Eetlokaal De Noot in Hoogland

Service met een glimlach.

Eten & drinken 9

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 22:00

Onder een traditioneel rieten dak vindt u middenin het landelijke dorp Hoogland een sfeervol eethuis met heerlijke verrassingen. In een ongedwongen sfeer ontvangen wij u van dinsdag tot en met zondag vanaf 17.00 uur in een muzikale omgeving.

Let eens op de historische instrumenten op en boven de unieke pianobar, de klassieke lichtspots en de rockschoenen bij de ingang.
In klassieke elpeehoezen treft u een scala aan prettig geprijsde culinaire verwennerijen aan.

Er is een regelmatig wisselende kaart met gerechten uit alle windstreken en daarbij bijvoorbeeld uitstekende, maar betaalbare wijnen. Van zeer gevarieerde voorgerechten (uiteraard ’begin-tunes’ gedoopt) tot verrassende hoofdgerechten (’hoofd-noten’). Samen met onze jonge medewerkers willen wij iedere gast een fijne avond bezorgen. Iedereen is van harte welkom, of het nu gaat om een diner voor twee, een avondje uit voor vrienden, of zakenmensen die in een gemoedelijke sfeer willen bijpraten bij een prima diner. Ook gezinnen met kinderen kunnen zich bij ons thuis voelen. Daar zorgt het speciale kindermenu (met “patatten en appelmoes en veel mayonaise”) en het aanwezige speelgoed wel voor.

Eetlokaal De Noot heeft een uitgebreid terras waar in de zomermaanden buiten kan worden gegeten. Op ruime afstand van de weg, afgeschermd van het verkeer en bij zon gegarandeerd tot laat in de laatste zonnestralen.

Eetlokaal De Noot ontvangt u graag van dinsdag tot en met zondag vanaf 17.00 uur.
Om teleurstellingen te voorkomen is een belletje vooraf aan te raden
Wat zijn de culinaire mogelijkheden bij Eetlokaal de Noot? Die zijn er veel. Mogelijkheden voor mensen die graag vegetarisch willen eten bijvoorbeeld. Mogelijkheden voor mensen die voedselallergieën hebben. Heb je specifieke wensen? Geef dit dan van tevoren aan ons door en wij houden daar rekening mee. Desnoods passen we een menu of een gerecht aan. Want het draait bij ons maar om één ding. Dat je een gezellige, onbezorgde maar bovenal smaakvolle avond tegemoet gaat.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, suikervrij en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Eetlokaal De Noot in HooglandFoto van Eetlokaal De Noot in HooglandFoto van Eetlokaal De Noot in HooglandFoto van Eetlokaal De Noot in HooglandFoto van Eetlokaal De Noot in HooglandFoto van Eetlokaal De Noot in Hoogland

Overnachten
Kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, afhalen, Wi-Fi en rookruimte
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
63 zitplaatsen
Betalen