Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogland verdeeld zijn.

1. Internationaal Hoogland

Afgelopen zondag om 18.00 uur eten besteld voor gezin van 4 personen. Gevraagd om het zo snel mogelijk te bezorgen. Normaal altijd snelle bezorging, maar deze keer niet. Kinderen teleurgesteld dat ze brood moesten eten, want ze moesten de volgende dag vroeg uit bed.
    Pas om 20.00 uur kwam ons eten. In de tussentijd had ik zelf al gegeten. Eigenlijk wilde ik de bezorger weg sturen met het eten, maar mijn man had nog honger. Geen korting of zoiets! We moesten gewoon de volle mep betalen.
    Als excuus zei de bezorgen: we hadden het druk!
    Ik heb wel 6 x geprobeerd te bellen om te vragen waar ons eten bleef, maar ik kreeg elke keer direct de voicemail.
    Na deze keer bestel ik hier niet meer. Ik vind het niet kunnen dat je zo met je vaste klanten omgaat.

Veel te weinig bediening, veel te lang moeten wachten op het eten en drinken. Kwaliteit eten niet top.

Het was een gezelige avond met lekker eten.

ALLEEN MAAR VROLIJKE NOTEN!

Bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen, de bediening was oplettend, accuraat, vrolijk en meteen al vertrouwd.
    Het eten was fantastisch, de spareribs, het indische gerecht en ook het nagerecht waren fantastisch.
    Een absolute aanrader om in een ongedwongen maar zeer sfeerrijke omgeving een heerlijk hapje te gaan eten.
    Wij komen zeker nog terug!

Dank jullie wel,
    Toos & Jacq.

5. Internationaal Hoogland

Nooit iets besteld, maar de bezorg service heeft lak aan maximum snelheden. Op de Hamseweg in Hoogland mag je 30 maar de gemiddelde snelheid was vanavond minimaal 80. Je zou je moeten schamen met een auto waar je naam levensgroot op staat. Een bezorgde bewoner van de Hamseweg.

6. Internationaal Hoogland

De patat was keihard, echt niet lekker meer. Ik gad een klein bakje mayonaise besteld (stond ook op bonnetje) maar thuis bleek ik statesaus te hebben gekregen. En het was nog vrij prijzig ook: 3p patat, 2 frikandel speciaal, een frikandel en klein bakje mayo voor 12,80.

Tomassen

Deeg was veel te dik en niet gaar

Maranda

Eten / bediening & service in 1 woord "perfect", geen enkele vraag was teveel! Goed ongedwongen sfeertje om heerlijk van je eten te kunnen genieten, niet te grote menu kaart heel fijn. Helaas was ik de bob 😀 Maar wat een mooie keuze aan wijnen en likeuren! Wauw! Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Halen regelmatig sushi en warme gerechten bij You Me Sushi. Altijd vers en goed van smaak. Zeer vriendelijk personeel, en na telefonisch bestelling staat het op tijd klaar. Ook nu weer heerlijk gegeten.

Ray

Ik bestelde een patat speciaal en er was van alles mis mee!

-Te weinig patat. Ik kreeg serieus maar een halve portie, een vrouw die hetzelfde had besteld en naar mijn patat speciaal keek, riep gelijk "Hey ik heb een grote patat speciaal besteld he?". Belachelijk hoe gierig weinig het was! Schandalig! Ik wou er bijna wat van zeggen, maar er waren meer mensen in de snackbar.
    -Uien waren te groot gesneden. Te weinig ook.
    -Curry is ook niet lekker.

Daar betaal je dan 2,50 Euro voor!! Ik ga er nooit meer heen.

11. Internationaal Hoogland

Ontzettend fijn medelevend
    Personeel. Geweldige sfeer.

Bediening zoals altijd zeer attent en gastvrij. Eten was top! Vers, creatief en niet standaard. Wij hadden o.a. de roodbaars met hetebliksem en mooie groentes erbij. Aanrader

13. Chinees-Indisch Hoogland

P. Hoogenboezem

Prima tent, heerlijk gegeten.

Michel Taling

Zeer verrassend leuk restaurant. Normaal zoeken we ons vertier altijd buiten Hoogland, maar dit keer gaan lopen. Bediening is TOP, eten heerlijk en zeer zeker niet te duur. Kortom, een fantastische avond gehad, we komen zeker terug!!

Slecht! Mijn man bestelde (op mijn verzoek) 4 garnalen ebi rolls i.p.v. 8, omdat het anders te veel is, en in combi met 4 sushi tonijn. Dat kon niet, zei het grietje achter de balie. Dat was het, niet van "u kunt dat alleen combineren met andere sushi die per 8 gaan, en daar dan de helft van nemen". Ik heb ze gebeld en kreeg te horen dat het "kostentechnisch niet haalbaar is". Wat is dat voor iets belachelijk klantonvriendelijks..?! Nooit meer. Volgende keer gaan we naar de concurrent!

Marcel en Hero

Komen hier al jaren en het stelt nooit teleur. Sommige gerechten zijn een vaste kern van de kaart (of moet ik zeggen LP-hoes) en altijd rijk van smaak. Daarnaast wisselende dagmenu's waarin soms verrassende smaken. De Noot is altijd op zoek naar nieuwe combinaties. Service is hartelijk en persoonlijk zodat je je op je gemak voelt. De Noot steekt duidelijk uit boven de gemiddelde Nederlandse eetgelegenheid.

17. Chinees-Indisch Hoogland

Met mijn echtgenote heb ik voortreffelijk gegeten en genoten van de zeer vriendelijke bediening. De inrichting van het restaurant ziet er verzorgd uit. Wij gaan ons 20 jarig huwelijk hier met vrienden vieren.

18. Aziatisch Hoogland

Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Alleen jammer dat wij (5 personen) geen kannetje water kregen. De wijn vloeide rijkelijk maar water kon alleen per fles gekocht worden.

Hans J.K. Brouwer

Een oergezellig bistro-achtig restaurant waar je heerlijk kunt eten en genieten van een werkelijk uitstekende service.

20. Aziatisch Hoogland

Goed restaurant met heerlijke sushi, vriendelijke bediening en goede prijs. En... als je jarig bent ben je ook nog eens gratis, leuke actie!!!

Jan Brussee

Lieve vrouw achter de balie, uitstekend eten.

22. Aziatisch Hoogland

Sander Stokhof

In de overvloed aan sushi restaurants is het moeilijk je positief te onderscheiden. Bij Genieten past men 'slow you can eat' toe. Geen tijdslimiet en onbeperkt genieten.

De gerechten worden vers en met zorg bereid. Hierdoor kan het zijn dat je soms wat langer moet wachten dan bij de conculega's maar maakt wel dat het uiteten ook weer gezellig is en geen wedstrijd.

De kaart heeft naast de standaard sushi gerechten interessante aanvullingen en ook voor de niet sushi liefhebber zijn er alternatieven (het blijft natuurlijk wel een sushi restautrant).

Het restaurant nodigt, door zijn gezellige sfeer en prettige bediening, uit om er een heerlijk avondje uit van te maken.

Op de terugweg vanuit Haarlem ri. Bathmen onverwacht hier terecht gekomen. Het eten was erg lekker maar nog leuker: de kinderen (9 en 10) mochten hun eigen pannenkoeken bakken met hulp van de kok. Daarnaast ook nog een leuke ballenbak/speelzolder. Attente bediening en aandacht voor details. Wij hebben het adres in onze favorieten gezet en gaan hier zeker nog een keer eten!

24. Aziatisch Hoogland

Janke van der Zwaag

Wij waren met een groep van 11 personen. De hapjes waren heerlijk en de bediening heel goed. De hapjes werden snel gebracht. Er was zelfs airco binnen die na een poosje wat hoger werd gezet. Het was een goede verzorgde avond voor ons. Bedankt.

Vr.gr.
    J. van der Zwaag

25. Internationaal Hoogland

Greetje

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag bij de faam... Ook de bediening was geweldig. Nogmaals bedankt, je voelt je hier echt helemaal thuis. Tot snel...

26. Internationaal Hoogland

Heerlijk gegeten! Heel prettige bediening. Goede service. Ongevraagd werd er een flesje water met 2 glazen geserveerd. Service van het huis! Gewoon een aanrader.

Gisteren met 4 personen gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten zeker een aanrader. Een persoon had glutenvrij eten, alle gangen zagen er smaakvol uit en smaakten ook heerlijk. We komen hier graag weer terug.

28. Aziatisch Hoogland

Dirk

29. Aziatisch Hoogland

Peter Dikker

We hebben een heerlijke avond gehad. Eten was supervers en erg lekker. Jonge maar leuke bediening. Om het geheel wat sfeervoller te maken, zou de verlichting wat gedimd mogen worden wat ons betreft. We gaan zeker terugkomen!

30. Internationaal Hoogland

Marcel Rietveld

Afgelopen zaterdag geweldig gegeten met 3 personen: aanrader is de ossenhaas biefstuk XL: leg je mes erop, die zakt er vanzelf doorheen! Wat een toprestaurant en ontzettend vriendelijke en attente bediening. Parkeren (de Bob) gratis voor de deur. Niet verder zoeken in Amersfoort, gewoon de Hooglandse gastvrijheid en onbevangenheid. We komen met kerst alweer terug!