Cafetaria 't Toetje in Hoogland

Cafetaria 't Toetje laten bezorgen?

1. Spontaan via thuisbezorgd bij het Toetje de allerbeste Kapsalon ooit gegeten.
    Groot compliment want jullie heerlijke kapsalon was uitgebreid, vers, perfect&zeer smakelijk bereid.
    Snelle&vriendelijke bezorging van hun ook.
    Zelfs de patat was krokant en daardoor dikke 10 voor jullie!

2. Afgelopen zondag om 18.00 uur eten besteld voor gezin van 4 personen. Gevraagd om het zo snel mogelijk te bezorgen. Normaal altijd snelle bezorging, maar deze keer niet. Kinderen teleurgesteld dat ze brood moesten eten, want ze moesten de volgende dag vroeg uit bed.
    Pas om 20.00 uur kwam ons eten. In de tussentijd had ik zelf al gegeten. Eigenlijk wilde ik de bezorger weg sturen met het eten, maar mijn man had nog honger. Geen korting of zoiets! We moesten gewoon de volle mep betalen.
    Als excuus zei de bezorgen: we hadden het druk!
    Ik heb wel 6 x geprobeerd te bellen om te vragen waar ons eten bleef, maar ik kreeg elke keer direct de voicemail.
    Na deze keer bestel ik hier niet meer. Ik vind het niet kunnen dat je zo met je vaste klanten omgaat.

3. Nooit iets besteld, maar de bezorg service heeft lak aan maximum snelheden. Op de Hamseweg in Hoogland mag je 30 maar de gemiddelde snelheid was vanavond minimaal 80. Je zou je moeten schamen met een auto waar je naam levensgroot op staat. Een bezorgde bewoner van de Hamseweg.

4. De patat was keihard, echt niet lekker meer. Ik gad een klein bakje mayonaise besteld (stond ook op bonnetje) maar thuis bleek ik statesaus te hebben gekregen. En het was nog vrij prijzig ook: 3p patat, 2 frikandel speciaal, een frikandel en klein bakje mayo voor 12,80.