Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960
  1. Het personeel is altijd super vriendelijk. Zowel balie als bezorger. Eten altijd goed en bestel er regelmatig.

Het is soms druk ja, zal ook wel zijn omdat het eten goed is.

Ga zo door medewerkers van Shalom

2. J.C. Evertse

Prachtige zaak. Sfeervol. Voor ons nieuw, bestellen via tablet. Handig, snel en direct. Prima kwaliteit eten. Zeer goede bediening. Geen onnodige lege bordjes, etc. op tafel, gelijk weggehaald. Scherp ingesteld personeel. Totaal prijs wellicht snel gestegen. In het weekend zou € 27,50 incl. drinken zou een mooie prijs zijn. Nu betaal je € 8,- extra voor onbeperkt drinken. Was nieuw voor ons. Wij kozen voor apart drinken betalen. Ook nadeel, plastic bordjes. Oogt wat kantine achtig. Kortom, toch prima keuze.

3. Kleine eetwaren Rotterdam

Slecht eten, te zoutig, bami nasi smaakloos, vlees erg weinig vergeleken met andere eethuis daar krijg je voor die prijs hele volle kilo pak mee en deze maar de helft dus erg prijzig. Wordt niet gevraagd of je een tas wil maar hupsakee gewoon op je rekening. Helaas een slechte ervaring voor de eerste en laatste keer. Niet voor herhaling vatbaar dus.

1,5
  4. Chinees-Indisch Rotterdam

Goed eten met goede service. Hier nu een aantal keer geweest en kom zeker terug.

5. Zeer slecht gegeten vanavond.
    Stokbrood bleek in de frituur opgewarmt te worden, het droop van het vet.
    Vlees veel te ver doorgegrild.
    Gambas te ver doorgebakken en kurkdroog.
    Sauzen bij het vlees veel te dik.
    Nee, voor mij hoeft dit niet meer.
    Jammer, in het begin was het wel goed.

2,8
  6. Een goede vriendin van mij was jarig, we besloten daarom naar Sense of China te gaan. Leuk gedaan met de actie, waardoor mijn vriendin gratis mag mee eten. En wij weten natuurlijk dat zij wokken helemaal te gek vindt. Bij Sense of china komen wij regelmatig, het personeel werkt er met een glimlach, het eten is er altijd goed. Als wij gaan wokken dan doen we dat bij Sense of China.

7. Mijn. Baasjes komen er altijd ik mag mee! Super gezellig en mijn baasjes worden altijd goed. Geholpen, ik ook?!. Drinken.

Aanrader? Wat voor broodje u neemt allemaal lekker, koffie (latte) ze weten ondertussen wat ik wil ;-)

ik ga vd wk weer… geen andere broodjeszaak voor mij!

8. Fijn restaurant! Al meerdere keren geweest. Fijne prijs, aardig personeel, borden worden snel opgehaald, meestal rustig, genoeg keus en je krijg ook genoeg vlees per keer. Kortom: leuk, gezellig restaurant, vooral langsgaan :)

9. Vriendelijke en behulpzame mensen. Lekker eten en gezellig. Een ronde tafel met kinderstoel stond klaar. Top.

10. Zwanger

Normaal gesproken goed. Maar ben je zwanger..niet gaan. Noteren en/of omcirkelen (zoals gevraagd wordt) heeft geen zin. Wordt niks mee gedaan. Vanwege de drukte werd geadviseerd om meer warme gerechten te kiezen. Kwam voor mijn vrouw 2 x rood aan. Na een paar situaties/rondes werd de sfeer voor mijn vrouw steeds minder. Ze heeft na meerdere pogingen het opgegeven. Erg jammer.

11. Teleurstellend!
    Sushirijst was warm. Bordjes waarop sushi geserveerd werd, waren warm. Sushi viel uit elkaar, waren slordig gerold en weinig vulling.

Onvriendelijk personeel, we waren meestal nog geen blik waardig bij bediening. 1X werd een bordje zo de tafel op geschoven alsof een dier een voerbak toegeschoven kreeg. Iedere ronde lang wachten op bediening.
    Toiletten smoezelig.

Warme gerechten waren redelijk. Al na 3e ronde gestopt met bestellen. Anderhalf jaar geleden was het véél beter!

3,2
  12. Bediening goed eten goed

13. Chinees-Indisch Rotterdam

zeer goed en lekker

14. Chinees-Indisch Rotterdam
  15. Een gast die erg veel trek in sushi had

Na met zijn 3-en een uur gewacht te hebben, was onze 1e ronde nog steeds niet bezorgd. Toen wij vervolgens opstonden en bereid waren om voor een incomplete 1e ronde en 2 drankjes per persoon 10 euro per persoon te betalen, werd ons met een kwaad hoofd gezegd dat we dan helemaal niks hoefden te betalen. Dat is dan wel een goede service! Voor ons geen Suki Yaki meer!

1,5
  16. L. Raaijmakers

De bediening is vriendelijk en het eten smaakt heerlijk. Ik heb nog geen beter sushi restaurant kunnen ontdekken.

17. Kelly Juhrend

2-3 jaar geleden voor het eerst geweest, dit omdat je kinderen daar lekker mochten spelen in een speciaal speelplaatsje. Naarmate de jaren vorderden is dat plekje steeds kleiner geworden. Vandaag na enkele maanden maar weer eens geweest. Wat bleek de speelplaats was verworden tot een vies smerig hok waar een waarschuwing hing van de eigenaresse "dat kinderen onder 5 jaar er mogen spelen maar dat ze geen lawaai mogen maken. Want ze willen wel leuk spelende kinderen maar geen luidruchtige kinderen"

Valt wat voor te zeggen natuurlijk maar net als de laatste 5 keren komt steeds de chagrijnig kijkende eigenaresse de kinderen letterlijk en figuurlijk bespieden.

Ondanks het lekkere eten was de gastvrijheid vaak al ver te zoeken met deze norse en chagrijnige dame. Maar nu is het wel echt tot een punt gekomen dat we besloten hebben niet meer te gaan.

Slechte gastvrijheid
    Smerige kinderruimte
    Slechte wc's

18. Anja Borst

Het eten was vers en heerlijk. En de bediening was uitstekend. Komen zeker nog een keer terug.

19. Patricia

Altijd heerlijk eten hier.
    Ga er graag naartoe.

20. Mevr.H.Speelman

Vriendelijk ontvangen, gerechtjes waren lekker en steeds bijgevuld leuk dat er een kinderspeelplaats is. De alcoholische drankjes zijn vriendelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar.

21. Chris T.

Op 11 april wezen eten bij Suki Yaki. Eten was heerlijk! Er waren twee uitstekende/klantvriendelijke serveersters. Ook een snelle service! Zeker voor herhaling vatbaar.

22. Stichting Culti Care GGZ GHZ

Persoonlijk kom ik hier al sinds 2010 en dan 4x per jaar. Ik voel me hier prettig en vrij. Geen personeel dat maar steeds om je heen loopt en je gadeslaan.

Wat vind ik hier zo leuk dan?
    1) Het eten is goed gekruid en perfect op smaak. De oosterse touch proef je!
    2) Keuze uit verse maaltijden, BBQ, grill en wokken.
    3) Ben je moslim en wil je dat ze de vleessoorten niet samen bereiden, dan geef je dat aan en wordt 't apart klaargemaakt.
    4) Geen verdere onkosten behalve als je alcoholische dranken, koffie etc besteld.
    5) Kinderen hebben een eigen speelruimte
    6) Vriendelijk en bekwaam personeel.

Ik neem elke keer als ik ga steeds mensen mee die nog nooit geweest zijn en iedereen ervaart dit restaurant als prima.

Ik zou zeggen... ga 't proberen.

Vj

23. Een zeer slechte zaak 2 spareribs schotels gekocht . Allebei hadden een zeer zure smaak . Bij melding was ik een zeur en was ook de eerste die geklacht had . Hoefde niet terug te komen omdat ik er al van gegeten had. 30 euro kwijt geen vreten en misselijk. Bedenk voor u besteld . Totaal geen vriendelijk en smaakt het niet mag je geeneens terug komen zodat ze het zelf kunnen proeven. Het stinkt zelfs zuur.

Ik zeg bedenk voor u gaat bestellen daar .

24. Vele woks bezocht. Deze heeft veruit de grootste keuze. Heerlijk gegeten. Kom zeker terug

25. Ondanks de vele slechte recensies van dit restaurant, hebben wij hier nu al twee keer heerlijk gegeten! Relatief goedkoop voor wat je krijgt. Erg fijn. Zowel de sushi zelf als de vlees- en groente gerechtjes zijn heerlijk. Vaak heb je bij sushi restaurants dat ze 1 soort saus over ieder gerecht gooien, maar dat was hier echt niet het geval: heerlijke sauzen die bij de verschillende gerechten passen!
    Ook de sfeer is erg leuk! De tafels staan niet te dicht bij elkaar en er zijn verschillende soorten zitjes: rechte bankjes, ronde bankjes, verlaagde zitjes en ook gewone tafeltjes. Voor ieder wat wils.

Kortom, wij hebben al twee keer een fijn avondje uit gehad!!

26. Was niet al te best, lang wachten op het eten. Sushi was nog warm.
    Kok was tegelijkertijd op het toilet, waste zijn handen niet.
    Na 2 bestel ronden weggegaan.

We gaan niet meer terug.

27. Beste Chinees in Hoogvliet. Eten is altijd lekker, zeer goed betaalbaar ook met een kleine beurs. Sfeer geen cijfer gegeven, zoals in de andere recensies al wordt vermeld doet het interieur sterk veroudert aan. Het eten lijdt er zeker niet onder! Absolute aanrader als je een goeie afhaalchinees zoekt!!

28. Gewoon heeel slecht.
    Lekker chagrijnige bediening en niet te vreten ik heb 2 broodjes gekocht en na 1 hap allebei zo weg gegooid. Zonde van je centen.

29. Joyce Rozeboom

30. Snelle service en medewerkers die weten wat ze op tafel zetten. Fijne eigenaar die altijd een praatje komt maken.