Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hooghalen verdeeld zijn.

1. Ruben Hoogeveen

De spareribs waren heerlijk en het personeel was heel aardig.

2. Jan en Greetje uit Almere

Zeer gezellig, gemoedelijk en onwijs lekker eten, goed op temperatuur. De nieuwe eigenaars zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor een praatje en tonen interesse.
    Fijn is dat de hondjes welkom zijn.
    Een aanrader… succes met de zaak.

3. Erika

Vanavond wezen eten bij Het Wapen van Schotland. Als vooraf broodje met smeersels en manlief aspergesoep welke goed stevig en romig was. Als hoofdmenu verrassing van de chef (vegetarische polenta) en manlief mixed grill. Smaakte ons allebei goed. De sfeer was goed Schots, alles was netjes en schoon. Een aanrader!

4. Glutenvrije kaart aanwezig en certificaat van verantwoord frituren.
    Kroketten en brood waren heel lekker.
    Kroketten waren lekker knapperig.
    Het was allemaal prima in orde!!

5. Ron

Met 4 personen gegeten, er was nog net een tafeltje vrij!
    Vriendelijke mensen en wat een lekker eten!
    Heerlijke schnitzels en hamburgers in de pan gebakken. De salade is om te smullen en de snacks en frites heerlijk gebakken.
    Wat ook top is zijn de verschillende biertjes op de tap. En ook nog nette prijzen!
    Een aanrader.

6. De kaart is eenvoudig, maar wat er op tafel wordt geserveerd smaakt van het begin tot het einde geweldig. Alle drie hadden we gebakken champignons met knoflook en toast vooraf. De dames hadden zeebaarsfilet, respectievelijk varkenshaasmedaillons met champignonroomsaus en zelf had ik de boerenschnitsel (met ui, spekjes, champignons en een gebakken eitje) XXL. Ook de nagerechten (ijscappucino, vanille-ijs met slagroom, respectievelijk de coupe caramel) smaakte heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk en attent, en de prijzen waren ook zeer vriendelijk. Wat ons betreft een aanrader, waar we zeker nog eens terug zullen komen.

7. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Fijne sfeer en de prijs was goed.

8. Geweldig eten. De spareribs zijn echt heerlijk, vallen zo van het bot. Eigen gemaakte knoflooksaus om je vingers bij af te likken. Varkenshaas, heeeeerlijk.
    Dit is echt een restaurant om te gaan eten. En om niet te vergeten, heel leuk en vriendelijk personeel.
    Top zaak.

9. Jammer dat de beloofde schnitzel van 400 gram maar hooguit 200 gram was, speciaal voor deze schitzel zijn we hierheen gegaan.
    Eerst kregen wij er een van hooguit 100 gram, er werd ons aangeboden er nog een bij te krijgen, maar we hadden ons verheugd op de 400 gram, bij aankomst bleek deze hooguit 200 gram te zijn volgens de serveerster was deze echt 400 gram. Maar ook nu mochten we er nog een stuk bij. Maar we waren er wel klaar mee, er werd ook niet meer gevraagd of het gesmaakt had. Nooit meer.

3,1
  10. Wat een fantastisch restaurant. Wij ontdekten dit omdat wij een restaurantkaart cadeau hadden gekregen. Het eten is er werkelijk geweldig, inrichting ziet er gezellig uit en het personeel is top.
    Kortom: hier komen we zeker vaker en gaan we ook aanraden bij onze vrienden.

11. T.Hendriks

Hier gegeten op 5 augustus.
    Met groep van 10 personen. Het was erg druk. Wij zaten binnen moesten lang wachten op nagerecht. Eten was oké.
    Min puntje kleding van de bediening. Geen eenheid er was ook iemand met korte broek. En met heel kort rokje en weer een ander met lange broek.

6,5
  12. W. v. Deursen.

Onlangs daar gegeten. Mijn vrouw is vegetarisch en bestelde de quiche. Kreeg er ééntje ter grootte van een bierviltje. Ik had schnitzel. Een droog ding zonder enige saus. Mijn vrouw heeft wat groente en aardappelen van mij gegeten, want van haar was echt veel te weinig, terwijl zij een matige eter is. Dit restaurant is wel gezellig, maar alleen voor drinken. De quiche is waarschijnlijk bij een groothandel gekocht. Een afrader. Zonde van het geld.
    Terwijl ze met de TT in Assen in de buurt goud konden verdienen, lijkt mij.

3,2
  13. angeliek&lita

Leuke, goede ervaring.
    We hebben pannenkoek appel/ananas gegeten, konden kiezen uit 2 soorten stroop en poedersuiker.
    Pannenkoek was heerlijk van een speciaal soort pannenkoekmix, heerlijkkk.
    Betaalbaar, morgen maar weer heen!

Vriendelijke eigenaar en bediening :)

14. Hier gegeten met de Primera restaurantaktie. Het was super! Echt geweldig. En leuke muziek. Erg genoten van alles!

15. laurens hoogman

Fijne sfeer en zeer goed eten.

16. Klaas Pieter Kuiken

Met 9 personen, waaronder 3 kids onder de 4, naartoe geweest. Vriendelijke service, heerlijk eten, (schnitzel in de roomboter gebakken) met een ruime keuze in gerechten. De zaak is in twee delen verdeeld, een deel waar de bar is, inclusief de vaste gasten, en een serre. De sfeer is echter gemoedelijk en er kan veel. Kortom heerlijk gegeten in prima ambiance voor weinig geld.... Too!

17. I. De Vries

Goed. Werden vriendelijk ontvangen. Was aandacht als je iets wilde.
    Vlotte bediening. Niet lang hoeven wachten.
    Eten was goed warm en smakelijk. Ook voldoende. Handig dat er ook senioren porties zijn. Kortom wij hebben het er prima gevonden. Komen zeker nog een keer terug.

18. Rick Den Dulk

19. We hebben er 2 avonden gegeten met 4 personen + een meisje van 1,5 jaar. Eten was uitstekend, goed verzorgd, service klantvriendelijk. Een echte aanrader voor als je in de buurt bent.

20. Geerten

Dit was wat je noemt een aparte ervaring. De ambiance beloofde wel wat. Maar dat compenseerde slechts voor eten dat toch echt niet goed was klaargemaakt. En dat op de kaart meer toelichting had moeten krijgen. Heel naïef bestelde ik ‘kalkoen filet begeleid door haggis’. De lucht die van dat laatste afkwam, deed vermoeden dat er iets goed mis was. Een hapje om toch maar te proberen deed me kokhalzen. Haggis blijkt volgens Wikipedia een type vleesgerecht gemaakt van schapen-hart, long en lever, vermalen met dierlijk vet (reuzel), ui, havermout, peper, zout, kruiden en bouillon. Oorspronkelijk werden de ingrediënten in een schapenmaag gestopt voordat het geheel werd gekookt. Ui, kruiden en bouillon hadden de afschuwelijke smaak nog wat kunnen maskeren, maar zelfs dat was hier niet het geval. Kortom, weet waar je aan begint wanneer je in dit restaurant gaat eten. Voedsel dat ooit vooral bij gebrek aan geld voor iets beters werd opgediend, hoort niet thuis op de kaart van een goed restaurant.

21. Super lekker, vaker doen, zeker om aan te raden.

22. Biana Willemse

Gereserveerd en bevestigd gekregen: 2 volwassenen + kind voor een kerstbuffet. Helaas stonden we daar met ons goede gedrag en luchtige kerstkleding voor een dichte deur? Hmmm..... al erg op zich maar dan ook nog eens op kerstdag? Probeer dan maar eens adhoc een leuk alternatief te vinden, bedankt!

23. Gezellig en sfeervol. Lekkere aanbevolen whisky.

24. Erg lekker gegeten. Whisky smaakt heerlijk bij het hoofdgerecht. Super!

25. Mart van iersel

Gisteravond lekker gegeten in Boszicht. Een vriendelijke en gastvrije bediening tegen een betaalbare prijs.
    Kom zeker nog eens langs als we in de buurt zijn.

26. Met een vriendengroepje (8 personen) onlangs bij Het Wapen van Schotland gegeten. Voorgerechten waren prima. Hoofdgerechten ook prima, alleen voor 8 personen weinig bijlagen frites/aardappeltjes/groenten in kleine bakjes. Toetjes smaakten ons prima. Cheesecake was een erg klein stukje, domper... geen echte slagroom. Koffie is matig.

27. Met de restaurantactie van AH geboekt. Zelf een keuze maken uit de menukaart. Ontzettend lekker gegeten.
    Bediening door leuke vlotte meiden. Verrassende gerechten. Absoluut een aanrader. Willen graag nog een keer terugkomen!

28. A. Oostenbrink

Klein gemoedelijk eetcafé, beschikt over een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.