijs.

Het eten is prima voor elkaar, niets op aan te merken. Alleen de bediening was echt waardeloos. Inmiddels 2x met een grote groep (zo'n 14 personen) gegeten, maar het lijkt wel of ze dat niet aankunnen. Na 30 minuten hadden we eindelijk allemaal ons drankje en we moesten bijna een uur wachten op ons stokbroodje met kruidenboter. We moesten helaas ook zelf om drinken vragen. Daarbij kreeg niet iedereen tegelijkertijd het eten, waardoor sommige al klaar waren, terwijl een ander nog moest beginnen. In de 3x dat ik nu geweest ben, is dit helaas niet veranderd. Mij zie je hier helaas niet meer terug. Jammer, want het eten is echt prima!

Judith en Amber

Alles was tip top in orde, ondanks dat wij de high tea een uur van te voren hebben gereserveerd was het allemaal erg goed georganiseerd. Aardige bediening, leuke sfeer, voldoende gegeten.
    Wij gaan er zeker nog eens heen.

Lyda en Adrie Mooij

Voor de eerste keer gegeten bij Brasserie 1718. Een gezellig huiskamerachtig restaurant waar we startte met een romige aspergesoep met zalm, heerlijk. Daarna als hoofdgerecht zalm met kappertjes en dillesaus en je kon kiezen uit twee stuks garnituur. Witlof uit de oven met ei en zelf gemaakte friet. En mijn partner koos voor salade. Als nagerecht Dieringer koffie, heerlijk. Alles heel smaakvol en met zorg bereid. De bediening ook heel netjes en beleefd en niets was te veel. Zeker een aanrader om hier te dineren en we komen zeker terug als we in Hoogwoud wonen.

26 maart hier voor het eerst geluncht, overheerlijk. Wilt u de kaas meegebakken hebben? Dat vragen ze bij van der Valk nog niet eens, super. Marco, we komen ook de rest van het menu uitproberen.
    Mies & Simon Geels

Afgelopen zondag met 4 man uit eten bij Brasserie1718 in Hoogwoud. Gekozen voor het 3-gangen dagmenu. De entourage van het restaurant is eenvoudig maar smaakvol. Zou hier en daar nog wat opgeleukt kunnen worden. De bediening: gedeeltelijk jong en onervaren, wat gecompenseerd wordt met een goede dosis enthousiasme. Over het eten kan ik kort zijn: uitstekend. Het 3-gangen dagmenu begon met een zalige romige tomatensoep. Een meesterwerkje in al zijn eenvoud. Het hoofdmenu: sucadelapjes met pepersaus. Helemaal fantastisch! Zalige zelfgemaakte frites erbij (aardappelen nog in de schil) en een prima groentesalade. Als nagerecht een heerlijk ijsje. Geen 123 fabrieksijs maar zalig, ambachtelijk gemaakt ijs.
    En de prijs voor al dat lekkers: net iets meer dan 18euro pp. Waar lukt het nog om voor zo'n laag bedrag zo lekker te eten?
    Een absolute aanrader!

Fam. Aelberts

Onwijs aardige mensen en de bediening was top!!
    Mooie zaal, perfecte indeling.

Verse gebakjes, Heerlijke hapjes en van de chefkok zelfs een van zijn specaliteiten, super gegeten en genoten.

Je feest is niet TOP geweest als je niet bij Op Stap te Hoogwoud bent geweest. :).

Frank en Sonja Hubert

Geweldige trouwdag gehad, alles was goed voor elkaar!