Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

1. John Brakkee

Vanmorgen samen met mijn maatje (hij in rolstoel) even gezellig koffie gedronken. Was voor mij de eerste keer dat ik er was. Het was erg gezellig, hebben genoten van de capucino's en de heerlijk verse appelgebak met slagroom. Zeker een aanrader. Bedank voor de gezelligheid, we komen gauw weer eens langs.

2. Margreeth Dodenbier

Erg gezellig en een hele nette en aardige bediening. Je kunt er een high tea doen, je zit er ook erg gezellig aan het raam en kijk je zo op de brug van Spijkenisse.
    Het is er ook heel gemoedelijk en je wordt er echt niet weggekeken als je wat langer blijft zitten. Ook is er een menukaart waar je uit kunt bestellen.
    Echt een aanrader!!!!!!

3. Echt een aanrader om deze lunchroom te bezoeken!
    Heerlijk eten, perfecte bediening en super prijs kwaliteit verhouding!

En niet onbelangrijk, je kunt makkelijk parkeren!

Top!

4. Babs en Gert

Wat een geweldige lieve mensen, goede bediening en de bestellingen worden met veel liefde klaar gemaakt! Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs en op een zeer mooie locatie met een prachtige geschiedenis. Dankjewel voor de goede service!

5. Deborah

Toen we binnen kwamen vond ik het heel gezellig.. We hadden om 1 uur een high tea gereserveerd helaas hebben we tot bijna 2 uur moeten wachten op onze hapjes.. Vind dit niet kunnen als je heb gereserveerd. De hapjes waren wel goed maar erg weinig, 3 zoete hapjes maar. We hebben het onderling erg gezellig gehad maar het is zeker geen 16,95 waard. Ik zou zelf niet meer terug keren hierheen want toen we weg gingen hadden we nog honger.

4,5
  6. De chefkok uitgenodigd te komen koken in een bungalowhuisje op een park. Vooraf was alles telefonisch en per mail doorgenomen.
    De kok, Robbert Koerten, was erg vriendelijk, gezellig en flexibel. We hebben heerlijk gegeten van het 5-gangen menu. Prijs/ kwaliteit verhouding erg goed.
    In een bungalowhuisje zit keuken en eettafel erg dicht op elkaar, maar dat was wat ons betreft helemaal geen probleem. Ook met de kinderen is goed rekening gehouden in de vorm van een aangepast menu.

Wat punten voor verbetering: het rafelingen was onvoldoende voor de lange tafels, de glazen waren niet schoon en gepoleerd en er is per ongeluk een extra pan mee terug gegaan. Maar dat laatste wordt gecorrigeerd.

Kortom; dik tevreden en voor herhaling vatbaar mocht de gelegenheid zich aandienen.

7. Geweldig, wij gaan er elke weekend heen.
    Veel te lekker en wij kunnen er niet genoeg van krijgen.

8. Hele goede ervaring! Mijn verjaardag met familie hier gevierd en iedereen vond het erg lekker. Vooral de sushi is er heerlijk, lekker vers en zeer smakelijk. De bami was iets afgekoeld, maar dat hadden we moeten zeggen, niet gedaan..
    Wij gaan hier vaker terug komen!

9. Nu inmiddels voor de 5de keer bij Shalom besteld het afgelopen jaar.
    Ik heb 2 keer lekker warm eten gehad en nu voor de 3de keer koud!
    Omdat ik door ervaring weet dat het bezorgen lang kan duren besloot ik deze keer even te bellen om te checken hoe lang de bezorging zou duren, er werd gezegd 45 min.
    Ik ben ook de moeilijkste niet dus weet dat het ook kan uitlopen tot een uurtje.
    Maar ruim 5 kwartier later nog geen eten, ik besloot te bellen en werd afgekapt dat het onderweg was.
    Ook toen ik zei dat ik het niet netjes vond omdat 3 kwartier was gezegd kreeg ik het antwoord: ja nou het is onderweg!
    Tegen de bezorger vertelde ik hetzelfde verhaal en dat ik het niet netjes vond, ik informeer niet voor niks naar de bezorgtijden, ook hij reageerde geirriteerd dat het nou eenmaal druk was!
    Dat hadden ze ook aan de telefoon kunnen zeggen!
    Maargoed besloot me verder niet druk te maken, maar toen ik het eten uitpakte en het was ook nog eens lauw besloot ik echt om nóóit meer bij Shalom te bestellen.
    Over het koude eten heb ik niet meer gebeld, ik verwacht dezelfde reactie als op de bezorgtijden...
    Blijkbaar heeft shalom het nog druk zat om aan klantenbinding te doen, maar ik zal iedereen shalom afraden!

1,5
  10. Wij zijn er afgelopen 1 April voor de eerste keer geweest. Onze oudste dochter vierde haar verjaardag.
    Dit was voor ons een aparte ervaring, 1 maal eerder hebben wij gewokt in Sassenheim, maar dat was ons tegengevallen. Nu hebben wij deze keer onwijs genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Zoek je een leuke locatie om te eten dan ben je bij Brasserie me Moeder aan het juiste adres:-) Op zaterdag 6 april 2013 heeft mijn moeder hier haar feestje voor haar 80ste verjaardag gegeven! Het buffet was fantastisch alles was erg lekker! Van de soep tot het gezinsbudget! Kortom veel te veel gegeten! En de sfeer is daar ook heel gemoedelijk! Bas en Dimitri ga zo door! Mede dankzij jullie heeft mijn moeder een fantastische verjaardagsparty gehad!

12. Zeer lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Waren ook erg flexibel met het menu, een echte aanrader!

13. Wat een leuke zaak, erg genoten van het eten. De sfeer is gezellig en erg leuke bediening. Wel vind ik dat het allemaal wat lang duurde. Dit kan natuurlijk komen omdat het net open is. Een aanrader!

14. Chinees-Indisch Rotterdam

Na lange tijd toch maar weer eens geprobeerd en loempia's en een garnalenschotel met rijst gehaald. Over de loempia's kan ik kort zijn: alsof je een bak tauge zit leeg te eten, weinig andere toevoegingen. De garnalenschotel was goed op smaak en genoeg. Er zaten echter slechts 9 garnalen in, niet eens grote garnalen!

15. We komen hier al vanaf het begin. Na de verbouwing is het er alleen maar beter op geworden. Goed eten en de sushi bar vinden we geweldig lekker. Alles is erg lekker hoor, maar de sushi's zijn uiter kunst. Morgen gaan we gezellig weer!

16. Mijn 65e verjaardag daar genoten van 'n bakkie met appeltaart met. 't jammere vonden wat vriendinnen van mij [ik drink niet] dat er geen wijntje geschonken mag worden. Omdat? Omdat ´t ´n monument betreft, werd ons duidelijk gemaakt. Toch zou dat de sfeer ten goede komen, juist omdat ´t er ´n geschikte plek voor is. Maar al met al, mijn verjaardag is mede door de eigenaren en sfeer daar, geslaagd mag ik wel zeggen, ook namens m´n vriendinnen. Ga zo door, en misschien later met vergunning.
    Groet v Elles

17. Peter Schilte

Deze lunchroom is een grote aanwinst voor Hoogvliet.! Hele aardige mensen die deze zaak leiden en er alles aan doen om de mensen die de lunchroom bezoeken het naar hun zin te maken!

Prijs/kwaliteit voor de producten die je krijgt is top!

Klasse dat deze mensen in recessie tijd het gewoon doen om een goede lunchroom te openen.

Op naar de zomer als er een terras is! Heerlijk!

18. Chinees-Indisch Rotterdam

Juul Lemeer

19. Jan, Corrie, Jan jr. & Nelleke Wagter

Gezellige sfeer, heerlijke broodjes en koffie. Dus een aanrader.
    Wij komen zeker nog eens langs!

Wij wensen onze buurtjes heel veel succes.

20. Chinees-Indisch Rotterdam

Jannie en Kor

Vanuit Bergen op Zoom even een Chineesje pakken. Heerlijk eten, aanpassen naar persoonlijke voorkeur is nooit een probleem. Mooi schoon restaurant. Je wordt altijd onthaalt of je bij de familie hoort, fijne bediening, en alles kan op je eigen tempo. Snel als je even lekker komt eten en rustig als je een avondje uit bent.

21. Cock en Thea

Eén van de beste snackcorners die ik ken en ik heb in heel wat zaken mijn patatje genoten. Goede service, prima kwaliteit en kundig/vriendelijk personeel.

22. Heerlijk gegeten en inderdaad een gastvrijheid waar je blij van word.
    Heerlijk gegeten, het eten was heerlijk en goed bereid.
    Een aanrader als je eens lekker wil genieten van een lekkere lunch. En ook betaalbaar!

23. Fenni Stoffels

Een gezellige croissanterie, waar gastvrijheid en gezelligheid de boven toon voert. En de broodjes met veel liefde zijn klaar gemaakt. Het Tramhuis, ik hoop dat het een daverend succes word. Een aanwinst voor Hoogvliet.

24. Superleuk.. Heerlijk gegeten daar vanmiddag!

De sfeer is heel leuk!

Anna en Kos..: Heeeel veel succes, we komen snel weer eten!

25. Afgelopen zondag een heerlijke high tea gehad in Croissanterie Het Tramhuis. Prijs/kwaliteit-verhouding erg goed! Hele warme, gezellige sfeer en een goede service. Zeker een aanrader!

26. M

Erg mooi en sfeervol oud tramhuis dat pas verbouwd is tot restaurant- lunchroom. Lekker gegeten voor een nette prijs ! Zeker een aanwinst voor hoogvliet winkelcentrum. Top!

27. Wij komen hier al enkele jaren en doen dit ook graag, want het eten is er heerlijk en er is een ruime keus. Ik kan een ieder dit restaurant aanbevelen.

28. Ik heb hier een avondje gegeten met m'n vriend en het was geweldig. De sfeer was erg goed en het eten was heerlijk. Je werd goed bediend, ook bij de wok en de kassa werd je goed geholpen. Ik kon ook gelijk parkeren, dus ik hoefde niet de hele tijd te zoeken. Na de verbouwing is het allemaal heel mooi geworden.

29. Heb nog nooit een slechte ervaring gehad, Het eten is voortreffelijk en wordt snel en goed bereid. Er is eigenlijk van alles voldoende. Mooie omgeving en.. prima parkeren voor de deur, dus geen gezoek!

30. Afgelopen maandag hier opnieuw gegeten.
    Hoewel we hier al komen, sinds de zaak jaren geleden net was geopend, is de sfeer na de verbouwing zeker verbeterd.
    Het restaurant is nu opgedeeld in kleinere zalen, welke onderling wel in open verbinding met elkaar staan.
    Het eten was wederom van zeer goede kwaliteit en de keuze is veel ruimer dan bij een gemiddeld wokrestaurant, vooral het buffet met salades, vis en sushi kent een ruime keuze. De alcohol houdende dranken zijn goed betaalbaar en frisdranken en het nagerecht zitten bij de prijs inbegrepen.
    Het personeel is altijd vriendelijk.
    Hier komen we zeker vaker terug.