Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogland verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Hoogland

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening.

2. Zijn goed ontvangen, de sfeer is goed, het was druk waardoor we iets langer moesten wachten. Alles was de moeite waard, bediening, eten en drinken is goed.

3. Chinees-Indisch Hoogland

Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Wij komen zeker terug.

4. Hoe kan een turkse pizza met kaas in soest 3,25 zijn en bij hun 4,70.
    Eet graag een turske pizza maar de prijzen gaan over de kop.

5. Chinees-Indisch Hoogland

sven fros

Eten was erg lekker. Bediening en personeel hartstikke gezellig en harde werkers. Al met al een top tent.

6. Nederlands Hoogland

Hendrik de Jong

Het was goed, alleen de prijs is schrikbarend duur voor 2 gangen. Personeel was prima

3,3
  7. Nederlands Hoogland

Na lange tijd weer eens gegeten bij de vernieuwde Noot.
    Een stukje vis, en een entrecote gegeten.
    De vis was smakeloos, evenals de entrecote.
    De geserveerde groente was minimaal, en de 5! kleine aardappeltjes waren ze bij ons vergeten!
    Een flinke afknapper, terwijl we best verwachtingsvol waren.
    Jammer!

2,4
  8. Patat en snacks besteld. Duurde 3 kwartier en patat was koud. Mail gestuurd maar geen enkele reactie. Ga nooit meer bestellen daar.

9. Chinees-Indisch Hoogland

De Bruijn. Lauw.

Zondag hier met 6 personen gegeten. Wij waren allemaal zeer tevreden heel lekker gegeten! Prijs, kwaliteit van het eten en de bediening zeer goed. Hier komen wij zeker terug!

10. Internationaal Hoogland

'De Faam' is onze trouw locatie geweest... en dat was 36 jaar geleden!
    Inmiddels een andere eigenaar, maar de dorpse sfeer en gezelligheid zijn behouden.
    De gastvrijheid en de goede smaak zijn van deze tijd, culinair is het van extra kwaliteit.
    Wij hebben ons lekker laten verwennen en genoten van het heerlijke eten en drinken
    in deze voor ons zo vertrouwde Faam, chapeau!
    Ronald en Ciska Spiekermann

11. Hele smerige Turkse pizza gehad.

12. Nederlands Hoogland

Eindelijk naar de "nieuwe Noot". Wat een verbetering. Resaurant is mooi verbouwd. Fijne bediening en het eten was heerlijk. Voorgerecht kalfsvlees is verrassend lekker, want net anders dan anders. Supergamba's en een prachtige biefstuk. Frietjes zijn een beetje saai. Maar de toetjes zijn dan weer een echte uitsmijter. Goed begin!!

13. Nederlands Hoogland

J. den Braber

Wij moesten ontzettend lang wachten op het hoofdgerecht (1h30) maar ter compensatie kregen we wel een gratis bier aangeboden. Wij hadden een voorgerecht voor twee besteld maar kregen niet eens twee bordjes erbij. Bij het hoofdgerecht zaten er geen gebakken groente bij en inderdaad de fabriekfrietjes waren niet lekker. Het bakje salade was summier voor twee personen. Tot overmaat van ramp moesten we wederom ontzettend lang wachten op ons dessert wat wij uiteindelijk afbesteld hebben en de rekening gevraagd hebben. Er zijn wel verontschuldigingen aangeboden maar wij hebben geen plezierige avond gehad.

6,1
  14. Nederlands Hoogland

Na er heel lang geleden (eind jaren 90) eens heerlijk te hebben gegeten, vanavond kennis gemaakt met de sinds deze week geopende versie 2.0, waarvan eigenaar Jos in het AD beloofde dat het eten en drinken nóg beter en lekkerder zouden zijn. Helaas viel het mij al met al nogal tegen. Aan de kaart lag het niet, want ook al was die niet erg spannend, deze bood wel voor elk wat wils. De prijzen beloofden wel een bovengemiddeld maal, want die waren vrij pittig (o.a. soepje € 8,50, saté € 18,50). Mijn spareribs (€ 18,50) waren echter nogal vlak van smaak. Het was wel veel en ook zagen ze er aan de buitenkant mooi bruin uit en waren ze goed gaar en mals. Dus tot zover misschien niet meer dan een kwestie van smaakverschil. Maar lauwe fabrieksfrietjes en er voor 2 personen slechts 1 miniscuul bakje sla erbij serveren is gewoon verkeerde zuinigheid. De gebakken groente die volgens de kaart ook bij elk hoofdgerecht wordt geserveerd, bleef zelfs geheel achterwege. Hopelijk zijn het maar heropeningsperikelen en komt het snel goed. Moet i.i.g. wel met zoveel betere + beter betaalbare restaurants in het nabij gelegen centrum van Amersfoort.

15. Chinees-Indisch Hoogland

Goed restaurant. We hebben ngau szechuan en babi pangang gegeten met bami. Het eten was goed. Babi pangang: mooi vlees, lekker krokant, en de ossenhaas in szechuansaus en groenten waren super. Mooi en heel servies en vlotte bediening. Wat wel opviel is dat op de tafels niet de traditionele sambal,ketjap en maggie stond. Eigenlijk gelukkig maar, want nu kwam de smaak tot zijn recht.

16. John faas

Vanavond op dinsdagavond 9 juli voor het eerst gegeten, om de verjaardag van onze dochter te vieren.
    Wat een lekkere sfeer ondanks dat het heel rustig was.
    De bediening is ongelooflijk relaxed en alles is mogelijk.
    Het eten is perfect en heel veel keuze op de kaart.
    Ze nemen echt de tijd om het eten goed te bereiden, maar de wachttijd valt erg mee.
    We waren dan ook met 6 man.
    En als het dan zo lekker is… prima dan wacht ik wel even.
    Het is echt een goed restaurant en ik zou iedereen, met name de mensen die al in Hoogland wonen willen adviseren om hier eens te gaan eten.
    Want het is eigenlijk raar dat het hier zo rustig is.
    Wij komen zeker terug, en voor een ieder die hier wel eens naar toe wil en twijfelt, zeg ik.
    DOEN!

17. Chinees-Indisch Hoogland

Erg matig, weinig smaak, lang wachten en dan krijg je koud eten. Bij afhalan.

2,8
  18. Nederlands Hoogland

Marjolie

Heerlijk gegeten met twee vriendinnen.
    Verrast met een uitgebreide rijsttafel voor 2.
    Bediening altijd goed, prima service!

19. Goede pizza's gegeten en lekkere desserts na. De aankleding van het restaurant is sober en donker, mag wat meer aandacht krijgen. Bediening heeft niet direct antwoord op vragen over de kaart en is wat onhandig, maar is ook vriendelijk en verzorgd. De kok kwam ook even kijken of alles naar wens was. Leuk!

20. Internationaal Hoogland

Keuken geen aanmerkingen, aan tafel, niet gedekt, glazen op zijn kop, geen bordje voor brood,
    en niet naar dames toilet gaan. Toilet schoon, maar daarna… brrrr.

In zijn algemeenheid laten de hygiëne regels het afweten.

21. Nederlands Hoogland

We hebben met 4 personen heel lekker gegeten. Gezellige bediening in een sfeervol restaurant.

22. Waardeloze eten, ze kunnen nauwelijks Nederlands. Hygiene is 0. Patat zo slap als het maar kan. Terroriseren de wegen van Hoogland met hun bezorgd auto’s..

23. Chinees-Indisch Hoogland

Vanavond op het scheidde van de markt om half 6 een tafel gereserveerd bij dit restaurant. Het eten is hier altijd goed. Wij hadden vreselijke dagen gehad, man in het ziekenhuis met hartklachten. Ect. Hier aangekomen een mooie tafel en lekker eten besteld. Vervolgens wachten… Na een half uur een soep en niet de bestelde, dus terug. Nieuwe soep, lauwwarm… Na 3 bier nog steeds niets en ook geen excuses, dus na 1 1/2 uur maar opgestapt en dan nog geen excuses… zo slecht, vervolgens zat er iemand die zich ermee ging bemoeien… nou fout bij mij… en dat heeft hij geweten. Ik laat mij niet te kakken zetten als ik met mijn geld kom. Je zit in een restaurant en als het niet loopt zoals het zou moeten kom je je excuses aanbieden aan je gasten… Eens maar echt nooit meer!

24. Chinees-Indisch Hoogland

gm ter maten

Wezen eten met de kinderen en kleinkinderen voor mijn verjaardag het eten was erg lekker en de sfeer gezellig de bediening erg vriendelijk Al met al geslaagd.

25. Nederlands Hoogland

Sfeervol interieur met attributen uit de muziekwereld van de jaren 50-60.
    Rust en geen keiharde muziek.
    Prima gerechten.
    Uitstekende vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.!

26. Internationaal Hoogland

Bart

27. Nederlands Hoogland

Anke de jonge

Een toprestaurant. Het dagmenu was voortreffelijk. Bediening heel vriendelijk! Echt een aanrader

28. Nederlands Hoogland

Zoals altijd super gezellig en prijs kwaliteit perfect

29. Nederlands Hoogland

S.Frank

30. Nederlands Hoogland

Gezellig, zouden iets kunnen doen aan de snelheid van serveren, maar echt een TOP avond.